Русский, помни, что настанет тот час, когда и тебя спросят - а что ты сделал, чтобы остановить военные преступления своей страны в Украине?
Возможно даже, что этот вопрос зададут твои дети или внуки, которых будет посылать на три буквы весь мир.
Вам будет невыносимо стыдно за то, что взрастили у себя путинизм. Но тогда будет уже поздно что-то сделать. А сейчас - ещё не поздно.
Хотя, уже гештальт закрыт

Список форумів ЗАЗ Форум ЗАЗ Форум
Присвячений автомобілям Запорожець
 
    ПошукПошук   Увійти та перевірити приватні повідомленняУвійти та перевірити приватні повідомлення РеєстраціяРеєстрація
    ПрофільПрофіль   ВхідВхід 

Фотогалерея - Файлохранилище - Чат - Укр->Рус переклад
Книжкова полиця
 
Коммутатор ТК-102. Как подключить на заз?

 
Почати нову тему   Відповісти на тему    Список форумів ЗАЗ Форум -> Електрика
Попередня тема :: Наступна тема  
Автор Повідомлення
ZevS_ua



Статус: Offline
Зареєстрований: 06.10.2013
Повідомлення: 18
Звідки: Николаев
Моє авто: Бывший ЗАЗ 968 (Ушастик, 1975 г/в)

ПовідомленняДодано: 07 Листопад 2013 16:16    Заголовок повідомлення: Коммутатор ТК-102. Как подключить на заз? Відповісти з цитатою


У кого стоит такое зажигание? Можете скинуть схему как подключить тк-102 на жужике?

_________________
Запорожец..... про него слышали все, видели в живую сотни, а владеют им лишь единицы....
Повернутися до початку
Переглянути профіль Відправити приватне повідомлення
Заєць



Статус: Offline
Зареєстрований: 10.09.2010
Повідомлення: 115
Звідки: Івано-франківськ
Моє авто: Заз 968M 1987р.в., Заз 966 1963 р.в., Peugeot 305 1985р.в.

ПовідомленняДодано: 08 Листопад 2013 17:50    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою



Катушка - Б114 (Зіл 130, Газ 53,66 ) , рідна не підійде. Десь читав, що можна використовувати з катушкою від 2108, але не перевіряв.
Конденсатор на трамблері відключається.
Варіатор ( дод. опір ) - СЭ107. ( Зіл 130 131, Газ 53,66 )
Фото цього добра на моїй машині:

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення ICQ Number
John Warner
ЗаЗоводной ЭцихоКлоПедист
ЗаЗоводной ЭцихоКлоПедист


Статус: Offline
Зареєстрований: 07.11.2009
Повідомлення: 5912


ПовідомленняДодано: 08 Листопад 2013 17:55    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Правильно, и фото в тему и схема.

Я тоже вешал коммутатор, вариатор и даже катуху на такой же жестине, да.

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення
Заєць



Статус: Offline
Зареєстрований: 10.09.2010
Повідомлення: 115
Звідки: Івано-франківськ
Моє авто: Заз 968M 1987р.в., Заз 966 1963 р.в., Peugeot 305 1985р.в.

ПовідомленняДодано: 08 Листопад 2013 23:53    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Забув написати, що вакуум також відключається.
В мене таке запалювання стоїть на 2 машинах, з 30 і 40-ка сильними двигунами. Двигуни працюють набагато краще ніж з рідним запалюванням - рівніший хх, впевненіший старт, легше набирає оберти, кращий розгін. Розхід палива не змінився. До цього стояла БСЗ. З рідним трамблером і саморобним модулятором, а потім з трамблером Газ 2410. БСЗ не сподобалось. Незнаю точно чому, просто не сподобалось, різниці між ним і рідною системою майже немає. Хіба контакти не треба чистити Very Happy

TehRuk А яка різниця скільки років системі, якщо вона нормально працює, і запчастини до неї не проблема?

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення ICQ Number
ZevS_ua



Статус: Offline
Зареєстрований: 06.10.2013
Повідомлення: 18
Звідки: Николаев
Моє авто: Бывший ЗАЗ 968 (Ушастик, 1975 г/в)

ПовідомленняДодано: 09 Листопад 2013 21:51    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Заєць писав(ла):
Конденсатор на трамблері відключається.

Это точно? Ибо мне говорили что его надо оставлять...
И насколько оно лучше будет стандартной системы зажигание?


У меня есть Коммутатор ТК-102, СЭ-107, и катуха Б-114Б, это все стояло на жуже когда я его купил, но кондёр висел на трамблера и подключено через него было. Была перемычка на СЭ-107, замыкала контакты ВК-Б - К. Мне знакомый сказал что подключено не правильно, и я снял коммутатор и поставил стандартное зажигание через катуху Б-114... еще не заводил т.к. нету бензы.


_________________
Запорожец..... про него слышали все, видели в живую сотни, а владеют им лишь единицы....
Повернутися до початку
Переглянути профіль Відправити приватне повідомлення
Заєць



Статус: Offline
Зареєстрований: 10.09.2010
Повідомлення: 115
Звідки: Івано-франківськ
Моє авто: Заз 968M 1987р.в., Заз 966 1963 р.в., Peugeot 305 1985р.в.

ПовідомленняДодано: 10 Листопад 2013 00:14    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Про конденсатор точно сказати не можу. Треба пробувати з ним, і без нього. Я купив машину з таким запалюванням, конденсатора на трамблері не було, на другій ставив сам, зробив так само.
Краще буде, чи гірше, - це тобі ( нічого що на "ти" ? ) вирішувати. Якщо двигун в нормальному стані, правильно відрегульований, - то має бути не гірше. Але "краще - гірше" це умовність, немає такої системи, яка б була для всіх найкращою, кожен сам визначає, що йому потрібно. Комусь треба 100500 к.с. і вогонь з глушака, а комусь - хорошого старту при-30. Мені така система сподобалась. Ставив чисто в цілях експеременту, як на мене, - вона краща ніж БСЗ.

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення ICQ Number
madman



Статус: Offline
Зареєстрований: 23.03.2013
Повідомлення: 824
Звідки: Самара
Моє авто: белое душистое мыло 1992 г.в

Забанен
Причина?
ПовідомленняДодано: 10 Листопад 2013 09:08    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Цитата:
снял коммутатор и поставил стандартное зажигание через катуху Б-114

- т.е. подключил Б114б напрямую к трамблеру без коммутатора и СЭ-107? - тогда тебе повезло что нет бензина. Лучше не заводи - сгорят котнакты и вскипит катушка.
При отсутствии СЭ-107 или если он замкнут перемычкой - будет греться катушка и коммутатор при работе, но работать будет, правда это скорее всего не надолго.


_________________
Ушёл пить кисель.
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення
ZevS_ua



Статус: Offline
Зареєстрований: 06.10.2013
Повідомлення: 18
Звідки: Николаев
Моє авто: Бывший ЗАЗ 968 (Ушастик, 1975 г/в)

ПовідомленняДодано: 10 Листопад 2013 12:45    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Заєць писав(ла):
нічого що на "ти" ?.

Наоборот, я только за)))


_________________
Запорожец..... про него слышали все, видели в живую сотни, а владеют им лишь единицы....
Повернутися до початку
Переглянути профіль Відправити приватне повідомлення
ZevS_ua



Статус: Offline
Зареєстрований: 06.10.2013
Повідомлення: 18
Звідки: Николаев
Моє авто: Бывший ЗАЗ 968 (Ушастик, 1975 г/в)

ПовідомленняДодано: 10 Листопад 2013 12:48    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


madman писав(ла):
т.е. подключил Б114б напрямую к трамблеру без коммутатора и СЭ-107?

Да. Но перед этим общался с ЗАЗоводами ВК и мне сказали что так можно. Жёлтый провод от стартера не подключаем, остальные два кидаем. Как я и сделал.


_________________
Запорожец..... про него слышали все, видели в живую сотни, а владеют им лишь единицы....
Повернутися до початку
Переглянути профіль Відправити приватне повідомлення
John Warner
ЗаЗоводной ЭцихоКлоПедист
ЗаЗоводной ЭцихоКлоПедист


Статус: Offline
Зареєстрований: 07.11.2009
Повідомлення: 5912


ПовідомленняДодано: 10 Листопад 2013 12:57    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Некоторое время (до дому доехать) так ездить можно - но ОБЯЗАТЕЛЬНО придётся повесить два кондёра на трамблёр.
Да и вариатор (именно СЭ-107) привязать КРАЙНЕ ЖЕЛАТЕЛЬНО, практически, необходимо.

Иначе в скором времени проявятся симптомы, что указал madman.
Я видел взрыв катушки собственными глазами - душераздирающее зрелище ©Ослик Иа
И ситуёвина была такая же - меня обругали любителем всё усложнять и пришпандорили просто катуху и контакты.
Катуха бабахнула после минуты кручения стартером - ибо контакты трамблёра сварились к тому времени Laughing

Дело было на ГАЗ-53, но сути дела это не меняет Wink

А сколько раз я менял катухи людям в дороге...
Тем, кто меня не слушал...
Интересно, сколько в ВК советовало человеку профессиональных автоэлектриков Laughing

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення
ZevS_ua



Статус: Offline
Зареєстрований: 06.10.2013
Повідомлення: 18
Звідки: Николаев
Моє авто: Бывший ЗАЗ 968 (Ушастик, 1975 г/в)

ПовідомленняДодано: 10 Листопад 2013 13:18    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


John Warner писав(ла):
Да и вариатор (именно СЭ-107) привязать КРАЙНЕ ЖЕЛАТЕЛЬНО, практически, необходимо.

Ну схема подключения ТК-102 я увидел, а какие провода надо откидывать от старых релюх?


_________________
Запорожец..... про него слышали все, видели в живую сотни, а владеют им лишь единицы....
Повернутися до початку
Переглянути профіль Відправити приватне повідомлення
John Warner
ЗаЗоводной ЭцихоКлоПедист
ЗаЗоводной ЭцихоКлоПедист


Статус: Offline
Зареєстрований: 07.11.2009
Повідомлення: 5912


ПовідомленняДодано: 10 Листопад 2013 13:27    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Ничего ниоткуда откидывать не надо.

Надо взять тот провод, что изначально шёл на родную катуху и привязать его (удлинив при необходимости) на вариатор.
Схема подключения вариатора проста: там три клеммы, и провод питания и провод к катушке находятся на разных концах вариатора.
Посредине его вешается провод, что от стартера для перемыкания вариатора.
Если без комммутатора, то второй проводкатушки вешается на трамблёр, но с двумя кондёрами.
А откидывать не надо ничего.

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення
ZevS_ua



Статус: Offline
Зареєстрований: 06.10.2013
Повідомлення: 18
Звідки: Николаев
Моє авто: Бывший ЗАЗ 968 (Ушастик, 1975 г/в)

ПовідомленняДодано: 10 Листопад 2013 13:34    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


John Warner писав(ла):
Посредине его вешается провод, что от стартера для перемыкания вариатора..

Это он какого цвета, жёлтого или голубого?


_________________
Запорожец..... про него слышали все, видели в живую сотни, а владеют им лишь единицы....
Повернутися до початку
Переглянути профіль Відправити приватне повідомлення
John Warner
ЗаЗоводной ЭцихоКлоПедист
ЗаЗоводной ЭцихоКлоПедист


Статус: Offline
Зареєстрований: 07.11.2009
Повідомлення: 5912


ПовідомленняДодано: 10 Листопад 2013 14:21    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Не буду умничать с его цветом: у меня на трёх виденных авто он разных цветов.
Но на именно моей первой машине он был голубого цвета и шёл снизу, со стартера, от втягивающего.
Он там на как бы "лишней" клемме сидит.
Про него ещё вечно все спрашивают - "у меня остался лишний провод, когда стартер ставил - куда его деть?" Laughing
Но, бывают варианты, когда он растёт с реле стартера - так было на моей второй машине.

Для уточнения, убедись, откуда именно он идёт.
1-й вариант - со стартера.
2-й вариант - с реле стартера.
В любом случае, именно с цепей стартера.

Как-то так Smile

ЗЫ Я только что заметил, у тебя ушан, так?
Тогда с цветом я мог бы и пролететь: я-то на мылках ездил и езжу по жизни Laughing

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення
Показати повідомлення:   

Почати нову тему   Відповісти на тему    Список форумів ЗАЗ Форум -> Електрика Часовий пояс: GMT + 3
Сторінка 1 з 1

 
Перейти:  
Ви не можете починати теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете знищити свої повідомлення
Ви не можете голосувати в опитуваннях

Знайти повідомлення з часу Вашого останнього відвідування
ЗАЗ Форум  



Powered by phpBB © 2001, 2008 phpBB Group