Попередня тема :: Наступна тема |
Автор |
Повідомлення |
upszn
Статус: Offline Зареєстрований: 16.05.2011 Повідомлення: 326 Звідки: kolo STANISLAVA Моє авто: ЗаЗ 968М
|
Додано: 19 Серпень 2021 16:16 Заголовок повідомлення: |
|
|
Недавно мотор піймав клина. Добре, що недалеко від дому. Двигун заклинило не зразу. Кілька разів після початку руху глохнув, заводився і знов глохнув, поки стартер не зміг його прокрутити. Зрушив з місця кривим стартером , завів і останній раз заклинив так, що вже і кривим не зміг зрушити.
Хто може перелічити всі можливі причини клину, а то чесно кажучи навіть не знаю з чого починати ремонт.
Коробка вроді ніпричому. Докотив до дому на нейтралі.
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
Tymko
Статус: Offline Зареєстрований: 09.05.2020 Повідомлення: 52 Звідки: Одесса
|
Додано: 19 Серпень 2021 18:07 Заголовок повідомлення: |
|
|
Сегодня немного поигрался с зажиганием, совсем немного сместил его в сторону -, по ощущениям стало еще ровнее. Несколько раз заводил, немного проехал. Кажется стало лучше, работа ровнее и немного приемистей и напряжение в сети на холостых чуть приподнялось по стрелке. Буду наблюдать. Спасибо за советы.
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
AlexK

Статус: Offline Зареєстрований: 05.07.2011 Повідомлення: 573 Звідки: Вінниця Моє авто: ЗАЗ 968 72, ЗАЗ968М 82, ЗАЗ 968МП 93
|
Додано: 19 Серпень 2021 18:36 Заголовок повідомлення: |
|
|
upszn так варіантів багато, але більш ймовірно, що загризло вкладиш на коліні.
Вскриття покаже.
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
Wladimir_Donetsk

Статус: Offline Зареєстрований: 13.07.2006 Повідомлення: 4794 Звідки: Донецьк->Піддубне->Запоріжжя->Дніпро Моє авто: ЗАЗ-968А / ГАЗ-3110і
|
Додано: 19 Серпень 2021 21:09 Заголовок повідомлення: |
|
|
upszn писав(ла): |
Хто може перелічити всі можливі причини клину, |
На моєму 968М клинило поршня на 4 циліндрі, двічі, і двічі зривав "накатом". Потім, на третій раз, так заклинило, що розірвало шатуна і переломило колінвал.
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
upszn
Статус: Offline Зареєстрований: 16.05.2011 Повідомлення: 326 Звідки: kolo STANISLAVA Моє авто: ЗаЗ 968М
|
Додано: 20 Серпень 2021 07:37 Заголовок повідомлення: |
|
|
Tymko писав(ла): |
Сегодня немного поигрался с зажиганием, совсем немного сместил его в сторону -, по ощущениям стало еще ровнее. Несколько раз заводил, немного проехал. Кажется стало лучше, работа ровнее и немного приемистей и напряжение в сети на холостых чуть приподнялось по стрелке. Буду наблюдать. Спасибо за советы. |
Я в себе відпускав кріплення розпридільника запалювання (не сильно) так щоб можна було його повертати. І на холостому ході крутив його взад -вперед, шукав максимальний холостий. Потім можна трошки цафнути в сторону зменшення УОЗ.
_________________ "Есть только миг между прошлым и будущем" |
|
Повернутися до початку |
|
 |
upszn
Статус: Offline Зареєстрований: 16.05.2011 Повідомлення: 326 Звідки: kolo STANISLAVA Моє авто: ЗаЗ 968М
|
Додано: 20 Серпень 2021 07:43 Заголовок повідомлення: |
|
|
AlexK писав(ла): |
upszn так варіантів багато, але більш ймовірно, що загризло вкладиш на коліні.
Вскриття покаже. |
Wladimir_Donetsk писав(ла): |
upszn писав(ла): |
Хто може перелічити всі можливі причини клину, |
На моєму 968М клинило поршня на 4 циліндрі, двічі, і двічі зривав "накатом". Потім, на третій раз, так заклинило, що розірвало шатуна і переломило колінвал. |
ОК! Мабуть для початку буду знімати голови , циліндри , поршні і т.д.
А там будем посмотреть. 
_________________ "Есть только миг между прошлым и будущем" |
|
Повернутися до початку |
|
 |
Компромисс
Статус: Offline Зареєстрований: 21.04.2009 Повідомлення: 1684 Звідки: Днепропетровская обл. Моє авто: ЗАЗ 968М, Sens 1.3
|
Додано: 20 Серпень 2021 21:57 Заголовок повідомлення: |
|
|
Бегунок в трамблере крутится при вращении колена?
_________________ Если дела идут хорошо, значит вы чего-то не заметили... |
|
Повернутися до початку |
|
 |
Tymko
Статус: Offline Зареєстрований: 09.05.2020 Повідомлення: 52 Звідки: Одесса
|
Додано: 20 Серпень 2021 22:45 Заголовок повідомлення: |
|
|
upszn писав(ла): |
Tymko писав(ла): |
Сегодня немного поигрался с зажиганием, совсем немного сместил его в сторону -, по ощущениям стало еще ровнее. Несколько раз заводил, немного проехал. Кажется стало лучше, работа ровнее и немного приемистей и напряжение в сети на холостых чуть приподнялось по стрелке. Буду наблюдать. Спасибо за советы. |
Я в себе відпускав кріплення розпридільника запалювання (не сильно) так щоб можна було його повертати. І на холостому ході крутив його взад -вперед, шукав максимальний холостий. Потім можна трошки цафнути в сторону зменшення УОЗ. |
Я так и делал) Осторожно двигал в разные стороны и в результате вышло в сторону - буквально на одно деление.
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
Wladimir_Donetsk

Статус: Offline Зареєстрований: 13.07.2006 Повідомлення: 4794 Звідки: Донецьк->Піддубне->Запоріжжя->Дніпро Моє авто: ЗАЗ-968А / ГАЗ-3110і
|
Додано: 20 Серпень 2021 23:50 Заголовок повідомлення: |
|
|
upszn писав(ла): |
І на холостому ході крутив його взад -вперед, шукав максимальний холостий |
При цьому треба ще й відключати шланг від вакуумного регулятора трамблера, заткнувши його гвинтиком, або перегнувши, аби не було підсосу повітря карбюратором(його і так не має бути, але якщо каб "підгулявший", то заглушити шланг треба).
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
upszn
Статус: Offline Зареєстрований: 16.05.2011 Повідомлення: 326 Звідки: kolo STANISLAVA Моє авто: ЗаЗ 968М
|
Додано: 21 Серпень 2021 07:55 Заголовок повідомлення: |
|
|
Компромисс писав(ла): |
Бегунок в трамблере крутится при вращении колена? |
Якщо це питання до мене, то "вращение колена" відсутнє як таке 
_________________ "Есть только миг между прошлым и будущем" |
|
Повернутися до початку |
|
 |
upszn
Статус: Offline Зареєстрований: 16.05.2011 Повідомлення: 326 Звідки: kolo STANISLAVA Моє авто: ЗаЗ 968М
|
Додано: 21 Серпень 2021 19:19 Заголовок повідомлення: |
|
|
Не сподівався я від себе такого. Вирішив почати діагностику знизу. Злив масло з мотора і офігев. Масла в піддоні гулькін х*й. Вроді недавно дивився на щуп. Мабуть старію.
Зняв піддон. З "помощю лома и чьей то матери" зрушив колінвал з мертвої точки. Стартером ще не прокручується, але вже є рух. Надіюся розшевелити вручну без буксира і сподіватися, що нічого страшного не сталося.
Отакий конфуз.
П.С. Розшевелив, завівся стартером, поїхав. Час покаже чи далеко
Так сать мораль басні- щоденний техогляд перед виїздом ніхто не відміняв 
_________________ "Есть только миг между прошлым и будущем" |
|
Повернутися до початку |
|
 |
Николай Викторович

Статус: Offline Зареєстрований: 19.03.2011 Повідомлення: 461 Звідки: Крюковщина под Киевом Моє авто: ЗАЗ 968АЭ
|
Додано: 26 Серпень 2021 20:27 Заголовок повідомлення: |
|
|
Не зрозумiв,що масла не було в двигунi?
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
Wladimir_Donetsk

Статус: Offline Зареєстрований: 13.07.2006 Повідомлення: 4794 Звідки: Донецьк->Піддубне->Запоріжжя->Дніпро Моє авто: ЗАЗ-968А / ГАЗ-3110і
|
Додано: 26 Серпень 2021 23:15 Заголовок повідомлення: |
|
|
upszn писав(ла): |
Злив масло з мотора і офігев. Масла в піддоні гу |
А лампочка аварійного тиску мастила, хіба не працює?
Навіть якщо мотор і голодує, то всього лише буде більше грітися, що також видно на датчику температури.
Перевіряй електрообладнання(датчики та індикатори) по Фучаджи.
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
Tymko
Статус: Offline Зареєстрований: 09.05.2020 Повідомлення: 52 Звідки: Одесса
|
Додано: 28 Вересень 2021 14:38 Заголовок повідомлення: |
|
|
Добрый день. Подскажите, когда выжимаю сцепление на заз 968м падают обороты и сегодня еще и гул добавился. Выжимному пришел конец? Достаточно ли снять только двигатель и как это сделать проще не имея опыта?
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
Wladimir_Donetsk

Статус: Offline Зареєстрований: 13.07.2006 Повідомлення: 4794 Звідки: Донецьк->Піддубне->Запоріжжя->Дніпро Моє авто: ЗАЗ-968А / ГАЗ-3110і
|
Додано: 28 Вересень 2021 19:32 Заголовок повідомлення: |
|
|
Выжимной "закончился"(закинил/стерся шарикоподшипник, стерлась графитка), снимать надо весь агрегат, так проще и быстрее, хотя, ... если нравится "садо-мазо", то можно движку выдернуть без коробки.
P.S. Не забудь подвязать полуоси, чтобы не повыпадали, воткнуть обратно не проблема, но можно порвать пыльники, или "потерять" сухари.
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
Tymko
Статус: Offline Зареєстрований: 09.05.2020 Повідомлення: 52 Звідки: Одесса
|
Додано: 28 Вересень 2021 21:40 Заголовок повідомлення: |
|
|
Спасибо, буду иметь ввиду.
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
Tymko
Статус: Offline Зареєстрований: 09.05.2020 Повідомлення: 52 Звідки: Одесса
|
Додано: 07 Жовтень 2021 19:07 Заголовок повідомлення: |
|
|
В общем поменял выжимной. У старого помимо того что он был выработан сверху еще и задиры внутри, он терся об вал.
На местном авторынке нашел только графитовый еще времен ссср. После того как все собрал и запустил, когда выжимаю сцепление появляется свист от выжимного и чем сильнее нажимаю тем сильнее падают обороты. Я читал что падение оборотов возможно с графитовым выжимным. Свист через минут 10 работы стал немного тише. Еще проблема, прокачали сцепление, воздуха в системе нет. Но тод штока примерно 17 мм, чего явно недостаточно. Все сухо, ничего нигде не течет. Педаль когда выжимаю упирается в кузов. Что посоветуете?
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
Wladimir_Donetsk

Статус: Offline Зареєстрований: 13.07.2006 Повідомлення: 4794 Звідки: Донецьк->Піддубне->Запоріжжя->Дніпро Моє авто: ЗАЗ-968А / ГАЗ-3110і
|
Додано: 08 Жовтень 2021 01:32 Заголовок повідомлення: |
|
|
Для "выжимного" с подшипником качения(нового образца), зазора быть не должно!
Для "выжимного" без подшипника качения(старого образца) - зазор должен быть!
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
Tymko
Статус: Offline Зареєстрований: 09.05.2020 Повідомлення: 52 Звідки: Одесса
|
Додано: 08 Жовтень 2021 07:53 Заголовок повідомлення: |
|
|
Если честно не понял по поводу зазоров
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
Wladimir_Donetsk

Статус: Offline Зареєстрований: 13.07.2006 Повідомлення: 4794 Звідки: Донецьк->Піддубне->Запоріжжя->Дніпро Моє авто: ЗАЗ-968А / ГАЗ-3110і
|
Додано: 08 Жовтень 2021 13:07 Заголовок повідомлення: |
|
|
Зазор должен быть 2,4 - 3,4 мм между пятой отжимных рычагов и графитным подшипником
Это из мануала(К.С.Фучаджи, Н.Н.Стрюк, стр.96). Писано когда выжимные подшипники были только графитовые(по крайней мере на ЗАЗике).
Для выжимных подшипников нового образца(с упорным шарикоподшипником), зазора быть не должно(в момент выключения сцапления, ударные нагрузки разбивают шарикоподшипник).
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
|