Русский, помни, что настанет тот час, когда и тебя спросят - а что ты сделал, чтобы остановить военные преступления своей страны в Украине?
Возможно даже, что этот вопрос зададут твои дети или внуки, которых будет посылать на три буквы весь мир.
Вам будет невыносимо стыдно за то, что взрастили у себя путинизм. Но тогда будет уже поздно что-то сделать. А сейчас - ещё не поздно.
Хотя, уже гештальт закрыт

Список форумів ЗАЗ Форум ЗАЗ Форум
Присвячений автомобілям Запорожець
 
    ПошукПошук   Увійти та перевірити приватні повідомленняУвійти та перевірити приватні повідомлення РеєстраціяРеєстрація
    ПрофільПрофіль   ВхідВхід 

Фотогалерея - Файлохранилище - Чат - Укр->Рус переклад
Книжкова полиця
 
Тавротормоза
На сторінку 1, 2  Наст.
 
Почати нову тему   Відповісти на тему    Список форумів ЗАЗ Форум -> Ходова
Попередня тема :: Наступна тема  
Автор Повідомлення
Tuv



Статус: Offline
Зареєстрований: 06.10.2009
Повідомлення: 61
Звідки: Королев->Сочи
Моє авто: ЗАЗ-968М

ПовідомленняДодано: 03 Листопад 2013 08:40    Заголовок повідомлення: Тавротормоза Відповісти з цитатою


Товарищи, а никто не пробовал перейти на таврические тормоза на зазике?
Подкупают индекс деталей, начинающийся с 968м и диски-обода.

Повернутися до початку
Переглянути профіль Відправити приватне повідомлення
LEKS
Авторитетище
Авторитетище


Статус: Offline
Зареєстрований: 15.04.2003
Повідомлення: 7163
Звідки: Боярка (пригород КИЕВА)

ПовідомленняДодано: 03 Листопад 2013 10:58    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


давай, будешь первым

_________________
050-5254195
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail ICQ Number
RIDE



Статус: Offline
Зареєстрований: 28.09.2011
Повідомлення: 951
Звідки: Житомир
Моє авто: 968

ПовідомленняДодано: 03 Листопад 2013 18:36    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


смисл переходити на не найкращі тавро гальма і видумувати все по новому якщо на 2108 вже все є готове та доступні всі креслення любому форумчанину та ще й є в кого замовити.
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail
dozerua



Статус: Offline
Зареєстрований: 23.04.2013
Повідомлення: 58
Звідки: ck
Моє авто: 968м

ПовідомленняДодано: 03 Листопад 2013 22:57    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


RIDE писав(ла):
смисл переходити на не найкращі тавро гальма і видумувати все по новому якщо на 2108 вже все є готове та доступні всі креслення любому форумчанину та ще й є в кого замовити.

цікаво чи їздили ви на таврії? Very Happy
я на таврії проїхав не менше 10тис км на справних гальмах. ручником на чистому асфальті задні колеса блокувались і в занос.
при проїзді на класиці і на зубилах сідав назад в таврію з радістю. гальма чудові, мала вага підресорених мас. а головне спортивні технології Cool

є фото з американських гонок, де таку ж систему колес (ступиці) використовують



Останній раз редагувалося: dozerua (03 Листопад 2013 23:03), всього редагувалося 1 раз
Повернутися до початку
Переглянути профіль Відправити приватне повідомлення
dozerua



Статус: Offline
Зареєстрований: 23.04.2013
Повідомлення: 58
Звідки: ck
Моє авто: 968м

ПовідомленняДодано: 03 Листопад 2013 22:57    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


таврогальма можна поставити і сказати що перехідна модель, а з вазівськими зразу купа питань виникне. хоча і не повинно бо ні авто ні запчастин не випускається уже.
Повернутися до початку
Переглянути профіль Відправити приватне повідомлення
C_asper
Клубное привидение


Статус: Offline
Зареєстрований: 14.03.2007
Повідомлення: 1905
Звідки: Украина, Светловодск
Моє авто: ЗАЗ 968М 1983 года рождения

ПовідомленняДодано: 04 Листопад 2013 00:23    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


я вот не пойму, ты уговариваеш нас, что бы себе установили и тебе расказали, или ты преследуеш другой смысл этой темой

возьми поставь а потом всем раскажеш как оно ездить на тавротормазах


_________________
"Теория без практики-мертва,а практика без теории-слепа" И. Кант
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail ICQ Number
Wladimir_Donetsk



Статус: Offline
Зареєстрований: 13.07.2006
Повідомлення: 4794
Звідки: Донецьк->Піддубне->Запоріжжя->Дніпро
Моє авто: ЗАЗ-968А / ГАЗ-3110і

ПовідомленняДодано: 04 Листопад 2013 00:40    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


С задними дисковыми и передними барабанными(с одной активной и одной пассивной колодками) тормозами. Very Happy

Из за своеобразной развесовки должно быть лучше(на малых скоростях).

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення
3JIO
ГазетныйКупэМафиози


Статус: Offline
Зареєстрований: 09.01.2013
Повідомлення: 405
Звідки: Киев, Лесной масив
Моє авто: КАМАЗ 1111

ПовідомленняДодано: 04 Листопад 2013 02:13    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


-а давайте придумаем колесо...
Это будет не простое колесо, имеющее форму круга. Это будет тавро колесо!


_________________
Лучше молодая жена и старый автомобиль, чем наоборот...
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення
RIDE



Статус: Offline
Зареєстрований: 28.09.2011
Повідомлення: 951
Звідки: Житомир
Моє авто: 968

ПовідомленняДодано: 04 Листопад 2013 02:23    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


dozerua писав(ла):
RIDE писав(ла):
смисл переходити на не найкращі тавро гальма і видумувати все по новому якщо на 2108 вже все є готове та доступні всі креслення любому форумчанину та ще й є в кого замовити.

цікаво чи їздили ви на таврії? Very Happy
я на таврії проїхав не менше 10тис км на справних гальмах. ручником на чистому асфальті задні колеса блокувались і в занос.
при проїзді на класиці і на зубилах сідав назад в таврію з радістю. гальма чудові, мала вага підресорених мас. а головне спортивні технології Cool

є фото з американських гонок, де таку ж систему колес (ступиці) використовують


якщо цвкаво то не тільки їздив а ще й обслуговував.спору нема що гальмує нормально.але де в конструкції передніх гальм спортивність?
поставити можна але це все по новому робити .
вентильованих гальмівних дисків не встановити ,
диски колісні залишаються таврійські,як на мене не фонтан. а на зад що? теж передні тавро?
та й чомусь тавроводи переходять на тазо ступиці та гальма.
взагалі справа кожного що і як тулити .

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail
Barbarossa
НашКузьмич


Статус: Offline
Зареєстрований: 23.01.2009
Повідомлення: 3190
Звідки: Кам’янець-Подільський, Україна
Моє авто: ЗАЗ-965А, ЗАЗ-968М

ПовідомленняДодано: 04 Листопад 2013 10:43    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Тем более, проживая (судя по подписи) в Росии, искать таврическое Wink Wink Wink
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail
Tuv



Статус: Offline
Зареєстрований: 06.10.2009
Повідомлення: 61
Звідки: Королев->Сочи
Моє авто: ЗАЗ-968М

ПовідомленняДодано: 04 Листопад 2013 10:59    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Ну, по пунктам.
Пункт 1. Индекс всей тормозной требухи на таврии - 968М, что подтверждается каталогом и, я думаю, отливками на деталях. Следовательно, можно на голубом глазу говорить, что сие заводское, ибо последние запорожцы унифицировались с тавриями (что само по себе во многом правда). Зарегистрировать вазо-тормозилки можно, НО даже сверх лояльный нами-ПТИА-фонд отказывался это делать без, как минимум, расчетов. А проведение расчета тормозной системы "с нуля" это, мягко сказать, недешево.
Пункт 2. Остаются диски-обода. При всех их минусах, у них есть неоспоримый плюс - они легкие. да и вообще, прикольные. Народ офигивает, когда им показываешь родное колесо. Жаль только, что так же офигевают шиномонтажники...
Пункт 3. На зад - задние тавробарабаны.
Ну и пункт 4.
Я некого не уговариваю, я интересовался, не пробовал ли кто-то такое извращение до меня. Просто, как выше заметил, я в России и у нас таврий не так уж и много, просто пойти и посмотреть во дворе, как и что, не получится. И прежде чем покупать з\ч, которые потом, может оказаться, никак не пришьешь к жоприку, хотелось бы узнать хотя бы о теоретической возможности таких переделок. Ну и хоть примерный объем токарно-фрезеровальных работ прикинуть. Но нет, так нет, будем пробовать.

Повернутися до початку
Переглянути профіль Відправити приватне повідомлення
C_asper
Клубное привидение


Статус: Offline
Зареєстрований: 14.03.2007
Повідомлення: 1905
Звідки: Украина, Светловодск
Моє авто: ЗАЗ 968М 1983 года рождения

ПовідомленняДодано: 04 Листопад 2013 11:48    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


замена родных тормозов на вазовские преследует всего 2 цели

1. замена некачественных узлов на качественные
2 избавление от родных дисков

смысл менять шило на мыло Confused


_________________
"Теория без практики-мертва,а практика без теории-слепа" И. Кант
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail ICQ Number
Tuv



Статус: Offline
Зареєстрований: 06.10.2009
Повідомлення: 61
Звідки: Королев->Сочи
Моє авто: ЗАЗ-968М

ПовідомленняДодано: 04 Листопад 2013 12:26    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Выше я написал в чем вижу смысл.
Повернутися до початку
Переглянути профіль Відправити приватне повідомлення
C_asper
Клубное привидение


Статус: Offline
Зареєстрований: 14.03.2007
Повідомлення: 1905
Звідки: Украина, Светловодск
Моє авто: ЗАЗ 968М 1983 года рождения

ПовідомленняДодано: 04 Листопад 2013 12:48    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


ну так вот ты допустил одну очень большую ошибку

таврия переднеприводная, тоесть то что у нас с переди у нее сзади Wink

на зад задние от таврии ты ну никак не поставиш, а на перед передние

ты хоть бы мануал таврюшный почитай Laughing


_________________
"Теория без практики-мертва,а практика без теории-слепа" И. Кант
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail ICQ Number
C_asper
Клубное привидение


Статус: Offline
Зареєстрований: 14.03.2007
Повідомлення: 1905
Звідки: Украина, Светловодск
Моє авто: ЗАЗ 968М 1983 года рождения

ПовідомленняДодано: 04 Листопад 2013 13:05    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


а теперь объясняю техническим языком, для тех людей которые в силу своей лени не хотят думать Wink

задний таврийский барабан, так как выпускал один и тот же завод, имеет аналогичную конструкцию с заз передним, единственное задний подшипник по каталогу отличается от родного зазовского, он меньше по диаметру,наружнему, по внутреннему такой же. Из этого следует, что задний барабан таврии теоритически подходит на перед, на зад не подходит из-за своеей конструкции

Что касается переднего на зад вот тут проблемка, у таврии спереди барабанно-дисковые тормоза, а поставить их на зад ну никак не получится потому, что супорт является сразу и корпусом подшипников в котором и держится ступица переднего таврического колеса.

Вывод: таврийские тормоза частично совместимы с симейством ЗАЗ, хоть и выпускались одним заводом

на все про все 5 минут разглядывания мануала таврии


_________________
"Теория без практики-мертва,а практика без теории-слепа" И. Кант


Останній раз редагувалося: C_asper (04 Листопад 2013 13:26), всього редагувалося 1 раз
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail ICQ Number
Tuv



Статус: Offline
Зареєстрований: 06.10.2009
Повідомлення: 61
Звідки: Королев->Сочи
Моє авто: ЗАЗ-968М

ПовідомленняДодано: 04 Листопад 2013 15:48    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Спасибо большое, теперь все понятно.
Мне не лень, я честно просмотрел найденные в нете каталоги, но, к сожалению, таких выводов не сделал.

Повернутися до початку
Переглянути профіль Відправити приватне повідомлення
LEKS
Авторитетище
Авторитетище


Статус: Offline
Зареєстрований: 15.04.2003
Повідомлення: 7163
Звідки: Боярка (пригород КИЕВА)

ПовідомленняДодано: 04 Листопад 2013 20:13    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


саня, а по диаметру разве задний барабан такой же? кажись там 170мм, а у заз и 08 - 180мм
в любом случае - идея не выдерживает никакой критики.

2 ТЮВ. а по регистрации переделок - обратись к тем, кто их уже узаконил в россии (а это не один и не два человек), и проконсультируйся с ними


_________________
050-5254195
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail ICQ Number
C_asper
Клубное привидение


Статус: Offline
Зареєстрований: 14.03.2007
Повідомлення: 1905
Звідки: Украина, Светловодск
Моє авто: ЗАЗ 968М 1983 года рождения

ПовідомленняДодано: 05 Листопад 2013 02:27    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Саня я если чесно на диаметры барабанов особо и не смотрел, я больше на подшипниковые узлы, хотя что цилиндр что колодки идентичны с зазом, но все возможно

2 Tuv ну уважаю, за то, что не стал отмазываться и оправдываться, а сказал правду, значит еще не все потерянно Wink


_________________
"Теория без практики-мертва,а практика без теории-слепа" И. Кант
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail ICQ Number
Tuv



Статус: Offline
Зареєстрований: 06.10.2009
Повідомлення: 61
Звідки: Королев->Сочи
Моє авто: ЗАЗ-968М

ПовідомленняДодано: 05 Листопад 2013 09:28    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Хм... Еще раз вкурил каталог. Узел переднего колеса у таврии, конечно, реализован через жопу, но "барабан" (фланец ступицы) на зад к нам поставить можно, как я понял, соответственно, и диск тоже. А вот по суппорту большой вопрос, пока даже представить не могу, как должна выглядеть планшайба. Пойду курить каталоги дальше. Лучше бы, конечно, иметь под боком таврию, но уж чего нет, того нет. Постараюсь найти иллюстрированное руководство по ремонту и от него плясать.
Хех... Интересно получается - перед барабаны, зад диски. Насколько знаю, нигде такая схема не применяется, хотя у нас есть к этому предпосылки - задняя ось более нагружена, чем передняя. Более того, при аккумуляторе в моторном отсеке, передняя ось у нас вообще почти что ничем к дороге не прижимается.

Повернутися до початку
Переглянути профіль Відправити приватне повідомлення
C_asper
Клубное привидение


Статус: Offline
Зареєстрований: 14.03.2007
Повідомлення: 1905
Звідки: Украина, Светловодск
Моє авто: ЗАЗ 968М 1983 года рождения

ПовідомленняДодано: 05 Листопад 2013 10:21    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


какая нахрен планшайба????????????????? Confused Confused Confused Confused Confused Confused

Я же тебе четко написал что корпус подшипников и суппорт это единое целое, как ты его собираешся отделять друг от друга, болгаркой что ли?



посмотри внимательно на сборку переднего узла


_________________
"Теория без практики-мертва,а практика без теории-слепа" И. Кант
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail ICQ Number
Показати повідомлення:   

Почати нову тему   Відповісти на тему    Список форумів ЗАЗ Форум -> Ходова Часовий пояс: GMT + 3
На сторінку 1, 2  Наст.
Сторінка 1 з 2

 
Перейти:  
Ви не можете починати теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете знищити свої повідомлення
Ви не можете голосувати в опитуваннях

Знайти повідомлення з часу Вашого останнього відвідування
ЗАЗ Форум  



Powered by phpBB © 2001, 2008 phpBB Group