Русский, помни, что настанет тот час, когда и тебя спросят - а что ты сделал, чтобы остановить военные преступления своей страны в Украине?
Возможно даже, что этот вопрос зададут твои дети или внуки, которых будет посылать на три буквы весь мир.
Вам будет невыносимо стыдно за то, что взрастили у себя путинизм. Но тогда будет уже поздно что-то сделать. А сейчас - ещё не поздно.
Хотя, уже гештальт закрыт

Список форумів ЗАЗ Форум ЗАЗ Форум
Присвячений автомобілям Запорожець
 
    ПошукПошук   Увійти та перевірити приватні повідомленняУвійти та перевірити приватні повідомлення РеєстраціяРеєстрація
    ПрофільПрофіль   ВхідВхід 

Фотогалерея - Файлохранилище - Чат - Укр->Рус переклад
Книжкова полиця
 
блок двигуна

 
Почати нову тему   Відповісти на тему    Список форумів ЗАЗ Форум -> Двигун
Попередня тема :: Наступна тема  
Автор Повідомлення
turbovaz



Статус: Offline
Зареєстрований: 20.04.2012
Повідомлення: 22
Звідки: Кіровоград

ПовідомленняДодано: 20 Квітень 2012 17:09    Заголовок повідомлення: блок двигуна Відповісти з цитатою


Хтось знає: чи можна в блок (двигуна 1,2л ЗАЗ запорожець) вставить колін вал із ходом поршня 80мм. (радіус 40 мм) замість стандартного 66мм.
Він за блок зачіпатись не буде, там чи є зазори???




Idea

Повернутися до початку
Переглянути профіль Відправити приватне повідомлення
Dr.Hartman



Статус: Offline
Зареєстрований: 02.01.2011
Повідомлення: 742
Звідки: Мелитополь

ПовідомленняДодано: 20 Квітень 2012 18:39    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


А что , есть где взять такое колено ?
Цитата:
Він за блок зачіпатись не буде, там чи є зазори???
цеплять не будет это точно , а вот болт шатуна возможно будет цеплять из-за большой своей длинны , но это всё устраняется , лишак снимается и производим подгонку масс шатунов Wink
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail
turbovaz



Статус: Offline
Зареєстрований: 20.04.2012
Повідомлення: 22
Звідки: Кіровоград

ПовідомленняДодано: 21 Квітень 2012 07:45    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


А в когось є фото рідного колінчастого вала а також його розміри чи креслення???? Very Happy Very Happy Very Happy
Повернутися до початку
Переглянути профіль Відправити приватне повідомлення
LEKS
Авторитетище
Авторитетище


Статус: Offline
Зареєстрований: 15.04.2003
Повідомлення: 7163
Звідки: Боярка (пригород КИЕВА)

ПовідомленняДодано: 21 Квітень 2012 13:18    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


дам чертежи, если скажешь что будешь с ними делать

_________________
050-5254195
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail ICQ Number
Mickael-GT



Статус: Offline
Зареєстрований: 06.01.2007
Повідомлення: 534
Звідки: из Красноярска
Моє авто: ЗАЗ 968м

ПовідомленняДодано: 21 Квітень 2012 13:19    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


вы что все хотите из мотора дизельный сделать? Может тогда ещё и распредвал переточить, чтоб был не более 240 градусов и подъём клапана сделать 7мм.
При таком ходе rs получается 1,775 при стандартном вале rs 2,15. у нас хорошо собран мотор только его загубили нижним расположением распредвала и маленькой степенью сжатия. (Его на заводе наверно под турбу разрабатывали, чтоб дуть туда 3 килограмма и ездить на 92 Smile )

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення
turbovaz



Статус: Offline
Зареєстрований: 20.04.2012
Повідомлення: 22
Звідки: Кіровоград

ПовідомленняДодано: 22 Квітень 2012 18:18    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


LEKS писав(ла):
дам чертежи, если скажешь что будешь с ними делать


Я хочу зробить двигун Стирлинга За основу буде взятий блок від запорожця і розпиляний в поперек (бо треба лише 2 цилінда), а так як у рідного колінчастий вал з малим ходом поршня 66мм(мені цього мало) то треба підібрати коліно від іншого авто (V подібного)

Повернутися до початку
Переглянути профіль Відправити приватне повідомлення
LEKS
Авторитетище
Авторитетище


Статус: Offline
Зареєстрований: 15.04.2003
Повідомлення: 7163
Звідки: Боярка (пригород КИЕВА)

ПовідомленняДодано: 23 Квітень 2012 11:52    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


проще с нуля сделать, чем подобрать коленвал

_________________
050-5254195
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail ICQ Number
Macsania



Статус: Offline
Зареєстрований: 18.09.2011
Повідомлення: 345
Звідки: ANGLIJA ,Litva
Моє авто: Zopel Zafiro 1.9 cdti ,Peugeot 208 1.6 hdi

ПовідомленняДодано: 23 Квітень 2012 12:55    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


в природе существуют вроде всего лишь 3 подобных двигуна:
1 - старый форд (практически невозможный к поиску даже у нас,в европе)
2 - Фв жук( и то , они вроде оппозитники,как и субару)
3 - Заз
далее идут 6-ти котловые игрушки и мотоцыклы...


_________________
SKYPE : ZVERIU_SEIMYNA
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail
LEKS
Авторитетище
Авторитетище


Статус: Offline
Зареєстрований: 15.04.2003
Повідомлення: 7163
Звідки: Боярка (пригород КИЕВА)

ПовідомленняДодано: 23 Квітень 2012 13:50    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


фв не в тему, а вот сааб можно дописать

_________________
050-5254195
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail ICQ Number
Macsania



Статус: Offline
Зареєстрований: 18.09.2011
Повідомлення: 345
Звідки: ANGLIJA ,Litva
Моє авто: Zopel Zafiro 1.9 cdti ,Peugeot 208 1.6 hdi

ПовідомленняДодано: 23 Квітень 2012 15:09    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


прошу прощения, упустил это чудо автоинженерии

_________________
SKYPE : ZVERIU_SEIMYNA
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail
turbovaz



Статус: Offline
Зареєстрований: 20.04.2012
Повідомлення: 22
Звідки: Кіровоград

ПовідомленняДодано: 23 Квітень 2012 19:07    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


дайте фото коліна.



Який там вал із цих варіантів

Повернутися до початку
Переглянути профіль Відправити приватне повідомлення
el_fuego
Маньяк-одиночка
Маньяк-одиночка


Статус: Offline
Зареєстрований: 03.12.2007
Повідомлення: 4855
Звідки: Дніпро -> Гатне, Київ
Моє авто: ЗАЗ-966 яскраво-синій 1970 р.

ПовідомленняДодано: 23 Квітень 2012 20:30    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою



Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення ICQ Number
turbovaz



Статус: Offline
Зареєстрований: 20.04.2012
Повідомлення: 22
Звідки: Кіровоград

ПовідомленняДодано: 23 Квітень 2012 20:36    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


О дякую.


А ці шатуні шийки як розташовані одна відносно другої, під кутом 90 градусів чи 120 градусів.


Повернутися до початку
Переглянути профіль Відправити приватне повідомлення
LEKS
Авторитетище
Авторитетище


Статус: Offline
Зареєстрований: 15.04.2003
Повідомлення: 7163
Звідки: Боярка (пригород КИЕВА)

ПовідомленняДодано: 23 Квітень 2012 20:40    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


возьми блок с оки, тем более там колено для 2-горшкового мотора, колена с одной стороны стоят, то есть поршни рядом двигаются, а не в противоположные стороны. правда, это актуально для 4-хтактного двигателя

_________________
050-5254195
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail ICQ Number
turbovaz



Статус: Offline
Зареєстрований: 20.04.2012
Повідомлення: 22
Звідки: Кіровоград

ПовідомленняДодано: 23 Квітень 2012 20:46    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


LEKS писав(ла):
возьми блок с оки, тем более там колено для 2-горшкового мотора, колена с одной стороны стоят, то есть поршни рядом двигаются, а не в противоположные стороны. правда, это актуально для 4-хтактного двигателя



Мені треба щоб циліндри були під кутом 90 градусів

Повернутися до початку
Переглянути профіль Відправити приватне повідомлення
LEKS
Авторитетище
Авторитетище


Статус: Offline
Зареєстрований: 15.04.2003
Повідомлення: 7163
Звідки: Боярка (пригород КИЕВА)

ПовідомленняДодано: 23 Квітень 2012 20:48    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


а, я не понял
тогда мото движки ищи
типа харлея )))


_________________
050-5254195
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail ICQ Number
turbovaz



Статус: Offline
Зареєстрований: 20.04.2012
Повідомлення: 22
Звідки: Кіровоград

ПовідомленняДодано: 23 Квітень 2012 20:50    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Я хотів узяти мото двигун але там циліндри не так стоять типа (ява, МТ, ИЖ)


Тому найкращий варіант запорожець.

Повернутися до початку
Переглянути профіль Відправити приватне повідомлення
LEKS
Авторитетище
Авторитетище


Статус: Offline
Зареєстрований: 15.04.2003
Повідомлення: 7163
Звідки: Боярка (пригород КИЕВА)

ПовідомленняДодано: 23 Квітень 2012 21:54    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


правильно, среди наших мото нет v-образников. надо импорт смотреть

и еще, может ты не в курсе, у заз нет блока цилиндров. есть картер, и к нему пристыковываются цилиндры с оребрением, как на мото иж


_________________
050-5254195
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail ICQ Number
turbovaz



Статус: Offline
Зареєстрований: 20.04.2012
Повідомлення: 22
Звідки: Кіровоград

ПовідомленняДодано: 23 Квітень 2012 22:10    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


LEKS писав(ла):
правильно, среди наших мото нет v-образников. надо импорт смотреть

и еще, может ты не в курсе, у ЗАЗ нет блока цилиндров. есть картер, и к нему пристыковываются цилиндры с оребрением, как на мото иж



Я в курсі, це ще один нюанс чого я вибрав саме картер запорожця щоб поставити циліндри більшого діаметра.

Повернутися до початку
Переглянути профіль Відправити приватне повідомлення
Andreas



Статус: Offline
Зареєстрований: 15.12.2011
Повідомлення: 94
Звідки: Donbass

ПовідомленняДодано: 26 Квітень 2012 23:28    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Цитата:
Мені треба щоб циліндри були під кутом 90 градусів

Отпилить, заварить, прикрутить... Не будет он так нормально работать(если вообще будет), а если и заведется, то его так сильно колбасить будет...!
В таком случае нужно будет выдумывать какие-то балансиры
Нужно копать в сторону импортных мотоциклов.

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail
Показати повідомлення:   

Почати нову тему   Відповісти на тему    Список форумів ЗАЗ Форум -> Двигун Часовий пояс: GMT + 3
Сторінка 1 з 1

 
Перейти:  
Ви не можете починати теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете знищити свої повідомлення
Ви не можете голосувати в опитуваннях

Знайти повідомлення з часу Вашого останнього відвідування
ЗАЗ Форум  



Powered by phpBB © 2001, 2008 phpBB Group