Попередня тема :: Наступна тема |
Автор |
Повідомлення |
VVK

Статус: Offline Зареєстрований: 15.01.2007 Повідомлення: 83 Звідки: Ivano-Frankivsk
|
Додано: 16 Січень 2009 13:42 Заголовок повідомлення: |
|
|
REDZAZ плита твоя, маховик точив, вінець з іншої сторони 08!
Попробую поставити АКБ біля стартера, + і - давати на пряму до стартера!
Як можна виключити заводський імобілайзер, крім перечіповки контролера?
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
REDZAZ

Статус: Offline Зареєстрований: 23.10.2005 Повідомлення: 1566 Звідки: г Н.Новгород Моє авто: ЗАЗ 968
|
Додано: 16 Січень 2009 14:23 Заголовок повідомлення: |
|
|
Значит проблема в проводах и их соединениях.
Как то выключается в книжке смотреть надо. Обычно его даже не включают. с Завода жигули идут с отключеным иммобилайзером.
VVK, ты кстати коромысло как переваривал?
_________________ <Красно-белый ЗАЗ 968 1971 г.в. двиг. 21083i доработаная ГБЦ, распредвал "Нуждин: подъем - 11.4, фаза - 284*"> |
|
Повернутися до початку |
|
 |
VVK

Статус: Offline Зареєстрований: 15.01.2007 Повідомлення: 83 Звідки: Ivano-Frankivsk
|
Додано: 16 Січень 2009 14:29 Заголовок повідомлення: |
|
|
Тут імобілайзер включений точно!
Коромисло переварював, але не глобально, трохи підсилив заді кутниками!
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
REDZAZ

Статус: Offline Зареєстрований: 23.10.2005 Повідомлення: 1566 Звідки: г Н.Новгород Моє авто: ЗАЗ 968
|
Додано: 16 Січень 2009 14:33 Заголовок повідомлення: |
|
|
А контроллер какой? (плиз переведи последнее слово)
_________________ <Красно-белый ЗАЗ 968 1971 г.в. двиг. 21083i доработаная ГБЦ, распредвал "Нуждин: подъем - 11.4, фаза - 284*"> |
|
Повернутися до початку |
|
 |
VVK

Статус: Offline Зареєстрований: 15.01.2007 Повідомлення: 83 Звідки: Ivano-Frankivsk
|
Додано: 16 Січень 2009 14:36 Заголовок повідомлення: |
|
|
Контролер БОШ, в нас з ним проблеми з чіповкою!
Заді варив металічні пластини приблизно 3мм
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
REDZAZ

Статус: Offline Зареєстрований: 23.10.2005 Повідомлення: 1566 Звідки: г Н.Новгород Моє авто: ЗАЗ 968
|
Додано: 16 Січень 2009 15:17 Заголовок повідомлення: |
|
|
Бош эт писец...
Эт ясно, а как выход термостата обошел? фотки нет?
_________________ <Красно-белый ЗАЗ 968 1971 г.в. двиг. 21083i доработаная ГБЦ, распредвал "Нуждин: подъем - 11.4, фаза - 284*"> |
|
Повернутися до початку |
|
 |
VVK

Статус: Offline Зареєстрований: 15.01.2007 Повідомлення: 83 Звідки: Ivano-Frankivsk
|
Додано: 16 Січень 2009 15:28 Заголовок повідомлення: |
|
|
Шо БОШ поганий да?
Вихід термостата: один отвір заглушив, на словах не можу пояснити, фото зроблю!
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
REDZAZ

Статус: Offline Зареєстрований: 23.10.2005 Повідомлення: 1566 Звідки: г Н.Новгород Моє авто: ЗАЗ 968
|
Додано: 16 Січень 2009 15:45 Заголовок повідомлення: |
|
|
Да Боши не шьются. На VAZ.EE их все ругают попробуй найти январь5.1. Ок жду фотку.
_________________ <Красно-белый ЗАЗ 968 1971 г.в. двиг. 21083i доработаная ГБЦ, распредвал "Нуждин: подъем - 11.4, фаза - 284*"> |
|
Повернутися до початку |
|
 |
VVK

Статус: Offline Зареєстрований: 15.01.2007 Повідомлення: 83 Звідки: Ivano-Frankivsk
|
Додано: 16 Січень 2009 15:52 Заголовок повідомлення: |
|
|
Хреново шо БОШ не прошиваються, нові контролери дорогі, от як би махнутись з кимось
В тебе на чому зупинилась робота по моторі?
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
REDZAZ

Статус: Offline Зареєстрований: 23.10.2005 Повідомлення: 1566 Звідки: г Н.Новгород Моє авто: ЗАЗ 968
|
Додано: 16 Січень 2009 15:53 Заголовок повідомлення: |
|
|
Зачем новый? я буду себе б/у брать. На разборке вместе с проводкой моторной.
_________________ <Красно-белый ЗАЗ 968 1971 г.в. двиг. 21083i доработаная ГБЦ, распредвал "Нуждин: подъем - 11.4, фаза - 284*"> |
|
Повернутися до початку |
|
 |
VesyK

Статус: Offline Зареєстрований: 17.05.2005 Повідомлення: 330 Звідки: г.Таганрог
|
Додано: 24 Січень 2009 11:00 Заголовок повідомлення: |
|
|
контроллер лучше брать январь 5.1.1 42 (помойму 42) он сразу идет под 16 клапанный мотор и легко переделывается программа в нем под 8ми клапанник!!! новый контроллер стоит 3500р, а боши тоже научились шить, только они неодекватно работают!
_________________ В тюнинге смысл, в гонках жизнь! |
|
Повернутися до початку |
|
 |
choycho

Статус: Offline Зареєстрований: 05.11.2008 Повідомлення: 13
|
Додано: 24 Січень 2009 18:17 Заголовок повідомлення: |
|
|
Уточню. Январь 5.1 (41 или 61) они одинаковые аппаратно
_________________ ВАЗонадуватель  |
|
Повернутися до початку |
|
 |
komondor
Статус: Offline Зареєстрований: 25.01.2009 Повідомлення: 9
|
Додано: 25 Січень 2009 13:19 Заголовок повідомлення: |
|
|
http://www.pasker.ru/catalog/goods.php?id=31702
вот эту крышку можно приладить через переходную пластину к головке. далее один конец можно к радиатору(или к печке), второй к термостату, и далее штатно
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
Vadim_K

Статус: Offline Зареєстрований: 16.02.2008 Повідомлення: 1863 Звідки: Львів
|
Додано: 25 Січень 2009 13:44 Заголовок повідомлення: |
|
|
а что ето ?
я так понимаю ето та часть системи охлождения которую переваривать надо..., но шо там за пружина, или ето сразу термостат?
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
komondor
Статус: Offline Зареєстрований: 25.01.2009 Повідомлення: 9
|
Додано: 25 Січень 2009 14:16 Заголовок повідомлення: |
|
|
это крышка термостата от 2110 инжекторного. есть старого(я думаю, что этот меньше по высоте) и нового образца- из алюминя. внутри термоэлемент-он не нужен.
в принципе-ничего особенного-но, думаю, что этот вариант проще в изготовлении-не надо аргоносварки. а переходную плиту можно изготовить на коленке хоть из люминя-хоть со стали
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
VVK

Статус: Offline Зареєстрований: 15.01.2007 Повідомлення: 83 Звідки: Ivano-Frankivsk
|
Додано: 08 Лютий 2009 12:59 Заголовок повідомлення: |
|
|
Ще така маленька проблемка, який можете порадити трос газу, ЗАЗовський трос не дістай до дросіля, чи можна від якоїсь інакшої машини тросік підібрати?
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
Vadim_K

Статус: Offline Зареєстрований: 16.02.2008 Повідомлення: 1863 Звідки: Львів
|
Додано: 08 Лютий 2009 13:04 Заголовок повідомлення: |
|
|
пробуй попитати трос для зазіка але для інвалідного варіанта
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
Voytik

Статус: Offline Зареєстрований: 17.04.2003 Повідомлення: 13605
|
Додано: 08 Лютий 2009 13:31 Заголовок повідомлення: |
|
|
а ще на ринках продають троси різного діаметру різним метражем.
там де всякі болти, шурупи і тп.
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
Антонио Ленинградский Мститель

Статус: Offline Зареєстрований: 16.03.2005 Повідомлення: 2811 Звідки: Санкт-Петербург Моє авто: ЗАЗ-968Мститель
|
Додано: 09 Лютий 2009 18:52 Заголовок повідомлення: |
|
|
Voytik писав(ла): |
а ще на ринках продають троси різного діаметру різним метражем.
там де всякі болти, шурупи і тп. |
не знаю как вообще, но у нас в строительных тросы некудышные, т.е. наоборот они хорошие, но плохо очень гнуться, даже сходных диаметров с жужиковским и меньше. Т.е. на угол в 90 град будут тереть в оплетке и клинить... меньший угол не знаю...
А жужиковский трос более гибкий.
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
Hell-Racer †


Статус: Offline Зареєстрований: 18.07.2007 Повідомлення: 6929 Звідки: Івано-Франківськ - Київ - Буча Моє авто: ЗАЗ-968М, АЕ968М, ГАЗ-21C Volg O ) ) ) VW Transporter T4, Audi A4 Allroad ABT
|
Додано: 09 Лютий 2009 18:57 Заголовок повідомлення: |
|
|
VVK писав(ла): |
Ще така маленька проблемка, який можете порадити трос газу, ЗАЗовський трос не дістай до дросіля, чи можна від якоїсь інакшої машини тросік підібрати? |
Вова, я маю пару довгих (понад 4 метра вродє) тросів нових. Приходь, забирай. І віддай акум 
_________________ Grants me a world of cold nihility
An endless winter night
A bitter, black frozen hell
For me
Forever... |
|
Повернутися до початку |
|
 |
|