Попередня тема :: Наступна тема |
Автор |
Повідомлення |
chovchov Барыга ШустоФФ
Статус: Offline Зареєстрований: 04.08.2011 Повідомлення: 2174 Звідки: Кировоград Моє авто: Заз 965
|
Додано: 09 Червень 2018 11:28 Заголовок повідомлення: |
|
|
pashazaz писав(ла): |
И резьбу специальную дюймовую нарезал для болтов ремней? |
Для кріплення паску в стійці використано пластини 10х20мм. В пластинах свердлимо та нарізаємо різьбу М11х1,25 та для фіксації М6
хотя м11 на 1.25 не очень то и частовстречающаяся резьба, но по маркировке метрическая а не дюймовая
_________________ мечта свершилась!!! :-) ЗАЗ 965 у меня в гараже!! |
|
Повернутися до початку |
|
|
pashazaz
Статус: Offline Зареєстрований: 18.01.2005 Повідомлення: 509 Звідки: Гродно, РБ Моє авто: ЗАЗ-968А-VW/Audi, Renault-Clio RS 172
|
Додано: 09 Червень 2018 11:43 Заголовок повідомлення: |
|
|
Под крепление ремней есть международный стандарт. Используется специальная дюймовая резьба 7/16''х1.27. И болты высокого класса прочности. Специально сделано, чтобы случайно не перепутать крепёж.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
chovchov Барыга ШустоФФ
Статус: Offline Зареєстрований: 04.08.2011 Повідомлення: 2174 Звідки: Кировоград Моє авто: Заз 965
|
Додано: 09 Червень 2018 12:02 Заголовок повідомлення: |
|
|
и нафига! Зачем так усложнять! не дай бог болт потеряешь и потом пол года искать, или резьбу прочистить - метчик ни в жизнь не найти((
|
|
Повернутися до початку |
|
|
pashazaz
Статус: Offline Зареєстрований: 18.01.2005 Повідомлення: 509 Звідки: Гродно, РБ Моє авто: ЗАЗ-968А-VW/Audi, Renault-Clio RS 172
|
Додано: 09 Червень 2018 15:59 Заголовок повідомлення: |
поддержали 1 человек |
|
Болты ремней все по резьбе одинаковые. И у советских, и у иностранных авто. И у легковых, и у грузовых. На то и международный стандарт. Спросом на разборках и в магазинах не пользуются, дефицитом не являются. Поехал и купил гарантированно прочный болт с нужным подголовком и забыл. А резьбы зачем чистить? Это что - часто разбираемое соединение? Второй вариант - на выброшенном кузове вырезать фрагмент с приваренной гайкой под ремень. Или взять верхний регулируемый узел крепления передних ремней, там металл достаточной толщины. И тоже гайка приварена с нужной резьбой.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
pashazaz
Статус: Offline Зареєстрований: 18.01.2005 Повідомлення: 509 Звідки: Гродно, РБ Моє авто: ЗАЗ-968А-VW/Audi, Renault-Clio RS 172
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Олег Бриллиантовая рука
Статус: Offline Зареєстрований: 23.05.2003 Повідомлення: 3994 Звідки: Вышгород
|
Додано: 11 Червень 2018 17:42 Заголовок повідомлення: |
|
|
pashazaz писав(ла): |
И резьбу специальную дюймовую нарезал для болтов ремней? |
А як же ж. Спеціально придбав свердло і два номери метчиків М11/1,25.
Всі болти рідні від кріплення пасків безпеки.
_________________ Я люблю Україну! Будь ласка, поважайте нас! |
|
Повернутися до початку |
|
|
Олег Бриллиантовая рука
Статус: Offline Зареєстрований: 23.05.2003 Повідомлення: 3994 Звідки: Вышгород
|
Додано: 05 Квітень 2019 16:00 Заголовок повідомлення: |
поддержали 3 человек |
|
Ну що, поїхали далі!!!
Підсилив ричаги
Встановив щитки 2108, щоб нормально потім завести тросік ручніка
Пофарбувався. Вирішив змінити колір торпеди
Приїхали додому. Далі буде ...
_________________ Я люблю Україну! Будь ласка, поважайте нас!
Останній раз редагувалося: Олег (21 Серпень 2019 13:01), всього редагувалося 1 раз |
|
Повернутися до початку |
|
|
Zazik_91 ПаЯльНег/неКроФилЬнег
Статус: Offline Зареєстрований: 18.12.2009 Повідомлення: 3081 Звідки: Украина, Киев, Соломенка. Моє авто: ЗАЗ 965 1961г. ЗАЗ 965 196?г.
|
Додано: 14 Квітень 2019 15:22 Заголовок повідомлення: |
поддержали 1 человек |
|
НЯШКА!!!!
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Barbarossa НашКузьмич
Статус: Offline Зареєстрований: 23.01.2009 Повідомлення: 3156 Звідки: Кам’янець-Подільський, Україна Моє авто: ЗАЗ-965А, ЗАЗ-968М
|
Додано: 21 Квітень 2019 19:30 Заголовок повідомлення: |
поддержали 1 человек |
|
Респектище тебе за рукоприкладство, дядя Олег!!!
Единственным бесполезным вижу усиление нормального жесткого рычага говенной сырой трубочкой. Эффективнее для жесткости было бы приварить полосу в центральной плоскости пошире, причем изнутри. И внешний вид был бы девственным, и жесткость хоть куда))).....але то таке....хазяїн- барін
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Олег Бриллиантовая рука
Статус: Offline Зареєстрований: 23.05.2003 Повідомлення: 3994 Звідки: Вышгород
|
Додано: 23 Квітень 2019 14:55 Заголовок повідомлення: |
|
|
Підсилити треба було обов‘язково. «Жорсткі» ричаги просто як жестяні поламалися. А знутрі приварити не можливо було, тому так. Розумію, що це не панацея, але все ж таки надийніше буде
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Corename Капитан Улитка
Статус: Offline Зареєстрований: 02.06.2008 Повідомлення: 2090 Звідки: Киев Моє авто: Белый Челленджер 968М 1993, Geely MK 2013
|
Додано: 24 Квітень 2019 17:02 Заголовок повідомлення: |
|
|
Я в шоці з об’єму виконаних робіт!
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Олег Бриллиантовая рука
Статус: Offline Зареєстрований: 23.05.2003 Повідомлення: 3994 Звідки: Вышгород
|
Додано: 15 Серпень 2019 11:48 Заголовок повідомлення: |
|
|
Підсилив кріплення задніх амортів
Приварив підсилювачі під передні сидіння. В попередній версії підлога постійно прогиналась
Поклеїв шумку на моторний щит
Зібрав торомозну (шланги 2108), счеплення, охолодження, кулісу
_________________ Я люблю Україну! Будь ласка, поважайте нас! |
|
Повернутися до початку |
|
|
weld_master
Статус: Offline Зареєстрований: 09.04.2011 Повідомлення: 561 Звідки: Украина Никополь Моє авто: ЗАЗ-965А
|
Додано: 15 Серпень 2019 13:29 Заголовок повідомлення: |
|
|
На що сприрається газовий балон? Яких він розмірів? Який мультіклапан?
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Олег Бриллиантовая рука
Статус: Offline Зареєстрований: 23.05.2003 Повідомлення: 3994 Звідки: Вышгород
|
Додано: 21 Серпень 2019 13:10 Заголовок повідомлення: |
|
|
weld_master писав(ла): |
На що сприрається газовий балон? Яких він розмірів? Який мультіклапан? |
Вварював трубу 20/40
Балон на 30л. Розміри не пам"ятаю. Діаметр десь 25см
_________________ Я люблю Україну! Будь ласка, поважайте нас! |
|
Повернутися до початку |
|
|
Олег Бриллиантовая рука
Статус: Offline Зареєстрований: 23.05.2003 Повідомлення: 3994 Звідки: Вышгород
|
Додано: 21 Серпень 2019 13:20 Заголовок повідомлення: |
|
|
Настав час поміняти "сантехнічний" повітряний фільтр на нормальний. Вибір припав на Сузукі Джимні, бо він невеликий за розмірами і схожий за діаметром патрубка дроселя.
Трохи порізав крило, вирівняв площину
Обрізав корпус, встановив кутники
Підігнав отвір
Обклеїв майбутній діфлектор малярним скочем, потім на 88 клей склотканину і на завершення обробив епоксидною смолою
Буде якось так. Фінішну фотку вставлю, коли буде феншуй
_________________ Я люблю Україну! Будь ласка, поважайте нас! |
|
Повернутися до початку |
|
|
Олег Бриллиантовая рука
Статус: Offline Зареєстрований: 23.05.2003 Повідомлення: 3994 Звідки: Вышгород
|
Додано: 21 Серпень 2019 13:22 Заголовок повідомлення: |
поддержали 1 человек |
|
Трохи стаємо схожі на машину. Вже є очі
_________________ Я люблю Україну! Будь ласка, поважайте нас! |
|
Повернутися до початку |
|
|
weld_master
Статус: Offline Зареєстрований: 09.04.2011 Повідомлення: 561 Звідки: Украина Никополь Моє авто: ЗАЗ-965А
|
Додано: 21 Серпень 2019 15:01 Заголовок повідомлення: |
|
|
Олег Дякую! А який все ж таки мультік? Він по заводу йде під какий кут встановлення, чи щось хімічив? Де буде бак?
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Олег Бриллиантовая рука
Статус: Offline Зареєстрований: 23.05.2003 Повідомлення: 3994 Звідки: Вышгород
|
Додано: 22 Серпень 2019 08:40 Заголовок повідомлення: |
|
|
weld_master писав(ла): |
Олег Дякую! А який все ж таки мультік? Він по заводу йде під какий кут встановлення, чи щось хімічив? Де буде бак? |
Бак саморобний зварений стоїть над балоном. На фото видно горловину. По мультиклапану- він в мене так і стояв. Просто збираю як було. Стоїть вертикально.
_________________ Я люблю Україну! Будь ласка, поважайте нас! |
|
Повернутися до початку |
|
|
weld_master
Статус: Offline Зареєстрований: 09.04.2011 Повідомлення: 561 Звідки: Украина Никополь Моє авто: ЗАЗ-965А
|
Додано: 22 Серпень 2019 12:59 Заголовок повідомлення: |
|
|
Зрозумів. Дякую.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Олег Бриллиантовая рука
Статус: Offline Зареєстрований: 23.05.2003 Повідомлення: 3994 Звідки: Вышгород
|
Додано: 30 Березень 2020 16:28 Заголовок повідомлення: |
|
|
Ну що, прозвітую перед шановним панством про подальші кроки. Багато років поспіль при підготовці до Карпат поставало питання ліфту машини. Були варіанти різних проставок і всякої іншої фігні. Задовбало кожен рік щось придумувати, тулити, а потім знову те все розбирати і повертати назад, бо з тим постійно їздити не будешь.
Задумав я поставити на зад пневмопідвіску, щоб можна було в залежності від дорожних умов вибирати кліренс. Тим більше що аналог на Милці у Войтика вже є. Проблема була в тому, що у Горбіка немає нормального місця для встановлення додаткової подушки і дуже складна кінематика рідних ричагів. більше 2 місяців еспериментів дали такий результат. Каменти під фотками в галереї
За основу взяв пневмоподушку кабіни Сканія
_________________ Я люблю Україну! Будь ласка, поважайте нас! |
|
Повернутися до початку |
|
|
|