 |
ЗАЗ Форум Присвячений автомобілям Запорожець
|
|
|
|
Попередня тема :: Наступна тема |
Автор |
Повідомлення |
GTMAD

Статус: Offline Зареєстрований: 20.01.2010 Повідомлення: 389 Звідки: Київ Моє авто: ЗАЗ 965А Yalta
|
Додано: 05 Квітень 2010 02:52 Заголовок повідомлення: GTMAD 965A Yalta |
|
|
Проект з порятунку єдиного культового вітчизняного автомобіля.
Мета проекту:
- врятувати один з 965 від загибелі
- довести його до стану максимально наближеного до нового
- розширення досвіду ремонту двигуна, ходової...
- розширення досвіду кузовних робіт
- розширення досвіду малярних робіт
- прищепити дітям (надворі віртуально-комп'ютерний вік) навички роботи руками
Відхилення від оригіналу які дозволяються:
- перетяжка салону більш якісними матеріалами
- перехід на сучасні джерела світла але у штатних корпусах
- додатковий комплект коліс (розварки з сучасною гумою)
- можливо ще щось, але зараз не знаю
Об'єкт проекту:
Особисто передивився декілька варіантів 1963, 1964, 1965, 1967,1968 років (кияни в курсі - були зі мною на оглядинах), але зупинився на 965А Yalta початку 1967 року, по-перше тому, що Yalta сама по собі рідкість, по-друге дизайн з увігнутою мордочкою мені більш подобається, по-третє авто в доброму стані, по-четверте номер кузова, шасі та двигуна співпадають з оригінальним техпаспортом, що знімає купу проблем при переоформленні.
Таким я його побачив на фото
Домовився з власником і приїхав по машину, яка знаходилась у Краматорську (Донецька область), а добиратись потрібно було до Києва. Так як дороги, після нинішньої зими, нагадують суцільну смугу перешкод, було вирішено довезти авто евакуатором до Харкова потім "Столичним Експресом" до Києва. Перший евакуатор повинен був довезти нас до Ізюму (Харківська область), а другий з Ізюму до Харкова.
Хоч автомобіль не повинен був, згідно плану, пересуватись своїм ходом я взяв такий комплект:
- нову мембрану до паливного насосу
- 4 гальмівні колодки
- 4 свічки
- набір ключів, головок, шестигранників та викруток
- плоскогубці
- кусачки
- насос з манометром
- моток ізоленти
- мультиметр
- потужний акумуляторний ліхтар з додатковим проблисковим червоним світлом
- два паливних фільтра (у Ашані по 2,5 грн )
- два набори хомутів різного діаметру (теж у Ашані по 4 грн )
- WD 40 у великій ємкості
- моторну оливу ВАМП 20 W 50 5 літрів (інших 20 W 50 не знайшов)
- великий рулон паперових серветок
- вологі серветки
- трос 6 метрів
- "прикурювач"
- аптечка
- знак аварійної зупинки
- вогнегасник
- комплект робочого одягу
- теплий плед
- порожню каністру на 5 л
- скотч звичайний і малярний
- забув взяти нові гумки на "двірники" - дуже пошкодував
- забув взяти домкрат, але він був у жуньчику
- забув взяти ганчірки
- забув взяти воду для пиття
Сумка з вище перерахованим скарбом займала все заднє сидіння.
Машина завантажена на причіп - виїзжаемо з Краматорська.
Дорога до Ізюму була, дійсно, в жахливому стані, це відчувалось навіть їдучи у досить комфортабельному MB Sprinter (евакуатор), але добрались без пригод.
Згрузили мене, як і домовлялись, на виїзді з Ізюму на Харків і тут почався форс мажор .
По перше двері жуньчика не закривались на ключ, а в авто моя сумка з комплектом інструментів і запасних частин, по друге пального у баку була невідома кількість але не більше одного літра, по третє евакуатор не приїхав
Першим ділом я замінив паливний фільтр, благо, що для цього все мав, трубки, якими він під'єднаний до паливної магістралі тріскались у руках від старості - підрізав до "живої" гуми, обмотав ізолентою і поверх неї затягнув хомутами.
Потім пішов по бензин, АЗС була за 200 метрів, а каністру мав, але ж машина відкрита
Залив всю каністру у бак (аж 5 літрів )
Почав заводити двигун і ... О ЧУДО - він завівся.
Своїм ходом заїхав на найближчу СТО де мені благополучно замінили оливу (хоч казали, що за всю історію станції "горбатому" це роблять вперше). На тій же станції накачали колеса, виявилось, що заднє праве спускає - замінили на запаску, за роботу заплатив 15 грн, ще й диск від запорожця подарували
Хочу подякувати працівникам СТО, яка знаходиться в Ізюмі біля виїзду на Харків - ДЯКУЮ.
Так от, з Ізюму виїхав я, своїм ходом, на Харків приблизно о 17:30. Ситуація була не з приємних - до Харкова 120 км (як потім виявилось ще біля 35 км по харківській окружній) при цьому немає току зарядки акумулятора .
Заздалегідь (за тиждень) я написав харків'янам, що буду у них проїздом на, що відразу відгукнулись RAMZES, Владік968, ZAZ968 1975. Якимось чудом (мабуть п'ята точка відчуває неприємності ) я зберіг їхні телефони в мобілці. Зателефонував RAMZESу так він - золота душа - організував нічліг для мене і стійло для мого коня, а також електрика, щоб глянути куди втікає зарядка.
По дорозі з Ізюму до Харкова, як виявилось, жуньчик перегрівається доводилось зупинятись.
Під час цих вимушених стоянок перечистив всі клеми які знайшов і зміг відкрутити під капотом, але ток зарядки акумулятора не з'явився
Коли почало темніти задумався над тим, як позначити себе на дорозі Рішення було просте так як на місці переднього пасажира у мене було дві запаски то я поклав на них каністру з оливи, а зверху скотчем закріпив ліхтарик (світив він добре навіть зустрічні "моргали" дальнім )
Ремарка - коли їхав у евакуаторі і сказав, що у Ізюмі погана дорога, то водій відповів, що я ще в Чугуєві не був.
Так от, доїхав я до Чугуєва вже в повній темноті і для того, щоб щось бачити постійно тримав ліхтарика у лівій руці і світив на дорогу, пішоходи валялись по землі коли мене бачили. Рятував ситуацію той факт, що в Чугуєві доріг нема і всі їхали 3 км/год, я орієнтувався за рахунок світла від сусідніх машин.
Зупинили мене на посту ДАІшники і почали виписувати протокол (без світла їхав і тд) але потім винесли мені попередження і відпустили.
Не знаю яким чудом (мабуть тиждень Великодній от і Бог допоміг) я добрався до RAMZESA. Машинку загнали в гараж, мене в хату навпроти, нагодували, налили 100 гр самжене (пропонували ще).
Вранці RAMZES поїхав на навчання, а я пішов в гараж. Поки чекав електрика зрозумів чому не відкриваються пасажирські двері - вони просто заблоковані маленькою ручкою на дверях (блокування дверей). Попередній власник намагався вияснити чому не відкриваються двері і для цього зняв пасажирське крісло і дверну карту, в усякому разі він так сказав, а виявляється треба читати інструкцію до машини.
Прийшов електрик і за 20 хв виявив, що недобре працює релле-регулятор, зі знятою кришкою працює з вдягнутою не хоче.
Ура контрольна лампа погасла, акумулятор заряджається.
Висловлюю величезну подяку RAMZESу - я в боргу.
Виявилось, що "Столичний Експрес" з вагоном автовозом їздить тільки два рази в тиждень і до Великодня я в Київ не встигаю .
Я прийняв рішення їхати з Харкова до Києва своїм ходом - і поїхав.
Від’їхав не далеко - ДАІ - подивились документи, спитали за скільки купив і відпустили.
Стужу двигун по дорозі з Харкова до Полтави
Після довгого підйому двигун перестав реагувати на педаль газу.
Виявилось трос тягне коромисло в не вірному напрямку (довго пояснювати), з мідного дроту зробив направляючу для троса і поїхав далі.
Знову стужу двигун вже біля Полтави
На в’їзді в Решетилівку обганяю Газель, яка їде 40, порівнявся, а вона газу, я також добавив, так ми пролетіли мимо камазу з наклейкою "Сільпо", який виїжджав з обочини. На заправці SHELL в Решитилівці зупинився остудити двигун і випити кави. Підходить до мене чоловічок і просить показати "горбі", як виявилось то був водій камазу "Сільпо". Він показав як правильно регулювати люфт передніх підшипників - стали вдвох і вдрегулювали за 30 хв. Після чого він всю дорого їхав позаду мене на випадок поломок і зупинявся кожен раз коли зупинявся я. Вже в Борисполі я махнув йому, щоб він мене обганяв.
Щиро вдячний за допомогу водію камаза "Сільпо" з синьою кабіною, пардон, але як звати не запитав. І не кажіть мені, що у нас немає добрих і безкорисних людей.
Знову зупиняли ДАІшники але документи навіть не дивились просто поговорили де купив , для чого, за скільки і тп.
Черговий раз стужу двигун вже за Полтавою - у Покровській багачці.
Перед Яготином (100 км до Києва) стало темно і пішов дощ. З працюючими фарами темнота не страшна, а от дощ з "двірниками" невідомого року - це погано, та й холодно стало (вдягнув робочі штани і куртку поверх одежі).
Знову розмовляв з ДАІ і знову їм просто цікаво було мене зупинити, поговорили і відпустили.
Нарешті Бориспільська траса - майже вдома
Приїхав до дому, поставив жуньку на парковку і пішов відсипатись.
Виїхав з Харкова об 11:00 і приїхав до Києва в 22:00 - 11 годин на дорогу зі всіма зупинками.
Після цієї подорожі не вірю у ломучість ЗАЗів це надзвичайно живуча і витривала машина понад 600 км за півтора дні після 10 років простою нехай хтось інший повторить на іномарці 1967 року випуску яка б мала аналогічну якість сервісу.
Мийка після довгої дороги і перед постановкою на облік. В салоні піску, листя і хвої було кілограм з десять.
Нарешті у гаражі і з номерами нажаль всі номери, які були починались на 28, а от 65 в кінці мені сподобалось , залишився техогляд і страховка.
Ось такі перипетії
Це тільки початок, далі буду ...
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
format НекроПедоЗаЗоФил

Статус: Offline Зареєстрований: 04.12.2008 Повідомлення: 3875 Звідки: Милые Серпушки Моє авто: ЗАЗ-965 Сочи
|
Додано: 05 Квітень 2010 07:20 Заголовок повідомлення: |
|
|
Первонах. Супер! И 965А Ялта и такое путешествие достойно уважения. Честно, прочитал от корки до корки.
_________________ Во имя МеМЗа конечно же! |
|
Повернутися до початку |
|
 |
kobza Шаман Сосіской
Статус: Offline Зареєстрований: 09.11.2008 Повідомлення: 695 Звідки: Ів Франківськ
|
Додано: 05 Квітень 2010 09:31 Заголовок повідомлення: |
|
|
+1
Машинка супер
Бажаю успіхів в сбокці,і доведення до бажанного стану 
_________________ А небо все точно такое же,
Как если бы ты не продался...
(Егор Летов) |
|
Повернутися до початку |
|
 |
Voytik

Статус: Offline Зареєстрований: 17.04.2003 Повідомлення: 13605
|
Додано: 05 Квітень 2010 10:25 Заголовок повідомлення: |
|
|
клас оповіданнячко
дуже приємно що це тепер ще далеко не остання цікава подорож
ласкаво просимо у нашу велику божевільну компашку 
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
seregazaz

Статус: Offline Зареєстрований: 14.10.2009 Повідомлення: 343 Звідки: Одесса Моє авто: заз965 1962г
|
Додано: 05 Квітень 2010 10:34 Заголовок повідомлення: |
|
|
Вот это путешествие!!!! поздравлаю
А распутные зазоводки на пути не встречались ?? 
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
валдик968

Статус: Offline Зареєстрований: 26.11.2007 Повідомлення: 1554 Звідки: ХАРЬКОВ, ХТЗ Моє авто: ЗАЗ 968М
|
Додано: 05 Квітень 2010 12:34 Заголовок повідомлення: |
|
|
Мои поздравления с приобретением
_________________ Есле каму нужен званить - 0930284189 |
|
Повернутися до початку |
|
 |
Ramzes духаст вичиславыч
Статус: Offline Зареєстрований: 12.01.2009 Повідомлення: 3203 Звідки: г. Харьков 3 км. трасы Харьков-Симферополь Моє авто: ЗАЗ 968М 1980 г.в., ЗАЗ 965 68 г.в. ИЖ 412,СЗД 1980 г.в кто тут инвалид?
|
Додано: 05 Квітень 2010 12:42 Заголовок повідомлення: |
|
|
А терь я оставлю свои коменты. Вообшем дело было так лажу по форуму ну и тут опа требуется помощь. Ну оставил свой номерок ну короче ни слуху ни духу. Тут опана званок на мобилу 31 числа. Я тут такойто такойто с заз форума шо делать нет зарядки я ему мол говорю скорее всего реле гинератора или генрик накрылся. Почисти контакты проверь провода. Я говорит в Изюме а уже на часах толи 3 толи 4. Потом звонит говорит ниче зделать немогу нет заряду и все говорит хоть бы акум дотянул до харькова и до наступления тимноты прибыть.
Я мол шо делать как то вдруг спонтано едит GTMAD в Харьков и я обешшал и неомочь не так дело не пойдет. Лан домаю шото придумаем как будеш ближе к Харькову позвониш. Я уже начал в голове думать шо да как провертеть.Вобшем я говрит уже в Харькво подеежаю а уже тимнеть начинает думаю ну чел попал. Хорошо я жыву прям на симферопольской трассе и ненадо меня искать по городу говорю давай дуй ко мне шото придумаем. И тут я руки в ноги и попре к соседу на сто там уже как оказалось никого небыло. Вызванил хозяина хорошый мужык никогда неоткажет мне поставил перед фактом говорю человек идит из краматорска в Киева на горбатом и у ниго нет зарядки. Лан говорит шото придумаем хай идит к нам. Короче вю дорогу с GTMAD на связи а я ему низказал шо нашел сто где горбика отремонтируют и обогреют. Кстати у хозяина стошки в свое время тоже был когдато горбик поетому он и неотказался. Вчем прикол а GTMAD харьков то низнал и как ко мне доехать та исче и фары не фурычат так как нет заряду. Короче кружлял он кружлял и к 10 часам вечира приехал ко мне на одном акуме. Не поверите на одном акуме с крамоторска благо шо хорошый хозяин оставил. Ну загнали в гараж вечером уже нистали ничего делать посотрели так с низу шо днише не гнилое вся на мести ну и пошли хозяина поселять к соседке.Так как у мя места нету в хате а на полу както нихотельсь придлохать. Хорошо хоть соседка не отказалась а то 10 вечера и куда потом. Короче с утрица я на учобу а Андрюха в гараж к своей машынке. Ну потом мы уже к сожелению не увиделись он попер на Киев просто небыло смысла меня ждать чтоб иму потом поночи ни ехать. Прикатил с универа зашол к мужыкам в гораж говорят зделали попер на Киев. Перед итим мы с А ндрюхой созванивались что он отежает. Позвонил ему под вечир узнал как машынка едит и сказал как будеш дома позвониш. Он позвонил и сказал что уже подежаю к дому. Ну думаю слава богу доехал. С утра хозяина гаража встретил ну шо говорит дружбан доехал ну да конешно. Електрик ажш однако офигел и Утето говит техника.
Андрюха конеш обезбашыный тип гнать с краматорска в киев горбика без сопровождаюшей машынки и исче самому. Яб на такое не пошел.
Андрюха респект тебе неплохой апарат себе раздобыл. УДАЧИ в востоновлении. Сотри шоб к празднованию 50-летия машынка была на ходу и буду рад тебя увидить в Запорожья на праздновании.
_________________ Номерок для связи 0636062051 Роман
Зазик это сила |
|
Повернутися до початку |
|
 |
Ramzes духаст вичиславыч
Статус: Offline Зареєстрований: 12.01.2009 Повідомлення: 3203 Звідки: г. Харьков 3 км. трасы Харьков-Симферополь Моє авто: ЗАЗ 968М 1980 г.в., ЗАЗ 965 68 г.в. ИЖ 412,СЗД 1980 г.в кто тут инвалид?
|
Додано: 05 Квітень 2010 12:46 Заголовок повідомлення: |
|
|
А терь пару вопросов к размышлению. скоко обошлась постановка на учет такого апарата? И скоко бенза спалил на дорогу?
И исче интиресно в старом техпаспорте было написано шо ето еа или ялта и в новомо сохранилось ли оно или просто написали 965А?
_________________ Номерок для связи 0636062051 Роман
Зазик это сила |
|
Повернутися до початку |
|
 |
nylon Кот Леопольд


Статус: Offline Зареєстрований: 16.05.2007 Повідомлення: 4473 Звідки: Гостомель-сity Моє авто: Zaz 968 m low
|
Додано: 05 Квітень 2010 12:52 Заголовок повідомлення: |
|
|
ГТМЭД молодец,аппарат классный,и я вижу ты любишь риск)
удачи тебе с ним,и прикатывай на встречи,показывай свою ляльку)
офф.Рамзес,ниасилил я твой текст. 
_________________ Мы здесь ненадолго, но это очень хорошее время (c)Colin Steele McRae. |
|
Повернутися до початку |
|
 |
ЗАЗ-ман

Статус: Offline Зареєстрований: 25.07.2007 Повідомлення: 1134 Звідки: беруться дети? [Киев]
|
Додано: 05 Квітень 2010 12:53 Заголовок повідомлення: |
|
|
Классна розповідь!
А це часом не ти був у МРЕО на Туполева в цю суботу? 
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
GTMAD

Статус: Offline Зареєстрований: 20.01.2010 Повідомлення: 389 Звідки: Київ Моє авто: ЗАЗ 965А Yalta
|
Додано: 05 Квітень 2010 16:57 Заголовок повідомлення: |
|
|
2 RAMZES
- Постановка на облік + всі платежі по техогляду 960 грн
- На дорогу Харків - Київ пішло близько 30 л бензину, але від Решетилівки їхав 60 км/год
- В техпаспорті написано: марка ЗАЗ; модель 965 (у ДАІшному кадастрі 965 Ялта відсутня) але в номері двигуна є маркування АЕ (авто експорт)
2 ЗАЗ-ман
Таки я
Ще й з вагою напутали - написали повна 1250 кг; маса спорядженого автомобіля 980 кг
У книзі "АВТОМОБІЛЬ ЗАЗ 965А, 965АБ" заз 1968 року зазначено:
Чиста маса автомобіля - 610 кг
Вага спорядженого автомобіля - 665 кг
Вага автомобіля з повним навантаженням - 965 кг (от звідки марка автомобіля взялась )
Останній раз редагувалося: GTMAD (05 Квітень 2010 20:05), всього редагувалося 1 раз |
|
Повернутися до початку |
|
 |
Ramzes духаст вичиславыч
Статус: Offline Зареєстрований: 12.01.2009 Повідомлення: 3203 Звідки: г. Харьков 3 км. трасы Харьков-Симферополь Моє авто: ЗАЗ 968М 1980 г.в., ЗАЗ 965 68 г.в. ИЖ 412,СЗД 1980 г.в кто тут инвалид?
|
Додано: 05 Квітень 2010 17:27 Заголовок повідомлення: |
|
|
Гайцы та исче и неграмотные. Прям по массе кузова полугазель получается.
_________________ Номерок для связи 0636062051 Роман
Зазик это сила |
|
Повернутися до початку |
|
 |
LEKS Авторитетище


Статус: Offline Зареєстрований: 15.04.2003 Повідомлення: 7163 Звідки: Боярка (пригород КИЕВА)
|
Додано: 05 Квітень 2010 17:51 Заголовок повідомлення: |
|
|
тю, так радоваться надо, что они лохи. накидаете шмоток когда-нибудь, а гайцы и приколупаться не смогут за перегруз 
_________________ 050-5254195 |
|
Повернутися до початку |
|
 |
GTMAD

Статус: Offline Зареєстрований: 20.01.2010 Повідомлення: 389 Звідки: Київ Моє авто: ЗАЗ 965А Yalta
|
Додано: 05 Квітень 2010 20:10 Заголовок повідомлення: |
|
|
Voytik писав(ла): |
ласкаво просимо у нашу велику божевільну компашку  |
ГИ - ГИ 
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
Николка Гість
|
Додано: 05 Квітень 2010 20:13 Заголовок повідомлення: |
|
|
GTMAD оттето история, оттето умеешь рулить) Маладца!

|
|
Повернутися до початку |
|
 |
slon

Статус: Offline Зареєстрований: 09.10.2007 Повідомлення: 238 Звідки: Lviv
|
Додано: 05 Квітень 2010 21:19 Заголовок повідомлення: |
|
|
Як читав, аж хвилюватись за тебе став
Молодець, машинка супер 
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
Ramzes духаст вичиславыч
Статус: Offline Зареєстрований: 12.01.2009 Повідомлення: 3203 Звідки: г. Харьков 3 км. трасы Харьков-Симферополь Моє авто: ЗАЗ 968М 1980 г.в., ЗАЗ 965 68 г.в. ИЖ 412,СЗД 1980 г.в кто тут инвалид?
|
Додано: 05 Квітень 2010 21:23 Заголовок повідомлення: |
|
|
Шайтаныч писав(ла): |
GTMAD оттето история, оттето умеешь рулить) Маладца!
 |
Ето вам не пивко попивать. Километраж примерно около 700км. Вотет испытания для жужа и для хозяина тоже. Ни каждый бы на такое пошел. 
_________________ Номерок для связи 0636062051 Роман
Зазик это сила |
|
Повернутися до початку |
|
 |
bodia еретик-отступник

Статус: Offline Зареєстрований: 11.02.2006 Повідомлення: 1303 Звідки: капает масло..? Моє авто: визжала шина,шатал труба,гарела бампер))
|
Додано: 05 Квітень 2010 21:51 Заголовок повідомлення: |
|
|
GTMAD, МЕГО!!!
Давненько на форуме не было таких увлекательных историй.Не перевелись еще искатели приключений 
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
GTMAD

Статус: Offline Зареєстрований: 20.01.2010 Повідомлення: 389 Звідки: Київ Моє авто: ЗАЗ 965А Yalta
|
Додано: 05 Квітень 2010 22:04 Заголовок повідомлення: |
|
|
Колеги, не повірете, обдумуючи свою мандрівку сам у шоці , мабудь другий раз на таке я б не наважився - скажений 
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
Ramzes духаст вичиславыч
Статус: Offline Зареєстрований: 12.01.2009 Повідомлення: 3203 Звідки: г. Харьков 3 км. трасы Харьков-Симферополь Моє авто: ЗАЗ 968М 1980 г.в., ЗАЗ 965 68 г.в. ИЖ 412,СЗД 1980 г.в кто тут инвалид?
|
Додано: 05 Квітень 2010 22:21 Заголовок повідомлення: |
|
|
GTMAD писав(ла): |
Колеги, не повірете, обдумуючи свою мандрівку сам у шоці , мабудь другий раз на таке я б не наважився - скажений  |
Не говори. Куда родня смотрела когда отпускала в такое путишествие 
_________________ Номерок для связи 0636062051 Роман
Зазик это сила |
|
Повернутися до початку |
|
 |
|
|
Ви не можете починати теми Ви не можете відповідати на повідомлення Ви не можете редагувати свої повідомлення Ви не можете знищити свої повідомлення Ви не можете голосувати в опитуваннях
 |
|
Powered by phpBB © 2001, 2008 phpBB Group
|