Русский, помни, что настанет тот час, когда и тебя спросят - а что ты сделал, чтобы остановить военные преступления своей страны в Украине?
Возможно даже, что этот вопрос зададут твои дети или внуки, которых будет посылать на три буквы весь мир.
Вам будет невыносимо стыдно за то, что взрастили у себя путинизм. Но тогда будет уже поздно что-то сделать. А сейчас - ещё не поздно.
Хотя, уже гештальт закрыт

Список форумів ЗАЗ Форум ЗАЗ Форум
Присвячений автомобілям Запорожець
 
    ПошукПошук   Увійти та перевірити приватні повідомленняУвійти та перевірити приватні повідомлення РеєстраціяРеєстрація
    ПрофільПрофіль   ВхідВхід 

Фотогалерея - Файлохранилище - Чат - Укр->Рус переклад
Книжкова полиця
 
"Бежик 1994" by Proffesor
На сторінку Попер.  1, 2, 3 ... 19, 20, 21 ... 41, 42, 43  Наст.
 
Почати нову тему   Відповісти на тему    Список форумів ЗАЗ Форум -> Гараж
Попередня тема :: Наступна тема  
Автор Повідомлення
Lanc
Дохтор Снежок
Дохтор Снежок


Статус: Offline
Зареєстрований: 24.07.2006
Повідомлення: 10321
Звідки: Київ
Моє авто: ЗАЗ968М был -005, г/в 1985; ЗАЗ968 г/в 1975; ЗАЗ965 г/в 1965

ПовідомленняДодано: 02 Жовтень 2015 07:41    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Арки гидравлическим домкратом разожми
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail
Proffesor



Статус: Offline
Зареєстрований: 03.10.2010
Повідомлення: 2987
Звідки: Житомир(UA), Mladá Boleslav(CZ)
Моє авто: ЗАЗ 968м Бєжик 1994, ЗАЗ 968М 1990

ПовідомленняДодано: 02 Жовтень 2015 08:53    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


ок. якшо влізе - попробуєм!
дякую! Wink


_________________
+420 774 618 380
+38 093 073 36 35
ZAZ-Laboratory, Богдан
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail ICQ Number
nylon
Кот Леопольд
Кот Леопольд


Статус: Offline
Зареєстрований: 16.05.2007
Повідомлення: 4473
Звідки: Гостомель-сity
Моє авто: Zaz 968 m low

ПовідомленняДодано: 08 Жовтень 2015 15:33    Заголовок повідомлення: поддержали 1 человек Відповісти з цитатою


Які домкрати? 7см залазило у мене, і пів колеса в арці було.
Ножовкой по металу пару надрізів на кантику - молоточок і вперед. Внутрішні арки кувалдометром одхуячити вровєнь. Все.

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail ICQ Number
Proffesor



Статус: Offline
Зареєстрований: 03.10.2010
Повідомлення: 2987
Звідки: Житомир(UA), Mladá Boleslav(CZ)
Моє авто: ЗАЗ 968м Бєжик 1994, ЗАЗ 968М 1990

ПовідомленняДодано: 16 Жовтень 2015 01:21    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


в нас юбілєй - машинка пробігла вже 70 тисяч! Cool
новий моторчик біжить поки не понятно..то суне, то вялий.
коли був вялий, міряли компресію, всюди було по 8, і в 4му циліндрі було 4. клапана нові, притерті, не пускають. пережаті не були. в тей момент може кольца замками співпали..хз, бо картрерні не дуже сильні, і мотор працює рівно.
маслом трохи сопливить(моментами) з датчику давки, бо там хрінова різьба, і я очкував тягнути сильніше, а, і ще мене вже затрахали ті прокладки клапанних кришок. коли їздив до Вовки то рази три підтягував кришку, і всеодно тікло!

може ще хтось не знає епопєю по зборці мотору, то відпишу:
літом я купив за 500грн(величезне дякую мому особистому кредитору Тьомі RIDE) моторчик в зборі з волинця. з вигляду мотор був дуже чистий, через отвори для свічок було видно поршні без нагару. тому ми рішили шо піхло після капіталки, або, з мінімальним пробігом.








тому, виходячи з цього припущення, я думав поміняти сальніки колінвала, почисти центрифугу, перекинути піддони і вішати піхло на машину.
але чим далі я розбирав цей мотор тим більше розумів шо тут так просто не обійдеться і в результаті вийшло отак:


тепер поясню))
поршньова там була б/у, але дуже хороша, з новими кільцями. шатунним вкладишам був триндець. як виявилось, вкладиші там бути СТАНДАРТ, а це дефіцит. вже вівторок(а фест в п'ятницю), а в мене на столі стоїть мотор без вкладишів..в нас на автобазарі такого немає, замовляти десь в інтернеті не варік, тому ми подзвонили Валєрі Сотка-Валіч і він зганяв на Перова, купив мені набор вкладишів і передав їх марштруткою в Житомир(там теж ще тей прикол вийшов) і вулаля! через 4 години вкладиші вже в гаражі....

.....ну, шо, ідем додому спати? - запитав мене Вадюха.
окей, давай! вже все желізо є, лишилось тільки зібрати. можна трохи збавити темпи. - відповів я(на годиннику була десь 2 ночі).
зі спокійною душою, ми пішли вечеряти та відпочивати після напруженого дня, а коли на наступний день дійшло діло до зборки виявилось шо вкладиші на 30ку!


а це вже, я вам нагадаю, середа!
тут я згадую, шо в нас на полці лежить коліно/маховик/центріфуга під 0,25 готовий до сборки..рішення було очевидним. рішили перепресувати коліно. 0,25тих вкладишів в нас в гаражі було декілька комплектів.
туж вже і почався трешняк!
спочатку запресували задній вкладиш, потім зібрали середню опору. починаєм піхати коліно в картер - клинить! клинить в задній опорі і всьо.
кароче, подумали шо при запресовці запороли вкладиш..знову випресовуєм, провіряємо просто руками, переміряєм коліно і вкладиші - виявляється вони були з пройобом. там був натяг в декілька соток!
розпаковуєм ще один комплект, зразу провіряємо - все гуд!
ну а тепер вже дело тєхніки! зборка почалась в швидкому темпі, бо вже почався четвер, а ми тільки запресували коліно в картер







постєлі розпрєда виявились з мінімальною виробіткою, тому поки втулить немає необхідності.
клапанці нові, притерті, головки одна нова, одна хороша, все тримає, кароч. текстолітка теж нова.
ну а далі ви вже вкурсі дєла)




_________________
+420 774 618 380
+38 093 073 36 35
ZAZ-Laboratory, Богдан
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail ICQ Number
DaYa



Статус: Offline
Зареєстрований: 10.08.2009
Повідомлення: 1520
Звідки: Днепропетровск
Моє авто: ЗАЗ 968м, Kadett E, МЗМА 401

ПовідомленняДодано: 16 Жовтень 2015 08:41    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


А головы новые?

Одно скажу, гараж суперский! )) из газобетона! Теплый?

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення ICQ Number
Proffesor



Статус: Offline
Зареєстрований: 03.10.2010
Повідомлення: 2987
Звідки: Житомир(UA), Mladá Boleslav(CZ)
Моє авто: ЗАЗ 968м Бєжик 1994, ЗАЗ 968М 1990

ПовідомленняДодано: 16 Жовтень 2015 12:11    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


одна нова, одна б/у, але дуже хороша
гараж з піноблоку, теплий) минулої зими нічим не топили, і можна було соватись не замерзаючи


_________________
+420 774 618 380
+38 093 073 36 35
ZAZ-Laboratory, Богдан
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail ICQ Number
Сотник
Дванадцять стульчаків


Статус: Offline
Зареєстрований: 12.06.2009
Повідомлення: 2202
Звідки: Київ
Моє авто: 968м

ПовідомленняДодано: 16 Жовтень 2015 13:12    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Proffesor писав(ла):
соватись


Shocked ???

Коли соваються, то все навкруги запотіває Laughing


_________________
Green Seven
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення ICQ Number
RIV



Статус: Offline
Зареєстрований: 23.04.2006
Повідомлення: 27
Звідки: Николаевская обл.
Моє авто: Заз-тян 968М-005 1985 года

ПовідомленняДодано: 16 Жовтень 2015 19:06    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Да, гараж - просто рай Зазовода Smile ! А как стены сделали - толщина 20 см? (блок 60х20х30?)
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail
RIDE



Статус: Offline
Зареєстрований: 28.09.2011
Повідомлення: 951
Звідки: Житомир
Моє авто: 968

ПовідомленняДодано: 16 Жовтень 2015 19:20    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


RIV писав(ла):
Да, гараж - просто рай ЗАЗовода Smile ! А как стены сделали - толщина 20 см? (блок 60х20х30?)

саме так вийшло що товщина стіни 20см


_________________
якщо кому шо треба я тут
0978623772
0995276516
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail
RIV



Статус: Offline
Зареєстрований: 23.04.2006
Повідомлення: 27
Звідки: Николаевская обл.
Моє авто: Заз-тян 968М-005 1985 года

ПовідомленняДодано: 16 Жовтень 2015 20:27    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Я пристройку из газобетона делал неотапливаемую - тоже стена 20 см. Сейчас ещё одну планируется сделать к дому, уже с отоплением - думаю 30 делать. Хотя для отапливаемого дома надо 40... (просто газобетон ещё остался 60х20х30). Интересно, что при 20 см уже тепло. Это хорошо Smile
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail
Proffesor



Статус: Offline
Зареєстрований: 03.10.2010
Повідомлення: 2987
Звідки: Житомир(UA), Mladá Boleslav(CZ)
Моє авто: ЗАЗ 968м Бєжик 1994, ЗАЗ 968М 1990

ПовідомленняДодано: 16 Жовтень 2015 23:49    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


завжди, коли десь подорожую, стараюсь щось цікаве знайти.
так, цього разу, коли їхав до Тернополя, на трасі стояв цікавий вказівних на Тихомельську вежу(1км).
Рішили з Катюхою звернути з траси, і поїхати глянути, шо воно за чудо.
Фотке:







трохи інфи:

"До наших днів збереглося доволі мало пам'яток давніх аріан. Серед найвидатніших Аріанська вежа-каплиця в італійському місті Равенна. Зовні схожа на звичайну оборонну муровану вежу, вона вражає своїм внутрішнім оздобленням. Інтер'єри насичені мозаїчними зображеннями, які вважаються одними з найкращих зразків ранньохристиянського мистецтва.
Відзначимо, що вежа-каплиця в Равенні послугувала прототипом для молитовних будинків аріан-социніан XVІ-XVІІ століття. Вони перейняли традицію давніх аріан влаштовувати свої каплиці у спорудах, схожих на вежі, з сферичними куполами на завершенні. Декілька таких веж-каплиць збереглося у Польщі, ще одна в Україні місті Белз на Львівщині. Але, найбільша, найдовершиніша, у селі Тихомель на Хмельниччині. Саме ця вежа була культовим центром одного з найпотужніших аріанських осередків в Україні."

http://www.travelua.com.ua/xmelnichchina/bilogirskij/tixomel.html

і це посилання теж цікаве:
http://invtur.com.ua/tour/dostoprimechatelnosti/1001274-Arianskaya-chasovnya


_________________
+420 774 618 380
+38 093 073 36 35
ZAZ-Laboratory, Богдан
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail ICQ Number
Proffesor



Статус: Offline
Зареєстрований: 03.10.2010
Повідомлення: 2987
Звідки: Житомир(UA), Mladá Boleslav(CZ)
Моє авто: ЗАЗ 968м Бєжик 1994, ЗАЗ 968М 1990

ПовідомленняДодано: 26 Грудень 2015 14:01    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


"Наша пісня гарна, нова,
Починаєм її знову!" Laughing Laughing Laughing
кароче з вересня, а це була капіталочка, або, як прийнято називати в нас в Лабораторії, Капітал-шоу Полє чудєс, мотор пройшов в районі 2300км. 2000км якраз на Памірі було. мотор їхав і все наче було гуд, за вийнятком двох речей:
1. часткове масляне голодання під клапанними кришками.
знімаєш кришку - масло є. але якось от наче мало..чи якось не там де треба..виходить шо 1-2 рокера(дальні) постійно сухі, або дуже слабо змазуються.
це я не витирав нічим. це от поїздив і потім зняв кришку...



приходилось кожних 200-300км регулювати клапана.
3 рази я знімав осі коромисел зі штангами, все розбирав, перемивав, продував, ставлю назад, масло є, але ефект той самий....шось тут нечисто..толкатєлі нові, перші з проточкою і вищі, тобто все зібрано правильно, але шось не так...плюс заставляв задуматись той факт, що коли я тільки зібрав мотора, не можна було виставити клапана на подаючих штангах. їх довелось укоротити на 2-3мм..
прийшлося знову знімати голови, і діставати толкатєлі шоб подивитись шо з ними. бо з рештою все гуд.
виявилось шо ден мені прислав толкатєлі для 40ки, але ранньої. типу до 75р.в.
звичайний толкатєль


рідкісний, до 75р.в.


Зліва звичайний. зверніть увагу на якість проточки





да, отака хуйня...я при зборці на то не звернув увагу. якщо чесно, я навіть і не вкурсі був шо таке буває. ззвоні такий самий, значить сорокєт...
а по факту виявилось так, шо масло в головку до подавалось, але не через штангу, а навкруги неї, тобто через кожух штанги, бо не співпадали масляні канали..

2. компрессія. з нею тоже було шось не туйво...після перших пару сотен км замір показав 7,5, 7, 6, і 4. малувато трохи, але кільця були хороші б/у, плюс зробили ставку на то, шо моторчких ще "не розкрився"
перед розборкою, для інтересу знову мірнули компресію.
Ліва голова 6, 6,5, Права 9 і 5(чи 4 Embarassed )
вскритіє показало шо на лівій головці(а це нульцева головка) просіли сьодла клапанів, і герметичності майже не було. на правій стороні одна шпілька вилізла, а на другій злизало різьбу. тому такий перепад жосткий.
на цей раз довелось шарошити нову головку, потім знову притірка клапанів, тест - все бомба, все держить.
справа вкрутили ремонтну.

просадка сідла





зібрати рішив вже на нових кольцах, бо трохи бабулєт лишній появився.
нормальні кольца, а не якась підйобка...



перший замір на холодну показав 7,5-8кг на кожному циліндрі. на данний момент мотор пройшов вже 200км. сапунець майже не димить! Twisted Evil це хороший признак))
ще придумали цікаву штучку.
класні прокладки для вихлопної виходять з прокладки штанів від Таврега.
розрізана навпіл:



далі зайнявся електрикою. облагородив ту бороду, шо висіла над лівим коліном на стяжках. викинув старий вольтметр типу "Дурак-Не дурак" і поставив нормальний цифровий. Пасіба Сотнику за доставку Very Happy
плюс закріпив по нормальному кнопку газу і релешки. все стало набагато компактніше, та надійніше.
зробив з металу коробочки, потім зварив їх між собою, а далі прикрутив до панелі. тіко сфоткати завтикав Embarassed




Тепер питання до електриків:
заводжу машину на холодну. зарядка 14.0. якщо при цьому включити все - то десь 13.1 виходить. на любих обертах.
все виключив - знову 14. поїхав. їду 5хв, зарядка починає падати до 13,5, потім до 13. якщо при цьому включити все то просадка іде до 11,9-12,1В. вчора довго катався і по місту і за місто - пічка+музика+світло - 12,2-12,5В. якщо виключити все то стає 13,0-13,2В - це шо за фігня?? акум чи генератор?
нагадаю шо гєна в мене на 65 чи 75А


_________________
+420 774 618 380
+38 093 073 36 35
ZAZ-Laboratory, Богдан
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail ICQ Number
sanitar
лентяй


Статус: Offline
Зареєстрований: 29.11.2005
Повідомлення: 11632
Звідки: Киев
Моє авто: 968м

ПовідомленняДодано: 26 Грудень 2015 14:53    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


гена.щётки посмотри,недозаряд даёт.акум пытается компенсировать,но разряжается.
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення
965mmx



Статус: Offline
Зареєстрований: 28.05.2006
Повідомлення: 2501
Звідки: г. Сочи
Моє авто: 965

ПовідомленняДодано: 26 Грудень 2015 15:12    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Я по толкателям скажу, к ранним толкателям и носы на штангах другой формы
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення ICQ Number
виталий т



Статус: Offline
Зареєстрований: 30.01.2013
Повідомлення: 161
Звідки: КОРОСТЕНЬ
Моє авто: ЗАЗ968М ford focus

ПовідомленняДодано: 26 Грудень 2015 19:54    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Бодя по генератору проверь шоколадку и на всякий случай диоды.Похоже на признак плачущего диода.
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення
sanitar
лентяй


Статус: Offline
Зареєстрований: 29.11.2005
Повідомлення: 11632
Звідки: Киев
Моє авто: 968м

ПовідомленняДодано: 27 Грудень 2015 02:17    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


не смог не запостить Laughing


Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення
Компромисс



Статус: Offline
Зареєстрований: 21.04.2009
Повідомлення: 1684
Звідки: Днепропетровская обл.
Моє авто: ЗАЗ 968М, Sens 1.3

ПовідомленняДодано: 27 Грудень 2015 23:30    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Proffesor писав(ла):
Тепер питання до електриків:
заводжу машину на холодну. зарядка 14.0. якщо при цьому включити все - то десь 13.1 виходить. на любих обертах.
все виключив - знову 14. поїхав. їду 5хв, зарядка починає падати до 13,5, потім до 13. якщо при цьому включити все то просадка іде до 11,9-12,1В. вчора довго катався і по місту і за місто - пічка+музика+світло - 12,2-12,5В. якщо виключити все то стає 13,0-13,2В - це шо за фігня?? акум чи генератор?
нагадаю шо гєна в мене на 65 чи 75А

Впечатление, что что-то "плывёт" при прогреве - электроника - РР, механика - щётки, электрика - контакты цепей.
Без прогрева (на "подсосе") сразу поездить - чтобы увидеть ту же картину без фантастики - ожидаемое - всё нормально сразу, потом ухудшается.


_________________
Если дела идут хорошо, значит вы чего-то не заметили...
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення
Proffesor



Статус: Offline
Зареєстрований: 03.10.2010
Повідомлення: 2987
Звідки: Житомир(UA), Mladá Boleslav(CZ)
Моє авто: ЗАЗ 968м Бєжик 1994, ЗАЗ 968М 1990

ПовідомленняДодано: 28 Грудень 2015 01:18    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


дякую за консультейшн. бо я вже думав новий акум купувати.
просто в мене до цього був галімий вольтметр, дик він наче 13,5-14,5 показував..але при цьому, якшо мінімально помучати акуммулятор - він відразу здихав..
значить будем лізти в гєнич...
Хто що знає про цих виробників?
http://exist.ua/price.aspx?pid=8A80006A&sr=-4


_________________
+420 774 618 380
+38 093 073 36 35
ZAZ-Laboratory, Богдан
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail ICQ Number
sanitar
лентяй


Статус: Offline
Зареєстрований: 29.11.2005
Повідомлення: 11632
Звідки: Киев
Моє авто: 968м

ПовідомленняДодано: 28 Грудень 2015 01:23    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


мобилетрон говорят нормальный.я пожлобился отдавать такие деньги,и выкусил таблетку,оставив корпус от неё со щётками,и подключил это на жиговский РР.

http://zaz.kiev.ua/forum/viewtopic.php?p=595935#595935

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення
Proffesor



Статус: Offline
Зареєстрований: 03.10.2010
Повідомлення: 2987
Звідки: Житомир(UA), Mladá Boleslav(CZ)
Моє авто: ЗАЗ 968м Бєжик 1994, ЗАЗ 968М 1990

ПовідомленняДодано: 29 Грудень 2015 22:38    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Кароче сьогодні залізли з Тьомою в гєнич - щітки.
одна майже стерлась і почала на перекос ставати.
то Тьомка її перепаяв, і розвернув другою стороною.
зарядка стала така як треба - максимальна просадка 12,8-12,9В.
Але при цьому на малих обертах є скачки напруги десь на 0,7В. якщо додати обертів - вони пропадають...
поки новорічні свята, посоваюсь так. може та щітка притреться. а ні - то потім куплю чи регулятор в зборі, чи щітки..

мірнули компресію:
1. 7,5
2. 8
3. 8
4. 8
Все чітко

також пофіксив вихлопну трубу 3го циліндра, яку я смачно гепнув в горах на Памірі
думаю 3й циліндр трохи душився Laughing





_________________
+420 774 618 380
+38 093 073 36 35
ZAZ-Laboratory, Богдан
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail ICQ Number
Показати повідомлення:   

Почати нову тему   Відповісти на тему    Список форумів ЗАЗ Форум -> Гараж Часовий пояс: GMT + 3
На сторінку Попер.  1, 2, 3 ... 19, 20, 21 ... 41, 42, 43  Наст.
Сторінка 20 з 43

 
Перейти:  
Ви не можете починати теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете знищити свої повідомлення
Ви не можете голосувати в опитуваннях

Знайти повідомлення з часу Вашого останнього відвідування
ЗАЗ Форум  



Powered by phpBB © 2001, 2008 phpBB Group