 |
ЗАЗ Форум Присвячений автомобілям Запорожець
|
|
|
|
Попередня тема :: Наступна тема |
Автор |
Повідомлення |
Klim DSO

Статус: Offline Зареєстрований: 07.03.2011 Повідомлення: 78 Звідки: м.Дубно Рівненської обл.
|
Додано: 03 Листопад 2011 15:09 Заголовок повідомлення: Зелений ZAZik 968М(1985р.) (klim DSO) |
|
|
Всім форумчанам доброго дня. Знайшов трохи часу і вирішив створити і свій гараж.
Почну з того, як я став власником ЗАЗіка.
Перший ЗАЗ(968М 1993р.в.) з’явився в нашій сім’ї ще в 2001році, це було моє перше знайомство з цею екзотичною машинкою. Вона вже тоді мене зацікавила. Не дивлячись на те, що машинка була відносно не стара, але стан її бажав кращого. Передні крила прогнивші наскрізь, пороги були майже відсутні, передні колеса стояли отак // \\ , з мотора капало масло ну і ще багато жахів. Але, як сказав тоді батя: «з села, привезти картоплю хватить і цього». Ці слова мабуть і стали пророчими, бо через проблеми з бензонасосом(перегрівався) дорога на дачу (12км в одну сторону) ділилась на 2 відрізка. 1 – з дому до моменту коли нагріється і перестає качати, і після операцій з тряпкой і водою 2й відрізок до самої дачі. Батя з цим мирився посилаючись на те, що проїхатись раз в місяць йому і так нормально, а робити йому лінь. Тормоза там теж були унікальні, бо тормозило лише заднє ліве колесо і те після 3-го качка.
Якось повпливати на таку ситуацію, я не міг, бо тоді ще був студентом(бідним) і бажання великого не було, бо доручення мені давати ніхто не збирався. Пізніше я пішов в армію, а те, що з ЖУЖа зробили за півтора року страшно описувати, бо те, що я побачив в гаражі мене вже зовсім не цікавило, бо їздити ВОНО вже нормально не могло. Життя білого ЖУЖа закінчилось тим, що в один прекрасний день батя кудись на ньому поїхав(не сказавши куди), а приїхав вже маршруткою і з акумулятором в руках. Після цього ЖУЖу більше ніхто не бачив .
Йшов час, я купив собі мопед і їздив на ньому не задумуючись, поки мій товариш не купив собі ЗАЗ 968. Я знову загорівся цею машинкою і вирішив, що я обов’язково мушу мати свого ЗАЗіка. Впринципі від тоді я і почав пошуки свого ЗАЗіка. Переглянув в інеті об’яви, підключив знайомих до пошуків, перечитував оголошення в газетах. І вже через 2 тижні я мав на розгляд кілька варіантів, але вони мене чомусь не радували. Один ЖУЖ був з пробігом 50км, але він простояв в імпровізованому гаражі із шифера більше 20років і мужик просив за нього 700$ , другий варіант був білбш прийнятний, але хазяйка більше 5років за кордоном і коли повернеться не відомо, ще були варіанти де або загнувся двигун, або кузов весь прогнивший. Але я не збавляв оберти і розширював географію своїх пошуків. І в один чудовий день мені зателефонував родич з обл. центра і сказав щоб я під’їхав подивитись на 2 ЗАЗіка. Найблищими вихідними я поїхав в м. Рівне на «оглядини» . Як вияснились на місці 968А вже передумали продавати , бо колись виростуть внуки то буде на чому вчитись гайки крутити. А 968М який ще мали глянути, довелось пів години розгрібати з різного гаражного хламу і підкачувати колеса щоб витягнути на двір. Перше враження було позитивне, ззовні не було помітно ніяких механічних пошкоджень, краска рідна і лише в деяких місцях підкрашено. В салоні ніякого «колхозу» не виявлено, правда трохи потріскана панель і руль. Ще кинулось в очі пробіг який на той момент складав 6949км. В сусідньому гаражі купили 2л 80-го і позичили АКБ(рідний канув в літа) завели двигун, обдивились його стан і проїхався по гаражному кооперативі, також вияснилось, що масло мінялось буквально пару сотень км назад, про, що свідчив його колір.
При огляді апарата паралельно розмовляли з власником і з розмови я дізнався наступне: власником ЗАЗа є дідуля(тесть того, що мені його показував) який в свої часи був при «партії» і маючи можливість виписав собі цей ЗАЗ на чорний день, а так як в нього було службове авто то ЗАЗ використовувася рідко. І обслуговувався він на «казьоних» СТО. Але пройшли роки і дідуля вже не маючи здоров’я їздити переписав ЖУЖа на зятя, а той в свою чергу любить «ето дєло» і в ЖУЖі побачив вигоду лише через його продаж. Почали говорити за ціну, оказалось він за нього хоче 800грн(100$) після 5-ти хвилин дискусій зійшлись на ціні в 700грн, а коли приїхав забирати то сторгувались ще на одного Грушевського. В результаті за 650грн(80$) я придбав ЖУЖ, забрав з гаража не робочий АКБ(який пізніше здав на кол.мет) 4 б/в скати з різним протектором які на докатку ще згодяться. Пізніше з сусідніх гаражів сказали, що я поспішив, бо не так давно він був в запої і сам пропонував ЖУЖ за 500грн. Але я і так не шкодую.
Вже вдома я почав шукати і по мірі можливості боротись з недоліками. Було виявлено: світло на «3-« на панелі приладів світить (стоп, масло, дальнє світло), задні фонарі – лівий стоп, лівий поворот, габарити, ревізія показала, що просто погоріли лампочки. В лівій фарі тільки дальній, в правій тільки ближній – ревізія показала потрібна допомога електрика і нові отражатєлі(стоять різні, один вроді з ВАЗа). По кузову було виявлені деякі недоліки тільки в районі днища(треба варити). З ходової - «ручнік» взагалі відсутній, є тільки ричаг, троса і розпорних пластин не має. Тормоза на «3-« хоча колодки всі в нормальному стані, але видно глючить ГТЦ(треба перебирати) , тормозять лише передні колеса, задні РТЦ по ходу за каксовані(буду розбирати, дивитись).
Далі буду писати, що вже зробив і що ще буду робити , надіюсь на вашу(віртуальну) допомогу і поради.
P.S. Не знаю чи получиться приліпити фото, на крайняк є в галереї.
Блін, як же вставити ці фотки? Або лижі не їдуть, або ....????
_________________ ЗАЗ - це машинка, яка повністю відповідає моїм життєвим інтересам і моїм можливостям. |
|
Повернутися до початку |
|
 |
Lanc Дохтор Снежок


Статус: Offline Зареєстрований: 24.07.2006 Повідомлення: 10319 Звідки: Київ Моє авто: ЗАЗ968М был -005, г/в 1985; ЗАЗ968 г/в 1975; ЗАЗ965 г/в 1965
|
Додано: 03 Листопад 2011 16:02 Заголовок повідомлення: |
|
|
Поздравляю с открытием гаража!
Желаю творческих успехов и вдохновения, а также полного удовлетворения от яркого техносекаса!
Первыйнах! 
_________________ Пъянство - причина многих интересных и увлекательных приключений!!!
Останній раз редагувалося: Lanc (22 Грудень 2011 19:14), всього редагувалося 1 раз |
|
Повернутися до початку |
|
 |
MinoS

Статус: Offline Зареєстрований: 22.12.2010 Повідомлення: 425 Звідки: Харьков, Жуки Моє авто: ЗАЗ 968M
|
Додано: 03 Листопад 2011 16:06 Заголовок повідомлення: |
|
|
Добро пожаловать ) Удачи в сих нелегких начинаниях =)
Второнах ! =)
P.S. он с документами или без ?
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
Olexandr'95

Статус: Offline Зареєстрований: 06.10.2008 Повідомлення: 1754 Звідки: КИЕВ Моє авто: BMW E34
|
Додано: 03 Листопад 2011 16:38 Заголовок повідомлення: |
|
|
С открытием! Классная М-ка, береги её. 
_________________ Автомобиль — не роскошь, роскошь — запчасти к нему. |
|
Повернутися до початку |
|
 |
Klim DSO

Статус: Offline Зареєстрований: 07.03.2011 Повідомлення: 78 Звідки: м.Дубно Рівненської обл.
|
Додано: 03 Листопад 2011 17:21 Заголовок повідомлення: |
|
|
MinoS писав(ла): |
Добро пожаловать ) Удачи в сих нелегких начинаниях =)
Второнах ! =)
P.S. он с документами или без ? |
Да машинка з доками, я на ній вже наїздив десь 500км. І вже почав по трошки його оживляти, але все впирається в фінанси , а точніше їх відсутність .
Всім дякую за привітання.
ЗИ. Хто небуть тикніть носом, де я туплю с фотками 
_________________ ЗАЗ - це машинка, яка повністю відповідає моїм життєвим інтересам і моїм можливостям. |
|
Повернутися до початку |
|
 |
nylon Кот Леопольд


Статус: Offline Зареєстрований: 16.05.2007 Повідомлення: 4473 Звідки: Гостомель-сity Моє авто: Zaz 968 m low
|
Додано: 03 Листопад 2011 19:31 Заголовок повідомлення: |
|
|
Фотки поправил.
Надо открывать полностью фото,а не превьюшку и копировать адрес(URL) изображения
далее можно двумя путями.
1) нажать кнопку Img* получим в поле текста [img] ,затем без пробела после полученного сразу вставить тот адрес картинки что скопировали.еще раз нажимаем кнопку Img*,сразу после адреса и получаем
[img]адрес картинки[/img]
2)
вставить тот адрес картинки что скопировали в поле текста.выделить его полностью и нажать кнопку Img*
получим [img]адрес картинки[/img]
что тоже самое что и в пункте один.удачи с фотками,и темболее с зазом.вроде даже очень ничего так
цена за машину и доки вообще шара 
_________________ Мы здесь ненадолго, но это очень хорошее время (c)Colin Steele McRae. |
|
Повернутися до початку |
|
 |
GTMAD

Статус: Offline Зареєстрований: 20.01.2010 Повідомлення: 389 Звідки: Київ Моє авто: ЗАЗ 965А Yalta
|
Додано: 03 Листопад 2011 22:21 Заголовок повідомлення: |
|
|
2 Klim DSO
Вітаю земляче.
Успіхів у відновлені жужика
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
Klim

Статус: Offline Зареєстрований: 19.01.2010 Повідомлення: 2043 Звідки: Харьков, Москва Моє авто: ЗАЗ 965 А, Citroen C4, Автодом Fiat Ducato
|
Додано: 03 Листопад 2011 23:40 Заголовок повідомлення: |
|
|
Привет, почти Тезка =) Поздравляю!
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
Klim DSO

Статус: Offline Зареєстрований: 07.03.2011 Повідомлення: 78 Звідки: м.Дубно Рівненської обл.
|
Додано: 04 Листопад 2011 12:30 Заголовок повідомлення: |
|
|
Трохи розповім, що було мною зроблено з ЖУЖиком від дня покупки. Так, як моя сім’я(я і дружина) маємо ще хиткий бюджет + дружина на 5му курсі, то грошей на ЖУЖу виділяємо зовсім мало. А основні роботи по ремонту і обновлення заплановані на слідующий рік.
З перших днів зробив загальний огляд: по кузову – в салоні зняв лінолеум і побачив, що в основному(80%) метал рідний, а де були дірки акуратно вирізано болгаркой і латки прикріплені або на болти, або на закльопки. З цього зробив висновок, що дідуля не мав доступу до сварочного апарата, але зробив вроді нормально, з весни планується це діло зняти, а дири заварити. В багажніку було багато малих очажків ржавчини і поздирана краска(мабуть тим що там перевозилось). Весь багажник був зачищений до метала, погрунтований і покрашений в ручну . Права дверка погано закривалась і на ній був обірваний уплотнітєль – його приклеїв, а замок підрегулював, результатом задоволений.
Обігрівач був на місці, але явно не робочий, бо трубки від бака заглушені, деякі провода варварськи обірвані і в салоні вирваний перемикач обігрівача. Обігрівач повністю знятий, а на його місці зробив місце для насоса, домкрата і набора ключів. Все закріплюється резинками з гачками «примучених» мною .
По ходовій – зняв всі колеса, диски(що приємно вразило не погнуті і не розбиті) всі зачищені до метала, погрунтовані і покрашені. Красив паралончиком, бо до пулівізатора не маю доступа. Поки стояв на колодках провірив стан шарових, тормозних колодок, РТЦ і передню підвіску. Пильники зношені, але не критично, задні РТЦ під заміну(буде мінятись з весни), в підвісці вроді норма шату не обнаружив.
По світлу – в задніх фанарях після ревізії замінив деякі лампочки – вроді все світить(і моргає) , в салоні не працював плафон – ВДшка виправила цю ситуацію(перемикач був закоксований) , з фарами догво матюкався, але без прилада так і не зміг вияснити де дівся «дальній» на правій фарі і «ближній» на лівій ? Поки, що поставив протитуманки і з ними їжджу. Фари буду міняти повністю з появою фінансів.
В салоні познімав ремені безпеки, постірав, просушив і поставив на місце, був закоксований один замок, але ВДшка і прямі руки зарадили цьому. Також був замінений руль на Кадєтовський(купив за 50грн), бо рідний був потрісканий і страшний чим портив всю картину. Новим рульом дуже задоволений – керувати стало набагато приємніше .
Фотки виложу пізніше, як обфоткаю ці всі моменти.
GTMAD писав(ла): |
2 Klim DSO
Вітаю земляче.
Успіхів у відновлені жужика |
А можна детальніше про "земляче" ?
_________________ ЗАЗ - це машинка, яка повністю відповідає моїм життєвим інтересам і моїм можливостям. |
|
Повернутися до початку |
|
 |
GTMAD

Статус: Offline Зареєстрований: 20.01.2010 Повідомлення: 389 Звідки: Київ Моє авто: ЗАЗ 965А Yalta
|
Додано: 04 Листопад 2011 13:58 Заголовок повідомлення: |
|
|
Предки з півдня Волині, буваю в Кременці та Почаєві, звичайно проїздом через Дубно.
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
Klim DSO

Статус: Offline Зареєстрований: 07.03.2011 Повідомлення: 78 Звідки: м.Дубно Рівненської обл.
|
Додано: 04 Листопад 2011 17:20 Заголовок повідомлення: |
|
|
Будеш проїжджати, заїжджай в гості, буду радий знайомству.
Я до речі мав брати ЗАЗік в Горохові вже домовився з власником, але поки зміг вирватись його вже продали.
_________________ ЗАЗ - це машинка, яка повністю відповідає моїм життєвим інтересам і моїм можливостям. |
|
Повернутися до початку |
|
 |
GTMAD

Статус: Offline Зареєстрований: 20.01.2010 Повідомлення: 389 Звідки: Київ Моє авто: ЗАЗ 965А Yalta
|
Додано: 07 Листопад 2011 19:51 Заголовок повідомлення: |
|
|
Добре, при нагоді заїду 
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
Klim DSO

Статус: Offline Зареєстрований: 07.03.2011 Повідомлення: 78 Звідки: м.Дубно Рівненської обл.
|
Додано: 17 Грудень 2011 01:29 Заголовок повідомлення: |
|
|
Всі роботи з ЖУЖиком змушений відкласти до весни через брак коштів . Інститут дружини виявився більш прожерливішим ніж очікувалось. Поїздок найблищим часом не планується тому підготую зюзю до зимової сплячки.
_________________ ЗАЗ - це машинка, яка повністю відповідає моїм життєвим інтересам і моїм можливостям. |
|
Повернутися до початку |
|
 |
Klim DSO

Статус: Offline Зареєстрований: 07.03.2011 Повідомлення: 78 Звідки: м.Дубно Рівненської обл.
|
Додано: 18 Грудень 2011 19:58 Заголовок повідомлення: |
|
|
Прошу сильно не сміятись і ключами не кидатись. Є одне запитання по карбюратору . Я коли жуж купив він(карб) був вже в такому стані фото
мене цікавить моменти обедені червоною лінією. Я цей факт помітив ще коли оглядав жуж і запитав власника, чому там зломано? На що він відповів, що це нормально . І що цікаво я на ньому вже наїздив більше 500км і при цьому машинка бодро реагує на педаль газу(без провалів), чудово тримає холості, і розхід мене радує(в змішаному режимі в межах 8ми літрів), але ніяк не дає спокою думка "для чого воно там було" .
На форумі шукав інфу про карб, але або про цей вузол нічого не згадується, або карб не такий . Зразу уточню на моєму карбі пише К-133.
Буду вдячний за підсказки.
_________________ ЗАЗ - це машинка, яка повністю відповідає моїм життєвим інтересам і моїм можливостям. |
|
Повернутися до початку |
|
 |
bomok58

Статус: Offline Зареєстрований: 28.12.2010 Повідомлення: 1173 Звідки: г. Полоцк, центр Европы Моє авто: ЗАЗ 968М - для души
|
Додано: 02 Січень 2012 15:41 Заголовок повідомлення: |
|
|
У тебя редкий карб с системой стояночной разбалансировки поплавковой камеры. Все что красным обведено - оттуда. Без всего этого ходовые свойства карба никак не страдают!!!
_________________ Hyundai S Coupe 93 г. 1.5i, 12 V, 88л.с. G4EK, ECFI, ( ее имя - Зверюга)
Присобачиваю неприсобачиваемое |
|
Повернутися до початку |
|
 |
Klim DSO

Статус: Offline Зареєстрований: 07.03.2011 Повідомлення: 78 Звідки: м.Дубно Рівненської обл.
|
Додано: 03 Січень 2012 15:26 Заголовок повідомлення: |
|
|
Дякую за роз'яснення. Я і не чув ніколи, що є такі "прибамбаси" а тут щей довелося стати їх власником . Але те, що воно ніяк не впливає на експлуатацію радує, бо я чесно кажучи трохи переживав .
_________________ ЗАЗ - це машинка, яка повністю відповідає моїм життєвим інтересам і моїм можливостям. |
|
Повернутися до початку |
|
 |
Klim DSO

Статус: Offline Зареєстрований: 07.03.2011 Повідомлення: 78 Звідки: м.Дубно Рівненської обл.
|
Додано: 06 Тра 2012 22:31 Заголовок повідомлення: |
|
|
Всім добрий день, давно не писав тут, бо все часу не вистачає . І так після зимової сплячки прокинувся я і ЖУЖик . За зиму було придбано деякі запчастини, тому з потеплінням почались ремонтні роботи. І так про все по порядку. Ще минулого літа був поставлений руль від Опеля Кадет http://s019.radikal.ru/i601/1205/81/e63da2783b48.jpg http://s44.radikal.ru/i105/1205/8d/3cd030e19004.jpg керувати машиною стало набагато зручніше і вигляд в салоні змінився, бо рідний від сонця потріскався і мав не гарний вигляд.
Велику увагу приділив гальмівній системі тому, що глючив ГТЦ і тормозили лише передні колеса . Ревізія показала: контур задніх коліс був на половину заповнений якоюсь какою чорного кольору і без запаху . Задній правий РТЦ тримався лише на трубці і був настільки закоксований, що поршеньки не вдалось зрушити з місця навіть після ДУЖЕ сильних ударів молотка(циліндрик йшов в утіль просто ради цікавості пробував чи зрушиться з місця ) Задній лівий РТЦ виявився живим і придатним для експлуатації. Ревізія ГТЦ показала, що дзеркало в середині в гарному стані, а одна з манжеток(видно закусило) була згризена і мала форму півмісяця, купив ремкоплект для ВАЗ класики і замінив - все зібрав назад. Тормоза прокачував сам(кого цікавить можу описати)перед цим продувши всі трубки від того, що "там було". Коли педаль стала "дубовою" після 1/3 ходу зрозумів, що не даром старався . Пару фоток з робочого процесу http://i073.radikal.ru/1205/86/387f70a705fb.jpg http://s017.radikal.ru/i443/1205/8b/10950b74898e.jpg http://s48.radikal.ru/i119/1205/5d/837d73c81c1d.jpg http://s019.radikal.ru/i616/1205/43/ee13ca6c3aea.jpg .
Ще залишилось кинути трос ручніка щоб закінчити з гальмівною системою - все є в наявності залишилось заїхати на яму і все встановити.
Також було придбано і встановлено нові шини И 151 на зад http://s61.radikal.ru/i171/1205/26/c5a48f9ec32a.jpg http://s019.radikal.ru/i623/1205/f1/9c323fcbe46d.jpg http://s03.radikal.ru/i176/1205/97/981119f599c9.jpg і б/у на перед, також був придбаний б/в акумулятор за 200грн (його роботою задоволений).
Ще був відреставрований задній бампер, а саме відрихтований(був погнутий) , відремонтував підсвідку номерного знаку(світився лише один) ревізія показала, що там куча "каки" і обломаний один контакт http://s019.radikal.ru/i620/1205/cf/43046c3e7e50.jpg http://s019.radikal.ru/i632/1205/49/6c50827d1c16.jpg http://s019.radikal.ru/i615/1205/9b/9c51332872f6.jpg також треба було б замінити стікляшки, бо всі потріскані, але це згодом.
Ще був реанімований багажнік на кришу, поміняні резинки на двірниках, був взятий за могорич і реанімований бачок омивача з моторчиком і замінені відбивачі фар(стояли різні).
Ще в планах поварка днища(фінанси тормозять цей процес) і поїздка до електрика, бо електрика, як і раніше не вся працює
.
_________________ ЗАЗ - це машинка, яка повністю відповідає моїм життєвим інтересам і моїм можливостям. |
|
Повернутися до початку |
|
 |
Olexandr'95

Статус: Offline Зареєстрований: 06.10.2008 Повідомлення: 1754 Звідки: КИЕВ Моє авто: BMW E34
|
Додано: 06 Тра 2012 22:35 Заголовок повідомлення: |
|
|
Главное - что работа не стоит. Так держать. 
_________________ Автомобиль — не роскошь, роскошь — запчасти к нему. |
|
Повернутися до початку |
|
 |
Klim DSO

Статус: Offline Зареєстрований: 07.03.2011 Повідомлення: 78 Звідки: м.Дубно Рівненської обл.
|
Додано: 06 Тра 2012 22:39 Заголовок повідомлення: |
|
|
Десь на днях ще зроблю пару свіжих фоток, який вигляд ЖУЖ має зараз і фотку домкрата який мені дістався з машиною.
_________________ ЗАЗ - це машинка, яка повністю відповідає моїм життєвим інтересам і моїм можливостям. |
|
Повернутися до початку |
|
 |
Klim DSO

Статус: Offline Зареєстрований: 07.03.2011 Повідомлення: 78 Звідки: м.Дубно Рівненської обл.
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
|
|
Ви не можете починати теми Ви не можете відповідати на повідомлення Ви не можете редагувати свої повідомлення Ви не можете знищити свої повідомлення Ви не можете голосувати в опитуваннях
 |
|
Powered by phpBB © 2001, 2008 phpBB Group
|