Русский, помни, что настанет тот час, когда и тебя спросят - а что ты сделал, чтобы остановить военные преступления своей страны в Украине?
Возможно даже, что этот вопрос зададут твои дети или внуки, которых будет посылать на три буквы весь мир.
Вам будет невыносимо стыдно за то, что взрастили у себя путинизм. Но тогда будет уже поздно что-то сделать. А сейчас - ещё не поздно.
Хотя, уже гештальт закрыт

Список форумів ЗАЗ Форум ЗАЗ Форум
Присвячений автомобілям Запорожець
 
    ПошукПошук   Увійти та перевірити приватні повідомленняУвійти та перевірити приватні повідомлення РеєстраціяРеєстрація
    ПрофільПрофіль   ВхідВхід 

Фотогалерея - Файлохранилище - Чат - Укр->Рус переклад
Книжкова полиця
 
Запуск заз 968М
На сторінку Попер.  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
 
Почати нову тему   Відповісти на тему    Список форумів ЗАЗ Форум -> Двигун
Попередня тема :: Наступна тема  
Автор Повідомлення
kubanoid



Статус: Offline
Зареєстрований: 12.03.2006
Повідомлення: 1057
Звідки: Краснодар
Моє авто: ЗАЗ-968М 1993 г., Nissan Terrano-II, 2001 г.

ПовідомленняДодано: 15 Грудень 2024 11:50    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Barbarossa писав(ла):
Звичайно, що коли рідний карб працює без нарікань, то не потрібно шукати в сраці серце. В мене теж зараз рідний, але перебраний з трьох, два з яких були нові часів коматозу СРСР, але не працювали.

Також маю в запасі купу карбюраторів, з яких зібрав двох робітників. У разі проблем з одним із них можна швидко поміняти, потім розбиратися.


_________________
"Запорожец старый купили, разваленный!" (с) Э. Успенский
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення
hide



Статус: Offline
Зареєстрований: 11.06.2022
Повідомлення: 455

Моє авто: 968МБ (1988-XII)

ПовідомленняДодано: 15 Грудень 2024 12:22    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


kubanoid писав(ла):
Гібрид із низом від 127 споживав більше приблизно на літр.

Так гибрид К-133 с К-127 низом потребляет больше, ешё и на литр? Какой тогда смысл такого гибрида вообше?

У автора темы такой сетуп, было б интересно услишать об разходе

kubanoid писав(ла):

Гадаю, що помру раніше, ніж ця чудова машина.

Ой как вы ошибаетесь. Запорожец – ето такая машина, которая едет, едет, повернула за угол и сломалась Smile Ето из личного опыта

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення
el_fuego
Маньяк-одиночка
Маньяк-одиночка


Статус: Offline
Зареєстрований: 03.12.2007
Повідомлення: 4855
Звідки: Дніпро -> Гатне, Київ
Моє авто: ЗАЗ-966 яскраво-синій 1970 р.

ПовідомленняДодано: 15 Грудень 2024 12:25    Заголовок повідомлення: поддержали 1 человек Відповісти з цитатою


Форум потроху оживає Razz

Юзав штук 5 нових та використаних К133 або К127, у тому числі, різні низи.
Усував люфти заслонки та вісі напайкою та шліфовкою, свердлив і запаював дірку, виставляв все ідеально і з різними зазорами, виварював їх у розібраному вигляді, полірував та дряпав наждачкою, міняв манжети та по-різному налаштовував прискорювальний насос - повністю прибрати провал на переході від ХХ до їздових режимів не виходило.

При тому, на деяких карбюраторах виходило мінімізувати провал, але він знову повертався за деякий час через забруднення каналів (= перше, що варто перевірити клізьмою напряму у канал, якщо провалу не було раніше)

Також, на К133 трохи допомагало покращити ситуацію підгинання тяги прискорювального насоса.
Товаришу на К127 допомогло встановлення фігурної "шайби", куди вставляється тяга, від К133 разом з тягою.


..але був якось двигун, що не грівся і під час затяжних поїздок у +35..40*С і крейсерній швидкості по GPS 110-120км/год - от на ньому провалів не було. Здаєтсья, низ або увесь був К127 і двигун на той час не вскривався.
Розхід на ньому, також, був мінімальним - порядка 6.5л по трасі.

З цього роблю висновок, що проблема у карбюраторі може бути, але першочергово - стан двигуна.
Можливо, мікропідсоси повітря, котрі не помітні за продувки дим-машиною, стан котушки запалення та дротів (перевіряється у темряві) і, також, можливо, що заводські прокладки між коллектором і головкою, що виступали у канал, могли сприяти кращому розпиленню суміші, що осідала на стінках впускного коллектора (а за роботи прискорювального, 100% по стінкам текло)


Стосовно інших карбюраторів додам, що якщо на рідному прибрати дифузор - їде краще на високих обертах, але на низьких зʼявляється провал та гірша тяга. Відповідно, двокамерний - має гарний потенціал для тюнінгу.
Сам їздив тільки на Озоні і те, дуже мало і обережно, бо обкатував 1.4

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення ICQ Number
Bodya_troll



Статус: Offline
Зареєстрований: 28.08.2024
Повідомлення: 166
Звідки: Хмельницький
Моє авто: 968М

ПовідомленняДодано: 15 Грудень 2024 15:49    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Сенс в К-133 з низом К-127 в тому що низ К-127 має більші опори під вісь дросельної заслонки, яка постійно люфтить в К-133, а К-127 має бути живучіше. Низ К-127 має трохи іншу реалізацію системи холостого ходу та перехідної системи - не автономна система холостого ходу як в К-133, що мало би бути перевагою К-133, але чув відгуки що з низом К-127 правил на перехідному режимі менше.
Я вже згадував про знайомого діда який все життя їздить на стокових Запоріжцях. Він мені показував як працює його новий двигун - холодний, тримає низький ХХ, працює дуже м'яко, ніяких зайвих звуків чи стуків. Попробував я газанути - плавно натискаю на ту палку газувалку під капотом а він глохне, пару разів я попробував газанути - так я його і заглушив... З Солексом такої фігні не буде. І той дід не жаліється

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення
hide



Статус: Offline
Зареєстрований: 11.06.2022
Повідомлення: 455

Моє авто: 968МБ (1988-XII)

ПовідомленняДодано: 15 Грудень 2024 16:51    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


О доработках карба мне известно такое:
- верх К-133, низ К-127;
- эмульсионная трубка от К-127;
- ешё какую-то доработку изаблрёл Компромисс, но пока не понятно, даёт ли ето какой-то (положительный) ефект: https://zaz.kiev.ua/forum/viewtopic.php?p=594729#594729

Теоретики говорят, что с таким сетупом должен быть ХХ лутше и провал меньше. Про разход как б непонятно.

Имею К-127 дорор, но люфт/износ оси очень большой. Нужно будет попробувать разпотрошить и востановить низ.

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення
Barbarossa
НашКузьмич


Статус: Offline
Зареєстрований: 23.01.2009
Повідомлення: 3187
Звідки: Кам’янець-Подільський, Україна
Моє авто: ЗАЗ-965А, ЗАЗ-968М

ПовідомленняДодано: 15 Грудень 2024 22:34    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Я теж багато чув подібне, але в житті мало переконувався. Конструктивно нижня частина від к-127 простіша, але з тими самими болячками.
Вісь дросельної заслінки тонка, безпосередньо в алюмокорпусі без втулки, ресурс максимально до 25 тис.км., люфти різноманітні заоблачні діаметральні і осьові, примитівщина в флажках під тросик. Трос тисне на флажок з нульового положення максимально навантажуючи вісь, часто не повертається в нуль, закусує, в Солексі пластиковий округлий сектор, який рівномірно навантажує вісь, заслінка працює чітко і плавно.
Шахта заслінки (нижня частина впускного дифузора) часто жахлива, крива, заслінка не лягає в отвір, сонце світиться в ореолі, це унеможливлює нормальні регулювання ХХ, я вже мовчу про верхи...з незрозумілою роботою прискорювального насосу і дикобразного різномаїття непрацюючих розпилюючих трубок, відсутністю перехідного режиму... є варіанти переробки і доопрацювання, але чи воно того варте??? Я взяв в руки новий Солекс і все зрозумів. Небо і земля.

До речі, підклинювання дросельної заслінки внаслідок неякісної обробки корпусу без фізичного зносу також є суттєвою причиною нерівномірного проходження повітря через діфузор і проблемами в регулюваннях ХХ, бо канали режиму ХХ напряму залежать від щільності прилягання дросельної заслінки.
Усім відомо, що дросельна заслінка майже повністю перекриває доступ повітря в циліндри, робота поршнів створює розріджений тиск в задросельному просторі і повітря починає засасуватися іншим каналом з преддросельного простору через інший жиклер, змішуючись з паливом через жиклер ХХ. Підклинювання заслінки створює різне спрацювання режиму ХХ, а зношеність вісі дроселя збіднює суміш, починаються танці з бубнами



Останній раз редагувалося: Barbarossa (15 Грудень 2024 23:18), всього редагувалося 1 раз
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail
Bodya_troll



Статус: Offline
Зареєстрований: 28.08.2024
Повідомлення: 166
Звідки: Хмельницький
Моє авто: 968М

ПовідомленняДодано: 15 Грудень 2024 22:59    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Barbarossa, повністю з вами погоджуюсь. І сам хотів написати про убогість приводу осі дросельної заслони, і що у мене є сумніви що така реалізація сприяє довговічності нижньої частини, але у мене немає досвіду використання К-133.

Здається, К-127 - це модифікація (ну або модифікація модифікації) карбюратора якогось пускача. Якщо це так, то його болячки можна просто пояснити - він не розрахований на роботу (на цьому можна закінчити "думку") в режимі автомобіля - постійна робота з дроселем, та постійні переходи між режимами роботи

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення
Barbarossa
НашКузьмич


Статус: Offline
Зареєстрований: 23.01.2009
Повідомлення: 3187
Звідки: Кам’янець-Подільський, Україна
Моє авто: ЗАЗ-965А, ЗАЗ-968М

ПовідомленняДодано: 15 Грудень 2024 23:26    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


к-127 більш рання версія карбюратора Запорожця. Його конструктивно проста нижня частина вважається найбільш невибагливою в експлуатації і ніби то найкраща в поєднанні з верхньою частиною к-133.

Я мав подарунок від колеги у вигляді карбюратора візуально ніби запорожця, але воно було не те. Візуально к-133, але без ручного дроселя, щось фіксоване для утримання обертів. Жодна деталь не підходила, якесь воно було симетрично навиворіт дзеркальне, як з франшизи "ЧУЖИЙ" Laughing

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail
hide



Статус: Offline
Зареєстрований: 11.06.2022
Повідомлення: 455

Моє авто: 968МБ (1988-XII)

ПовідомленняДодано: 15 Грудень 2024 23:47    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Как лутше чинить К-127?
1) делать чугунные (?) втулки в алюминевом корпусе
2) втулить саму ось (чем? Бронзой? Чугуном?)
3) ...другие методы?

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення
Bodya_troll



Статус: Offline
Зареєстрований: 28.08.2024
Повідомлення: 166
Звідки: Хмельницький
Моє авто: 968М

ПовідомленняДодано: 16 Грудень 2024 00:15    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Я пробував гуглити історію "карбюраторів на К", але нічого толкового не знайшов.
Значить був К-123, який йшов на ЗАЗ-965, і ніби без згадок про пускачі. Потім був К-125 для пускача, і ніби для якихось запорожців (не точно), багато позитивних відгуків про використання їх на машині. К-127 - це явне продовження (ускладнення) К-125
Маю в колекції (кунсткамері) карбюраторів К-127 до якого не можу знайти розпилювач (по факту - банджо болт) прискорювального насосу, може хтось допомоги?)
Я не розумію (чесно кажучи, не сильно намагався зрозуміти) для чого потрібна та система розбалансування поплавкової камери в К-133. Бачив лише негативні відгуки і скарги на витрату палива.

hide, був би радий допомогти, але я повний нуль в матеріалознавстві (як і в будь-якій іншій сфері). Сам думаю по приколу завтулити низ від К-127, але залишу це на часи, коли зовсім не буде шо робити

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення
weld_master



Статус: Offline
Зареєстрований: 09.04.2011
Повідомлення: 616
Звідки: Україна Нікополь
Моє авто: ЗАЗ-965А

ПовідомленняДодано: 16 Грудень 2024 07:23    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


hide писав(ла):
Как лутше чинить К-127?

Втулити корпус.
Вісь за необхідності можна нову зробити.

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail
Paul R-0707



Статус: Offline
Зареєстрований: 08.02.2007
Повідомлення: 498
Звідки: Германия
Моє авто: ЛуАЗ-969М

ПовідомленняДодано: 16 Грудень 2024 12:20    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Bodya_troll писав(ла):
Я не розумію (чесно кажучи, не сильно намагався зрозуміти) для чого потрібна та система розбалансування поплавкової камери в К-133. Бачив лише негативні відгуки і скарги на витрату палива.

Система разбалансировки поплавковой камеры появилась на К-127. Так же вначале она присутствовала ещё на К-133. Но на последних выпусках К-133 её уже не было.
По идее эта система должна была предотвращать переполнение поплавковой камеры за счёт расширения нагреваемого топлива после остановки горячего двигателя и тем самым облегчить запуск гроячего двигателя. У К-127 регулировать клаан разбалансировки нужно было после каждой регулировки холостого хода потому, что его работа зависить от положени ядроссельной заслонки. А это мало кто делал. Так же герметичность этого клапана оставляла желать лучшего, поэтому система разбалансировки редко работала нормально. На К-133 положение дроссельной заслонки при регулировке холостого хода не меняется (она всегда полностью закрыта) поэтому на нём достаточно отрегулировать клапан разбалансировки один раз.

Повернутися до початку
Переглянути профіль Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail
Paul R-0707



Статус: Offline
Зареєстрований: 08.02.2007
Повідомлення: 498
Звідки: Германия
Моє авто: ЛуАЗ-969М

ПовідомленняДодано: 16 Грудень 2024 12:21    Заголовок повідомлення: поддержали 1 человек Відповісти з цитатою


hide писав(ла):
Как лутше чинить К-127?
1) делать чугунные (?) втулки в алюминевом корпусе
2) втулить саму ось (чем? Бронзой? Чугуном?)
3) ...другие методы?


Точить новую ось, а в корпус бронзовые втулки.

Повернутися до початку
Переглянути профіль Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail
hide



Статус: Offline
Зареєстрований: 11.06.2022
Повідомлення: 455

Моє авто: 968МБ (1988-XII)

ПовідомленняДодано: 16 Грудень 2024 18:22    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Paul R-0707 писав(ла):

Система разбалансировки поплавковой камеры появилась на К-127. Так же вначале она присутствовала ещё на К-133. Но на последних выпусках К-133 её уже не было.


У менья на К-127 доноре есть ета система. По начяло не понял что ето такое, пришлось гуглить. Там всё так изполнено, что из за люфтов и перекосов нормально оно работать просто не может. Думаю кусок свинца и молоток подчинет ету систему. На К-133 у менья той системы нету (карб не родной, года выпуска не знаю, маркировок на корпусе нету).

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення
Показати повідомлення:   

Почати нову тему   Відповісти на тему    Список форумів ЗАЗ Форум -> Двигун Часовий пояс: GMT + 3
На сторінку Попер.  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Сторінка 8 з 8

 
Перейти:  
Ви не можете починати теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете знищити свої повідомлення
Ви не можете голосувати в опитуваннях

Знайти повідомлення з часу Вашого останнього відвідування
ЗАЗ Форум  



Powered by phpBB © 2001, 2008 phpBB Group