Русский, помни, что настанет тот час, когда и тебя спросят - а что ты сделал, чтобы остановить военные преступления своей страны в Украине?
Возможно даже, что этот вопрос зададут твои дети или внуки, которых будет посылать на три буквы весь мир.
Вам будет невыносимо стыдно за то, что взрастили у себя путинизм. Но тогда будет уже поздно что-то сделать. А сейчас - ещё не поздно.
Хотя, уже гештальт закрыт

Список форумів ЗАЗ Форум ЗАЗ Форум
Присвячений автомобілям Запорожець
 
    ПошукПошук   Увійти та перевірити приватні повідомленняУвійти та перевірити приватні повідомлення РеєстраціяРеєстрація
    ПрофільПрофіль   ВхідВхід 

Фотогалерея - Файлохранилище - Чат - Укр->Рус переклад
Книжкова полиця
 
Расточка под ВАЗовские поршня
На сторінку Попер.  1, 2, 3 ... 15, 16, 17 ... 49, 50, 51  Наст.
 
Почати нову тему   Відповісти на тему    Список форумів ЗАЗ Форум -> Двигун
Попередня тема :: Наступна тема  
Автор Повідомлення
Hell-Racer

†


Статус: Offline
Зареєстрований: 18.07.2007
Повідомлення: 6929
Звідки: Івано-Франківськ - Київ - Буча
Моє авто: ЗАЗ-968М, АЕ968М, ГАЗ-21C Volg O ) ) ) VW Transporter T4, Audi A4 Allroad ABT

ПовідомленняДодано: 07 Вересень 2009 09:31    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Ro968Ma писав(ла):
Розточувати під 79 чи не розточувати - справа індивідуальна, я не розточував, чи зробив добре не знаю. Але якщо в когось машина пройшла пару тисяч з розточеними гільзами - це вже факт. Якщо декілька чоловік зробило і не гріється - це вже не випадковість. Можливо справа в якості самої зборки. Зараз роблю капіталку, ставлю жигульовські 76,4, бабок пішло нормально, в нас ціни на розточувальні і токарні роботи - ого. Підганяв по масі поршня, пальці, і шатуни (з останніми задовбався) до 0,1 грама. Так з мене всі сусіди по гаражах ржали - шо типу - іномарка - став та й їдь.
Тут питання хто що хоче
1. відновити оригінал;
2. ліквідувати максимально заводські недоліки;
3. зробити драг, який витримає декілька заїздів;
4. залишити від заза один кузов.


Звертався до того токаря, що я казав?

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail
Sanich2359



Статус: Offline
Зареєстрований: 11.08.2005
Повідомлення: 205
Звідки: Харьков

ПовідомленняДодано: 07 Вересень 2009 19:21    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою



А если серьёзно...
Мотор должен греться так, что об него можно обжечься. Он рассчитан на такие температуры.

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail
Wladimir_Donetsk



Статус: Offline
Зареєстрований: 13.07.2006
Повідомлення: 4794
Звідки: Донецьк->Піддубне->Запоріжжя->Дніпро
Моє авто: ЗАЗ-968А / ГАЗ-3110і

ПовідомленняДодано: 07 Вересень 2009 22:47    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Zaz 968 1975 писав(ла):

..., я стремлюсь к современным технологиям.

Увеличение обьема двигателя, это не современные технологии а экстенсивные.
P.S. Если увеличиваете мощность двигателя увеличением обьема, или увеличением количества цилиндров, то это, НЕ современные технологии.

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення
Zaz 968 1975
НенАвиЖу RamzesА


Статус: Offline
Зареєстрований: 02.06.2009
Повідомлення: 2424
Звідки: от туда
Моє авто: Geely mk new comfort 2011 Пежо 301 1,6hdi

ПовідомленняДодано: 09 Вересень 2009 21:59    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Я знаю. я имел ввиду что, стремлюсь сделать как на современных машинах, чтобы комфортно ездить было на зазе, ковролин, венил, жидкосное охлаждение движка, или улучшеное охлаждение родного двига, система выпуска отработавших газов, сделать чтобы двиг тише работал
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення ICQ Number
Ro968Ma



Статус: Offline
Зареєстрований: 15.07.2009
Повідомлення: 191
Звідки: Чортків, Тернопільська обл.

ПовідомленняДодано: 17 Вересень 2009 10:06    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Zaz 968 1975 писав(ла):
Я знаю. я имел ввиду что, стремлюсь сделать как на современных машинах, чтобы комфортно ездить было на зазе, ковролин, венил, жидкосное охлаждение движка, или улучшеное охлаждение родного двига, система выпуска отработавших газов, сделать чтобы двиг тише работал

Тут я в дечому згоден, це фактично виправлення заводських недоліків, тільки маштабне.
Не можна не погодитись з тим що повітряне охолодження не забезпечує оптимальну роботу двигуна в усіх діапазонах температур (-20 - +30) і навантажень. Думаю це дуже істотно впливає на моторесурс.
Крім того, для обігріву салону необхідно додатково витрачати бензин.


В процесі підготовки деталей до зборки двигуна виникло таке питання. Ребра гільз мають дуже нерівну поверхню і банато дефектів відливу, що не сприяє хорошій тепловіддачі, так як внаслідок цього там затримуються гаряче повітря. Крім того там з часом збирається різний бруд. Вирішив з грубшого зняти це наждачним папером. Часу пішло меньше ніж планував. Знімається все дуже легко. Але повністю зняти не можливо так як є ще по краях гільзи, де стикаються ребра, утворюючи своєрідне поперечне ребро, важко добратись.
Так у мене виникло питання, якщо пропиляти болгаркою цей поперечний стик - як це вплине на охолодження гільз ?

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail ICQ Number
Lagiga



Статус: Offline
Зареєстрований: 10.04.2007
Повідомлення: 1141
Звідки: Горловка

ПовідомленняДодано: 17 Вересень 2009 12:45    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Пустая трата времени и сил. Ну получишь ты -1 градус, тебе то поможет?

_________________
По Запорожцу в каждую семью, товарищи!
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail
SIMON



Статус: Offline
Зареєстрований: 22.02.2004
Повідомлення: 4955
Звідки: Харьков

ПовідомленняДодано: 17 Вересень 2009 17:39    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Хочется улучшить работу двига при высоких температурах - залей качественное маслоW50 илиW60 и поставь цилиндры с алюминиевыми ребрами. Все рассказки о неоптимальных режимах работы воздушного охлаждения и автономного отопления, как правило, исходят от тех, кто этим толком никогда не пользовался. Закон сохранения энергии для авто с водянкой никто не отменял. Если в таком авто включить климатическую установку на охлаждение или подогрев, то расход топлива естественно вырастет. Wink
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення
sasha_fv



Статус: Offline
Зареєстрований: 24.03.2008
Повідомлення: 353
Звідки: Kiev
Моє авто: ЗАЗ 968М

ПовідомленняДодано: 18 Вересень 2009 12:51    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


[quote="Ro968Ma"]
Zaz 968 1975 писав(ла):

В процесі підготовки деталей до зборки двигуна виникло таке питання. Ребра гільз мають дуже нерівну поверхню і банато дефектів відливу, що не сприяє хорошій тепловіддачі, так як внаслідок цього там затримуються гаряче повітря. Крім того там з часом збирається різний бруд. Вирішив з грубшого зняти це наждачним папером. Часу пішло меньше ніж планував. Знімається все дуже легко. Але повністю зняти не можливо так як є ще по краях гільзи, де стикаються ребра, утворюючи своєрідне поперечне ребро, важко добратись.
Так у мене виникло питання, якщо пропиляти болгаркою цей поперечний стик - як це вплине на охолодження гільз ?


Эти выступы и наплывы по замыслу завода должны способствовать отдаче тепла. Пример: радиатор на процессоре ПК, на нем спецом делают неровности для этого.

В каждой шутке есть доля правды!


_________________
ZAZ 968M 1.2 МПЗС v3
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення ICQ Number
Nazgul



Статус: Offline
Зареєстрований: 14.05.2004
Повідомлення: 2090
Звідки: Сумская обл.

ПовідомленняДодано: 18 Вересень 2009 13:51    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


SIMON писав(ла):
Хочется улучшить работу двига при высоких температурах - залей качественное маслоW50 илиW60 и поставь цилиндры с алюминиевыми ребрами. Все рассказки о неоптимальных режимах работы воздушного охлаждения и автономного отопления, как правило, исходят от тех, кто этим толком никогда не пользовался. Закон сохранения энергии для авто с водянкой никто не отменял. Если в таком авто включить климатическую установку на охлаждение или подогрев, то расход топлива естественно вырастет. Wink

Дружэ, тут закон сохранения не катит, тут какие-то неведомые доселе науке законы хфизики...

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення ICQ Number
Ro968Ma



Статус: Offline
Зареєстрований: 15.07.2009
Повідомлення: 191
Звідки: Чортків, Тернопільська обл.

ПовідомленняДодано: 24 Вересень 2009 17:15    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Невеличкий ОФ-ТОП, але обідно, плакати хочеться, Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad поршня Харківські, з проточеними канавками, кольца Дружба, пальці жигульовські супер пупер сторцовані, 7 штук (один спортив токар), шатуни совдеп, втулки бронзові до шатунів совдеп, вкладиші нові, всі прокладки, решту розхідних, масло Шел Хелікс Плюс 10W40(брав в нормальному магазині), гільзи совдеп, все вибрано краще, вичищено, вимито, змащено маслом, замотано в газету і поскладано в ящечки, поршні, пальці, поршневі болти поважені до 0,1 грама, мені потрібно тільки посадити шатуни на колінвал і перевтулити втулки в шатунах решту зроблю сам за наявності динамометричного ключа - і ніхто в радіусі 70 кілометрів від мого гаражу не хоче цього зробити. Всі хочуть ВАЗів, іномарки. А той козел що обіцяв тепер не хоче зробити. Я ще спеціально до розточника ходив з яким він працює, трохи переплатив. Постріляв би таких майстрів. Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail ICQ Number
Vadim_K



Статус: Offline
Зареєстрований: 16.02.2008
Повідомлення: 1863
Звідки: Львів

ПовідомленняДодано: 24 Вересень 2009 19:53    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Був би ближче, то яб тобі задарма то все б позатягував своїм ключем....
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення ICQ Number
Ro968Ma



Статус: Offline
Зареєстрований: 15.07.2009
Повідомлення: 191
Звідки: Чортків, Тернопільська обл.

ПовідомленняДодано: 25 Вересень 2009 09:27    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Все таки вламав того гада що відмовився. Very Happy Друзі допомогли його переконати Зараз він робить Шкоду Very Happy Потім візьметься за мою.
Ще виникло одне питання, чи обовязково під гільзи класти паперові прокладки, десь бачив що замість них використовували червоний герметик ABRO RED.
Щодо повітряного охолодження. В мене сусід робитиь на австрійській машині що перемиває щебень під желізнодорожною колією 2007-2008 року випуску. Там в кабіні дисплеїв і тумблерів як в літаку. На ній стоїть два дизеля з ПОВІТРЯНИМ охолодженням. Confused

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail ICQ Number
maxx
Запцацковед
Запцацковед


Статус: Offline
Зареєстрований: 04.12.2003
Повідомлення: 4890
Звідки: г. Симферополь
Моє авто: ЗАЗ968М, ЗАЗ968

ПовідомленняДодано: 25 Вересень 2009 12:00    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


ОБОВ"ЯЗКОВО

_________________
Тот, кто не хочет слушать, не услышит и не поверит, а тот, кто верит и понимает, не нуждается в объяснениях.
О.Хайям
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail ICQ Number
el_fuego
Маньяк-одиночка
Маньяк-одиночка


Статус: Offline
Зареєстрований: 03.12.2007
Повідомлення: 4855
Звідки: Дніпро -> Гатне, Київ
Моє авто: ЗАЗ-966 яскраво-синій 1970 р.

ПовідомленняДодано: 25 Вересень 2009 16:12    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Говорят, что прокладки для разделения тепловых потоков от картера (цилиндры должны быть намного горячее картера)

Герметик же там совсем ни к чему - нечего уплотнять

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення ICQ Number
Wladimir_Donetsk



Статус: Offline
Зареєстрований: 13.07.2006
Повідомлення: 4794
Звідки: Донецьк->Піддубне->Запоріжжя->Дніпро
Моє авто: ЗАЗ-968А / ГАЗ-3110і

ПовідомленняДодано: 25 Вересень 2009 17:17    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Ro968Ma писав(ла):
... Зараз він робить Шкоду Very Happy Потім візьметься за мою.

Дивись, щоб він твоїй Шкоди не наробив.

Ro968Ma писав(ла):
... Щодо повітряного охолодження. В мене сусід робитиь на австрійській машині що перемиває щебень під желізнодорожною колією 2007-2008 року випуску. Там в кабіні дисплеїв і тумблерів як в літаку. На ній стоїть два дизеля з ПОВІТРЯНИМ охолодженням. Confused


Так, то ж напевне, ті перемикачі не для моторів, а для обладнання промивки щебіню.
Я щось не бачив щоб Запорожцями щебінь мили, або просіювали Very Happy

А дизель повітряного охолодження, звичайній двигун, тільки без охолоджуючої рідини, на, ще Радянської епохи тракторах Т-40 стоїть дизель повітряного охолодження, і досі працюють ті трактори.

P.S.
Т-40, трактор,формулою 2х4 або 4х4.
Двигун: рядний, 40 к.с., 4 циліндри, повітряного охолодження.
http://www.os1.ru/article/history/2006_07_A_2006_11_21-19_44_52/

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення
Александр мики



Статус: Offline
Зареєстрований: 24.09.2009
Повідомлення: 969
Звідки: Запорожье
Моє авто: 968М

ПовідомленняДодано: 03 Жовтень 2009 16:15    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


1,3-1,2=0,1 насколько вы думаете перегреется наш дрыгатель? перегрев-нада настроить все системы. карб, зажигание! только немадо говорить, что я крутил свой бесконтактный трамблер как все советуют на максимум оборотов а потом чуть назад, при этом забыв настроить его регуляторы...карб наверняка солекс с непонятными жиклерами куплеными на базаре которые и рядом не валялись с их маркировкой и неотстроеный... а хонингование сделать незабыл? масло 50 нельзя лить! минимум механических потерь лежит за 6000 оборото

вообщем двиг недолжен перегреваться с поршнями 79.

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення
Zaz 968 1975
НенАвиЖу RamzesА


Статус: Offline
Зареєстрований: 02.06.2009
Повідомлення: 2424
Звідки: от туда
Моє авто: Geely mk new comfort 2011 Пежо 301 1,6hdi

ПовідомленняДодано: 03 Жовтень 2009 20:12    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


короче все это вигня ваз поршневая лучьше етать не станет, я ездил на родной сороковке потом расточеном под 79, чуть резвее ехать начал, а сейчас на тавро двиге катаюсь, разница небо и земля, жулька класика недогоняет.
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення ICQ Number
Александр мики



Статус: Offline
Зареєстрований: 24.09.2009
Повідомлення: 969
Звідки: Запорожье
Моє авто: 968М

ПовідомленняДодано: 04 Жовтень 2009 11:41    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


здесь необсуждается что фигня а что нет. обсуждается как. согласись, тавродвиг по сравнению с восьмерочным инжектором тоже фигня, и что , прекратить всю деятельность теперь? кстати расточеный ничем неуступает таврическому, зато гемора с установкой и охлаждением нету. и добавка около 20 лошадей к 40 это далеко не чуть чуть!! ты горд за свой тавродвиг, но будь обьективен.
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення
LEKS
Авторитетище
Авторитетище


Статус: Offline
Зареєстрований: 15.04.2003
Повідомлення: 7163
Звідки: Боярка (пригород КИЕВА)

ПовідомленняДодано: 04 Жовтень 2009 16:41    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Александр мики писав(ла):
кстати расточеный ничем неуступает таврическому, зато гемора с установкой и охлаждением нету. и добавка около 20 лошадей к 40 это далеко не чуть чуть!!
уступает, и сильно! простым увеличением объема характер двигателя не исправишь...

_________________
050-5254195
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail ICQ Number
Александр мики



Статус: Offline
Зареєстрований: 24.09.2009
Повідомлення: 969
Звідки: Запорожье
Моє авто: 968М

ПовідомленняДодано: 04 Жовтень 2009 18:19    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


готов обсудить чемже он уступает. только расматриваем тавродвиг в связке с нашей кпп и в нашем кузове! а не сравниваем расход двига на пятой в тавроне с зазиком.
замена карба, зажигания, впускного коллектора, фильтра, расточка, поджатие головки, бенз 92 - мощность минимум 65 будет. и это проверяется максималкой.
у машины есть аэродинамическое сопротивление. чтобы ехать 100 нада такаета мощность, 150 такаета и это физика! динамика тоже ниче. и это потверждается практикой

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення
Показати повідомлення:   

Почати нову тему   Відповісти на тему    Список форумів ЗАЗ Форум -> Двигун Часовий пояс: GMT + 3
На сторінку Попер.  1, 2, 3 ... 15, 16, 17 ... 49, 50, 51  Наст.
Сторінка 16 з 51

 
Перейти:  
Ви не можете починати теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете знищити свої повідомлення
Ви не можете голосувати в опитуваннях

Знайти повідомлення з часу Вашого останнього відвідування
ЗАЗ Форум  



Powered by phpBB © 2001, 2008 phpBB Group