  | 
				
ЗАЗ Форум  Присвячений автомобілям Запорожець   
				 | 
				
				  | 
				
				
                 
                
                 
 | 
			 
		 
 | 
 
 
	
		| Попередня тема :: Наступна тема   | 
	 
	
   
	
	  
		| Хто я важаэ це | 
	   
	  
		
		  
			
			  | Дурна ыдея | 
			  
				
			   | 
			   40%  | 
			  [ 9 ] | 
			 
			
			  | Я собы таке замучу | 
			  
				
			   | 
			   18%  | 
			  [ 4 ] | 
			 
			
			  | Да нормаль | 
			  
				
			   | 
			   40%  | 
			  [ 9 ] | 
			 
		   
		 | 
	   
	  
		| Всього проголосувало : 22 | 
	   
	 
	 
   | 
 
	
		| Автор | 
		Повідомлення | 
	 
	
		Roman lviv968m Грамотей Азаров №2
  
  Статус: Offline Зареєстрований: 23.11.2009 Повідомлення: 1026 Звідки: ЛЬВІВ Моє авто: ZAZ 968M
  | 
		
			
				 Додано: 26 Тра 2010 23:38    Заголовок повідомлення: САморобной Компресор | 
				         | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 Саморобний компресор для аерографа з холодильника і вогнегасника.
 
Саморобний компресор для аерографа з холодильника і вогнегасника.
 
 
В якості ресивера був здобутий вогнегасник ОХП-10 заявленим обсягом 8,7 літра, на ділі вимірюються і становлять 10,5 літрів. Вогнегасник добув проходячи практику на підприємстві. Просто підійшов до начальника відділу пожежної безпеки або хз як його називають, і запитав, чи є списаний вогнегасник. Дали його. 
 
 
Відразу скажу, не подумайте звільняти його вміст у ванній. Я поки тягнув його до дому, зайшов за гаражі і випустив там (доставить чимале дитяче задоволення . так само було закуплено реле тиску РМ5, призначене для води, але відповідно і для повітря. Так само купив два фільтри Вологовідділювачі, і один автомобільний паливний, тонкої отчистки (його я відразу поставив на вхід в компресор. 
 
 
Купив всяких перехідників, хрестовин, так само армований шланг із ПВХ внутрішнім діаметром 10 мм. Все що входило в набір, дивіться на фото. Так само придбав вентиль (по початку думав що їм регулювати тиск буду, і що він нічим не відрізняється від редуктора (наївний). 
 
 
Після того як розібрався що вентиль і редуктор але дещо різні речі, купив редуктор з манометром, і окремо манометр, для виміру тиску усередині рессивера. Були так само прікуплени шланг тонкий хз якого діаметру, в зоомагазині, вартістю аж цілих 10 руб / метр  )). Він чи то силіконовий, чи то хз який, але дуже гнучкий, легкий і міцний, нічого немає краще для підведення до аерографа. 
 
 
Ну і звичайно-ж куди без стрічки ФУМ, що продається в будь-якому сантехнічному магазині.
 
 
 
 
 
Насамперед прикручуємо балон до основи (я думаю це самі придумаєте як, тут ніяких хитрощів немає). З кришки виймаємо все добро, і зсередини вогнегасника, залишаємо тільки сам балон і кришку.
 
 
 
 
 
В отворі в чавунної кришці нарізаємо різьблення трубну, 1 / 4 дюйма. Так само на широку різьблення на балони наметовому стрічку ФУМ, робимо гумову прокладку (по ідеї вона повинна бути, була і в мене, але я її куди то справ, і в підсумку вирізав сам з камери для авто, після будівництва знайшов рідну)))) і нагвинчують чавунну кришку. 
 
 
Угвинчують у отврстіе кришки перехідник з 1/4НР на 1/2НР дюйма. 
 
 
Далі нагвинчують хрестовину 1 / 2 дюйма (далі просто буду писати 1 / 2), природно всі з'єднання зі стрічкою ФУМ, про це більше згадувати не буду.
 
 
 
 
 
 
У хрестовину через перехідник 1/2НР-1/4НР пригвинчувати реле тиску, з боку ввірчує перехідник 1/2НР-1/2НР.
 
 
 
 
 
 
Далі збоку пригвинчувати трійник.
 
 
 
 
 
 
 
 
До нього з одного боку прикручуємо через перехідник 1/2НР-1/4ВР редуктор, у якого різьба 1/4НР
 
 
 
 
 
З іншого кінця так само через перехідник 1/2НР-1/4ВН пригвинчувати манометр, у якого різьба 1/4НР. З протилежного боку хрестовини ввірчує вентиль (для спуску повітря з балона), який має різьблення 1/2НР.
 
 
 
 
 
 
До редуктора пригвинчувати фільтр-Вологовідділювачі, який має різьблення 1/4НР і потходіт прям до редуктора. Ньюанс тут у тому чо фільтр повинен правильно стояти (дотримати верх і низ), і зробити так щоб в самій нижній точці виявилося зливний отвір.
 
 
 
 
 
 
Далі складаємо лінію ще одного фільтра, з боку вхідного отвору йде штуцер 1/2ВР, що приєднується через перехідник 1/2НР-1/4ВР, нагвинчують його на фільтр має різьблення 1/4НР. З вихідного отвору я трохи набудріл, бо були зайві деталі, і не було деяких потрібних, в результаті вийшло так. 
 
 
В отвір у фільтрі 1/4ВР угвинчується перехідник 1/4НР-1/2НР, до нього пригвинчується трійник (ось він то у мене був зайвий), з одного боку якого пригвинчується пробка з 1/2НР, з іншого боку трійника протилежної фільтру угвинчується штуцер 1/2НР. 
 
 
УВАГА: я зробив так мудро бо були зайві деталі, щоб ви не допустили цієї помилки, зробіть так, у вихідний отвір угвинчується перехідник 1/4НР-1/2НР, і на нього нагвинчує штуцер під шланг з різьбою 1/2ВР. Розкладка знизу буде дана саме для цього варіанта.
 
 
 
 
 
Далі, до отвору із зовнішнім різьбленням незрозумілого перетину і кроку (так і не зміг знайти), що виходить з вогнегасника в якості вихідного сопла, ідеально підходить шланг армований, який зверху ми закріплюємо хомутом. 
 
 
З іншого кінця шланга вставляємо штуцер від фільтра і так само закріплюємо хомутом.
 
 
 
 
 
 
 
Далі з вхідного штуцера фільтра знову вставляємо армований шлнг і підводимо вже до вихідний трубці компресора. як там закріпити це добро, я думаю придумаєте. У мене там хитра система з декількох прокладок і зверху все затиснуте хомутом.
 
 
 
 
 
 
На закінчення у вихідний отвір фільтра 1/4ВР ввірчує штуцер 1/4НР, на який садимо силіконові трубку яка практично ідеально сідає на нього, і навіть не вимагає обтиску хомутом, другий кінець трубки вже до аерографа. 
 
 
Так як після редуктора тиск невелика в порівнянні з рессивер, то трубка цілком виидержівает його без жодних зусиль. На вході в компресор як я вже і говорив ставиться автомобільний фільтр для отчистки повітря. Масло ... 
 
 
З приводу заміни масла, з компресора виходить три трубки. одна вхідна, інша вихідна, третій запаяна-і є для доліва олії. Ось її ми раздербаніваем (я просто перекусив плоскогубцями), але дивіться щоб не потрапили тирсу всередину, інакше мотору може бути кінець. 
 
 
Звідти зливаємо масло. Скільки злив, я чесно не заміряв, але щось біля склянки. Зворотно влив я автомобільне масло формули 10W40, об'ємом близько 350грамм. ІМХО автомобільне масло краще тим, що під першим имееет купу присадок захищають від усякого току, по-друге на відміну від веретенного масла воно не "вбирає" вологу. 
 
 
Тепер розкладка за цінами, і що де купити .... 
 
1) Компресор від холоільніка - або свінтіть, або купити в організаціях займаються ремонтом холодильників. Скільки він там може коштувати не маю уявлення, не цікавився. 
 
2) Рессивер (у мене вогнегасник) - добути на підприємстві або організації, можна списаний, або купити, чув що ціна на такий близько 200 рублів 
 
3) Реле тиску - 250 руб, в магазині торгує обігрівачами, водяними насосами, та іншої сантехнічної спеціалізованої фигней. 
 
4) Редуктор - 500 руб, купив на авторинку, тому як ніде більше просто не знайшов, оббігав всі магазини міста. Мабуть один з найдорожчих складальних одиниць. 
 
5) Армований шланг з внутр. диам. 10 мм .- 55 руб / метр, на авторинку купив два метри, хоча вистачило б і одного. 
 
6) Силіконовий шланг - 10руб / м, зоомагазин, купив три метри. 
 
7) Повітряні фільтри-Вологовідділювачі - 170 руб шт., На авторинку, купив пару. 
 
  Автомобільний бензиновий фільтр тонкого отчистки - 35 руб, авторинок. 
 
9) Хрестовина - 1шт 
 
- Трійник - 1шт. 
 
- Вентиль - 1шт. 
 
- Переходник 1/2НР-1/2НР - 1шт. 
 
- Переходник 1/2НР-1/4НР - 3 шт. 
 
- Переходник 1/2НР-1/4ВР - 3 шт. 
 
- Штуцер 1/2ВР - 2шт. 
 
- Штуцер 1/4НР - 1шт. 
 
Все це купується в магазинах сантехніки, і в сумі вийде десь на 500 рублів. 
 
10) Манометр - 1шт, 90 руб в магазині торгує обігрівачами, водяними насосами, та іншої сантехнічної спеціалізованої фигней. 
 
11) Стрічка ФУМ - 12 руб, в будь-якому магазині сантехніки. 
 
12) Хомути - 5-10 руб / шт. 6 шт (а краще 8 про всяк випадок), на авторинку. 
 
Сума: 1897рублей. 
 
 
Погодьтеся не так погано за відмінний компресор своїми руками))) Тут не розглядаються шурупи, болти, куточки та ін елементи, якими ви будете кріпити рессивер і компресор до основи. 
 
Усі ціни наведено на серпень 2008-го року для г.Архангельска, і можуть відрізнятися в інших містах. 
 
Примітка: НР-зовнішня різьба, ВР-внутрішня різьба![img][/img]
  | 
			 
		  | 
	 
	
		| Повернутися до початку | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	
		Klim
 
  
  Статус: Offline Зареєстрований: 19.01.2010 Повідомлення: 2043 Звідки: Харьков, Москва Моє авто: ЗАЗ 965 А, Citroen C4, Автодом Fiat Ducato
  | 
		
			
				 Додано: 27 Тра 2010 00:01    Заголовок повідомлення:  | 
				         | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 Ты в грн или в рублях указал? Если в рублях, то нах?
  | 
			 
		  | 
	 
	
		| Повернутися до початку | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	
		Klim
 
  
  Статус: Offline Зареєстрований: 19.01.2010 Повідомлення: 2043 Звідки: Харьков, Москва Моє авто: ЗАЗ 965 А, Citroen C4, Автодом Fiat Ducato
  | 
		
			
				 Додано: 27 Тра 2010 00:01    Заголовок повідомлення:  | 
				         | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 Хз что за хрень ты изобрел, но за старания 5-ка!
  | 
			 
		  | 
	 
	
		| Повернутися до початку | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	
		Voytik
 
  
  Статус: Offline Зареєстрований: 17.04.2003 Повідомлення: 13605
 
 
  | 
		
			
				 Додано: 27 Тра 2010 00:11    Заголовок повідомлення:  | 
				         | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 Усі ціни наведено на серпень 2008-го року для г.Архангельска   
  | 
			 
		  | 
	 
	
		| Повернутися до початку | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	
		sanitar лентяй
  
  Статус: Offline Зареєстрований: 29.11.2005 Повідомлення: 11632 Звідки: Киев Моє авто: 968м
  | 
		
			
				 Додано: 27 Тра 2010 00:37    Заголовок повідомлення:  | 
				         | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 поэтому можно смело допустить это тема спижжена,а у меня встает вопрос:производительность?
  | 
			 
		  | 
	 
	
		| Повернутися до початку | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	
		Николка Гість
 
 
 
 
 
 
 
  | 
		
			
				 Додано: 27 Тра 2010 00:42    Заголовок повідомлення:  | 
				         | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 Ромчег, с этого сайта взял или с другого?    
  | 
			 
		  | 
	 
	
		| Повернутися до початку | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	
		Wladimir_Donetsk
 
  
  Статус: Offline Зареєстрований: 13.07.2006 Повідомлення: 4794 Звідки: Донецьк->Піддубне->Запоріжжя->Дніпро Моє авто: ЗАЗ-968А / ГАЗ-3110і
  | 
		
			
				 Додано: 27 Тра 2010 00:43    Заголовок повідомлення:  | 
				         | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 Всё новое - хорошо забытое старое!
 
На одном из форумов по аэрографии видел нечто подобное, но проще и мобильнее.
 
 
P.S. У меня в гараже компрессор от холодильника 70х-80х годов и ресивер от ПАЗика, обычно им подкачиваю шины и продуваю карбюратор, пробовал красить, если мелочёвку то нормально.
 
 
P.P.S. Компрессоры от холодильников способны создать давление:
 
60х г.в. ("горшок") - 15 Атм;
 
80х г.в. ("бочка") - 8 Атм;
 
2е тысячелетие ("горшок") - 4-5 Атм.
 
Не моё, вычитал на просторах тырнета  
  | 
			 
		  | 
	 
	
		| Повернутися до початку | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	
		Николка Гість
 
 
 
 
 
 
 
  | 
		
			
				 Додано: 27 Тра 2010 00:45    Заголовок повідомлення:  | 
				         | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 
 
	  | sanitar писав(ла): | 
	 
	
	  | поэтому можно смело допустить это тема спижжена,а у меня встает вопрос:производительность? | 
	 
 
 
Децельная, автомобильную камеру качает как китайский насос 12 вольтовый. Сосед по гаражу, такой компрессор использует. 
 
Аэрографам вполне хватит, потребление маленькое.
  | 
			 
		  | 
	 
	
		| Повернутися до початку | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	
		DaNiLkA
 
  
  Статус: Offline Зареєстрований: 26.02.2010 Повідомлення: 41 Звідки: Россия, г Киров Моє авто: ЗАЗ 965
  | 
		
			
				 Додано: 27 Тра 2010 17:30    Заголовок повідомлення:  | 
				         | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 У самого такой же компрессор собран для аэрографии, в 2008 году себестоимость обошлась в 1000 рублей. Компрессор от свияги, рессивер от камаза, на вход топливный фильтр от классики и обратный клапан, на выход простенький влагоотделитель и регулятор давления, плюсом всякие штуцера, шланги, новое масло, реле давления для автономной работы, вкл и выкл при определенном давлении. 
 
Качает очень медленно ( компрессор цилиндр), но выдает 10 атм за 20 минут, объем  рессивер камаза (вроде 20 литров). 
 
Для реставрации своего горбатого хочу подключить еще один такой же рессивер и для увеличения производительности еще дополнительно 2 таких же компрессора воткнуть, благо всё имеется. Мелочевку красить, думаю сгодится.
  _________________ ЗАЗ 965А 1968 г.в
 
ЗАЗ 965АЭ 1968 г.в
 
Вятка ВП 150 1960 г.в
 
Great Wall Hover H3new 2014 г.в | 
			 
		  | 
	 
	
		| Повернутися до початку | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	
		John Warner ЗаЗоводной ЭцихоКлоПедист
  
  
  Статус: Offline Зареєстрований: 07.11.2009 Повідомлення: 5912
 
 
  | 
		
			
				 Додано: 27 Тра 2010 20:40    Заголовок повідомлення:  | 
				         | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 Такой почти что компрессор работал на нашем СТО около года, буквально месяц назад был заменен на промышленный, с ресивером, и на тележке. Вообще, компрессоры от промышленных холодильников на нашем СТО работали около 5 лет, каждого хватало примерно на год-два. 
 
Причина выхода из строя всегда была одна - проёб смазки вкупе с перегревом.
 
А начинали мы с компрессором от ЗИЛа, поставленным на стальную раму с мотором. Его у нас однажды с3.14здил кто-то, кто взломал воротину гаража.
 
Хе-хе, ресивер всё время один и тот же - ресивер ЗИЛ-130 с подсоединённым к нему газовым баллоном на 50 литров, я уже о нём где-то тут писал.
 
  Останній раз редагувалося: John Warner (28 Тра 2010 23:38), всього редагувалося 1 раз | 
			 
		  | 
	 
	
		| Повернутися до початку | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	
		Roman lviv968m Грамотей Азаров №2
  
  Статус: Offline Зареєстрований: 23.11.2009 Повідомлення: 1026 Звідки: ЛЬВІВ Моє авто: ZAZ 968M
  | 
		
			
				 Додано: 28 Тра 2010 21:55    Заголовок повідомлення:  | 
				         | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 
 
	  | Шайтаныч писав(ла): | 
	 
	
	  Ромчег, с этого сайта взял или с другого?     | 
	 
 
 
не с етава сайта
  | 
			 
		  | 
	 
	
		| Повернутися до початку | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	
		Roman lviv968m Грамотей Азаров №2
  
  Статус: Offline Зареєстрований: 23.11.2009 Повідомлення: 1026 Звідки: ЛЬВІВ Моє авто: ZAZ 968M
  | 
		
			
				 Додано: 28 Тра 2010 21:56    Заголовок повідомлення:  | 
				         | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 а процю мисиль вже довно я думав ы вирышив подылитись           
  | 
			 
		  | 
	 
	
		| Повернутися до початку | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	
		pau62
 
  
  Статус: Offline Зареєстрований: 09.06.2008 Повідомлення: 996 Звідки: Рязань
 
  | 
		
			
				 Додано: 29 Тра 2010 18:24    Заголовок повідомлення:  | 
				         | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 ресивер маловат. а вот бы балон 50 л. газовый или парочку -и машину по 1 детали вполне можно красить. 
 
еще хороши компрессоры от совецких кондиционеров. 
 
особенно правильная вещь - редуктор. накачал в баллон 10 атм - и крась не спеша при давлении 2-3 атм.
  _________________ VW Golf2 GTI 1991
 
ЗАЗ-968А 1977 | 
			 
		  | 
	 
	
		| Повернутися до початку | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	
		Wladimir_Donetsk
 
  
  Статус: Offline Зареєстрований: 13.07.2006 Повідомлення: 4794 Звідки: Донецьк->Піддубне->Запоріжжя->Дніпро Моє авто: ЗАЗ-968А / ГАЗ-3110і
  | 
		
			
				 Додано: 30 Тра 2010 00:24    Заголовок повідомлення:  | 
				         | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 А никто не в курсе, какое давление на выходе с редуктора от ПАЗика, мне ресиверы достались от автобуса ПАЗ и в один из них были вкручены датчик давления и редуктор, если после редуктора 2-4 атмосферы, то это "то что доктор прописал"   , два ресивера да пропановый баллон на 50Л и 8 атмосфер, можно и краситься. 
 
 
Китайским одноцилиндровым компрессором красил жужика, на краскопульт подавал 2 атмосферы, вроде хватало.
  | 
			 
		  | 
	 
	
		| Повернутися до початку | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	
		OgeN13 лентяй
 
  Статус: Offline Зареєстрований: 13.07.2008 Повідомлення: 1482 Звідки: Харьков б.Даниловка
 
  | 
		
			
				 Додано: 31 Тра 2010 15:01    Заголовок повідомлення:  | 
				         | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 а на базе компрессора зил-130 не кто не собирал? Если да то как организована смазка.
  | 
			 
		  | 
	 
	
		| Повернутися до початку | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	
		el_fuego Маньяк-одиночка
  
  
  Статус: Offline Зареєстрований: 03.12.2007 Повідомлення: 4855 Звідки: Дніпро -> Гатне, Київ Моє авто: ЗАЗ-966 яскраво-синій 1970 р.
  | 
		
			
				 Додано: 31 Тра 2010 15:21    Заголовок повідомлення:  | 
				         | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 Кстати, если кому интересно, то редуктор давления для компрессора стоит 120грн (крутилка с фиксацией, 2 манометра, 1 выход под быстросъем, макс 8 или 10атм), фильтр как на фото - 25 грн.
 
 
Скоро себе соберу такую штучку
  | 
			 
		  | 
	 
	
		| Повернутися до початку | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	
		Roman lviv968m Грамотей Азаров №2
  
  Статус: Offline Зареєстрований: 23.11.2009 Повідомлення: 1026 Звідки: ЛЬВІВ Моє авто: ZAZ 968M
  | 
		
			
				 Додано: 31 Тра 2010 16:07    Заголовок повідомлення:  | 
				         | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 молодець ура     
  | 
			 
		  | 
	 
	
		| Повернутися до початку | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	
		pau62
 
  
  Статус: Offline Зареєстрований: 09.06.2008 Повідомлення: 996 Звідки: Рязань
 
  | 
		
			
				 Додано: 01 Червень 2010 10:20    Заголовок повідомлення:  | 
				         | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 Пропановый редуктор (не бытовой) неплох, особенно если иглу немого обточить, до треугольного сечения. А китайский редуктор гавно, по крайней мере на моем покупном компрессоре - при увеличении расхода давление падает слишком сильно.
 
 
Фильтр этот типа маслоотсекателя? в принципе любая банка или фильтр бенз. от грузовика с тряпкой внутри справится не хуже. а чтоб вода не летела, надо прямо перед пульвером ставить обычный фильтр тонкой очистки. До 4 атм выдерживает, если не говенный.
  _________________ VW Golf2 GTI 1991
 
ЗАЗ-968А 1977 | 
			 
		  | 
	 
	
		| Повернутися до початку | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	
		OgeN13 лентяй
 
  Статус: Offline Зареєстрований: 13.07.2008 Повідомлення: 1482 Звідки: Харьков б.Даниловка
 
  | 
		
			
				 Додано: 03 Червень 2010 15:05    Заголовок повідомлення:  | 
				         | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 решил привести в порядок своего монстра, перебрать компрессор и скомпоновать его на пропановом баллоне.   
 
 
 
 
 
при разборке обнаружил что треснуто одно компрессионное кольцо и не хватает пружинки на одном обратном клапане. 
 
 
Просверлил в шатунах отверстия  для смазки по этой статье https://icark.narod.ru/autotech/compess.html
 
 
Сегодня купил новый сальник на коленвал и набор прокладок. Как найду где приныканы колечки в гараже приступлю к сборке
  | 
			 
		  | 
	 
	
		| Повернутися до початку | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	
		John Warner ЗаЗоводной ЭцихоКлоПедист
  
  
  Статус: Offline Зареєстрований: 07.11.2009 Повідомлення: 5912
 
 
  | 
		
			
				 Додано: 03 Червень 2010 18:59    Заголовок повідомлення:  | 
				         | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 
 
	  | OgeN13 писав(ла): | 
	 
	
	  | а на базе компрессора зил-130 не кто не собирал? Если да то как организована смазка. | 
	 
 
 
 я сам смазку делал так - я подавал смазку из отдельного бачка смотёком в штуцер родной для смазки, куда в стоке под давлением подаётся. Таким макаром, компрессор на паяльной горелке пашет уже лет тридцать-сорок, и ничего ему не делается. Просто подливай, как бачок пустой, и всё.А пустеет, он, кстати, редко, если всё правильно сделано. Пока я интенсивно работал горелкой, а я раньше два года медником работал, доливал я этот бачок раз где-то в две недели.
 
Причём, основная причина ухода масла была в том, что масло вытекало из-под поддончика компрессора по причине его негерметичности. А уж если оно там плещется, то есть, некий уровень масла если в компрессор налит, то оно там практически вечно. Так было на организованном нами СТО впоследствии сделано. А какой был уровень, я уж не помню, это надо экспериментально делать. Вроде, надо, чтобы коленвал масло цеплял немного, и бросал его, тогда смазка будет в достаточном количестве поступать.
  | 
			 
		  | 
	 
	
		| Повернутися до початку | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	
		 | 
	 
 
  
	 
	    
	   | 
	
Ви не можете починати теми Ви не можете відповідати на повідомлення Ви не можете редагувати свої повідомлення Ви не можете знищити свої повідомлення Ви не можете голосувати в опитуваннях
 
   | 
   
    |  
 
   
  
 
 
Powered by phpBB © 2001, 2008 phpBB Group
  
		 |