 |
ЗАЗ Форум Присвячений автомобілям Запорожець
|
|
|
|
Попередня тема :: Наступна тема |
Автор |
Повідомлення |
Hell-Racer †


Статус: Offline Зареєстрований: 18.07.2007 Повідомлення: 6929 Звідки: Івано-Франківськ - Київ - Буча Моє авто: ЗАЗ-968М, АЕ968М, ГАЗ-21C Volg O ) ) ) VW Transporter T4, Audi A4 Allroad ABT
|
Додано: 07 Вересень 2009 09:31 Заголовок повідомлення: |
|
|
Ro968Ma писав(ла): |
Розточувати під 79 чи не розточувати - справа індивідуальна, я не розточував, чи зробив добре не знаю. Але якщо в когось машина пройшла пару тисяч з розточеними гільзами - це вже факт. Якщо декілька чоловік зробило і не гріється - це вже не випадковість. Можливо справа в якості самої зборки. Зараз роблю капіталку, ставлю жигульовські 76,4, бабок пішло нормально, в нас ціни на розточувальні і токарні роботи - ого. Підганяв по масі поршня, пальці, і шатуни (з останніми задовбався) до 0,1 грама. Так з мене всі сусіди по гаражах ржали - шо типу - іномарка - став та й їдь.
Тут питання хто що хоче
1. відновити оригінал;
2. ліквідувати максимально заводські недоліки;
3. зробити драг, який витримає декілька заїздів;
4. залишити від заза один кузов. |
Звертався до того токаря, що я казав?
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
Sanich2359

Статус: Offline Зареєстрований: 11.08.2005 Повідомлення: 205 Звідки: Харьков
|
Додано: 07 Вересень 2009 19:21 Заголовок повідомлення: |
|
|
А если серьёзно...
Мотор должен греться так, что об него можно обжечься. Он рассчитан на такие температуры.
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
Wladimir_Donetsk

Статус: Offline Зареєстрований: 13.07.2006 Повідомлення: 4794 Звідки: Донецьк->Піддубне->Запоріжжя->Дніпро Моє авто: ЗАЗ-968А / ГАЗ-3110і
|
Додано: 07 Вересень 2009 22:47 Заголовок повідомлення: |
|
|
Zaz 968 1975 писав(ла): |
..., я стремлюсь к современным технологиям. |
Увеличение обьема двигателя, это не современные технологии а экстенсивные.
P.S. Если увеличиваете мощность двигателя увеличением обьема, или увеличением количества цилиндров, то это, НЕ современные технологии.
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
Zaz 968 1975 НенАвиЖу RamzesА
Статус: Offline Зареєстрований: 02.06.2009 Повідомлення: 2424 Звідки: от туда Моє авто: Geely mk new comfort 2011 Пежо 301 1,6hdi
|
Додано: 09 Вересень 2009 21:59 Заголовок повідомлення: |
|
|
Я знаю. я имел ввиду что, стремлюсь сделать как на современных машинах, чтобы комфортно ездить было на зазе, ковролин, венил, жидкосное охлаждение движка, или улучшеное охлаждение родного двига, система выпуска отработавших газов, сделать чтобы двиг тише работал
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
Ro968Ma
Статус: Offline Зареєстрований: 15.07.2009 Повідомлення: 191 Звідки: Чортків, Тернопільська обл.
|
Додано: 17 Вересень 2009 10:06 Заголовок повідомлення: |
|
|
Zaz 968 1975 писав(ла): |
Я знаю. я имел ввиду что, стремлюсь сделать как на современных машинах, чтобы комфортно ездить было на зазе, ковролин, венил, жидкосное охлаждение движка, или улучшеное охлаждение родного двига, система выпуска отработавших газов, сделать чтобы двиг тише работал |
Тут я в дечому згоден, це фактично виправлення заводських недоліків, тільки маштабне.
Не можна не погодитись з тим що повітряне охолодження не забезпечує оптимальну роботу двигуна в усіх діапазонах температур (-20 - +30) і навантажень. Думаю це дуже істотно впливає на моторесурс.
Крім того, для обігріву салону необхідно додатково витрачати бензин.
В процесі підготовки деталей до зборки двигуна виникло таке питання. Ребра гільз мають дуже нерівну поверхню і банато дефектів відливу, що не сприяє хорошій тепловіддачі, так як внаслідок цього там затримуються гаряче повітря. Крім того там з часом збирається різний бруд. Вирішив з грубшого зняти це наждачним папером. Часу пішло меньше ніж планував. Знімається все дуже легко. Але повністю зняти не можливо так як є ще по краях гільзи, де стикаються ребра, утворюючи своєрідне поперечне ребро, важко добратись.
Так у мене виникло питання, якщо пропиляти болгаркою цей поперечний стик - як це вплине на охолодження гільз ?
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
Lagiga

Статус: Offline Зареєстрований: 10.04.2007 Повідомлення: 1141 Звідки: Горловка
|
Додано: 17 Вересень 2009 12:45 Заголовок повідомлення: |
|
|
Пустая трата времени и сил. Ну получишь ты -1 градус, тебе то поможет?
_________________ По Запорожцу в каждую семью, товарищи! |
|
Повернутися до початку |
|
 |
SIMON

Статус: Offline Зареєстрований: 22.02.2004 Повідомлення: 4955 Звідки: Харьков
|
Додано: 17 Вересень 2009 17:39 Заголовок повідомлення: |
|
|
Хочется улучшить работу двига при высоких температурах - залей качественное маслоW50 илиW60 и поставь цилиндры с алюминиевыми ребрами. Все рассказки о неоптимальных режимах работы воздушного охлаждения и автономного отопления, как правило, исходят от тех, кто этим толком никогда не пользовался. Закон сохранения энергии для авто с водянкой никто не отменял. Если в таком авто включить климатическую установку на охлаждение или подогрев, то расход топлива естественно вырастет. 
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
sasha_fv

Статус: Offline Зареєстрований: 24.03.2008 Повідомлення: 353 Звідки: Kiev Моє авто: ЗАЗ 968М
|
Додано: 18 Вересень 2009 12:51 Заголовок повідомлення: |
|
|
[quote="Ro968Ma"]
Zaz 968 1975 писав(ла): |
В процесі підготовки деталей до зборки двигуна виникло таке питання. Ребра гільз мають дуже нерівну поверхню і банато дефектів відливу, що не сприяє хорошій тепловіддачі, так як внаслідок цього там затримуються гаряче повітря. Крім того там з часом збирається різний бруд. Вирішив з грубшого зняти це наждачним папером. Часу пішло меньше ніж планував. Знімається все дуже легко. Але повністю зняти не можливо так як є ще по краях гільзи, де стикаються ребра, утворюючи своєрідне поперечне ребро, важко добратись.
Так у мене виникло питання, якщо пропиляти болгаркою цей поперечний стик - як це вплине на охолодження гільз ? |
Эти выступы и наплывы по замыслу завода должны способствовать отдаче тепла. Пример: радиатор на процессоре ПК, на нем спецом делают неровности для этого.
В каждой шутке есть доля правды!
_________________ ZAZ 968M 1.2 МПЗС v3 |
|
Повернутися до початку |
|
 |
Nazgul

Статус: Offline Зареєстрований: 14.05.2004 Повідомлення: 2090 Звідки: Сумская обл.
|
Додано: 18 Вересень 2009 13:51 Заголовок повідомлення: |
|
|
SIMON писав(ла): |
Хочется улучшить работу двига при высоких температурах - залей качественное маслоW50 илиW60 и поставь цилиндры с алюминиевыми ребрами. Все рассказки о неоптимальных режимах работы воздушного охлаждения и автономного отопления, как правило, исходят от тех, кто этим толком никогда не пользовался. Закон сохранения энергии для авто с водянкой никто не отменял. Если в таком авто включить климатическую установку на охлаждение или подогрев, то расход топлива естественно вырастет.  |
Дружэ, тут закон сохранения не катит, тут какие-то неведомые доселе науке законы хфизики...
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
Ro968Ma
Статус: Offline Зареєстрований: 15.07.2009 Повідомлення: 191 Звідки: Чортків, Тернопільська обл.
|
Додано: 24 Вересень 2009 17:15 Заголовок повідомлення: |
|
|
Невеличкий ОФ-ТОП, але обідно, плакати хочеться, поршня Харківські, з проточеними канавками, кольца Дружба, пальці жигульовські супер пупер сторцовані, 7 штук (один спортив токар), шатуни совдеп, втулки бронзові до шатунів совдеп, вкладиші нові, всі прокладки, решту розхідних, масло Шел Хелікс Плюс 10W40(брав в нормальному магазині), гільзи совдеп, все вибрано краще, вичищено, вимито, змащено маслом, замотано в газету і поскладано в ящечки, поршні, пальці, поршневі болти поважені до 0,1 грама, мені потрібно тільки посадити шатуни на колінвал і перевтулити втулки в шатунах решту зроблю сам за наявності динамометричного ключа - і ніхто в радіусі 70 кілометрів від мого гаражу не хоче цього зробити. Всі хочуть ВАЗів, іномарки. А той козел що обіцяв тепер не хоче зробити. Я ще спеціально до розточника ходив з яким він працює, трохи переплатив. Постріляв би таких майстрів. 
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
Vadim_K

Статус: Offline Зареєстрований: 16.02.2008 Повідомлення: 1863 Звідки: Львів
|
Додано: 24 Вересень 2009 19:53 Заголовок повідомлення: |
|
|
Був би ближче, то яб тобі задарма то все б позатягував своїм ключем....
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
Ro968Ma
Статус: Offline Зареєстрований: 15.07.2009 Повідомлення: 191 Звідки: Чортків, Тернопільська обл.
|
Додано: 25 Вересень 2009 09:27 Заголовок повідомлення: |
|
|
Все таки вламав того гада що відмовився. Друзі допомогли його переконати Зараз він робить Шкоду Потім візьметься за мою.
Ще виникло одне питання, чи обовязково під гільзи класти паперові прокладки, десь бачив що замість них використовували червоний герметик ABRO RED.
Щодо повітряного охолодження. В мене сусід робитиь на австрійській машині що перемиває щебень під желізнодорожною колією 2007-2008 року випуску. Там в кабіні дисплеїв і тумблерів як в літаку. На ній стоїть два дизеля з ПОВІТРЯНИМ охолодженням. 
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
maxx Запцацковед


Статус: Offline Зареєстрований: 04.12.2003 Повідомлення: 4890 Звідки: г. Симферополь Моє авто: ЗАЗ968М, ЗАЗ968
|
Додано: 25 Вересень 2009 12:00 Заголовок повідомлення: |
|
|
ОБОВ"ЯЗКОВО
_________________ Тот, кто не хочет слушать, не услышит и не поверит, а тот, кто верит и понимает, не нуждается в объяснениях.
О.Хайям |
|
Повернутися до початку |
|
 |
el_fuego Маньяк-одиночка


Статус: Offline Зареєстрований: 03.12.2007 Повідомлення: 4855 Звідки: Дніпро -> Гатне, Київ Моє авто: ЗАЗ-966 яскраво-синій 1970 р.
|
Додано: 25 Вересень 2009 16:12 Заголовок повідомлення: |
|
|
Говорят, что прокладки для разделения тепловых потоков от картера (цилиндры должны быть намного горячее картера)
Герметик же там совсем ни к чему - нечего уплотнять
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
Wladimir_Donetsk

Статус: Offline Зареєстрований: 13.07.2006 Повідомлення: 4794 Звідки: Донецьк->Піддубне->Запоріжжя->Дніпро Моє авто: ЗАЗ-968А / ГАЗ-3110і
|
Додано: 25 Вересень 2009 17:17 Заголовок повідомлення: |
|
|
Ro968Ma писав(ла): |
... Зараз він робить Шкоду Потім візьметься за мою. |
Дивись, щоб він твоїй Шкоди не наробив.
Ro968Ma писав(ла): |
... Щодо повітряного охолодження. В мене сусід робитиь на австрійській машині що перемиває щебень під желізнодорожною колією 2007-2008 року випуску. Там в кабіні дисплеїв і тумблерів як в літаку. На ній стоїть два дизеля з ПОВІТРЯНИМ охолодженням.  |
Так, то ж напевне, ті перемикачі не для моторів, а для обладнання промивки щебіню.
Я щось не бачив щоб Запорожцями щебінь мили, або просіювали
А дизель повітряного охолодження, звичайній двигун, тільки без охолоджуючої рідини, на, ще Радянської епохи тракторах Т-40 стоїть дизель повітряного охолодження, і досі працюють ті трактори.
P.S.
Т-40, трактор,формулою 2х4 або 4х4.
Двигун: рядний, 40 к.с., 4 циліндри, повітряного охолодження.
http://www.os1.ru/article/history/2006_07_A_2006_11_21-19_44_52/
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
Александр мики

Статус: Offline Зареєстрований: 24.09.2009 Повідомлення: 969 Звідки: Запорожье Моє авто: 968М
|
Додано: 03 Жовтень 2009 16:15 Заголовок повідомлення: |
|
|
1,3-1,2=0,1 насколько вы думаете перегреется наш дрыгатель? перегрев-нада настроить все системы. карб, зажигание! только немадо говорить, что я крутил свой бесконтактный трамблер как все советуют на максимум оборотов а потом чуть назад, при этом забыв настроить его регуляторы...карб наверняка солекс с непонятными жиклерами куплеными на базаре которые и рядом не валялись с их маркировкой и неотстроеный... а хонингование сделать незабыл? масло 50 нельзя лить! минимум механических потерь лежит за 6000 оборото
вообщем двиг недолжен перегреваться с поршнями 79.
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
Zaz 968 1975 НенАвиЖу RamzesА
Статус: Offline Зареєстрований: 02.06.2009 Повідомлення: 2424 Звідки: от туда Моє авто: Geely mk new comfort 2011 Пежо 301 1,6hdi
|
Додано: 03 Жовтень 2009 20:12 Заголовок повідомлення: |
|
|
короче все это вигня ваз поршневая лучьше етать не станет, я ездил на родной сороковке потом расточеном под 79, чуть резвее ехать начал, а сейчас на тавро двиге катаюсь, разница небо и земля, жулька класика недогоняет.
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
Александр мики

Статус: Offline Зареєстрований: 24.09.2009 Повідомлення: 969 Звідки: Запорожье Моє авто: 968М
|
Додано: 04 Жовтень 2009 11:41 Заголовок повідомлення: |
|
|
здесь необсуждается что фигня а что нет. обсуждается как. согласись, тавродвиг по сравнению с восьмерочным инжектором тоже фигня, и что , прекратить всю деятельность теперь? кстати расточеный ничем неуступает таврическому, зато гемора с установкой и охлаждением нету. и добавка около 20 лошадей к 40 это далеко не чуть чуть!! ты горд за свой тавродвиг, но будь обьективен.
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
LEKS Авторитетище


Статус: Offline Зареєстрований: 15.04.2003 Повідомлення: 7163 Звідки: Боярка (пригород КИЕВА)
|
Додано: 04 Жовтень 2009 16:41 Заголовок повідомлення: |
|
|
Александр мики писав(ла): |
кстати расточеный ничем неуступает таврическому, зато гемора с установкой и охлаждением нету. и добавка около 20 лошадей к 40 это далеко не чуть чуть!! |
уступает, и сильно! простым увеличением объема характер двигателя не исправишь...
_________________ 050-5254195 |
|
Повернутися до початку |
|
 |
Александр мики

Статус: Offline Зареєстрований: 24.09.2009 Повідомлення: 969 Звідки: Запорожье Моє авто: 968М
|
Додано: 04 Жовтень 2009 18:19 Заголовок повідомлення: |
|
|
готов обсудить чемже он уступает. только расматриваем тавродвиг в связке с нашей кпп и в нашем кузове! а не сравниваем расход двига на пятой в тавроне с зазиком.
замена карба, зажигания, впускного коллектора, фильтра, расточка, поджатие головки, бенз 92 - мощность минимум 65 будет. и это проверяется максималкой.
у машины есть аэродинамическое сопротивление. чтобы ехать 100 нада такаета мощность, 150 такаета и это физика! динамика тоже ниче. и это потверждается практикой
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
|
|
Ви не можете починати теми Ви не можете відповідати на повідомлення Ви не можете редагувати свої повідомлення Ви не можете знищити свої повідомлення Ви не можете голосувати в опитуваннях
 |
|
Powered by phpBB © 2001, 2008 phpBB Group
|