 |
ЗАЗ Форум Присвячений автомобілям Запорожець
|
|
|
|
Попередня тема :: Наступна тема |
Автор |
Повідомлення |
kubanoid

Статус: Offline Зареєстрований: 12.03.2006 Повідомлення: 1057 Звідки: Краснодар Моє авто: ЗАЗ-968М 1993 г., Nissan Terrano-II, 2001 г.
|
Додано: 15 Грудень 2024 11:50 Заголовок повідомлення: |
|
|
Barbarossa писав(ла): |
Звичайно, що коли рідний карб працює без нарікань, то не потрібно шукати в сраці серце. В мене теж зараз рідний, але перебраний з трьох, два з яких були нові часів коматозу СРСР, але не працювали. |
Також маю в запасі купу карбюраторів, з яких зібрав двох робітників. У разі проблем з одним із них можна швидко поміняти, потім розбиратися.
_________________ "Запорожец старый купили, разваленный!" (с) Э. Успенский |
|
Повернутися до початку |
|
 |
hide
Статус: Offline Зареєстрований: 11.06.2022 Повідомлення: 455
Моє авто: 968МБ (1988-XII)
|
Додано: 15 Грудень 2024 12:22 Заголовок повідомлення: |
|
|
kubanoid писав(ла): |
Гібрид із низом від 127 споживав більше приблизно на літр. |
Так гибрид К-133 с К-127 низом потребляет больше, ешё и на литр? Какой тогда смысл такого гибрида вообше?
У автора темы такой сетуп, было б интересно услишать об разходе
kubanoid писав(ла): |
Гадаю, що помру раніше, ніж ця чудова машина. |
Ой как вы ошибаетесь. Запорожец – ето такая машина, которая едет, едет, повернула за угол и сломалась Ето из личного опыта
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
el_fuego Маньяк-одиночка


Статус: Offline Зареєстрований: 03.12.2007 Повідомлення: 4855 Звідки: Дніпро -> Гатне, Київ Моє авто: ЗАЗ-966 яскраво-синій 1970 р.
|
Додано: 15 Грудень 2024 12:25 Заголовок повідомлення: |
поддержали 1 человек |
|
Форум потроху оживає
Юзав штук 5 нових та використаних К133 або К127, у тому числі, різні низи.
Усував люфти заслонки та вісі напайкою та шліфовкою, свердлив і запаював дірку, виставляв все ідеально і з різними зазорами, виварював їх у розібраному вигляді, полірував та дряпав наждачкою, міняв манжети та по-різному налаштовував прискорювальний насос - повністю прибрати провал на переході від ХХ до їздових режимів не виходило.
При тому, на деяких карбюраторах виходило мінімізувати провал, але він знову повертався за деякий час через забруднення каналів (= перше, що варто перевірити клізьмою напряму у канал, якщо провалу не було раніше)
Також, на К133 трохи допомагало покращити ситуацію підгинання тяги прискорювального насоса.
Товаришу на К127 допомогло встановлення фігурної "шайби", куди вставляється тяга, від К133 разом з тягою.
..але був якось двигун, що не грівся і під час затяжних поїздок у +35..40*С і крейсерній швидкості по GPS 110-120км/год - от на ньому провалів не було. Здаєтсья, низ або увесь був К127 і двигун на той час не вскривався.
Розхід на ньому, також, був мінімальним - порядка 6.5л по трасі.
З цього роблю висновок, що проблема у карбюраторі може бути, але першочергово - стан двигуна.
Можливо, мікропідсоси повітря, котрі не помітні за продувки дим-машиною, стан котушки запалення та дротів (перевіряється у темряві) і, також, можливо, що заводські прокладки між коллектором і головкою, що виступали у канал, могли сприяти кращому розпиленню суміші, що осідала на стінках впускного коллектора (а за роботи прискорювального, 100% по стінкам текло)
Стосовно інших карбюраторів додам, що якщо на рідному прибрати дифузор - їде краще на високих обертах, але на низьких зʼявляється провал та гірша тяга. Відповідно, двокамерний - має гарний потенціал для тюнінгу.
Сам їздив тільки на Озоні і те, дуже мало і обережно, бо обкатував 1.4
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
Bodya_troll

Статус: Offline Зареєстрований: 28.08.2024 Повідомлення: 166 Звідки: Хмельницький Моє авто: 968М
|
Додано: 15 Грудень 2024 15:49 Заголовок повідомлення: |
|
|
Сенс в К-133 з низом К-127 в тому що низ К-127 має більші опори під вісь дросельної заслонки, яка постійно люфтить в К-133, а К-127 має бути живучіше. Низ К-127 має трохи іншу реалізацію системи холостого ходу та перехідної системи - не автономна система холостого ходу як в К-133, що мало би бути перевагою К-133, але чув відгуки що з низом К-127 правил на перехідному режимі менше.
Я вже згадував про знайомого діда який все життя їздить на стокових Запоріжцях. Він мені показував як працює його новий двигун - холодний, тримає низький ХХ, працює дуже м'яко, ніяких зайвих звуків чи стуків. Попробував я газанути - плавно натискаю на ту палку газувалку під капотом а він глохне, пару разів я попробував газанути - так я його і заглушив... З Солексом такої фігні не буде. І той дід не жаліється
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
hide
Статус: Offline Зареєстрований: 11.06.2022 Повідомлення: 455
Моє авто: 968МБ (1988-XII)
|
Додано: 15 Грудень 2024 16:51 Заголовок повідомлення: |
|
|
О доработках карба мне известно такое:
- верх К-133, низ К-127;
- эмульсионная трубка от К-127;
- ешё какую-то доработку изаблрёл Компромисс, но пока не понятно, даёт ли ето какой-то (положительный) ефект: https://zaz.kiev.ua/forum/viewtopic.php?p=594729#594729
Теоретики говорят, что с таким сетупом должен быть ХХ лутше и провал меньше. Про разход как б непонятно.
Имею К-127 дорор, но люфт/износ оси очень большой. Нужно будет попробувать разпотрошить и востановить низ.
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
Barbarossa НашКузьмич

Статус: Offline Зареєстрований: 23.01.2009 Повідомлення: 3187 Звідки: Кам’янець-Подільський, Україна Моє авто: ЗАЗ-965А, ЗАЗ-968М
|
Додано: 15 Грудень 2024 22:34 Заголовок повідомлення: |
|
|
Я теж багато чув подібне, але в житті мало переконувався. Конструктивно нижня частина від к-127 простіша, але з тими самими болячками.
Вісь дросельної заслінки тонка, безпосередньо в алюмокорпусі без втулки, ресурс максимально до 25 тис.км., люфти різноманітні заоблачні діаметральні і осьові, примитівщина в флажках під тросик. Трос тисне на флажок з нульового положення максимально навантажуючи вісь, часто не повертається в нуль, закусує, в Солексі пластиковий округлий сектор, який рівномірно навантажує вісь, заслінка працює чітко і плавно.
Шахта заслінки (нижня частина впускного дифузора) часто жахлива, крива, заслінка не лягає в отвір, сонце світиться в ореолі, це унеможливлює нормальні регулювання ХХ, я вже мовчу про верхи...з незрозумілою роботою прискорювального насосу і дикобразного різномаїття непрацюючих розпилюючих трубок, відсутністю перехідного режиму... є варіанти переробки і доопрацювання, але чи воно того варте??? Я взяв в руки новий Солекс і все зрозумів. Небо і земля.
До речі, підклинювання дросельної заслінки внаслідок неякісної обробки корпусу без фізичного зносу також є суттєвою причиною нерівномірного проходження повітря через діфузор і проблемами в регулюваннях ХХ, бо канали режиму ХХ напряму залежать від щільності прилягання дросельної заслінки.
Усім відомо, що дросельна заслінка майже повністю перекриває доступ повітря в циліндри, робота поршнів створює розріджений тиск в задросельному просторі і повітря починає засасуватися іншим каналом з преддросельного простору через інший жиклер, змішуючись з паливом через жиклер ХХ. Підклинювання заслінки створює різне спрацювання режиму ХХ, а зношеність вісі дроселя збіднює суміш, починаються танці з бубнами 
Останній раз редагувалося: Barbarossa (15 Грудень 2024 23:18), всього редагувалося 1 раз |
|
Повернутися до початку |
|
 |
Bodya_troll

Статус: Offline Зареєстрований: 28.08.2024 Повідомлення: 166 Звідки: Хмельницький Моє авто: 968М
|
Додано: 15 Грудень 2024 22:59 Заголовок повідомлення: |
|
|
Barbarossa, повністю з вами погоджуюсь. І сам хотів написати про убогість приводу осі дросельної заслони, і що у мене є сумніви що така реалізація сприяє довговічності нижньої частини, але у мене немає досвіду використання К-133.
Здається, К-127 - це модифікація (ну або модифікація модифікації) карбюратора якогось пускача. Якщо це так, то його болячки можна просто пояснити - він не розрахований на роботу (на цьому можна закінчити "думку") в режимі автомобіля - постійна робота з дроселем, та постійні переходи між режимами роботи
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
Barbarossa НашКузьмич

Статус: Offline Зареєстрований: 23.01.2009 Повідомлення: 3187 Звідки: Кам’янець-Подільський, Україна Моє авто: ЗАЗ-965А, ЗАЗ-968М
|
Додано: 15 Грудень 2024 23:26 Заголовок повідомлення: |
|
|
к-127 більш рання версія карбюратора Запорожця. Його конструктивно проста нижня частина вважається найбільш невибагливою в експлуатації і ніби то найкраща в поєднанні з верхньою частиною к-133.
Я мав подарунок від колеги у вигляді карбюратора візуально ніби запорожця, але воно було не те. Візуально к-133, але без ручного дроселя, щось фіксоване для утримання обертів. Жодна деталь не підходила, якесь воно було симетрично навиворіт дзеркальне, як з франшизи "ЧУЖИЙ" 
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
hide
Статус: Offline Зареєстрований: 11.06.2022 Повідомлення: 455
Моє авто: 968МБ (1988-XII)
|
Додано: 15 Грудень 2024 23:47 Заголовок повідомлення: |
|
|
Как лутше чинить К-127?
1) делать чугунные (?) втулки в алюминевом корпусе
2) втулить саму ось (чем? Бронзой? Чугуном?)
3) ...другие методы?
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
Bodya_troll

Статус: Offline Зареєстрований: 28.08.2024 Повідомлення: 166 Звідки: Хмельницький Моє авто: 968М
|
Додано: 16 Грудень 2024 00:15 Заголовок повідомлення: |
|
|
Я пробував гуглити історію "карбюраторів на К", але нічого толкового не знайшов.
Значить був К-123, який йшов на ЗАЗ-965, і ніби без згадок про пускачі. Потім був К-125 для пускача, і ніби для якихось запорожців (не точно), багато позитивних відгуків про використання їх на машині. К-127 - це явне продовження (ускладнення) К-125
Маю в колекції (кунсткамері) карбюраторів К-127 до якого не можу знайти розпилювач (по факту - банджо болт) прискорювального насосу, може хтось допомоги?)
Я не розумію (чесно кажучи, не сильно намагався зрозуміти) для чого потрібна та система розбалансування поплавкової камери в К-133. Бачив лише негативні відгуки і скарги на витрату палива.
hide, був би радий допомогти, але я повний нуль в матеріалознавстві (як і в будь-якій іншій сфері). Сам думаю по приколу завтулити низ від К-127, але залишу це на часи, коли зовсім не буде шо робити
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
weld_master

Статус: Offline Зареєстрований: 09.04.2011 Повідомлення: 616 Звідки: Україна Нікополь Моє авто: ЗАЗ-965А
|
Додано: 16 Грудень 2024 07:23 Заголовок повідомлення: |
|
|
hide писав(ла): |
Как лутше чинить К-127? |
Втулити корпус.
Вісь за необхідності можна нову зробити.
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
Paul R-0707

Статус: Offline Зареєстрований: 08.02.2007 Повідомлення: 498 Звідки: Германия Моє авто: ЛуАЗ-969М
|
Додано: 16 Грудень 2024 12:20 Заголовок повідомлення: |
|
|
Bodya_troll писав(ла): |
Я не розумію (чесно кажучи, не сильно намагався зрозуміти) для чого потрібна та система розбалансування поплавкової камери в К-133. Бачив лише негативні відгуки і скарги на витрату палива. |
Система разбалансировки поплавковой камеры появилась на К-127. Так же вначале она присутствовала ещё на К-133. Но на последних выпусках К-133 её уже не было.
По идее эта система должна была предотвращать переполнение поплавковой камеры за счёт расширения нагреваемого топлива после остановки горячего двигателя и тем самым облегчить запуск гроячего двигателя. У К-127 регулировать клаан разбалансировки нужно было после каждой регулировки холостого хода потому, что его работа зависить от положени ядроссельной заслонки. А это мало кто делал. Так же герметичность этого клапана оставляла желать лучшего, поэтому система разбалансировки редко работала нормально. На К-133 положение дроссельной заслонки при регулировке холостого хода не меняется (она всегда полностью закрыта) поэтому на нём достаточно отрегулировать клапан разбалансировки один раз.
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
Paul R-0707

Статус: Offline Зареєстрований: 08.02.2007 Повідомлення: 498 Звідки: Германия Моє авто: ЛуАЗ-969М
|
Додано: 16 Грудень 2024 12:21 Заголовок повідомлення: |
поддержали 1 человек |
|
hide писав(ла): |
Как лутше чинить К-127?
1) делать чугунные (?) втулки в алюминевом корпусе
2) втулить саму ось (чем? Бронзой? Чугуном?)
3) ...другие методы? |
Точить новую ось, а в корпус бронзовые втулки.
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
hide
Статус: Offline Зареєстрований: 11.06.2022 Повідомлення: 455
Моє авто: 968МБ (1988-XII)
|
Додано: 16 Грудень 2024 18:22 Заголовок повідомлення: |
|
|
Paul R-0707 писав(ла): |
Система разбалансировки поплавковой камеры появилась на К-127. Так же вначале она присутствовала ещё на К-133. Но на последних выпусках К-133 её уже не было.
|
У менья на К-127 доноре есть ета система. По начяло не понял что ето такое, пришлось гуглить. Там всё так изполнено, что из за люфтов и перекосов нормально оно работать просто не может. Думаю кусок свинца и молоток подчинет ету систему. На К-133 у менья той системы нету (карб не родной, года выпуска не знаю, маркировок на корпусе нету).
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
|
|
Ви не можете починати теми Ви не можете відповідати на повідомлення Ви не можете редагувати свої повідомлення Ви не можете знищити свої повідомлення Ви не можете голосувати в опитуваннях
 |
|
Powered by phpBB © 2001, 2008 phpBB Group
|