| Попередня тема :: Наступна тема   | 
	
	
	
		| Автор | 
		Повідомлення | 
	
	
		hide
 
 
  Статус: Offline Зареєстрований: 11.06.2022 Повідомлення: 457
  Моє авто: 968МБ (1988-XII)
  | 
		
			
				 Додано: 02 Червень 2023 11:09    Заголовок повідомлення: Провод от акумулятора в салон | 
				         | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 Информации сдесь больше нету
 
  Останній раз редагувалося: hide (06 Січень 2025 11:58), всього редагувалося 1 раз | 
			 
		  | 
	
	
		| Повернутися до початку | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		sanitar лентяй
  
  Статус: Offline Зареєстрований: 29.11.2005 Повідомлення: 11632 Звідки: Киев Моє авто: 968м
  | 
		
			
				 Додано: 02 Червень 2023 14:37    Заголовок повідомлення:  | 
				         | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 в жгуте
  | 
			 
		  | 
	
	
		| Повернутися до початку | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		hide
 
 
  Статус: Offline Зареєстрований: 11.06.2022 Повідомлення: 457
  Моє авто: 968МБ (1988-XII)
  | 
		
			
				 Додано: 11 Липень 2023 00:02    Заголовок повідомлення:  | 
				         | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 Информации сдесь больше нету
 
  Останній раз редагувалося: hide (06 Січень 2025 11:59), всього редагувалося 1 раз | 
			 
		  | 
	
	
		| Повернутися до початку | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		el_fuego Маньяк-одиночка
  
  
  Статус: Offline Зареєстрований: 03.12.2007 Повідомлення: 4855 Звідки: Дніпро -> Гатне, Київ Моє авто: ЗАЗ-966 яскраво-синій 1970 р.
  | 
		
			
				 Додано: 11 Липень 2023 10:29    Заголовок повідомлення:  | 
				поддержали 1 человек         | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 Якщо їздитимете і у сутінках - варто одразу подумати про підключення головного світла до акумулятора напряму через реле (наявні дроти використовуватимуться для комутації)
  | 
			 
		  | 
	
	
		| Повернутися до початку | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		kubanoid
 
  
  Статус: Offline Зареєстрований: 12.03.2006 Повідомлення: 1058 Звідки: Краснодар Моє авто: ЗАЗ-968М 1993 г., Nissan Terrano-II, 2001 г.
  | 
		
			
				 Додано: 11 Липень 2023 12:46    Заголовок повідомлення:  | 
				         | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 
 
	  | el_fuego писав(ла): | 
	 
	
	  | Якщо їздитимете і у сутінках - варто одразу подумати про підключення головного світла до акумулятора напряму через реле (наявні дроти використовуватимуться для комутації) | 
	 
 
 
+500!    
 
А між акумулятором і іншими пристроями (крім стартера, розуміються) вставити загальний потужний запобіжник.
 
Особливо це важливо для тих, у кого акумулятор ззаду та силова лінія тягнеться через весь автомобіль.
  _________________ "Запорожец старый купили, разваленный!" (с) Э. Успенский | 
			 
		  | 
	
	
		| Повернутися до початку | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		hide
 
 
  Статус: Offline Зареєстрований: 11.06.2022 Повідомлення: 457
  Моє авто: 968МБ (1988-XII)
  | 
		
			
				 Додано: 11 Липень 2023 22:04    Заголовок повідомлення:  | 
				         | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 Информации сдесь больше нету
 
  Останній раз редагувалося: hide (06 Січень 2025 11:59), всього редагувалося 1 раз | 
			 
		  | 
	
	
		| Повернутися до початку | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		Wladimir_Donetsk
 
  
  Статус: Offline Зареєстрований: 13.07.2006 Повідомлення: 4794 Звідки: Донецьк->Піддубне->Запоріжжя->Дніпро Моє авто: ЗАЗ-968А / ГАЗ-3110і
  | 
		
			
				 Додано: 11 Липень 2023 23:17    Заголовок повідомлення:  | 
				         | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 Если я правильно помню, от аккумулятора, плюсовой провод приходит на 6 предохранитель!
 
 
 
	  | hide писав(ла): | 
	 
	
	  | Я так же думал над предохранительям на + клеме на самой АКБ. Но такие клемы оказались трудно доступные и не дешовые. | 
	 
 
 
Посмотри в сторону ГАЗ, ГАЗель, МТЗ(ʼ90х+ годов) там применяется блок предохранителей "віносной", не на клемме:
 
Technolux
 
 
 
 
  | 
			 
		  | 
	
	
		| Повернутися до початку | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		hide
 
 
  Статус: Offline Зареєстрований: 11.06.2022 Повідомлення: 457
  Моє авто: 968МБ (1988-XII)
  | 
		
			
				 Додано: 20 Липень 2023 20:39    Заголовок повідомлення:  | 
				поддержали 2 человек         | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 Информации сдесь больше нету
 
  Останній раз редагувалося: hide (06 Січень 2025 11:57), всього редагувалося 1 раз | 
			 
		  | 
	
	
		| Повернутися до початку | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		hide
 
 
  Статус: Offline Зареєстрований: 11.06.2022 Повідомлення: 457
  Моє авто: 968МБ (1988-XII)
  | 
		
			
				 Додано: 29 Жовтень 2024 00:04    Заголовок повідомлення:  | 
				         | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 Всем доброго времени суток.
 
Вопрос, блиский к теме: отключятель массы на 968М ставился только на инвалидные версийи или на все М-ки?
 
Спасибо
  | 
			 
		  | 
	
	
		| Повернутися до початку | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		Paul R-0707
 
  
  Статус: Offline Зареєстрований: 08.02.2007 Повідомлення: 500 Звідки: Германия Моє авто: ЛуАЗ-969М
  | 
		
			
				 Додано: 29 Жовтень 2024 19:03    Заголовок повідомлення:  | 
				         | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 
 
	  | hide писав(ла): | 
	 
	
	  Всем доброго времени суток.
 
Вопрос, блиский к теме: отключятель массы на 968М ставился только на инвалидные версийи или на все М-ки?
 
Спасибо | 
	 
 
 
Только на инвалидные.
  | 
			 
		  | 
	
	
		| Повернутися до початку | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		Bodya_troll
 
  
  Статус: Offline Зареєстрований: 28.08.2024 Повідомлення: 174 Звідки: Хмельницький Моє авто: 968М
  | 
		
			
				 Додано: 29 Жовтень 2024 19:48    Заголовок повідомлення:  | 
				         | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 У меня ЗАЗ 968МБ и у моего есть прерыватель массы никогда не думал, что его может не быть. Интересно, что было причиной такого решения.
 
 
Мне кажется, что на моем жуже плюс в салон тоже проходит под кронштейном рулевого редуктора, как буду возле машины - проверю
  | 
			 
		  | 
	
	
		| Повернутися до початку | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		Paul R-0707
 
  
  Статус: Offline Зареєстрований: 08.02.2007 Повідомлення: 500 Звідки: Германия Моє авто: ЛуАЗ-969М
  | 
		
			
				 Додано: 29 Жовтень 2024 20:11    Заголовок повідомлення:  | 
				         | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 
 
	  | Bodya_troll писав(ла): | 
	 
	
	  | У меня ЗАЗ 968МБ и у моего есть прерыватель массы никогда не думал, что его может не быть. | 
	 
 
 
На "обычных" 968М его не было.
  | 
			 
		  | 
	
	
		| Повернутися до початку | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		hide
 
 
  Статус: Offline Зареєстрований: 11.06.2022 Повідомлення: 457
  Моє авто: 968МБ (1988-XII)
  | 
		
			
				 Додано: 29 Жовтень 2024 22:01    Заголовок повідомлення:  | 
				         | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 Информация удалена
  | 
			 
		  | 
	
	
		| Повернутися до початку | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		 |