Русский, помни, что настанет тот час, когда и тебя спросят - а что ты сделал, чтобы остановить военные преступления своей страны в Украине?
Возможно даже, что этот вопрос зададут твои дети или внуки, которых будет посылать на три буквы весь мир.
Вам будет невыносимо стыдно за то, что взрастили у себя путинизм. Но тогда будет уже поздно что-то сделать. А сейчас - ещё не поздно.
Хотя, уже гештальт закрыт

Список форумів ЗАЗ Форум ЗАЗ Форум
Присвячений автомобілям Запорожець
 
    ПошукПошук   Увійти та перевірити приватні повідомленняУвійти та перевірити приватні повідомлення РеєстраціяРеєстрація
    ПрофільПрофіль   ВхідВхід 

Фотогалерея - Файлохранилище - Чат - Укр->Рус переклад
Книжкова полиця
 
Чи різниця як підключити вентилятор охолодження

 
Почати нову тему   Відповісти на тему    Список форумів ЗАЗ Форум -> Офф-топік
Попередня тема :: Наступна тема  
Автор Повідомлення
Bodya_troll



Статус: Offline
Зареєстрований: 28.08.2024
Повідомлення: 166
Звідки: Хмельницький
Моє авто: 968М

ПовідомленняДодано: 19 Грудень 2024 16:33    Заголовок повідомлення: Чи різниця як підключити вентилятор охолодження Відповісти з цитатою


Хочу зробити правильну проводку для вентилятора охолодження двигуна. Вентилятор має велику потужність - десь 500W. Так, сила струму більше 30 Ампер, коли вентилятор працює на своїх обертах, а пусковий ток просто феєричний.

Зазвичай вентилятор охолодження має постійний "мінус" а включається подаванням на нього "плюса". В Audi 100 C3 2.3, з якої був взятий цей кулер-мутант на вентилятор охолодження приходить 3 "плюса", 2 з них йдуть паралельно - виходять з одного реле і приходять на вентилятор, при тому, що вони мають дуже навіть пристойну товщину.

Я хочу з генератора подати постійний "плюс" на вентилятор проводом 10мм^2 (2 метри довжиною), бо не хочу його різати, і керування вентилятором "мінусом" мені якось більше подобається і ніби буде простіше його зробити.

Ну, і чому я про це тут запитую... Трохи переживаю, що при включенні він буде давати "викиди" в бортову мережу і що якщо я зміню постійний "плюс" на постійний "мінус" це може, якось вплинути на інше електричне обладнання в авто, ну як мінімум - запалювання.

Може хтось знає машини в яких з заводу вентилятор має постійний "плюс"? Чомусь думаю, що якісь французи повинні бути таке зробити)

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення
Olexandr'95



Статус: Offline
Зареєстрований: 06.10.2008
Повідомлення: 1754
Звідки: КИЕВ
Моє авто: BMW E34

ПовідомленняДодано: 21 Грудень 2024 14:43    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Деякі моделі вентиляторів Чері з заводу керуються масою (мінусом)
У мене в 968М також мінус на розрив іде. Ніякої глобальної різниці особисто я не бачу


_________________
Автомобиль — не роскошь, роскошь — запчасти к нему.
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail
Bodya_troll



Статус: Offline
Зареєстрований: 28.08.2024
Повідомлення: 166
Звідки: Хмельницький
Моє авто: 968М

ПовідомленняДодано: 21 Грудень 2024 15:35    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Дякую за відповідь, бо у мене прям серйозна дилема була. Вже шукав схеми різних машин і почав розбератися в понятті індукції...
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення
Показати повідомлення:   

Почати нову тему   Відповісти на тему    Список форумів ЗАЗ Форум -> Офф-топік Часовий пояс: GMT + 3
Сторінка 1 з 1

 
Перейти:  
Ви не можете починати теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете знищити свої повідомлення
Ви не можете голосувати в опитуваннях

Знайти повідомлення з часу Вашого останнього відвідування
ЗАЗ Форум  



Powered by phpBB © 2001, 2008 phpBB Group