 |
ЗАЗ Форум Присвячений автомобілям Запорожець
|
|
|
|
Попередня тема :: Наступна тема |
Автор |
Повідомлення |
Lanc Дохтор Снежок


Статус: Offline Зареєстрований: 24.07.2006 Повідомлення: 10321 Звідки: Київ Моє авто: ЗАЗ968М был -005, г/в 1985; ЗАЗ968 г/в 1975; ЗАЗ965 г/в 1965
|
Додано: 02 Жовтень 2015 07:41 Заголовок повідомлення: |
|
|
Арки гидравлическим домкратом разожми
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
Proffesor

Статус: Offline Зареєстрований: 03.10.2010 Повідомлення: 2987 Звідки: Житомир(UA), Mladá Boleslav(CZ) Моє авто: ЗАЗ 968м Бєжик 1994, ЗАЗ 968М 1990
|
Додано: 02 Жовтень 2015 08:53 Заголовок повідомлення: |
|
|
ок. якшо влізе - попробуєм!
дякую! 
_________________ +420 774 618 380
+38 093 073 36 35
ZAZ-Laboratory, Богдан |
|
Повернутися до початку |
|
 |
nylon Кот Леопольд


Статус: Offline Зареєстрований: 16.05.2007 Повідомлення: 4473 Звідки: Гостомель-сity Моє авто: Zaz 968 m low
|
Додано: 08 Жовтень 2015 15:33 Заголовок повідомлення: |
поддержали 1 человек |
|
Які домкрати? 7см залазило у мене, і пів колеса в арці було.
Ножовкой по металу пару надрізів на кантику - молоточок і вперед. Внутрішні арки кувалдометром одхуячити вровєнь. Все.
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
Proffesor

Статус: Offline Зареєстрований: 03.10.2010 Повідомлення: 2987 Звідки: Житомир(UA), Mladá Boleslav(CZ) Моє авто: ЗАЗ 968м Бєжик 1994, ЗАЗ 968М 1990
|
Додано: 16 Жовтень 2015 01:21 Заголовок повідомлення: |
|
|
в нас юбілєй - машинка пробігла вже 70 тисяч!
новий моторчик біжить поки не понятно..то суне, то вялий.
коли був вялий, міряли компресію, всюди було по 8, і в 4му циліндрі було 4. клапана нові, притерті, не пускають. пережаті не були. в тей момент може кольца замками співпали..хз, бо картрерні не дуже сильні, і мотор працює рівно.
маслом трохи сопливить(моментами) з датчику давки, бо там хрінова різьба, і я очкував тягнути сильніше, а, і ще мене вже затрахали ті прокладки клапанних кришок. коли їздив до Вовки то рази три підтягував кришку, і всеодно тікло!
може ще хтось не знає епопєю по зборці мотору, то відпишу:
літом я купив за 500грн(величезне дякую мому особистому кредитору Тьомі RIDE) моторчик в зборі з волинця. з вигляду мотор був дуже чистий, через отвори для свічок було видно поршні без нагару. тому ми рішили шо піхло після капіталки, або, з мінімальним пробігом.
тому, виходячи з цього припущення, я думав поміняти сальніки колінвала, почисти центрифугу, перекинути піддони і вішати піхло на машину.
але чим далі я розбирав цей мотор тим більше розумів шо тут так просто не обійдеться і в результаті вийшло отак:
тепер поясню))
поршньова там була б/у, але дуже хороша, з новими кільцями. шатунним вкладишам був триндець. як виявилось, вкладиші там бути СТАНДАРТ, а це дефіцит. вже вівторок(а фест в п'ятницю), а в мене на столі стоїть мотор без вкладишів..в нас на автобазарі такого немає, замовляти десь в інтернеті не варік, тому ми подзвонили Валєрі Сотка-Валіч і він зганяв на Перова, купив мені набор вкладишів і передав їх марштруткою в Житомир(там теж ще тей прикол вийшов) і вулаля! через 4 години вкладиші вже в гаражі....
.....ну, шо, ідем додому спати? - запитав мене Вадюха.
окей, давай! вже все желізо є, лишилось тільки зібрати. можна трохи збавити темпи. - відповів я(на годиннику була десь 2 ночі).
зі спокійною душою, ми пішли вечеряти та відпочивати після напруженого дня, а коли на наступний день дійшло діло до зборки виявилось шо вкладиші на 30ку!
а це вже, я вам нагадаю, середа!
тут я згадую, шо в нас на полці лежить коліно/маховик/центріфуга під 0,25 готовий до сборки..рішення було очевидним. рішили перепресувати коліно. 0,25тих вкладишів в нас в гаражі було декілька комплектів.
туж вже і почався трешняк!
спочатку запресували задній вкладиш, потім зібрали середню опору. починаєм піхати коліно в картер - клинить! клинить в задній опорі і всьо.
кароче, подумали шо при запресовці запороли вкладиш..знову випресовуєм, провіряємо просто руками, переміряєм коліно і вкладиші - виявляється вони були з пройобом. там був натяг в декілька соток!
розпаковуєм ще один комплект, зразу провіряємо - все гуд!
ну а тепер вже дело тєхніки! зборка почалась в швидкому темпі, бо вже почався четвер, а ми тільки запресували коліно в картер
постєлі розпрєда виявились з мінімальною виробіткою, тому поки втулить немає необхідності.
клапанці нові, притерті, головки одна нова, одна хороша, все тримає, кароч. текстолітка теж нова.
ну а далі ви вже вкурсі дєла)

_________________ +420 774 618 380
+38 093 073 36 35
ZAZ-Laboratory, Богдан |
|
Повернутися до початку |
|
 |
DaYa

Статус: Offline Зареєстрований: 10.08.2009 Повідомлення: 1520 Звідки: Днепропетровск Моє авто: ЗАЗ 968м, Kadett E, МЗМА 401
|
Додано: 16 Жовтень 2015 08:41 Заголовок повідомлення: |
|
|
А головы новые?
Одно скажу, гараж суперский! )) из газобетона! Теплый?
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
Proffesor

Статус: Offline Зареєстрований: 03.10.2010 Повідомлення: 2987 Звідки: Житомир(UA), Mladá Boleslav(CZ) Моє авто: ЗАЗ 968м Бєжик 1994, ЗАЗ 968М 1990
|
Додано: 16 Жовтень 2015 12:11 Заголовок повідомлення: |
|
|
одна нова, одна б/у, але дуже хороша
гараж з піноблоку, теплий) минулої зими нічим не топили, і можна було соватись не замерзаючи
_________________ +420 774 618 380
+38 093 073 36 35
ZAZ-Laboratory, Богдан |
|
Повернутися до початку |
|
 |
Сотник Дванадцять стульчаків

Статус: Offline Зареєстрований: 12.06.2009 Повідомлення: 2202 Звідки: Київ Моє авто: 968м
|
Додано: 16 Жовтень 2015 13:12 Заголовок повідомлення: |
|
|
Proffesor писав(ла): |
соватись |
???
Коли соваються, то все навкруги запотіває 
_________________ Green Seven |
|
Повернутися до початку |
|
 |
RIV

Статус: Offline Зареєстрований: 23.04.2006 Повідомлення: 27 Звідки: Николаевская обл. Моє авто: Заз-тян 968М-005 1985 года
|
Додано: 16 Жовтень 2015 19:06 Заголовок повідомлення: |
|
|
Да, гараж - просто рай Зазовода ! А как стены сделали - толщина 20 см? (блок 60х20х30?)
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
RIDE

Статус: Offline Зареєстрований: 28.09.2011 Повідомлення: 951 Звідки: Житомир Моє авто: 968
|
Додано: 16 Жовтень 2015 19:20 Заголовок повідомлення: |
|
|
RIV писав(ла): |
Да, гараж - просто рай ЗАЗовода ! А как стены сделали - толщина 20 см? (блок 60х20х30?) |
саме так вийшло що товщина стіни 20см
_________________ якщо кому шо треба я тут
0978623772
0995276516 |
|
Повернутися до початку |
|
 |
RIV

Статус: Offline Зареєстрований: 23.04.2006 Повідомлення: 27 Звідки: Николаевская обл. Моє авто: Заз-тян 968М-005 1985 года
|
Додано: 16 Жовтень 2015 20:27 Заголовок повідомлення: |
|
|
Я пристройку из газобетона делал неотапливаемую - тоже стена 20 см. Сейчас ещё одну планируется сделать к дому, уже с отоплением - думаю 30 делать. Хотя для отапливаемого дома надо 40... (просто газобетон ещё остался 60х20х30). Интересно, что при 20 см уже тепло. Это хорошо 
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
Proffesor

Статус: Offline Зареєстрований: 03.10.2010 Повідомлення: 2987 Звідки: Житомир(UA), Mladá Boleslav(CZ) Моє авто: ЗАЗ 968м Бєжик 1994, ЗАЗ 968М 1990
|
Додано: 16 Жовтень 2015 23:49 Заголовок повідомлення: |
|
|
завжди, коли десь подорожую, стараюсь щось цікаве знайти.
так, цього разу, коли їхав до Тернополя, на трасі стояв цікавий вказівних на Тихомельську вежу(1км).
Рішили з Катюхою звернути з траси, і поїхати глянути, шо воно за чудо.
Фотке:
трохи інфи:
"До наших днів збереглося доволі мало пам'яток давніх аріан. Серед найвидатніших Аріанська вежа-каплиця в італійському місті Равенна. Зовні схожа на звичайну оборонну муровану вежу, вона вражає своїм внутрішнім оздобленням. Інтер'єри насичені мозаїчними зображеннями, які вважаються одними з найкращих зразків ранньохристиянського мистецтва.
Відзначимо, що вежа-каплиця в Равенні послугувала прототипом для молитовних будинків аріан-социніан XVІ-XVІІ століття. Вони перейняли традицію давніх аріан влаштовувати свої каплиці у спорудах, схожих на вежі, з сферичними куполами на завершенні. Декілька таких веж-каплиць збереглося у Польщі, ще одна в Україні місті Белз на Львівщині. Але, найбільша, найдовершиніша, у селі Тихомель на Хмельниччині. Саме ця вежа була культовим центром одного з найпотужніших аріанських осередків в Україні."
http://www.travelua.com.ua/xmelnichchina/bilogirskij/tixomel.html
і це посилання теж цікаве:
http://invtur.com.ua/tour/dostoprimechatelnosti/1001274-Arianskaya-chasovnya
_________________ +420 774 618 380
+38 093 073 36 35
ZAZ-Laboratory, Богдан |
|
Повернутися до початку |
|
 |
Proffesor

Статус: Offline Зареєстрований: 03.10.2010 Повідомлення: 2987 Звідки: Житомир(UA), Mladá Boleslav(CZ) Моє авто: ЗАЗ 968м Бєжик 1994, ЗАЗ 968М 1990
|
Додано: 26 Грудень 2015 14:01 Заголовок повідомлення: |
|
|
"Наша пісня гарна, нова,
Починаєм її знову!"
кароче з вересня, а це була капіталочка, або, як прийнято називати в нас в Лабораторії, Капітал-шоу Полє чудєс, мотор пройшов в районі 2300км. 2000км якраз на Памірі було. мотор їхав і все наче було гуд, за вийнятком двох речей:
1. часткове масляне голодання під клапанними кришками.
знімаєш кришку - масло є. але якось от наче мало..чи якось не там де треба..виходить шо 1-2 рокера(дальні) постійно сухі, або дуже слабо змазуються.
це я не витирав нічим. це от поїздив і потім зняв кришку...
приходилось кожних 200-300км регулювати клапана.
3 рази я знімав осі коромисел зі штангами, все розбирав, перемивав, продував, ставлю назад, масло є, але ефект той самий....шось тут нечисто..толкатєлі нові, перші з проточкою і вищі, тобто все зібрано правильно, але шось не так...плюс заставляв задуматись той факт, що коли я тільки зібрав мотора, не можна було виставити клапана на подаючих штангах. їх довелось укоротити на 2-3мм..
прийшлося знову знімати голови, і діставати толкатєлі шоб подивитись шо з ними. бо з рештою все гуд.
виявилось шо ден мені прислав толкатєлі для 40ки, але ранньої. типу до 75р.в.
звичайний толкатєль
рідкісний, до 75р.в.
Зліва звичайний. зверніть увагу на якість проточки
да, отака хуйня...я при зборці на то не звернув увагу. якщо чесно, я навіть і не вкурсі був шо таке буває. ззвоні такий самий, значить сорокєт...
а по факту виявилось так, шо масло в головку до подавалось, але не через штангу, а навкруги неї, тобто через кожух штанги, бо не співпадали масляні канали..
2. компрессія. з нею тоже було шось не туйво...після перших пару сотен км замір показав 7,5, 7, 6, і 4. малувато трохи, але кільця були хороші б/у, плюс зробили ставку на то, шо моторчких ще "не розкрився"
перед розборкою, для інтересу знову мірнули компресію.
Ліва голова 6, 6,5, Права 9 і 5(чи 4 )
вскритіє показало шо на лівій головці(а це нульцева головка) просіли сьодла клапанів, і герметичності майже не було. на правій стороні одна шпілька вилізла, а на другій злизало різьбу. тому такий перепад жосткий.
на цей раз довелось шарошити нову головку, потім знову притірка клапанів, тест - все бомба, все держить.
справа вкрутили ремонтну.
просадка сідла
зібрати рішив вже на нових кольцах, бо трохи бабулєт лишній появився.
нормальні кольца, а не якась підйобка...
перший замір на холодну показав 7,5-8кг на кожному циліндрі. на данний момент мотор пройшов вже 200км. сапунець майже не димить! це хороший признак))
ще придумали цікаву штучку.
класні прокладки для вихлопної виходять з прокладки штанів від Таврега.
розрізана навпіл:
далі зайнявся електрикою. облагородив ту бороду, шо висіла над лівим коліном на стяжках. викинув старий вольтметр типу "Дурак-Не дурак" і поставив нормальний цифровий. Пасіба Сотнику за доставку
плюс закріпив по нормальному кнопку газу і релешки. все стало набагато компактніше, та надійніше.
зробив з металу коробочки, потім зварив їх між собою, а далі прикрутив до панелі. тіко сфоткати завтикав
Тепер питання до електриків:
заводжу машину на холодну. зарядка 14.0. якщо при цьому включити все - то десь 13.1 виходить. на любих обертах.
все виключив - знову 14. поїхав. їду 5хв, зарядка починає падати до 13,5, потім до 13. якщо при цьому включити все то просадка іде до 11,9-12,1В. вчора довго катався і по місту і за місто - пічка+музика+світло - 12,2-12,5В. якщо виключити все то стає 13,0-13,2В - це шо за фігня?? акум чи генератор?
нагадаю шо гєна в мене на 65 чи 75А
_________________ +420 774 618 380
+38 093 073 36 35
ZAZ-Laboratory, Богдан |
|
Повернутися до початку |
|
 |
sanitar лентяй

Статус: Offline Зареєстрований: 29.11.2005 Повідомлення: 11632 Звідки: Киев Моє авто: 968м
|
Додано: 26 Грудень 2015 14:53 Заголовок повідомлення: |
|
|
гена.щётки посмотри,недозаряд даёт.акум пытается компенсировать,но разряжается.
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
965mmx

Статус: Offline Зареєстрований: 28.05.2006 Повідомлення: 2501 Звідки: г. Сочи Моє авто: 965
|
Додано: 26 Грудень 2015 15:12 Заголовок повідомлення: |
|
|
Я по толкателям скажу, к ранним толкателям и носы на штангах другой формы
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
виталий т

Статус: Offline Зареєстрований: 30.01.2013 Повідомлення: 161 Звідки: КОРОСТЕНЬ Моє авто: ЗАЗ968М ford focus
|
Додано: 26 Грудень 2015 19:54 Заголовок повідомлення: |
|
|
Бодя по генератору проверь шоколадку и на всякий случай диоды.Похоже на признак плачущего диода.
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
sanitar лентяй

Статус: Offline Зареєстрований: 29.11.2005 Повідомлення: 11632 Звідки: Киев Моє авто: 968м
|
Додано: 27 Грудень 2015 02:17 Заголовок повідомлення: |
|
|
не смог не запостить

|
|
Повернутися до початку |
|
 |
Компромисс
Статус: Offline Зареєстрований: 21.04.2009 Повідомлення: 1684 Звідки: Днепропетровская обл. Моє авто: ЗАЗ 968М, Sens 1.3
|
Додано: 27 Грудень 2015 23:30 Заголовок повідомлення: |
|
|
Proffesor писав(ла): |
Тепер питання до електриків:
заводжу машину на холодну. зарядка 14.0. якщо при цьому включити все - то десь 13.1 виходить. на любих обертах.
все виключив - знову 14. поїхав. їду 5хв, зарядка починає падати до 13,5, потім до 13. якщо при цьому включити все то просадка іде до 11,9-12,1В. вчора довго катався і по місту і за місто - пічка+музика+світло - 12,2-12,5В. якщо виключити все то стає 13,0-13,2В - це шо за фігня?? акум чи генератор?
нагадаю шо гєна в мене на 65 чи 75А |
Впечатление, что что-то "плывёт" при прогреве - электроника - РР, механика - щётки, электрика - контакты цепей.
Без прогрева (на "подсосе") сразу поездить - чтобы увидеть ту же картину без фантастики - ожидаемое - всё нормально сразу, потом ухудшается.
_________________ Если дела идут хорошо, значит вы чего-то не заметили... |
|
Повернутися до початку |
|
 |
Proffesor

Статус: Offline Зареєстрований: 03.10.2010 Повідомлення: 2987 Звідки: Житомир(UA), Mladá Boleslav(CZ) Моє авто: ЗАЗ 968м Бєжик 1994, ЗАЗ 968М 1990
|
Додано: 28 Грудень 2015 01:18 Заголовок повідомлення: |
|
|
дякую за консультейшн. бо я вже думав новий акум купувати.
просто в мене до цього був галімий вольтметр, дик він наче 13,5-14,5 показував..але при цьому, якшо мінімально помучати акуммулятор - він відразу здихав..
значить будем лізти в гєнич...
Хто що знає про цих виробників?
http://exist.ua/price.aspx?pid=8A80006A&sr=-4
_________________ +420 774 618 380
+38 093 073 36 35
ZAZ-Laboratory, Богдан |
|
Повернутися до початку |
|
 |
sanitar лентяй

Статус: Offline Зареєстрований: 29.11.2005 Повідомлення: 11632 Звідки: Киев Моє авто: 968м
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
Proffesor

Статус: Offline Зареєстрований: 03.10.2010 Повідомлення: 2987 Звідки: Житомир(UA), Mladá Boleslav(CZ) Моє авто: ЗАЗ 968м Бєжик 1994, ЗАЗ 968М 1990
|
Додано: 29 Грудень 2015 22:38 Заголовок повідомлення: |
|
|
Кароче сьогодні залізли з Тьомою в гєнич - щітки.
одна майже стерлась і почала на перекос ставати.
то Тьомка її перепаяв, і розвернув другою стороною.
зарядка стала така як треба - максимальна просадка 12,8-12,9В.
Але при цьому на малих обертах є скачки напруги десь на 0,7В. якщо додати обертів - вони пропадають...
поки новорічні свята, посоваюсь так. може та щітка притреться. а ні - то потім куплю чи регулятор в зборі, чи щітки..
мірнули компресію:
1. 7,5
2. 8
3. 8
4. 8
Все чітко
також пофіксив вихлопну трубу 3го циліндра, яку я смачно гепнув в горах на Памірі
думаю 3й циліндр трохи душився

_________________ +420 774 618 380
+38 093 073 36 35
ZAZ-Laboratory, Богдан |
|
Повернутися до початку |
|
 |
|
|
Ви не можете починати теми Ви не можете відповідати на повідомлення Ви не можете редагувати свої повідомлення Ви не можете знищити свої повідомлення Ви не можете голосувати в опитуваннях
 |
|
Powered by phpBB © 2001, 2008 phpBB Group
|