Попередня тема :: Наступна тема |
Автор |
Повідомлення |
RIDE

Статус: Offline Зареєстрований: 28.09.2011 Повідомлення: 951 Звідки: Житомир Моє авто: 968
|
Додано: 22 Листопад 2014 18:44 Заголовок повідомлення: |
|
|
ремонтні шпильки є конусні а є не конусні з різьбою м 12,якщо мотор розібраний краще зробити футорки м14 з кроком 1.5 а в середині наша рідна різьба м10 на 1.5, різьби тра робити дуже чітко багато хто з форумчан вже поробили собі кондуктори для цього,в футорки рідні шпильки і вперед ганяти!
_________________ якщо кому шо треба я тут
0978623772
0995276516 |
|
Повернутися до початку |
|
 |
OgeN13 лентяй
Статус: Offline Зареєстрований: 13.07.2008 Повідомлення: 1482 Звідки: Харьков б.Даниловка
|
Додано: 22 Листопад 2014 19:42 Заголовок повідомлення: |
|
|
А как выглядит этот кондуктор?
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
magoni

Статус: Offline Зареєстрований: 18.11.2014 Повідомлення: 93 Звідки: Berdyansk Моє авто: ЗАЗ 968мотоцикл
|
Додано: 22 Листопад 2014 20:43 Заголовок повідомлення: |
|
|
OgeN13 писав(ла): |
А как выглядит этот кондуктор? |
Тоже интересно! Мож у кого можно взять в аренду?
_________________ Мой двухколесный ЗАЗ |
|
Повернутися до початку |
|
 |
RIDE

Статус: Offline Зареєстрований: 28.09.2011 Повідомлення: 951 Звідки: Житомир Моє авто: 968
|
Додано: 22 Листопад 2014 23:31 Заголовок повідомлення: |
|
|
виглядає у всіх по різному собі зробив заготовки лишилось підігнати і зварити пару деталей фоток немає тому опишу
пластина 10 мм товщиною яка по розмірах перекриває всі шпильки.в ній просвердлено 8 дірок ( там де мають бути шпильки )діаметром 14.5 мм. виточено 8 втулок з внутрішнім діаметром 14.5 мм довжиною 70 - 100 мм.ці втулки приварюються до отворів на пластині.
тоді беру свердло на 13.5 на ньго в двох точках роблю втулки щоб наружній д- р був 14.3 - 14.4 і на мітчик м14* 1.5 теж дві таких втулках.
і свердло і мітчик будуть ніби клапан в направляючих.виставив пластину і вперед
кароч якось так як дороблю побачу на скіки це працює
_________________ якщо кому шо треба я тут
0978623772
0995276516 |
|
Повернутися до початку |
|
 |
Vityaz-301

Статус: Offline Зареєстрований: 13.01.2013 Повідомлення: 1 Звідки: Харьков Моє авто: ЗАЗ 968М
|
Додано: 25 Квітень 2015 19:46 Заголовок повідомлення: |
|
|
Я себе перерезал на м12 без всяких кондукторов. Берётся метчик М12 приваривется к родной шпильке, снимается головка, на шпильку на конец накручиваются две гайки. Вынимаем ту шпильку которая не держится режем резьбу таким девайсом без рассверливания при этом смотрим параллельность по соседним шпилькам. Всё катаемся радуемся. Вдругой раз было лень снимать головку, так так через неё родимую и перерезал, только метчик надо смазывать пушечним салом, для того чтобы в двигатель стружка не сыпалась в движок - после каждого витка выкручиваем нашу шпильку - метчик и протираем трапочкой, потом снова смазываем.
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
|