Русский, помни, что настанет тот час, когда и тебя спросят - а что ты сделал, чтобы остановить военные преступления своей страны в Украине?
Возможно даже, что этот вопрос зададут твои дети или внуки, которых будет посылать на три буквы весь мир.
Вам будет невыносимо стыдно за то, что взрастили у себя путинизм. Но тогда будет уже поздно что-то сделать. А сейчас - ещё не поздно.
Хотя, уже гештальт закрыт

Список форумів ЗАЗ Форум ЗАЗ Форум
Присвячений автомобілям Запорожець
 
    ПошукПошук   Увійти та перевірити приватні повідомленняУвійти та перевірити приватні повідомлення РеєстраціяРеєстрація
    ПрофільПрофіль   ВхідВхід 

Фотогалерея - Файлохранилище - Чат - Укр->Рус переклад
Книжкова полиця
 
Ремонт рулевого редуктора
На сторінку Попер.  1, 2, 3  Наст.
 
Почати нову тему   Відповісти на тему    Список форумів ЗАЗ Форум -> Ходова
Попередня тема :: Наступна тема  
Автор Повідомлення
Андрей-Томск



Статус: Offline
Зареєстрований: 20.12.2009
Повідомлення: 455
Звідки: Россия, Томск
Моє авто: Луаз969М

ПовідомленняДодано: 17 Квітень 2011 19:13    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


вот это да, после таких запацок и агрегаты ходят как положенно, а не 300км и люфты под 90 градусов Crying or Very sad
где бы таких найти, подскажи мил человек? Very Happy

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення ICQ Number
Gazirovannij



Статус: Offline
Зареєстрований: 05.03.2007
Повідомлення: 2310


ПовідомленняДодано: 17 Квітень 2011 19:59    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Нет ничего проще.

Следует обратиться к профи.
Имеется в виду здесь к тем кто профессионально торгует подшипниками. Там же и втулки.
Вообще то следует приготовиться к допросу с пристрастием.

Мил человек - колись где втулки ставить будешь, на каких скоростях они работать должны и с какими нагрузками?
Хотя бы навскидку.
Тут у меня три модификации по размерам только подходящие.
По нагрузкам и условиям эксплуатации уточнить бы!
Мы же вместе работаем.

Вот с такими торговцами одно удовольствие работать.
Вместе и в одной команде.


Вдогонку по работе со втулками.
Очень рекомендую для запрессовки - выпрессовки обзавестись оправками и приспособами.
Типа этой



Много времени и лексикона сберегут.

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail
Ro968Ma



Статус: Offline
Зареєстрований: 15.07.2009
Повідомлення: 191
Звідки: Чортків, Тернопільська обл.

ПовідомленняДодано: 04 Тра 2011 09:54    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Хотів усе зробити як краще вийшло як завжди.
Виточив токар втулки, розміри йому не вказував, відніс корпус редуктора та вал сошки, так от, посадочне місце під втулку 26 мм., вал - 23 мм, виточена втулка, зовнішній діаметр - 26,3 мм, внутрішній - 22,8 мм.
Зовнішній діаметр під запресовку явно завеликий, але з допомогою спеціально виточеної оправки і молотка втулочка по маслу хоч і туго, але пішла.
При зборці кришка рульового редуктора не хотіла сідати на місце - підпиляв. Зазор червяк - ролик регулюванню не піддавався, клинило в середньому положенні, так як вал сошки пройшовши повз червяк вперся в корпус редуктора. Замірав - вал сошки відхилився від чевяка на 0,5 мм, вибив нижню втулку, одна стінка 1,3 мм., друга 1,7 мм.
Думаю так сталось через те, натяг під запресовку був завеликий, в процесі забивання він майже повністю перейшов у внутрішній, оправка по ходу клинила, так як діаметр частини оправки, що заходила в втулку - 22,6 мм, тому я розводив пару раз втулку коли вона була частково забита. От і соосність накрилась.
Так от мене тепер цікавить, якщо виточити втулки, натяг під запресовку зробити десь 0,1 мм., а під розвертання залишити 0,05 мм., і розвертати втулку після того, як вона буде повністю запресована - соосність по ідеї має зберегтися.

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail ICQ Number
LEKS
Авторитетище
Авторитетище


Статус: Offline
Зареєстрований: 15.04.2003
Повідомлення: 7163
Звідки: Боярка (пригород КИЕВА)

ПовідомленняДодано: 04 Тра 2011 21:20    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


нормальный токарь может посчитать и выточить втулку нужного размера, которая при обжатии станет именно такого диаметра, как надо.

_________________
050-5254195
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail ICQ Number
C_asper
Клубное привидение


Статус: Offline
Зареєстрований: 14.03.2007
Повідомлення: 1905
Звідки: Украина, Светловодск
Моє авто: ЗАЗ 968М 1983 года рождения

ПовідомленняДодано: 05 Тра 2011 00:21    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


В таких случаях очень тяжело угадать размер так чтоб и запрессовать и внутри было то что надо, здесь в сотках меряется, сотка туда сюда и уже или не налезет или болтатся будет.
А я после запрессовки просто развернул разверткой которую под это дело перешлифовали в нужный размер, и проблем не было с перекосами.


_________________
"Теория без практики-мертва,а практика без теории-слепа" И. Кант
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail ICQ Number
gamer3073864



Статус: Offline
Зареєстрований: 04.02.2011
Повідомлення: 37
Звідки: Горловка
Моє авто: ЗАЗ-968М,ЗАЗ-965 был

ПовідомленняДодано: 15 Червень 2011 17:12    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Не стал делать темы посколку вопрос по рулевому редуктору.
HELP!!!Может не надо так громко.
Короче проблема такого плана:на валу рулевой сошки отломался выступ(куда входит головка регулировочного болта).Какие варианты ремонта?Или замена пары,или менять полностью редуктор?


_________________
Мы не ищем легких путей:как картоху копать- так в противогазе,как трахаться так еще и в гамаке
Если руки золотые,то пофиг откуда они растут.
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail ICQ Number
Lanc
Дохтор Снежок
Дохтор Снежок


Статус: Offline
Зареєстрований: 24.07.2006
Повідомлення: 10320
Звідки: Київ
Моє авто: ЗАЗ968М был -005, г/в 1985; ЗАЗ968 г/в 1975; ЗАЗ965 г/в 1965

ПовідомленняДодано: 15 Червень 2011 21:37    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Замена пары, накрайняк вала.

_________________
Пъянство - причина многих интересных и увлекательных приключений!!!
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail
Gazirovannij



Статус: Offline
Зареєстрований: 05.03.2007
Повідомлення: 2310


ПовідомленняДодано: 15 Червень 2011 21:56    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Вопрос некорректен.

На линии "аэрофлота" стюардесса задала вопрос иностранцу:
не желаете ли отобедать?
- А какой выбор?
- Да или нет...

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail
LEKS
Авторитетище
Авторитетище


Статус: Offline
Зареєстрований: 15.04.2003
Повідомлення: 7163
Звідки: Боярка (пригород КИЕВА)

ПовідомленняДодано: 15 Червень 2011 21:56    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


менять вал, его не отремонтируешь.

_________________
050-5254195
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail ICQ Number
gamer3073864



Статус: Offline
Зареєстрований: 04.02.2011
Повідомлення: 37
Звідки: Горловка
Моє авто: ЗАЗ-968М,ЗАЗ-965 был

ПовідомленняДодано: 18 Червень 2011 12:35    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Купил редуктор вроде как заводское восстановление,а у него от упора до упора 3об. у старого было 4,5об. че за хрень или бывают варианты?На горби было тож 3об. вроде как.

_________________
Мы не ищем легких путей:как картоху копать- так в противогазе,как трахаться так еще и в гамаке
Если руки золотые,то пофиг откуда они растут.
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail ICQ Number
LEKS
Авторитетище
Авторитетище


Статус: Offline
Зареєстрований: 15.04.2003
Повідомлення: 7163
Звідки: Боярка (пригород КИЕВА)

ПовідомленняДодано: 18 Червень 2011 15:38    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


3 оборота на машине или в руках?

_________________
050-5254195
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail ICQ Number
gamer3073864



Статус: Offline
Зареєстрований: 04.02.2011
Повідомлення: 37
Звідки: Горловка
Моє авто: ЗАЗ-968М,ЗАЗ-965 был

ПовідомленняДодано: 19 Червень 2011 14:34    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Цитата:
3 оборота на машине или в руках?

На машине.Колеса выворачиваются вроде в норме.
Корпус редуктора подписан 968А что на старом что на купленом.Когда ставил на внутренности особо не приглядывался,похоже на новое.


_________________
Мы не ищем легких путей:как картоху копать- так в противогазе,как трахаться так еще и в гамаке
Если руки золотые,то пофиг откуда они растут.
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail ICQ Number
LEKS
Авторитетище
Авторитетище


Статус: Offline
Зареєстрований: 15.04.2003
Повідомлення: 7163
Звідки: Боярка (пригород КИЕВА)

ПовідомленняДодано: 19 Червень 2011 23:15    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


на машине и будет 3 оборота. 4,5 - это на снятом редукторе. на машине он так не крутится

_________________
050-5254195
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail ICQ Number
Ro968Ma



Статус: Offline
Зареєстрований: 15.07.2009
Повідомлення: 191
Звідки: Чортків, Тернопільська обл.

ПовідомленняДодано: 06 Липень 2011 15:11    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Сьогодні забрав у токаря новий комплект втулок до рульового редуктора, внутрішній діаметр зроблений десь 22,98 , зовнішній 26,15, на запресовку залишив 0,15 мм., тобто теоретично при розвертанні соосність нікуди не дінеться.
Тепер є сумніви, так як пара черв'як - ролик б/у, там був великий люфт за рахунок невідрегульованих підшипників червяка, так от можливо що при зборці мені не вдастся відрегулювати нормально зазор червяк - ролик, по мануалу там має бути безазорний хід по 45 * від середнього положення - це реально.
Є новий вал сошки з роликом - може ставити зразу його.

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail ICQ Number
LEKS
Авторитетище
Авторитетище


Статус: Offline
Зареєстрований: 15.04.2003
Повідомлення: 7163
Звідки: Боярка (пригород КИЕВА)

ПовідомленняДодано: 06 Липень 2011 20:01    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Ro968Ma писав(ла):

Тепер є сумніви, так як пара черв'як - ролик б/у, там був великий люфт за рахунок невідрегульованих підшипників червяка, так от можливо що при зборці мені не вдастся відрегулювати нормально зазор червяк - ролик, по мануалу там має бути безазорний хід по 45 * від середнього положення - це реально.
Є новий вал сошки з роликом - може ставити зразу його.
лучше ставь новый вал сошки, на ролике обычно есть небольшая выработка. о червяке не переживай - там конические подшипники, если нет раковин - то все пучком. сначала отрегулируешь подшипники червяка. закручиваешь пробку до упора, потом отпускаешь немного, легонько стукаешь по торцу червяку (чтоб осадить подшипник назад) и проверяешь легкость вращения. должно быть плавно и не туго, без прикусываний. контришь пробку. потом вставляешь вал сошки и одеваешь крышку. регулируешь положение ролика в положении строго перпендикулярно червяку, то есть, по середине диапазона редуктора. опускаешь до упора и проверяешь легкость вращения червяка. должно быть плавно и без сильных прикусываний. если есть какие-то небольшие сопротивления - ничего страшного, приработается. главное, чтоб от руки легко крутился червяк. если закусывает - выкручивай винт, пока не станет нормально.

регулировать лучше в руках, а не на машине


_________________
050-5254195
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail ICQ Number
Ro968Ma



Статус: Offline
Зареєстрований: 15.07.2009
Повідомлення: 191
Звідки: Чортків, Тернопільська обл.

ПовідомленняДодано: 15 Липень 2011 01:26    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Сьогодні продовжив складати передню ходову. Знову непонятки.
Корпус рульового - чугун. Розвернув втулки - внутрішній діаметр можна робити і 23,0 мм., там і так після запресовки дофіга знімати. Верхню втулку (та що в кришці) спочатку забив в корпус на місце нижньої і розвернув там, потім перебив, але її розвернув чуть більше, після того як її перебити вона ще трохи звужується.
Далі поставив прироблену пару ролик-червяк. Так от по камасутрі пише, що беззарний хід цієї пари має бути по 45 град. в кожну сторону (ПОМИЛКА - 45 град. повороту червяка в кожну сторону від середнього положення, див. 4 поста нижче) . А виходить так, по центру туго, трохи всторону люфт, а по краях взагалі ролик пролітає повз червяк (ясно щу у зібраному стані його буде тримати регульовочний винт). З трьох червяків вибрав найменш зношений і новий вал сошки з роликом, ситуація трохи краща, але по суті та сама. Зазор у нижній втулці (та і у верхній) просто ідеальний, і хід хороший і люфту нема. Проміряв соосність вала сошки штангелем - його вехній край зміщений до чевяка на 0,2 мм і всторону на 0,3 мм. Це за умови що виточка під кришку ідеальна. Але це фігня порівняно із зазорами по краях.
Так от, це в камасутрі опечатка, чи це майже в усіх так?
Звичайно я зберу так як є, приробиться, але по краях так і залишиться люфт.



Останній раз редагувалося: Ro968Ma (21 Липень 2011 23:05), всього редагувалося 2 раз(ів)
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail ICQ Number
maxx
Запцацковед
Запцацковед


Статус: Offline
Зареєстрований: 04.12.2003
Повідомлення: 4890
Звідки: г. Симферополь
Моє авто: ЗАЗ968М, ЗАЗ968

ПовідомленняДодано: 15 Липень 2011 10:44    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


ТЫ Ж ЧЕРВЯК Б/УШНЫЙ СТАВИЛ.
ТАК ЧТО ВСЕ ВОЗМОЖНО.
СОБИРАЙ И НЕ ПАРЬСЯ. ГЛАВНОЕ, ЧТОБЫ ЗАЗОР РЕГУЛИРОВАЛСЯ НОРМАЛЬНО В ЦЕНТРАЛЬНОМ ПОЛОЖЕНИИ.

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail ICQ Number
LEKS
Авторитетище
Авторитетище


Статус: Offline
Зареєстрований: 15.04.2003
Повідомлення: 7163
Звідки: Боярка (пригород КИЕВА)

ПовідомленняДодано: 15 Липень 2011 21:03    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


ггг, открытие америки! конечно будет люфт по краям. это особенность такой конструкции. и 45 градусов - это по рулю, скорее всего. чем и лучше рейка, что она беззазорная во всем диапазоне. регулируй так, чтоб не прикусывало по центру. и все! большего ты не добьешься.

_________________
050-5254195
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail ICQ Number
Ro968Ma



Статус: Offline
Зареєстрований: 15.07.2009
Повідомлення: 191
Звідки: Чортків, Тернопільська обл.

ПовідомленняДодано: 15 Липень 2011 23:06    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Червяк то б/у але порівняно з двома іншими майже новий.
Завтра ще раз почитаю камасутру про беззазорне зчеплення.

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail ICQ Number
Ro968Ma



Статус: Offline
Зареєстрований: 15.07.2009
Повідомлення: 191
Звідки: Чортків, Тернопільська обл.

ПовідомленняДодано: 21 Липень 2011 23:00    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


LEX був правий, Фучаджи с. 162-163. "Беззазорное зацепление червяка с роликом должно быть в пределах поворота ЧЕРВЯКА на угол 45 град. вправо и влево, отсчитывая от среднего положения, соответствующего среднему положению сошки"
Значить у мене все ОК.

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail ICQ Number
Показати повідомлення:   

Почати нову тему   Відповісти на тему    Список форумів ЗАЗ Форум -> Ходова Часовий пояс: GMT + 3
На сторінку Попер.  1, 2, 3  Наст.
Сторінка 2 з 3

 
Перейти:  
Ви не можете починати теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете знищити свої повідомлення
Ви не можете голосувати в опитуваннях

Знайти повідомлення з часу Вашого останнього відвідування
ЗАЗ Форум  



Powered by phpBB © 2001, 2008 phpBB Group