 |
ЗАЗ Форум Присвячений автомобілям Запорожець
|
|
|
|
Попередня тема :: Наступна тема |
Автор |
Повідомлення |
Audi90

Статус: Offline Зареєстрований: 16.08.2006 Повідомлення: 1108 Звідки: Киев
|
Додано: 25 Листопад 2008 15:59 Заголовок повідомлення: Читаем и плачем, господа: |
|
|
ПОРЯДОК здійснення контролю за технічним станом колісних транспортних засобів під час їх експлуатації
МІНІСТЕРСТВО ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ
Н А К А З
13.10.2008 N 534
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
17 листопада 2008 р.
за N 1107/15798
Про затвердження Порядку здійснення контролю
за технічним станом колісних транспортних засобів
під час їх експлуатації
Відповідно до вимог Законів України "Про міліцію" ( 565-12 ),
"Про дорожній рух" ( 3353-12 ), постанов Кабінету Міністрів
України від 14 квітня 1997 року N 341 ( 341-97-п ) "Про Положення
про Державну автомобільну інспекцію Міністерства внутрішніх справ"
(зі змінами), від 9 серпня 2007 року N 1036 ( 1036-2007-п ) "Про
деякі питання реформування системи державного технічного огляду
колісних транспортних засобів" і від 9 липня 2008 року N 606
( 606-2008-п ) "Про затвердження Порядку проведення державного
технічного огляду колісних транспортних засобів" Н А К А З У Ю:
1. Затвердити Порядок здійснення контролю за технічним станом
колісних транспортних засобів під час їх експлуатації (далі -
Порядок), що додається.
2. Цей Порядок набирає чинності відповідно до законодавства.
3. Начальникам ГУМВС, УМВС України в Автономній Республіці
Крим, областях, містах Києві та Севастополі організувати роботу
підрозділів Державтоінспекції з контролю за технічним станом
колісних транспортних засобів під час їх експлуатації відповідно
до цього Порядку.
4. Департаменту Державтоінспекції МВС (Коломієць С.Г.):
4.1. У п'ятиденний строк після підписання наказу забезпечити
його подання на державну реєстрацію до Міністерства юстиції
України.
4.2. Організувати виготовлення бланків документів,
передбачених цим Порядком, та постачання їх підрозділам
Державтоінспекції.
5. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника
Міністра генерал-лейтенанта міліції Савченка О.І.
6. Наказ надіслати за належністю.
Міністр Ю.В.Луценко
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ МВС
13.10.2008 N 534
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
17 листопада 2008 р.
за N 1107/15798
ПОРЯДОК
здійснення контролю за технічним станом
колісних транспортних засобів
під час їх експлуатації
I. Загальні положення
1. Цей Порядок визначає процедуру проведення перевірок
технічного стану колісних транспортних засобів (далі - КТЗ) під
час їх експлуатації в період між державними технічними оглядами.
2. На автомобільних дорогах і вулицях можуть бути перевірені
КТЗ незалежно від їх призначення, місця реєстрації та належності,
крім автомобілів: швидкої медичної допомоги, оперативних та
аварійно-рятувальних служб, військових і дипломатичних
представництв, консульських установ іноземних держав, а також тих,
що рухаються в колонах.
3. За результатами перевірки складається Акт перевірки
технічного стану колісного транспортного засобу (далі - Акт
перевірки) за формою, наведеною у додатку до цього Порядку, копія
якого надається водієві КТЗ.
II. Організація роботи щодо перевірки технічного стану КТЗ
1. Перевірка технічного стану КТЗ проводиться працівниками
автомобільно-технічної інспекції підрозділів Державтоінспекції
(далі - працівники АТІ) не менше одного разу на тиждень за окремо
розробленою та затвердженою керівництвом управлінь (відділень) ДАІ
ГУМВС, УМВС України в Автономній Республіці Крим, областях, містах
Києві та Севастополі дислокацією.
2. Перевірка технічного стану КТЗ може здійснюватися спільно
з уповноваженими представниками Міністерства охорони навколишнього
природного середовища України під час проведення цільових заходів
щодо контролю за дотриманням нормативів вмісту забруднюючих
речовин у відпрацьованих газах двигунів КТЗ.
3. Перевірка технічного стану автобусів, що здійснюють
перевезення пасажирів за встановленими маршрутами, проводиться в
місцях їх стоянки або в початкових, проміжних чи кінцевих пунктах
маршруту.
4. Перевірка технічного стану КТЗ здійснюється в місцях, де
їх зупинка і стоянка не заборонені ПДР та вони не створюють
перешкоди в дорожньому русі іншим учасникам.
5. Зупинення і перевірка КТЗ проводяться з дотриманням
заходів особистої безпеки відповідно до вимог наказу МВС від
13.11.2006 N 1111 ( z1243-06 ) "Про затвердження Інструкції з
діяльності підрозділів дорожньо-патрульної служби
Державтоінспекції МВС України", зареєстрованого в Міністерстві
юстиції України 29.11.2006 за N 1243/13117.
Час на проведення перевірки одного КТЗ не повинен
перевищувати 20 хв.
6. Технічний стан та обладнання КТЗ під час їх експлуатації
перевіряється візуально та з використанням засобів вимірювальної
техніки відповідно до ДСТУ 3649-97 "Засоби транспортні дорожні.
Експлуатаційні вимоги безпеки до технічного стану та методи
контролю" без втручання в роботу (розбирання) вузлів та агрегатів
КТЗ, які перевіряються.
У разі незгоди водія з результатами перевірки КТЗ, а також
перевірки КТЗ, які належать іноземцям, застосовуються засоби фото-
і кінозйомки, відеозйомки для збереження результатів цієї
перевірки.
6.1. Візуально перевіряються складові частини КТЗ, перелічені
в підпунктах b, f, g, h, i, k, l пункту 14 Акта перевірки.
6.2. З використанням засобів вимірювальної техніки
перевіряються складові частини КТЗ, перелічені в підпунктах a, c,
d, e, f пункту 14 Акта перевірки.
7. Складений працівником АТІ Акт перевірки не є підставою для
оформлення результатів проведення державного технічного огляду.
8. Контроль технічного стану КТЗ не здійснюється, якщо водієм
надано протокол перевірки технічного стану цього транспортного
засобу, виданий уповноваженим суб'єктом господарювання на
проведення перевірки технічного стану, або міжнародний сертифікат
технічного огляду, виданий центром технічного огляду для засобів,
що виконують міжнародні перевезення вантажів і пасажирів, з
моменту дати оформлення яких пройшло не більше 45 діб та за
відсутності явних ознак, що свідчать про технічну несправність
КТЗ, його переобладнання або пошкодження внаслідок
дорожньо-транспортної пригоди.
9. У разі виявлення технічних несправностей складових частин
КТЗ, перелічених у підпунктах a, c, d, e, g, j пункту 14 Акта
перевірки, працівник АТІ робить відповідну відмітку в пункті 17
Акта перевірки, а також складає протокол про адміністративне
правопорушення.
10. Здійснення контролю технічного стану КТЗ під час їх
експлуатації не належить до переліку платних послуг, які можуть
надаватися органами та підрозділами Міністерства внутрішніх
справ,затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 4
червня 2007 року N 795 ( 795-2007-п ), і кошти за це не
стягуються.
11. Результати перевірки, проведеної працівником АТІ, можуть
бути оскаржені в установленому законодавством порядку.
III. Порядок складання Акта перевірки технічного стану
колісного транспортного засобу
1. Записи в Акті перевірки мають бути чіткими, розбірливими,
а прізвище, ім'я та по батькові водія КТЗ, його місце проживання,
а також прізвище, ім'я та по батькові особи, яка склала Акт
перевірки, записуються друкованими літерами.
2. Під час заповнення пункту 12 Акта перевірки навпроти
певного типу КТЗ, що перевіряється, проставляється відмітка "Х".
3. У пункті 14 Акта перевірки під час перевірки технічного
стану заповнюються підпункти a, b, c, d, e, f, g, h, i, j, k, l, в
одній з трьох граф (перевірено, не перевірено, не відповідає
вимогам) проставляється відмітка "Х" у таких випадках:
у разі, якщо перевірка технічного стану щодо зазначених
пунктів проводилася, то в першій графі (перевірено) проставляється
відмітка "Х";
якщо перевірка не проводилась, відмітка "Х" проставляється в
другій графі (не перевірено);
у разі виявлення технічних несправностей або переобладнання
КТЗ з порушенням вимог стандартів, правил і нормативів відмітка
"Х" проставляється в третій графі (не відповідає вимогам).
4. Пункт 15 Акта перевірки заповнюється з урахуванням
підпунктів a, c, d, e, g, j.
Якщо хоча б в одному із зазначених підпунктів буде зроблено
відмітку в третій графі "не відповідає вимогам", експлуатація КТЗ
забороняється.
5. У пункті 16 Акта перевірки працівник АТІ зазначає короткий
опис несправностей, які виявлені під час перевірки, а також у разі
застосування засобів фото- і кінозйомки, відеозйомки - проставляє
про це відповідну відмітку.
6. У разі коли перевірка технічного стану проводилася з
використанням засобів фото- і кінозйомки, відеозйомки матеріали
фото- і кінозйомки, відеозйомки долучаються до оригіналу Акта
перевірки і є його невід'ємною частиною. На кожному матеріалі
зазначаються дата і час зйомки, дублюється інформація, визначена в
пунктах 4-12 протоколу, а також якому з підпунктів пункту 15 вони
відповідають.
7. У складеному Акті перевірки працівник АТІ ставить свій
підпис та особистий штамп.
IV. Порядок обліку та зберігання матеріалів
за результатами здійснення контролю
технічного стану КТЗ
1. Складені акти перевірки та матеріали фото- і кінозйомки,
відеозйомки, якщо такі робились під час перевірки (далі -
матеріали), протягом доби реєструються в підрозділі
Державтоінспекції.
2. Складений Акт перевірки на КТЗ, зареєстрований в іншій
місцевості, у триденний термін разом з іншими матеріалами
направляється до підрозділу Державтоінспекції за місцем державної
реєстрації КТЗ.
3. Провадження в справах про адміністративні правопорушення
здійснюється відповідно до вимог наказу МВС від 22.10.2003 N 1217
( z0974-03 ) "Про виконання Закону України від 5 квітня 2001 року
"Про внесення змін до Кодексу України про адміністративні
правопорушення щодо відповідальності за порушення Правил
дорожнього руху" (із змінами), зареєстрованого в Міністерстві
юстиції України 24.10.2003 за N 974/8295.
4. У разі виявлення в КТЗ, що належать іноземцям, технічних
несправностей та переобладнання КТЗ з порушенням вимог стандартів,
правил і нормативів, перелічених у підпунктах a, c, d, e, g, j
пункту 14 Акта перевірки, копія протоколу про адміністративне
правопорушення в триденний термін разом з копіями матеріалів
перевірки надсилаються до МВС.
5. Контроль за дотриманням порядку обліку, зберігання
матеріалів перевірки технічного стану КТЗ покладається на
керівника відділу (відділення) Державтоінспекції
(автомобільно-технічної інспекції).
6. Перевірки дотримання порядку проведення технічного стану
КТЗ під час їх експлуатації та обліку цієї роботи в
підпорядкованих підрозділах здійснюються працівниками АТІ
управлінь (відділів) Державтоінспекції ГУМВС, УМВС України в
Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі
щокварталу.
7. Справи з матеріалами перевірок технічного стану КТЗ
зберігаються протягом трьох років.
Начальник Департаменту ДАІ МВС
генерал-майор міліції С.Г.Коломієць
Додаток
до Порядку здійснення
контролю за технічним станом
колісних транспортних
засобів під час
їх експлуатації
АКТ
перевірки технічного стану колісного
транспортного засобу N___________
1. Місце проведення перевірки_____________________________________
__________________________________________________________________
(населений пункт, вулиця, N будинку, місце стоянки або
початкового, проміжного чи кінцевого пункту маршруту руху КТЗ)
2. Дата_________________________ 3. Час___________________________
4. Регіон (країна), реєстраційний номер КТЗ_______________________
5. Марка, модель_______________ 6. Рік виготовлення ______________
7. Номер кузова_____________________ 8. Номер шасі (рами)_________
9. Власник КТЗ____________________________________________________
(назва юридичної особи; прізвище, ім'я, по батькові)
10. Представник власника КТЗ______________________________________
__________________________________________________________________
(прізвище, ім'я, по батькові)
11. Реєстраційний документ (свідоцтво про реєстрацію ТЗ)
серія ______ номер_________
12. Тип КТЗ_______________________________________________________
-----
(a) | | вантажний транспортний засіб (не більше 12 т)
-----
-----
(a1) | | легковий автомобіль
-----
-----
(b) | | причіп
-----
-----
(c) | | автопоїзд
-----
-----
(d) | | автобус
-----
-----
(e) | | вантажний транспортний засіб (більше 12 т)
-----
-----
(f) | | напівпричіп
-----
-----
(g) | | сідловий тягач
-----
13. Водій____________________________________________________
(прізвище, ім'я, по батькові)
14. Відомість про результати технічного контролю:
------------------------------------------------------------------
| |Перевірено|Не перевірено| Не відповідає |
| | | | вимогам |
|-------------------+----------+-------------+-------------------|
|(а) гальмова | ----- | ----- | ----- |
|система та її | | | | | | | | | |
|складники | ----- | ----- | ----- |
|-------------------+----------+-------------+-------------------|
|(b) система випуску| ----- | ----- | ----- |
| | | | | | | | | | |
| | ----- | ----- | ----- |
|-------------------+----------+-------------+-------------------|
|(c) вміст СН/ | ----- | ----- | ----- |
|димність випускних | | | | | | | | | |
|газів дизельного | ----- | ----- | ----- |
|двигуна | | | |
|-------------------+----------+-------------+-------------------|
|(d) вміст СО | ----- | ----- | ----- |
|(паливо: бензин, | | | | | | | | | |
|природний газ або | ----- | ----- | ----- |
|зріджений нафтовий | | | |
|газ) | | | |
|-------------------+----------+-------------+-------------------|
|(e) рульове | ----- | ----- | ----- |
|керування та його | | | | | | | | | |
|складники | ----- | ----- | ----- |
|-------------------+----------+-------------+-------------------|
|(f) зовнішні | ----- | ----- | ----- |
|світлові прилади та| | | | | | | | | |
|сигналізації | ----- | ----- | ----- |
|-------------------+----------+-------------+-------------------|
|(g) колеса/шини | ----- | ----- | ----- |
| | | | | | | | | | |
| | ----- | ----- | ----- |
|-------------------+----------+-------------+-------------------|
|(h) підвіска | ----- | ----- | ----- |
|(видимі дефекти) | | | | | | | | | |
| | ----- | ----- | ----- |
|-------------------+----------+-------------+-------------------|
|(і) шасі (видимі | ----- | ----- | ----- |
|дефекти) | | | | | | | | | |
| | ----- | ----- | ----- |
|-------------------+----------+-------------+-------------------|
|(j) переобладнання | ----- | ----- | ----- |
| | | | | | | | | | |
| | ----- | ----- | ----- |
|-------------------+----------+-------------+-------------------|
|(k) інші недоліки | ----- | ----- | ----- |
|(згідно з | | | | | | | | | |
|підпунктом 31.4.7 | ----- | ----- | ----- |
|Правил дорожнього | | | |
|руху, затверджених | | | |
|постановою Кабінету| | | |
|Міністрів України | | | |
|від 10.10.2001 | | | |
|N 1306 | | | |
|(із змінами)) | | | |
|-------------------+----------+-------------+-------------------|
|(l) підтікання | | ----- | ----- |
|палива та/або оливи| | | | | | | |
| | | ----- | ----- |
------------------------------------------------------------------
15. Результат контролю:
------------------------------------------------------------------
|----- |----- |----- |
|| |- відповідає || |- не відповідає || |- заборонено |
|----- вимогам безпеки|----- вимогам безпеки|-----експлуатацію |
|дорожнього руху |дорожнього руху |транспортного засобу|
| | |у зв'язку з небезпе-|
| | |кою його подальшої |
| | |експлуатації |
------------------------------------------------------------------
16. Короткий опис несправностей______________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
17. Інспектор, який перевіряв________________________________
__________________________________________________________________
(особистий підпис працівника АТІ, П.І.Б. та особистий штамп)
18. Копію Акта перевірки отримав:____________________________
__________________________________________________________________
(підпис, П.І.Б. водія транспортного засобу)
Начальник Департаменту ДАІ МВС
генерал-майор міліції С.Г.Коломієць
_________________ Лишь жажда скорости может вновь вернуть в нас стремление жить.
ЗАЗ968М WRX Sti RWD |
|
Повернутися до початку |
|
 |
Teddy Bear

Статус: Offline Зареєстрований: 20.03.2008 Повідомлення: 1789 Звідки: Хутор Киев Моє авто: ЗАЗ 965А
|
Додано: 25 Листопад 2008 16:31 Заголовок повідомлення: |
|
|

|
|
Повернутися до початку |
|
 |
napalm Главврач


Статус: Offline Зареєстрований: 11.04.2003 Повідомлення: 9916 Звідки: Киев Моє авто: ЗАЗ-965А
|
Додано: 25 Листопад 2008 16:43 Заголовок повідомлення: |
|
|
ну не пидарасы...
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
тазоВовка Иврей


Статус: Offline Зареєстрований: 10.08.2008 Повідомлення: 1178 Звідки: Киев, Соломенка Моє авто: ЗАЗ-968, 1976 г.в.
|
Додано: 25 Листопад 2008 17:21 Заголовок повідомлення: |
|
|
Фантазии:
Ну вот просто не верю я, что ГАЙцы будут просто останавливать в крупных городах... Скорее всего, будут использовать сие как дополнительный аргумент для снятия денег (как раньше "может аптечку проверим?"). Да и то, если обнаружена неисправность, не лимитирущаяся временем гарантии (т.е. не СО, развал), то получается, что талон ежегодного ТО недействителен? Или как такой талон может быть на неисправном автомобиле? Значит, надо проверять организазию, выдавшую такой талон, (МРЭО) на сертификацию оборудования и аттестацию сотрудников...
В общем, в любом случае требуется акт и фото- видеосъёмка...
_________________ С уважением,
тазоВовка |
|
Повернутися до початку |
|
 |
ADVOKAT
Статус: Offline Зареєстрований: 19.04.2007 Повідомлення: 651
|
Додано: 25 Листопад 2008 19:49 Заголовок повідомлення: |
|
|
пи[censored]ец
а ведь буквально две-три недели назад ланосы подорожали на 10к грн
а вот вам и вышла "законодавча частина", которая гнёт народ к
пересадке на те ланосы...
мб конечно оно и хорошо, что влада хочет избавится
от запорожцев/жигулей/москвичей на дорогах страны
(дабы уменьшить выбросы, и перейти на евро стандарты)
но мля за какие деньги нам переходить на "правильные"
(соответствующие нормам) автомобили?
рисовать купюры в домашних условиях?
~~~
поговорил с отцом на эту тему,
он говорит так:
тот указ - он для гайцов.
да, пусть проверяют, пусть фиксируют нарушения,
пусть ещё покажут, чем они выхлоп замерять будут...
главное, чтоб не носом
и пусть пишут свои писульки.
идем потом в суд
и спокойно выигрываем дело,
т.к. все те указы, которые издаются "можновладцями"
от того, что одно место чешется, это всего лишь приказы,
а есть конституция, и есть официальные ЗАКОНЫ,
и поэтому можно не париться по этому поводу.
вобщем, я лично буду продолжать на горбике своём ездить 
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
maxx Запцацковед


Статус: Offline Зареєстрований: 04.12.2003 Повідомлення: 4890 Звідки: г. Симферополь Моє авто: ЗАЗ968М, ЗАЗ968
|
Додано: 26 Листопад 2008 14:53 Заголовок повідомлення: |
|
|
СОГЛАСЕН
ЭТОТ ПРИКАЗ - ЕСТЬ ПОДЗАКОННЫЙ АКТ, КОТОРЫЙ ЯВЛЯЕТСЯ НЕДЕЙСТВИТЕЛЬНЫМ В ТЕХ ЧАСТЯХ, ГДЕ ОН ПРОТИВОРЕЧИТ ЗАКОНУ ИЛИ ПОЛОЖЕНИЯМ КОНСТИТУЦИИ
А ТАКОВЫХ НАЙТИ НЕ ЯВЛЯЕТСЯ БОЛЬШОЙ ПРОБЛЕМОЙ
_________________ Тот, кто не хочет слушать, не услышит и не поверит, а тот, кто верит и понимает, не нуждается в объяснениях.
О.Хайям |
|
Повернутися до початку |
|
 |
Pashtetus

Статус: Offline Зареєстрований: 18.02.2005 Повідомлення: 234 Звідки: Dnepropetrovsk
|
Додано: 26 Листопад 2008 18:54 Заголовок повідомлення: |
|
|
Полный абзац!
Кроме это еще остро стоит вопрос о временно техпаспорте при управлении авто по доверенности!
Надо потихоньку запасаться оружием и провиантом!
_________________ Pashtetus ZAZ968M BRABUS V4 Coupe
www.zaz-dnepr.org.ua |
|
Повернутися до початку |
|
 |
Hell-Racer †


Статус: Offline Зареєстрований: 18.07.2007 Повідомлення: 6929 Звідки: Івано-Франківськ - Київ - Буча Моє авто: ЗАЗ-968М, АЕ968М, ГАЗ-21C Volg O ) ) ) VW Transporter T4, Audi A4 Allroad ABT
|
Додано: 27 Листопад 2008 14:51 Заголовок повідомлення: |
|
|
Пидары. Шо им надо???? 
_________________ Grants me a world of cold nihility
An endless winter night
A bitter, black frozen hell
For me
Forever... |
|
Повернутися до початку |
|
 |
napalm Главврач


Статус: Offline Зареєстрований: 11.04.2003 Повідомлення: 9916 Звідки: Киев Моє авто: ЗАЗ-965А
|
Додано: 27 Листопад 2008 15:03 Заголовок повідомлення: |
|
|
Д-Е-Н-Е-Г
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
tea

Статус: Offline Зареєстрований: 14.07.2006 Повідомлення: 333 Звідки: Винница
|
Додано: 27 Листопад 2008 17:52 Заголовок повідомлення: |
|
|
В правилах указано (извиняюсь без цитаты), что запрещено переоборудование транспортных средсв, это значит что если с завода жужик "пах", то так и будет "пахнуть" даже если это не соответствует каким-то там "еврейским" нормам ....
_________________ Гордый МУСТАНГ 968М 1985г. |
|
Повернутися до початку |
|
 |
shtorm

Статус: Offline Зареєстрований: 27.10.2008 Повідомлення: 63 Звідки: Сумы Моє авто: ЗАЗ 968М
|
Додано: 27 Листопад 2008 22:31 Заголовок повідомлення: |
|
|
Может я конечно и не прав, но:
Цитата: |
8. Контроль технічного стану КТЗ не здійснюється, якщо водієм
надано протокол перевірки технічного стану цього транспортного
засобу, виданий уповноваженим суб'єктом господарювання на
проведення перевірки технічного стану, або міжнародний сертифікат
технічного огляду, виданий центром технічного огляду для засобів,
що виконують міжнародні перевезення вантажів і пасажирів, з
моменту дати оформлення яких пройшло не більше 45 діб та за
відсутності явних ознак, що свідчать про технічну несправність
КТЗ, його переобладнання або пошкодження внаслідок
дорожньо-транспортної пригоди. |
Т.е. если внешне все впорядке - то проверили документы и досвидания!
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
bodia еретик-отступник

Статус: Offline Зареєстрований: 11.02.2006 Повідомлення: 1303 Звідки: капает масло..? Моє авто: визжала шина,шатал труба,гарела бампер))
|
Додано: 27 Листопад 2008 22:45 Заголовок повідомлення: |
|
|
пипец....что то чувствую я что фиг теперь , можна будет спокойно перделать машинку......
единственный пазотив,в том что меньше всяких тошнячих развалюх на дороге будет.......
гнилые капейки в левом ряду,еле выжимающие 90км/час это зло..особенно когда водилы мудаки...их номально опередиш по среднему,а оно падлюка догонит и резко перестроиться перет тобой..и продолжит тошнить дальше...
суть,меньше мусора на дороге-чище дорога.
но в нашей стране, с таким законом будет ппц....это еще один повод гайцу срубить денег...
Pashtetus писав(ла): |
Надо потихоньку запасаться оружием и провиантом! |
+1!!!!!
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
Voytik

Статус: Offline Зареєстрований: 17.04.2003 Повідомлення: 13605
|
Додано: 28 Листопад 2008 00:05 Заголовок повідомлення: |
|
|
у нас машин на дороге поменьшало.
пробок у нас нет, но всеравно приятно 
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
Free_рейсер

Статус: Offline Зареєстрований: 06.10.2008 Повідомлення: 366 Звідки: г.Калиновка Винницкая обл.
|
Додано: 28 Листопад 2008 16:44 Заголовок повідомлення: |
|
|
да в нашей стране то нет ваЩе никакого контроля то по максимму, контроль на дорогах передоз адназначна , ет чисто моё мнение.
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
Voytik

Статус: Offline Зареєстрований: 17.04.2003 Повідомлення: 13605
|
Додано: 28 Листопад 2008 16:57 Заголовок повідомлення: |
|
|
если б ты только знал какой контроль например на дорогах Англии ... ты б просто был каждый день счастлив ездить по дорогам Украины 
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
Pashtetus

Статус: Offline Зареєстрований: 18.02.2005 Повідомлення: 234 Звідки: Dnepropetrovsk
|
Додано: 28 Листопад 2008 17:35 Заголовок повідомлення: |
|
|
лучше бы ездил по дорогам Англии! там хоть дороги!!! 
_________________ Pashtetus ZAZ968M BRABUS V4 Coupe
www.zaz-dnepr.org.ua |
|
Повернутися до початку |
|
 |
Voytik

Статус: Offline Зареєстрований: 17.04.2003 Повідомлення: 13605
|
Додано: 28 Листопад 2008 21:28 Заголовок повідомлення: |
|
|
за такие деньги я могу тут купить джип с офигенными мягкими шинами и не различать асфальт от щебня
ещё и останется на топливо.
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
Hell-Racer †


Статус: Offline Зареєстрований: 18.07.2007 Повідомлення: 6929 Звідки: Івано-Франківськ - Київ - Буча Моє авто: ЗАЗ-968М, АЕ968М, ГАЗ-21C Volg O ) ) ) VW Transporter T4, Audi A4 Allroad ABT
|
Додано: 28 Листопад 2008 22:01 Заголовок повідомлення: |
|
|
та ну. В Англии не интересно. С левой стороны... кака
А если серьёзно. Ну остановит меня гай, что дальше? Полезет проверять. Ага. Разваренные диски - нарушаем. Стабилизаторы - нарушаем. Другой руль - нарушаем. Там ещё что то найдёт...
Подаю в суд. Суд посылает гайца нахъ. Но ведь меня ж не один раз будут дрючить за такое! И что? Каждый раз судиццо? Или решение суда вынесенное один раз освобождает от ответственности за подобное или данное переоборудование навсегда? %)
_________________ Grants me a world of cold nihility
An endless winter night
A bitter, black frozen hell
For me
Forever... |
|
Повернутися до початку |
|
 |
тазоВовка Иврей


Статус: Offline Зареєстрований: 10.08.2008 Повідомлення: 1178 Звідки: Киев, Соломенка Моє авто: ЗАЗ-968, 1976 г.в.
|
Додано: 29 Листопад 2008 00:25 Заголовок повідомлення: |
|
|
В буржуазных странахъ есть такая штука, как "прецендентъ", то есть ты один раз выигрываешь дело, и в другой раз при прочих равных обстоятельствах ты полюбому прав... У нас такого нет, поэтому да, каждый раз судиться... И иногда проще дать ГАЙцу пару денег, чем доказывать свою правоту... Но сейчас возможно выгоднее судиться, просто надо подсчитать, во сколько всё выльется и сделать выводы...
Вот такая сказочка... 
_________________ С уважением,
тазоВовка |
|
Повернутися до початку |
|
 |
mоcаrеw

Статус: Offline Зареєстрований: 30.10.2008 Повідомлення: 44 Звідки: Одесса
|
Додано: 29 Листопад 2008 19:09 Заголовок повідомлення: |
|
|
Получается что я не могу даже руль другой на свой жуж поставить ??? я хотел поставить на жуж другой движок,дисковые тормоза,сидухи от ино.руль и что теперь после всех этих законов я могу сделать и не боятся ездить перед гайцами ??????
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
|
|
Ви не можете починати теми Ви не можете відповідати на повідомлення Ви не можете редагувати свої повідомлення Ви не можете знищити свої повідомлення Ви не можете голосувати в опитуваннях
 |
|
Powered by phpBB © 2001, 2008 phpBB Group
|