|
ЗАЗ Форум Присвячений автомобілям Запорожець
|
|
|
|
Попередня тема :: Наступна тема |
Автор |
Повідомлення |
Ницик Неисправимый оптимист
Статус: Offline Зареєстрований: 24.11.2008 Повідомлення: 1619 Звідки: Кам'янець-Подільський Моє авто: ЗАЗ 968М,ЗАЗ 968А
|
Додано: 09 Жовтень 2012 21:59 Заголовок повідомлення: |
|
|
Ну чё ты Бодь,парень новый на форуме
+ капс лок заклинил
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Hell-Racer †
Статус: Offline Зареєстрований: 18.07.2007 Повідомлення: 6923 Звідки: Івано-Франківськ - Київ - Буча Моє авто: ЗАЗ-968М, АЕ968М, ГАЗ-21C Volg O ) ) ) VW Transporter T4, Audi A4 Allroad ABT
|
Додано: 10 Жовтень 2012 02:01 Заголовок повідомлення: |
|
|
Как там дед Иван?
_________________ Grants me a world of cold nihility
An endless winter night
A bitter, black frozen hell
For me
Forever... |
|
Повернутися до початку |
|
|
Ницик Неисправимый оптимист
Статус: Offline Зареєстрований: 24.11.2008 Повідомлення: 1619 Звідки: Кам'янець-Подільський Моє авто: ЗАЗ 968М,ЗАЗ 968А
|
Додано: 10 Жовтень 2012 08:58 Заголовок повідомлення: |
|
|
Его там не было!
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Proffesor
Статус: Offline Зареєстрований: 03.10.2010 Повідомлення: 2959 Звідки: Житомир(UA), Klašterec nád Ohři(CZ) Моє авто: ЗАЗ 968м Бєжик
|
Додано: 24 Січень 2013 12:12 Заголовок повідомлення: |
|
|
сидів я, передивлявся фотки і накрили мене спогади...в общем і кароче, сострєпав я розказец(для широкого кола людей, бо багато друзів просили)
може когось образив - вибачаюсь, я не навмисно!
кароче, піпл, хавайте))
Так-с...З чого б почати..Ну, мабуть, з самого початку))
Сама ідея поїхати в Карпати, і не просто поїхати, а поїхати з клубом, бути учасником щорічного автопробігу ЗАЗ-Карпати, вже зривала дах) Зривати його мені почало приблизно за місяць до від'їзду, власне, коли це почали обговорювати в клубі. Я,звісно ж .дуже загорівся бажанням їхати, почав будувати плани, маршрути, при тому, що грошей немає. Почав шукати, набирати екіпаж, і вмовляти Тьомича(друганя, одноклубник житомирський) щоб теж їхав зі мною, але своїм «жужиком».Так пройшов перший тиждень. А що я зробив? Анічогісінько! Тут до мене це доперло і я почав готуватися в дорогу! Допомагав мені в цьому Артем, сам знаючи, що не їде. Тому він і допомагав, щоб виставити від Житомира достойну машинку! Так пройшло ще 2 тижні. Весь цей час я думав як же мені потягнути з собою Тьому. Коротше кажучи бомбили ми його з трьох фронтів: я, Вадим(його молодший брат) і Аня, його дівчина. І, накінець, за 2 дня до виїзду, ми його таки вмовили! Поїхали підібрали йому резину(в мене були припаси)тому, що на поганій в гори ніяк!
В останній день ми вирішили провести повну ревізію наших авто, повна перевірка всіх агрегатів та механізмів. В мене було все чудово, залишалось тільки помити, натерти до блеску і перевірити тиск в шинах, в Тьомича, в принципі все було так само, але його щось вкусило і він поліз в карбюратор! Ну наче покрутив, наче щось зробив краще, але після установки карба назад, Фокс(так його жужика назвали, за схожістю кольору машини і лисиці) на відріз відмовився заводитись! Залишалось всього 7 годин до виїзду, а одна з наших машин була трупом! Пройшла ще година а ми навіть не зрушили з місця! Від таких обставин в нас була істерика! Ми все робимо правильно, в руках все працює, але коли все встановлюємо на машину - нічого не працює!! Парадокс! Тоді Тьомич поговорив з Фоксіком один на один, і після того він завівся як наче нічого й не було!!
Все! Машинки помиті, натерті, налагоджені, готові героїчно брати гори штурмом!!
Здибанка наша була біля гіппермаркету місцевого, там ми і затарились в Карпати, там і зустрілись наші екіпажі: 7 чоловік в загальній кількості. В Бежику 4, в Фоксі 3. Доречі про екіпаж, зі мною їхали мій одногрупник(Льоша), його дівчина(Іра), і його друг(Влад). Екіпаж, по правді кажучи, за виключенням Іри, хоча вона і дизайнер, був не фонтан. Пацанам було абсолютно все одно, що ми ось на цьому от малюку таким натовпом їдемо в гори. Та й там вони проявили себе не з найкращої сторони. А отже, я зробив для себе висновок: немає хорошого екіпажу - сиди вдома!
Виїхали о 23:00 з Житомиру. На "нашому місці" ми зустрілись з київською колоною(5 машин). Зустріч була не дуже теплою з їхньої сторони, тому, що вони вже відставали від графіку. Швидко привітались, вони розказали про темп колони, головні установки та правила і ми поперли! Перших кілометрів 100 мені не вірилось що це на яву! Я їду в карпати на своїй машині!! Ми з «жужиком» будемо вперше бачити гори, вперше будемо їхати такими шляхами,з клубом, з такими як я!
Дорога була дуже тяжкою. Був дуже сильний туман, ми їхали колоною з 8 машин, колона їхала дуже тісно, але навіть попри це наступної машини видно не було! Кожен їхав просто на два червоні вогники, спереду йдучого екіпажу. Коли вогник переміщався на сторону, я знав що через певний проміжок часу мені потрібно буде повертати в ту ж сторону(!). Найтяжче було головному колони! Його рятувало тільки те, що в нього була дуже хороша оптика і він бачив трішки більше, аніж ми. В моєму досвіді це перша така поїздка, було дуже складно, але безмежно цікаво і захоплююче! Їхали ми 13 годин. Це дуже довго! Якщо їхати в нормальну погоду - дорога займе годин 6 максимум.
Через 130 км ми зупинились на відпочинок: хто на заправку, хто на каву, хто в туалет. Житомирські екіпажі стояли в купці. Ми ділились першими враженнями від пригоди, яка щойно почалась, від дороги, від машинок, від темпу їзди. До речі про темп - він був шаленний!! ми йшли 100-130 км/год! Для жужиків це дуже велика швидкість! Виробник вказував що ця машина може їхати не більше 120 км/год. тобто, будь-кому було зрозуміло що машини експлуатувались на межі своїх можливостей! Нам з Артемом це було не дуже до вподоби, тому що ми переживали за свої машинки. Досі вони в такому темпі їздили дуже рідко, а тут таке!
Поки ми стояли, "тєлєжили", підійшов Мишко(з київської колони) і сказав що коли вони їхали за Артемовим жужом, то з нього наче щось лилось! Ми були настільки збентежені, що відразу ж заглянули під Фокса, а там величезна калюжа масла! Відразу ж почали шукати місце течі, знайшли - сальник колінчатого валу. Для тих хто в танку, це дуже серйозна поломка, з якою Фоксу далі рухатись не можна! Тільки на трос і в Житомир! Ось і перший прикол! Ось і перші наслідки такої експлуатації...Ми в розпачі. Ось так для нас швидко, тільки розпочавшись, закінчилась поїздка в гори.ми з Артемом відійшли в сторону, обговорити все, поматюкатись, щоб ніхто не чув, я вже пішов до Бєжика діставати буксирний трос, і тут цей самий Мишаня видає фразу, від якої ми тоді стрибали! Коротше, як з’ясувалося, це дві маленькі резиночки, але жах, які важливі. Тьомич взяв і з дуру їх поміняв за тиджень до Карпат. Але йому в магазині їх підсунули погані. Тому вони не витримали такого навантаження. За півгодини ми знайшли потрібні нам запчастини, все поміняли і поїхали далі!
Їхали ми погано, не організовано якось. Кожних пів години ми зупинялись, щоб хтось сходив в туалет/заправитись і т.д. Не було такого, що от всі стали, значить всі і заправились, або всі сходили в туалет. Тут всі зупинились і чекають одного, потім через пів години знову всі зупиняються і чекають другого. І от так майже всю дорогу.
Годин в 5-6 ранку ми зустрілись з двома екіпажами з Кам'янця-Подільського. Всі були один одному дуже раді! Ще б пак, одноклубники одні з найрідніших людей, не враховуючи сім'ї і друзів. Поспілкувалися і поїхали далі. До речі далі, до місця призначення ми їхали з цими екіпажами, тому що вони їхали 60-90км/год, що нам більше підходило, тому що ми були дуже виснажені за ніч і їхати і далі з такою швидкістю було не розумно, як мінімум, а київські хлопці поперли далі в свому темпі.
Вже вранці, коли зійшло сонце і розвіявся туман, нам відкрився дивовижний краєвид Івано-Франківщини! Я їхав і кайфував. Я їхав і розумів що вже ради цієї миті варто було всю ніч їхати в жахливих умовах.
О годині 12 ми були вже в горах. Нам залишалась ще якась година до нашої точки збору. А далі почалось найцікавіше! Ми доїхали до нашого села і далі нам потрібно було з'їжджати з асфальту і їхати ще приблизно 10 км. до нашого табору по справжній гірській дорозі, по якій їздять кремезні трактори, лізовози та деякі джипи! Ми перепливали річку, перевалювались через величезні каменюри тому ,що в деяких місцях "дорогу" просто розмило. Деякі жужики, враховуючи і мій, отримали і шрами. Але це бойові шрами! І тепер, якщо мене хтось запитує "а що це в тебе за подряпина на машині?", я з гордістю відповідаю де я її отримав!
По приїзду в табір ми всі розвантажили машинки, і хто ліг спати, хто дрова рубати, а хто і коньяк пити, так би мовити за приїзд! В мене ж від втоми тряслися ноги й руки і я страшно хотів спати, але так і не ліг! Випив клубного пивка і став якимсь бадьорішим. До самого ранку ми гульбанили, смажили шашлики, пили алкоголь, співали пісні. А потім, на наступний день на нас чекала Говерла! Так-так, саме вона! Ну що, відпочили, поснідали і попрямували на гору. Взяли з собою мінімальний запас їжі, води і вирушили. Мушу сказати, підйом був не дуже важким. Я, абсолютно не підготовлена до такого людина, піднявся і спустився і в принципі відчував себе непогано. Найгірше, що було під час підйому - вітер. Коли ми піднялися на самий хребет гори - там почався сильнючий вітер. Такий, що ти можеш висіти над обривом розтавивши руки на самому вітрі! Наші хлопці на вершині залишили прапор нашого клубу, тепер це рекорд України. Так високо клубний прапор ще ніколи не був. Бачили ми і колиби - хатинки для туристів, в яких можна переночувати, в яких є мінімальний запас їжі, води, дров і деяких медичних препаратів. Ввечері знову та сама програма - п'янка, гулянка, тощо! На наступний день ми ходили по гриби, знову перевіряли наші машинки перед дорогою, смачно пообідали і вирушили додому. Було сумно що ми повертаємось, що все це закінчилось, але нічого не поробиш..
Назад ми з Тьомичом їхали самі. Ми вибрали інший маршрут, який краще тим що там менше ям і дорога сама по собі легша, немає крутих спусків, підйомів та поворотів. Їхали назад зі швидкістю 80-100 км/год, тільки під Житомиром вже іноді і 120 було. Але не буду забігати наперед. Назад ми їхали через Чернівці, Кам'янець та Хмельницький. За кілометрів 80 від Житомиру мене почало хилити на сон! Вночі погода знову погіршилась, почалась сильна гроза, до того ж я був головним в колоні та й не можна забувати що в таборі я майже і не відпочив: підйом на гору, гуляння до ранку, кілька годин поспати і знову посиденьки.
Хоча швидкість наша була меншою, а відстань навпаки більшою, аніж дорогою в гори, ми доїхали за 10 годин додому. Так от, почав я засинати. Спочатку, щоб не давати собі розслабитись я почав швидше їхати. Швидкість змушує більше концентруватись. Але цього вистачило на годину і далі я вже почав втрачати свідомість. Я помічав що не пам'ятав де я тільки що їхав, що там було і взагалі скільки годин. Я не міг зрозуміти чи я зараз піднімаюсь, чи спускаюсь з гірки. Я постійно запитував по рації у Артема рівно ми їдемо чи ні. І він теж постійно питав чи я ще не сплю. Але втома взяла своє, тим паче що на мені вісить велика відповідальність - три людини в машині! Загалом, я пересів до Тьомича в машину, Тьомич пересів в Бежик, а за кермо Фокса взявся Вадик. І хочу вам сказати, що одразу ж, що Бежик, що Фокс, почали капризувати. Спочатку Фокс. Він захлох і не хотів заводитись. Ми насилу його завели! Ну все, Фокс готовий, вадик газує, аби він знову не захлох, Тьомич сідає в мій, стартуємо, проїжджаємо метрів 50-100 і глохне Беж. Тьома йому не може нічого зробити, тепер і мій не заводиться. Я виліз, так, саме виліз, з Фокса, сів до себе, раз - і машина завелась, все як не може бути! "Все працює, тільки дуй!" Знову я падаю в Фокс, Тьомич бігом в мій теж газує щоб не заглох, стартуємо, і Фокс знову захлох, при тому що вадос стояв і теж весь цей час газував! Містика якась! І через секунд 30 глохне і Бежик. І все! Ми стоїмо вночі в лісі, йде сильна злива, в нас вже не має ані грошей, ані їжі, я від втоми вже просто відключаюсь. Я смутно пам'ятаю, що Тьома з Вадиком намагались завести Фокса(завели), а от Бежик не піддавався. Тоді Артем підняв мене і сказав що далі їду я! Я знову сів у свого Бежа, і що ви думаєте? ...Р-р-р-аз - і він завівся!! І в Артема Фокс так само!! Далі я всю дорогу розмовляв зі своїм жужиком, просив вибачення за те, що я його так підло кинув, сам пішов спати, а його і далі горбатитись залишив. Казав, що більше так не буду, а якщо і буду, то так краще для нього і все в такому дусі! Доїхав я так майже до Денишів, там мене почало знову вирубати, тоді я зупинився, ще раз попросив Бежулю щоб він був слухняним і ми знову помінялись машинами. Далі мене і всіх моїх друзів Артем розвіз додому. Я переступив поріг домівки о 6 годині ранку. Прийняв душ і впав знесилений на ліжко. Проснувся я на наступний день аж в 16:00. і то, від того що я страшно хотів їсти. Пообідав, вигрузив бежика, подякував йому за чудову поїздку, помив його і знову ліг спати.
Що я виніс з цієї поїздки??
якщо немає хорошого екіпажу - сиди вдома, або сам до когось в машину напрошуйся. Тому, що ці гаврики за поїздку встигли на даху заправки побувати.
я більше в жодному разі не пропущу жодної поїздки!! тому що це так цікаво, корисно, весело та круто!! життя одне! і треба брати від нього по максимуму!! що мені ті зекономлені 500 грн?? ось я їх і витратив на гори і не жалкую!!
в наших машинок є характер! це не просто транспотрний засіб для того щоб дістатись з пункту А в пункт В. це член родини, як кіт чи собака. і хай мене вважають хворим, хай думають що це просто залізяка і вона не може нічого відчувати, але це не так!! Тепер я точно знаю що я його нізащо не продам і не викину на смітник!
_________________ +420 774 618 380
+38 093 073 36 35
Президент "ZAZ-Laboratory" Богдан |
|
Повернутися до початку |
|
|
Lanc Дохтор Снежок
Статус: Offline Зареєстрований: 24.07.2006 Повідомлення: 10317 Звідки: КИЕВ Моє авто: ЗАЗ968М был -005, г/в 1985; ЗАЗ968 г/в 1975; ЗАЗ965 г/в 1965
|
Додано: 24 Січень 2013 12:37 Заголовок повідомлення: |
|
|
Мені дуже сподобався "розказец"
_________________ Пъянство - причина многих интересных и увлекательных приключений!!! |
|
Повернутися до початку |
|
|
Sekator ЗамКлубногоКассира
Статус: Offline Зареєстрований: 28.04.2010 Повідомлення: 653 Звідки: Киев, Драбов Моє авто: ЗАЗ-968АЭ
|
Додано: 24 Січень 2013 13:00 Заголовок повідомлення: |
|
|
+5
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Proffesor
Статус: Offline Зареєстрований: 03.10.2010 Повідомлення: 2959 Звідки: Житомир(UA), Klašterec nád Ohři(CZ) Моє авто: ЗАЗ 968м Бєжик
|
Додано: 24 Січень 2013 13:41 Заголовок повідомлення: |
|
|
дякую)
_________________ +420 774 618 380
+38 093 073 36 35
Президент "ZAZ-Laboratory" Богдан |
|
Повернутися до початку |
|
|
Саняба Быстрый Гонсалес
Статус: Offline Зареєстрований: 19.08.2006 Повідомлення: 4602 Звідки: Киев Моє авто: ЗАЗ 968М Бешенный и громкий саракет
|
Додано: 24 Січень 2013 16:39 Заголовок повідомлення: |
|
|
+100500!!! В конце истину глаголишь!!!
|
|
Повернутися до початку |
|
|
John Warner ЗаЗоводной ЭцихоКлоПедист
Статус: Offline Зареєстрований: 07.11.2009 Повідомлення: 5912
|
Додано: 24 Січень 2013 17:10 Заголовок повідомлення: |
|
|
to Proffesor
Чувак, я чуть не прослезился
+100500
Ещё одним как мы, ушибленным, стало больше
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Barbarossa НашКузьмич
Статус: Offline Зареєстрований: 23.01.2009 Повідомлення: 3156 Звідки: Кам’янець-Подільський, Україна Моє авто: ЗАЗ-965А, ЗАЗ-968М
|
Додано: 24 Січень 2013 23:18 Заголовок повідомлення: |
|
|
Молодец, Проффесор! Спасибо за искренний рассказ и чувства, такое редко прочитаешь, хотя душевно внутри именно так и есть. Я такой же неизлечимо больной, только сквозь призму житейско-семейно-бытовых проблем не всегда могу себе позволить такие покатушки.
"...якщо немає хорошого екіпажу - сиди вдома, або сам до когось в машину напрошуйся..."
Хочу трохи підрихтувати твій вислів, якщо можна.
Якщо немає хорошого екіпажу- їдь САМ.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Sekator ЗамКлубногоКассира
Статус: Offline Зареєстрований: 28.04.2010 Повідомлення: 653 Звідки: Киев, Драбов Моє авто: ЗАЗ-968АЭ
|
Додано: 24 Січень 2013 23:57 Заголовок повідомлення: |
|
|
Barbarossa писав(ла): |
Якщо немає хорошого екіпажу- їдь САМ. |
Це да.... краще зі своїм найкращим другом, жужиком!) Я так на 50-ти річчя горбіка їздив... і навіть дуже задоволений.!)
Постійне спілкування, зі своїм любим, жилізним конем!))
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Proffesor
Статус: Offline Зареєстрований: 03.10.2010 Повідомлення: 2959 Звідки: Житомир(UA), Klašterec nád Ohři(CZ) Моє авто: ЗАЗ 968м Бєжик
|
Додано: 25 Січень 2013 00:39 Заголовок повідомлення: |
|
|
дякую за такі відгуки) дуже приємно
це моя перша робота, якщо її можна так назвати. може я письменник?
а на тему екіпажу...
я студент, живу на стипендію, і іноді шось десь халтурю, тому не завжди маю гроші щоб їхати самому. а так я цих "штрих-пакетів" набрав - і в карпати за 500грн зматався
а якби сам їхав - було б мінімум 1200..помітна різниця...
_________________ +420 774 618 380
+38 093 073 36 35
Президент "ZAZ-Laboratory" Богдан |
|
Повернутися до початку |
|
|
Barbarossa НашКузьмич
Статус: Offline Зареєстрований: 23.01.2009 Повідомлення: 3156 Звідки: Кам’янець-Подільський, Україна Моє авто: ЗАЗ-965А, ЗАЗ-968М
|
Додано: 25 Січень 2013 00:50 Заголовок повідомлення: |
|
|
Для цього є кредитна картка. Тупо злизуєш все- потім гасиш з приємними спогадами. Ми так сім’єю вперше на море поїхали...Гроші були, але завжди наперед не сплануєш, то з нею мав спокій і гарний відпочинок.
"штрих-пакети" акуратно в дирочку
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Proffesor
Статус: Offline Зареєстрований: 03.10.2010 Повідомлення: 2959 Звідки: Житомир(UA), Klašterec nád Ohři(CZ) Моє авто: ЗАЗ 968м Бєжик
|
Додано: 25 Січень 2013 01:01 Заголовок повідомлення: |
|
|
я от теж про неї останнім часом часто думаю) тимпаче скоро сезон 2013 розпочинається, і тут вже буде і Львів, і море...еххх. як подумаю який сезон нас чекає..ох вжарим!
_________________ +420 774 618 380
+38 093 073 36 35
Президент "ZAZ-Laboratory" Богдан |
|
Повернутися до початку |
|
|
Proffesor
Статус: Offline Зареєстрований: 03.10.2010 Повідомлення: 2959 Звідки: Житомир(UA), Klašterec nád Ohři(CZ) Моє авто: ЗАЗ 968м Бєжик
|
Додано: 24 Жовтень 2013 23:42 Заголовок повідомлення: |
|
|
на днях сидів на парах в універі, кнопав ноута, а на фоні роб.столу була ця фотка:
підходить до мене дівчинка-однокурсниця, подивилась, далі діалог:
- а що це за фото? де зроблено?
- це я з друзями на жужиках їздили в Карпати в минулому році
- на початку жовтня??
- так. 5-7 жовтня.
- я з вас тоді сміялась дуже і фоткала!! я з друзями тоді в горах відпочивала, на Говерлу підіймалась
і тут моя челюсть впала на підлогу і голосно цокнула зубами об ніжку стільчика...ось такий тісний світ.
чи може це доля?...
кароче ми з нею ще багато говорили про клуб,їй було дуже цікаво чути що є такі відморозки як ми, що ми так відпочиваємо, і скоріш за все, в мене вже є один пасажир на карпати 2014
_________________ +420 774 618 380
+38 093 073 36 35
Президент "ZAZ-Laboratory" Богдан |
|
Повернутися до початку |
|
|
Barbarossa НашКузьмич
Статус: Offline Зареєстрований: 23.01.2009 Повідомлення: 3156 Звідки: Кам’янець-Подільський, Україна Моє авто: ЗАЗ-965А, ЗАЗ-968М
|
Додано: 25 Жовтень 2013 00:01 Заголовок повідомлення: |
|
|
"... і скоріш за все, в мене вже є один пасажир на карпати 2014"
Ну, кто еще хочетъ попробовать комиссарскаго тела?
http://www.youtube.com/watch?v=qm5tfMZpX3Y
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Proffesor
Статус: Offline Зареєстрований: 03.10.2010 Повідомлення: 2959 Звідки: Житомир(UA), Klašterec nád Ohři(CZ) Моє авто: ЗАЗ 968м Бєжик
|
Додано: 25 Жовтень 2013 08:49 Заголовок повідомлення: |
|
|
_________________ +420 774 618 380
+38 093 073 36 35
Президент "ZAZ-Laboratory" Богдан |
|
Повернутися до початку |
|
|
Саняба Быстрый Гонсалес
Статус: Offline Зареєстрований: 19.08.2006 Повідомлення: 4602 Звідки: Киев Моє авто: ЗАЗ 968М Бешенный и громкий саракет
|
Додано: 25 Жовтень 2013 09:08 Заголовок повідомлення: |
|
|
Кузьмич - лучший!
Бодя, а нее подруги есть?
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Proffesor
Статус: Offline Зареєстрований: 03.10.2010 Повідомлення: 2959 Звідки: Житомир(UA), Klašterec nád Ohři(CZ) Моє авто: ЗАЗ 968м Бєжик
|
Додано: 25 Жовтень 2013 09:59 Заголовок повідомлення: |
|
|
є
але шо ця дівчинка, шо її подруги - дуже тихенькі і скромні(на перший погляд) , тому тєксти пісень Лєнінграду можуть знати не всі
_________________ +420 774 618 380
+38 093 073 36 35
Президент "ZAZ-Laboratory" Богдан |
|
Повернутися до початку |
|
|
Саняба Быстрый Гонсалес
Статус: Offline Зареєстрований: 19.08.2006 Повідомлення: 4602 Звідки: Киев Моє авто: ЗАЗ 968М Бешенный и громкий саракет
|
Додано: 25 Жовтень 2013 10:27 Заголовок повідомлення: |
|
|
"А ты налей и отойди... "
|
|
Повернутися до початку |
|
|
|
|
Ви не можете починати теми Ви не можете відповідати на повідомлення Ви не можете редагувати свої повідомлення Ви не можете знищити свої повідомлення Ви не можете голосувати в опитуваннях
|
|
Powered by phpBB © 2001, 2008 phpBB Group
|