| Попередня тема :: Наступна тема   | 
	
	
	
		| Автор | 
		Повідомлення | 
	
	
		zhuk 28
 
  
  Статус: Offline Зареєстрований: 12.01.2012 Повідомлення: 44 Звідки: тернопіль Моє авто: заз 968М
  | 
		
			
				 Додано: 11 Квітень 2012 20:45    Заголовок повідомлення: ПОТРІБНА ПОРАДА БУВАЛИХ ЗАЗОВОДІВ | 
				         | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 Доброго дня ! Почалося все як в анекдоті,- подарувала теща ЗАПОРОЖЦЯ. Підварив , підклепав ,думав буду їздити до неї на бліни ,та не тут то було.   1) Не розвиває потужності , але після кількох кілометрів розігріву  шестисості мерси нервово курять в сторні - моєму запорожцеві ніби в зад вставляють ракетний двигун , хрин доженеш. 2) На днях друга проблема - перестав заводитись , вірніше заводиться , але працює поки крутить стартер, відпускаю ключ - він зараза глохне. Мужики допоможіть врятувати ЗАПОРОЖЦЯ і .......тещу .
  | 
			 
		  | 
	
	
		| Повернутися до початку | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		Lanc Дохтор Снежок
  
  
  Статус: Offline Зареєстрований: 24.07.2006 Повідомлення: 10321 Звідки: Київ Моє авто: ЗАЗ968М был -005, г/в 1985; ЗАЗ968 г/в 1975; ЗАЗ965 г/в 1965
  | 
		
			
				 Додано: 11 Квітень 2012 20:50    Заголовок повідомлення:  | 
				         | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 Смотри контактную группу замка зажигания, подходит от копейки  
  _________________ Пъянство - причина многих интересных и увлекательных приключений!!! | 
			 
		  | 
	
	
		| Повернутися до початку | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		zhuk 28
 
  
  Статус: Offline Зареєстрований: 12.01.2012 Повідомлення: 44 Звідки: тернопіль Моє авто: заз 968М
  | 
		
			
				 Додано: 11 Квітень 2012 21:01    Заголовок повідомлення:  | 
				         | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 Як я зрозумів , потрібно замінити нижню частину замка запалювання ?
  | 
			 
		  | 
	
	
		| Повернутися до початку | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		Lanc Дохтор Снежок
  
  
  Статус: Offline Зареєстрований: 24.07.2006 Повідомлення: 10321 Звідки: Київ Моє авто: ЗАЗ968М был -005, г/в 1985; ЗАЗ968 г/в 1975; ЗАЗ965 г/в 1965
  | 
		
			
				 Додано: 11 Квітень 2012 21:08    Заголовок повідомлення:  | 
				         | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 Именно кантактную группу, она крепится пружинным кольцом, в нижней части корпуса замка есть пазы, вставляешь в паз отвёртку, поддеваешь кольцо, вынимаешь контактную группу  
  _________________ Пъянство - причина многих интересных и увлекательных приключений!!! | 
			 
		  | 
	
	
		| Повернутися до початку | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		zhuk 28
 
  
  Статус: Offline Зареєстрований: 12.01.2012 Повідомлення: 44 Звідки: тернопіль Моє авто: заз 968М
  | 
		
			
				 Додано: 11 Квітень 2012 21:14    Заголовок повідомлення:  | 
				         | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 Так , по пункту нумер два я здється зрозумів, дякую. Які думки по першому ?
  | 
			 
		  | 
	
	
		| Повернутися до початку | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		John Warner ЗаЗоводной ЭцихоКлоПедист
  
  
  Статус: Offline Зареєстрований: 07.11.2009 Повідомлення: 5912
 
 
  | 
		
			
				 Додано: 11 Квітень 2012 21:14    Заголовок повідомлення:  | 
				         | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 Ещё неплохо проверить - вариатор перемыкается ли?  
  | 
			 
		  | 
	
	
		| Повернутися до початку | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		zhuk 28
 
  
  Статус: Offline Зареєстрований: 12.01.2012 Повідомлення: 44 Звідки: тернопіль Моє авто: заз 968М
  | 
		
			
				 Додано: 11 Квітень 2012 21:37    Заголовок повідомлення:  | 
				         | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 
 
	  | John Warner писав(ла): | 
	 
	
	  Ещё неплохо проверить - вариатор перемыкается ли?   | 
	 
 
   Вибачаюсь за свою некомпетентність у крбюраторних моторах (більше знаю дизеля),якщо варіатор це катушка то я її замінив на нову ,-результат той самий.
  | 
			 
		  | 
	
	
		| Повернутися до початку | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		эдуард
 
  
  Статус: Offline Зареєстрований: 19.04.2011 Повідомлення: 299 Звідки: алчевск Моє авто: заз968м
  | 
		
			
				 Додано: 12 Квітень 2012 00:54    Заголовок повідомлення:  | 
				         | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 по первому пункту--зажаты клапана, отрегулируй зазоры 0.15 на холодном двигателе.
  | 
			 
		  | 
	
	
		| Повернутися до початку | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		zhuk 28
 
  
  Статус: Offline Зареєстрований: 12.01.2012 Повідомлення: 44 Звідки: тернопіль Моє авто: заз 968М
  | 
		
			
				 Додано: 12 Квітень 2012 07:54    Заголовок повідомлення:  | 
				         | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 
 
	  | эдуард писав(ла): | 
	 
	
	  | по первому пункту--зажаты клапана, отрегулируй зазоры 0.15 на холодном двигателе. | 
	 
 
  На 3-4 циліндрі після регуліровки клапана самі по собі зажимаються , на 4 взагалі вже немає куди відпускати.
  | 
			 
		  | 
	
	
		| Повернутися до початку | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		petertuning
 
  
  Статус: Offline Зареєстрований: 17.06.2004 Повідомлення: 2557 Звідки: kiev
 
  | 
		
			
				 Додано: 12 Квітень 2012 09:03    Заголовок повідомлення:  | 
				         | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 вариатор на катушке умер
  _________________ тюнинг навсегда | 
			 
		  | 
	
	
		| Повернутися до початку | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		LEKS Авторитетище
  
  
  Статус: Offline Зареєстрований: 15.04.2003 Повідомлення: 7163 Звідки: Боярка (пригород КИЕВА)
 
  | 
		
			
				 Додано: 12 Квітень 2012 09:59    Заголовок повідомлення:  | 
				         | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 
 
	  | petertuning писав(ла): | 
	 
	
	  | вариатор на катушке умер | 
	 
 
ну при чем тут вариатор? вы с джоном хоть понимаете принцип его работы? он что есть, что нет - мотор работать будет
  _________________ 050-5254195 | 
			 
		  | 
	
	
		| Повернутися до початку | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		Hammer Великий Комбинатор
  
  Статус: Offline Зареєстрований: 06.08.2008 Повідомлення: 2524 Звідки: г.Лиман, Донецкая обл, УКРАИНА!!! Моє авто: ЗАЗ 965, 61г.в.- был :(
  | 
		
			
				 Додано: 12 Квітень 2012 10:04    Заголовок повідомлення:  | 
				         | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 Саня!!! Ты в корне не прав!!! 
 
 
При умершем вариаторе двигатель будет работать до момента отпускания ключа с положения "стартер", потому как нечем катушке после этого питаться.  
  _________________ зовут меня- Веталь   | 
			 
		  | 
	
	
		| Повернутися до початку | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		LEKS Авторитетище
  
  
  Статус: Offline Зареєстрований: 15.04.2003 Повідомлення: 7163 Звідки: Боярка (пригород КИЕВА)
 
  | 
		
			
				 Додано: 12 Квітень 2012 10:07    Заголовок повідомлення:  | 
				         | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 ты имеешь в виду обрыв цепи? может и так, но я с таким не встречался.
 
тем более, тс менял катушку
  _________________ 050-5254195 | 
			 
		  | 
	
	
		| Повернутися до початку | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		sotka-vali4
 
  
  Статус: Offline Зареєстрований: 16.01.2012 Повідомлення: 211 Звідки: Киев Моє авто: ЛуАЗ-969м, ЗАЗ 968
  | 
		
			
				 Додано: 12 Квітень 2012 14:08    Заголовок повідомлення:  | 
				         | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 за катушкой стоит маленький плоский "прикол". если он перегорает, то напряжение на катушку подается только в момент прокрутки стартером, после отключения стартера цепь прерывается... что и происходит.
 
  как вариант скрутить два контакту куском провода, проверено-работает           а лучше заменить вариатор
  | 
			 
		  | 
	
	
		| Повернутися до початку | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		Wladimir_Donetsk
 
  
  Статус: Offline Зареєстрований: 13.07.2006 Повідомлення: 4794 Звідки: Донецьк->Піддубне->Запоріжжя->Дніпро Моє авто: ЗАЗ-968А / ГАЗ-3110і
  | 
		
			
				 Додано: 12 Квітень 2012 14:11    Заголовок повідомлення:  | 
				         | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 При включенном зажигании проверь наличие напряжения на катушке зажигания(должно быть).
  | 
			 
		  | 
	
	
		| Повернутися до початку | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		HEBMEH9uMblu
 
  
  Статус: Offline Зареєстрований: 15.12.2008 Повідомлення: 751 Звідки: столица космоса Кривой Рог Моє авто: alfa romeo 33, mazda6,BMW525
  | 
		
			
				 Додано: 12 Квітень 2012 18:56    Заголовок повідомлення:  | 
				         | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 странная какая-то логика у вас. Если вариатор работает (тоесть двигатель бурчит только если крутит стартер), то значит на катушку не приходит питание от замка зажигания. Если кинуть прямой плюс на катушку - все будет работать, но заглушить двигатель можно,  если отключить этот провод. Косяк надо искать либо в замке, либо на щитке предохранителей.
  _________________ бывший дезертир, скоро вернусь в ЗАЗо семью!   | 
			 
		  | 
	
	
		| Повернутися до початку | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		Lanc Дохтор Снежок
  
  
  Статус: Offline Зареєстрований: 24.07.2006 Повідомлення: 10321 Звідки: Київ Моє авто: ЗАЗ968М был -005, г/в 1985; ЗАЗ968 г/в 1975; ЗАЗ965 г/в 1965
  | 
		
			
				 Додано: 12 Квітень 2012 19:00    Заголовок повідомлення:  | 
				         | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 Замок стопудоф, я с такой хернёй боролся много раз, пока не пустил прямой "+" от акума на катуху через реле, кантактная группа замка зажигания постоянно грелась и плавилась, штуки три поменял.
  _________________ Пъянство - причина многих интересных и увлекательных приключений!!! | 
			 
		  | 
	
	
		| Повернутися до початку | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		John Warner ЗаЗоводной ЭцихоКлоПедист
  
  
  Статус: Offline Зареєстрований: 07.11.2009 Повідомлення: 5912
 
 
  | 
		
			
				 Додано: 12 Квітень 2012 19:41    Заголовок повідомлення:  | 
				         | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 Хаммер +1
 
Через вариатор катушка питается напряжением постоянно. Если его оборвёт - то будет напрога только со стартера.
 
 
Ну и замок зажигания тоже надо проверить))
  | 
			 
		  | 
	
	
		| Повернутися до початку | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		zhuk 28
 
  
  Статус: Offline Зареєстрований: 12.01.2012 Повідомлення: 44 Звідки: тернопіль Моє авто: заз 968М
  | 
		
			
				 Додано: 12 Квітень 2012 21:22    Заголовок повідомлення:  | 
				         | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 Тільки що прийшов з роботи , так що спробувати ВАШІ поради не вийшло. Але хочу повторитись :катушка разом з (маленьким плоским приколом ) поміняна , також по простоті душевній поміняв бензонасос   , копав по задньому колесі і  згадував  тещу і її маму. Також чекаю ще варіантів по першому пункті. ДЯКУЮ !
  | 
			 
		  | 
	
	
		| Повернутися до початку | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		Hammer Великий Комбинатор
  
  Статус: Offline Зареєстрований: 06.08.2008 Повідомлення: 2524 Звідки: г.Лиман, Донецкая обл, УКРАИНА!!! Моє авто: ЗАЗ 965, 61г.в.- был :(
  | 
		
			
				 Додано: 12 Квітень 2012 21:26    Заголовок повідомлення:  | 
				         | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 "Два негодных вариатора- фантастика!" (с)
 
Копай по замку и проводке.
 
Попробуй для начала кинуть прямой плюс на катушку минуя замок зажигания.
  _________________ зовут меня- Веталь   | 
			 
		  | 
	
	
		| Повернутися до початку | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		 |