Русский, помни, что настанет тот час, когда и тебя спросят - а что ты сделал, чтобы остановить военные преступления своей страны в Украине?
Возможно даже, что этот вопрос зададут твои дети или внуки, которых будет посылать на три буквы весь мир.
Вам будет невыносимо стыдно за то, что взрастили у себя путинизм. Но тогда будет уже поздно что-то сделать. А сейчас - ещё не поздно.
Хотя, уже гештальт закрыт

Список форумів ЗАЗ Форум ЗАЗ Форум
Присвячений автомобілям Запорожець
 
    ПошукПошук   Увійти та перевірити приватні повідомленняУвійти та перевірити приватні повідомлення РеєстраціяРеєстрація
    ПрофільПрофіль   ВхідВхід 

Фотогалерея - Файлохранилище - Чат - Укр->Рус переклад
Книжкова полиця
 
Стартер крутить а бігунок в трамбльорі стоїть.
На сторінку 1, 2  Наст.
 
Почати нову тему   Відповісти на тему    Список форумів ЗАЗ Форум -> Двигун
Попередня тема :: Наступна тема  
Автор Повідомлення
CChirik



Статус: Offline
Зареєстрований: 24.10.2005
Повідомлення: 100
Звідки: Львів

ПовідомленняДодано: 26 Червень 2006 16:16    Заголовок повідомлення: Стартер крутить а бігунок в трамбльорі стоїть. Відповісти з цитатою


Отоя я їду на львівський драг і бац двигун глохне в момент переключення з другої на третю. Я думав знов якась фігня невелика, але ні іскри нема взагалі зняв кришку трамбльора бігунок коли крутить стартер стоїть.
Перед тим троїв двигун може десь тиждень і була висока дитонація.
Так шо це могло статись???


_________________
ЗАЗ-968М 1991р.
"Клуб ЗАЗ-Львів 966-968"
Повернутися до початку
Переглянути профіль Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail
Greyglass
Невозмутимый Альфаман
Невозмутимый Альфаман


Статус: Offline
Зареєстрований: 09.02.2004
Повідомлення: 1659
Звідки: Киев

ПовідомленняДодано: 26 Червень 2006 16:36    Заголовок повідомлення: Re: Стартер крутить а бігунок в трамбльорі стоїть. Відповісти з цитатою


CChirik писав(ла):
Перед тим троїв двигун може десь тиждень і була висока дитонація.


И ты с этим на драг ехал? Laughing

Повернутися до початку
Переглянути профіль Garage Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail Відвідати сайт автора
Nazgul



Статус: Offline
Зареєстрований: 14.05.2004
Повідомлення: 2090
Звідки: Сумская обл.

ПовідомленняДодано: 26 Червень 2006 16:39    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


На драг можно и зрителем ездить.
А вообще похоже на то, что срезало зубья на текстолитке. Загляни под клапанную крышку. Если клапана тоже не двигаются, в момент проворачивания стартером колена, то точно текстолитка.

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення ICQ Number
Voytik



Статус: Offline
Зареєстрований: 17.04.2003
Повідомлення: 13605


ПовідомленняДодано: 26 Червень 2006 19:17    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


витягни вал привода маслонасоса. його наприклад на Луазках часом ломає, вірніше шліцеве з"єднання.
від того валу і трамб крутиться.

Повернутися до початку
Переглянути профіль Відправити приватне повідомлення
Borislav
Кю в эцихе
Кю в эцихе


Статус: Offline
Зареєстрований: 11.05.2004
Повідомлення: 1491
Звідки: LV-426

ПовідомленняДодано: 27 Червень 2006 07:52    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Voytik, если тот валик ломает, трамблёр всё равно будет работать, двиг даж не глохнет. Так что либо текстолитка, либо шестерни привода, либо на валу трамблёра штифт срезало. А может просто по-тупому трамблёр приподнялся в гнезде.
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail ICQ Number
Михалыч



Статус: Offline
Зареєстрований: 22.04.2005
Повідомлення: 191
Звідки: Днепропетровск

ПовідомленняДодано: 27 Червень 2006 16:34    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


судя по признакам скорее всего, действительно текстолитовая шестеря провернулась. У меня такое было. У меня она еще совсем не успела провернуться, а на посадочном месте текстолит отклеился и шестерня застучала. Чаще она полностью проворачивается. В принциепе можно заменить не снимая двигатель

_________________
ЗАЗ 968 1974 г. 40 л.с. св. желтый
Volkswagen Jetta 1.6 1990 г.
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення ICQ Number
Инженерв



Статус: Offline
Зареєстрований: 27.10.2005
Повідомлення: 296
Звідки: Одесса

ПовідомленняДодано: 27 Червень 2006 16:44    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


CChirik, снятая какая-нибудь крышка клапанов расставит всё на свои места - не томи народ!
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення
CChirik



Статус: Offline
Зареєстрований: 24.10.2005
Повідомлення: 100
Звідки: Львів

ПовідомленняДодано: 27 Червень 2006 20:45    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Клапана не рухаються коли крутить стартер. Тепер ше одне питання як поміняти текстилітку не знімаючи двигун і чи це взагалі реально. Мені одні "умельци" казали шо це не можливо.

_________________
ЗАЗ-968М 1991р.
"Клуб ЗАЗ-Львів 966-968"
Повернутися до початку
Переглянути профіль Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail
CChirik



Статус: Offline
Зареєстрований: 24.10.2005
Повідомлення: 100
Звідки: Львів

ПовідомленняДодано: 27 Червень 2006 20:50    Заголовок повідомлення: Re: Стартер крутить а бігунок в трамбльорі стоїть. Відповісти з цитатою


Greyglass писав(ла):
И ты с этим на драг ехал? Laughing

А не по... машина їхала і так як дурна. Але взагаліто я дивитись їхав Laughing


_________________
ЗАЗ-968М 1991р.
"Клуб ЗАЗ-Львів 966-968"
Повернутися до початку
Переглянути профіль Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail
Borislav
Кю в эцихе
Кю в эцихе


Статус: Offline
Зареєстрований: 11.05.2004
Повідомлення: 1491
Звідки: LV-426

ПовідомленняДодано: 27 Червень 2006 21:13    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


На 40-ке не снимая двига поменять, если задняя панель несъёмная - имхо слишком гиморно: нужно снять карб, верхний кожух, вентилятор. А потом самое трудное - центрифугу. И не уверен, что крышку получится снять, места слишком мало. Может, и можно, но сняв двиг - будет проще и быстрее.
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail ICQ Number
CChirik



Статус: Offline
Зареєстрований: 24.10.2005
Повідомлення: 100
Звідки: Львів

ПовідомленняДодано: 27 Червень 2006 21:29    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Borislav писав(ла):
Может, и можно, но сняв двиг - будет проще и
быстрее.

Один гаражнік казав шо міняв, але він сьогодні був випивший такшо хер його знає, а двигун я своїми силами не зніму, а їхати на сервіс впадло.


_________________
ЗАЗ-968М 1991р.
"Клуб ЗАЗ-Львів 966-968"
Повернутися до початку
Переглянути профіль Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail
Borislav
Кю в эцихе
Кю в эцихе


Статус: Offline
Зареєстрований: 11.05.2004
Повідомлення: 1491
Звідки: LV-426

ПовідомленняДодано: 29 Червень 2006 05:32    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Я тоже думал, что не сниму. Ан нет, получилось Smile
Надо только хороший домкрат и буски/кирпичи. Откручиваешь тягу КПП, трос спидометра, поперечину крепления КПП, трубку РТЦ, полуоси, коромысло. Потом от двига все провода. Поднимаешь машину, снимаешь задние колёса, под двиг кирпич - и машину опускаешь. Двиг сдёргиваешь с подушек, машину поднимаешь, двиг выволакиваешь.
Я в одного за полчаса делал, пока зад был несъёмный.

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail ICQ Number
Nazgul



Статус: Offline
Зареєстрований: 14.05.2004
Повідомлення: 2090
Звідки: Сумская обл.

ПовідомленняДодано: 29 Червень 2006 08:19    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


У теркелей описан способ замены текстолитки без снития движка. Если помошника найти не удастся, то я б пытался менять не снимая.
Книга теркелей есть? если нету могу скинуть.

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення ICQ Number
Инженерв



Статус: Offline
Зареєстрований: 27.10.2005
Повідомлення: 296
Звідки: Одесса

ПовідомленняДодано: 29 Червень 2006 10:14    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


CChirik, я бы снял двиг - так и результат предсказуем и экстрима меньше. А то что советуют Теркели - забивать зубило между шестерёнкой и плоскогубцами - вандализм - если есть запасные детали, то можешь попробовать... Да и натяг шестерни балансира ты явно не улучшишь.
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення
zaz-racer



Статус: Offline
Зареєстрований: 14.04.2003
Повідомлення: 2002
Звідки: Киев

ПовідомленняДодано: 29 Червень 2006 10:48    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


уже раз 5 менял так текстотитку. снимал балансирку сьемником - ставил приспособой и забилом - жалоб небыло еще. а вообще балансир выбрасывать нужно - что я успешно пи капиталках и делаю... Very Happy
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail ICQ Number
Инженерв



Статус: Offline
Зареєстрований: 27.10.2005
Повідомлення: 296
Звідки: Одесса

ПовідомленняДодано: 29 Червень 2006 12:57    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


zaz-racer писав(ла):
а вообще балансир выбрасывать нужно - что я успешно пи капиталках и делаю... Very Happy


Это чтобы текстолитку удобно было менять ? Shocked

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення
zaz-racer



Статус: Offline
Зареєстрований: 14.04.2003
Повідомлення: 2002
Звідки: Киев

ПовідомленняДодано: 29 Червень 2006 13:21    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


чтобы в системе давление было выше (когда мотор уже износится.) да и работает тише
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail ICQ Number
Borislav
Кю в эцихе
Кю в эцихе


Статус: Offline
Зареєстрований: 11.05.2004
Повідомлення: 1491
Звідки: LV-426

ПовідомленняДодано: 29 Червень 2006 18:15    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Инженерв писав(ла):
zaz-racer писав(ла):
а вообще балансир выбрасывать нужно - что я успешно пи капиталках и делаю... Very Happy


Это чтобы текстолитку удобно было менять ? Shocked


Нет, скорее для профилактики. Я уже писал - после снятия БВ вибрации не прибавилось, значит толку от него мало на самом деле. А так как он крутится вместе с КВ, то ещё и его момент инерции двиг грузит - без него заметно резвее обороты набирает. И подшипники распреда разбивает эта штука.
Короче, не место ей там. V4 уравновесить хорошо только двумя валами можно - примерно как в Оке сделано.

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail ICQ Number
CChirik



Статус: Offline
Зареєстрований: 24.10.2005
Повідомлення: 100
Звідки: Львів

ПовідомленняДодано: 01 Липень 2006 19:21    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Карочі кажучи я поняв лекше зняти двигун і все нормально зробити.
Дякую за поради.


_________________
ЗАЗ-968М 1991р.
"Клуб ЗАЗ-Львів 966-968"
Повернутися до початку
Переглянути профіль Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail
Voytik



Статус: Offline
Зареєстрований: 17.04.2003
Повідомлення: 13605


ПовідомленняДодано: 01 Липень 2006 20:31    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


краще заїдь спочатку до кузовщиків, нехай зроблять з"ьомною задню панель, на болтах, як у 965-го.
ще нераз пригодиться.

Повернутися до початку
Переглянути профіль Відправити приватне повідомлення
Показати повідомлення:   

Почати нову тему   Відповісти на тему    Список форумів ЗАЗ Форум -> Двигун Часовий пояс: GMT + 3
На сторінку 1, 2  Наст.
Сторінка 1 з 2

 
Перейти:  
Ви не можете починати теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете знищити свої повідомлення
Ви не можете голосувати в опитуваннях

Знайти повідомлення з часу Вашого останнього відвідування
ЗАЗ Форум  



Powered by phpBB © 2001, 2008 phpBB Group