Попередня тема :: Наступна тема |
Автор |
Повідомлення |
Lanc Дохтор Снежок


Статус: Offline Зареєстрований: 24.07.2006 Повідомлення: 10319 Звідки: Київ Моє авто: ЗАЗ968М был -005, г/в 1985; ЗАЗ968 г/в 1975; ЗАЗ965 г/в 1965
|
Додано: 19 Жовтень 2020 14:56 Заголовок повідомлення: |
|
|
Корячь пружины от МТ или ищи родные усиленные
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
priedinieks

Статус: Offline Зареєстрований: 13.02.2009 Повідомлення: 746 Звідки: Latvia Моє авто: zaz 965a
|
Додано: 19 Жовтень 2020 23:02 Заголовок повідомлення: |
|
|
Да, конечно здорово, но мучать такую классную раритетную машину на ралли у меня рука бы не поднялась. 
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
ayger Адский баянист

Статус: Offline Зареєстрований: 11.05.2017 Повідомлення: 546 Звідки: Сумы Моє авто: 968М, Alfa 75
|
Додано: 19 Жовтень 2020 23:17 Заголовок повідомлення: |
поддержали 1 человек |
|
priedinieks, машина живе коли рухається. Тим паче, що це не є якимось унікальним експортним екземпляром з лужоним кузовом, на якому їздив особисто Брєжнев. Це досить іржава М-ка останніх років виробництва. Як би я її не реставрував, все одно вона не матиме якоїсь історичної цінності. А так машина живе яскравим життям і я також
Такі змагання є гарним мотиватором, за декілька місяців було виправлено куча дрібних косяків, до яких ніколи не доходили руки. Такий стрес-тест одразу викриває усі слабкі місця і болячки і задає вектор руху по роботі.
Можу сказати, що зараз машина перебуває в кращому технічному стані ніж до участі у змаганнях.
Доречі, відео з підбіркою поїздок на ЗАЗі за 2020 рік.
Далі буде 
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
priedinieks

Статус: Offline Зареєстрований: 13.02.2009 Повідомлення: 746 Звідки: Latvia Моє авто: zaz 965a
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
ayger Адский баянист

Статус: Offline Зареєстрований: 11.05.2017 Повідомлення: 546 Звідки: Сумы Моє авто: 968М, Alfa 75
|
Додано: 20 Жовтень 2020 17:59 Заголовок повідомлення: |
поддержали 1 человек |
|
Доведеться у сороковку врізати електродвигун 
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
ayger Адский баянист

Статус: Offline Зареєстрований: 11.05.2017 Повідомлення: 546 Звідки: Сумы Моє авто: 968М, Alfa 75
|
Додано: 06 Листопад 2020 21:37 Заголовок повідомлення: |
поддержали 1 человек |
|
В понеділок повернувся додому з Херсону. Там проходив 4й етап раллі на серійних авто, у кар'єрі біля села Тягинка, близько 40 км до Херсону.
Спочатку планували поїхати на лафеті. Але штурман захворів, а він мав бус, яким ми планували тягти лафет. Тому, довелося швидко шукати заміну штурману на цей етап, а мені їхати своїм ходом.
Це був новий рекорд по дальності подорожі, 700 км в одну сторону. А в перший день, ще й довелося їхати за штурманом у Миколаїв, це ще +120 км.
Жуж молодець, все витримав, доїхав без пригод.
У суботу ознайомилися з трасою - дуже цікава - багато перепадів висот і по довжині спецділянки досить довгі, близько 10 км.
Тут також без пригод було. А у неділю були самі перегони. Після проходження двох спецділянок, на фініші почув неприємне торохтіння двигуна. Були підозри, що відірвався глушник, бо в одному місці вилетіли з повороту і могли зачепити. Заглушив двигун на час оформлення карнету та очікування своєї хвилини заїзду на сервіс. Доїхали до сервіс-парку, до наступного заїзду залишалось хвилин 40.
Заводжу двигун і бігу слухати! Чую, що торохтить у правій головці. Глушу двигун, швидко скидую клапанну кришку - і вуаля - відкрутився гвинт регулювання зазору впускного клапану 4го цилиндру. Нічого не зірвало, нічого не погнуло, швиденько вкрутив гвинт на своє місце, перевірив всі інші, все гуд. Кришку на місце і погнали
Після трьох проїздів відставали від CRX, що шов по переду нас менше ніж на хвилину. На 4му проїзді ми вже почали зменшувати відставання, а далі почав підсилюватися дощ, і до кінця 6ї спецділянки ми їх наздогнали і обігнали.
Таким чином, вперше зайняли призове місце у класі 1600. 2-ге місце
Цікаві моменти можна подивитися на відео:
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
Proffesor

Статус: Offline Зареєстрований: 03.10.2010 Повідомлення: 2969 Звідки: Житомир(UA), Mladá Boleslav(CZ) Моє авто: ЗАЗ 968м Бєжик
|
Додано: 07 Листопад 2020 22:02 Заголовок повідомлення: |
|
|
коротше кажучи, багно - це стихія Зепчика, чи тебе просто рятує твоя зубата гума?
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
ayger Адский баянист

Статус: Offline Зареєстрований: 11.05.2017 Повідомлення: 546 Звідки: Сумы Моє авто: 968М, Alfa 75
|
Додано: 09 Листопад 2020 10:15 Заголовок повідомлення: |
|
|
Proffesor писав(ла): |
коротше кажучи, багно - це стихія Зепчика, чи тебе просто рятує твоя зубата гума? |
Важко дати однозначну відповідь. Я думаю, в першу чергу, слизька поверхня не дає потужним автівкам реалізувати весь свій потенціал. А слабенькі як їхали так і їдуть. Плюс, гарна для таких умов гума, плюс завантажена ведуча вісь - і в результаті норм їдемо 
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
ayger Адский баянист

Статус: Offline Зареєстрований: 11.05.2017 Повідомлення: 546 Звідки: Сумы Моє авто: 968М, Alfa 75
|
Додано: 28 Листопад 2020 19:19 Заголовок повідомлення: |
поддержали 1 человек |
|
Записав детальний мануал по обкатці двигуна:
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
ayger Адский баянист

Статус: Offline Зареєстрований: 11.05.2017 Повідомлення: 546 Звідки: Сумы Моє авто: 968М, Alfa 75
|
Додано: 12 Лютий 2021 13:12 Заголовок повідомлення: |
|
|
Через півтора року після першого виїзду мотор проїхав більше 6к кілометрів, з них значну частину з серйозними навантаженнями. На щастя, поломок по залізу не вилізло, і можна продовжувати роботу з двигуном. Зараз у мене період затишшя, нікуди не їжджу, в змаганнях участі не беру. Alfa стоїть на тернистому і бюрократичному шляху оформлення свапу двигуна. Тому, з'явився час щось зробити по Жужику.
З самого початку роботи з цим двигуном я думав робити модернізації по системах запалення і живлення - МПСЗ а потім і інжектор.
Ще влітку-восени 2020 я почав збирати компоненти. На машину нічого не ставив, бо машина приймала участь у змаганнях, не хотів ризикувати. Замовив SECU-3T, по місцю купив різнокольорових дротів, релюшок, коммутатор, катушки, датчики. У Сотник замовив реперний диск 60-2. Доречі, якщо комусь потрібно креслення диска - будь ласка:
https://drive.google.com/file/d/1exGiVQncpparZ16WegGwE9eRHgvaVFf4/view?usp=sharing
Сам диск:
На минулих вихідних з батьком зробили кронштейни для котушок і закріпили їх. Стоять на місці рідної:
Комутатор поставив туди ж де і стояв минулий:
В коллекторі зроблено отвір з різьбою і вкручено трубку. Цікаво, що на самому коллекторі є відлив в якому якраз і зроблено отвір. Цікаво, для чого він був призначений за задумкою заводу?
Чому така довга трубка? Щоб вивести її за межі кожухів охолодження. Далі до датчику абсолютного тиску піде силіконова трубка. З такою компоновкою до неї завжди буде доступ і не буде проблемою її замінити в разі пошкодшення або погіршення її стану.
Перелік компонентів:
- ДПКВ - 27.3847
- ДАД - MPX4250AP
- Коммутатор 133.3774-03
- Котушки 406.3705 (аналог 3012-3705)
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
Proffesor

Статус: Offline Зареєстрований: 03.10.2010 Повідомлення: 2969 Звідки: Житомир(UA), Mladá Boleslav(CZ) Моє авто: ЗАЗ 968м Бєжик
|
Додано: 12 Лютий 2021 19:31 Заголовок повідомлення: |
|
|
Отвір в колекторі для ВУТ на луазі, або для автоматичного щеплення в інвалідних версіях
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
ayger Адский баянист

Статус: Offline Зареєстрований: 11.05.2017 Повідомлення: 546 Звідки: Сумы Моє авто: 968М, Alfa 75
|
Додано: 12 Лютий 2021 19:43 Заголовок повідомлення: |
|
|
Proffesor, цікаво, що вони це заклали в цьому колекторі.
А я думав що на вакуум у тих системах брали з відливів згори колектора, біля циліндрів.
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
AlexK

Статус: Offline Зареєстрований: 05.07.2011 Повідомлення: 573 Звідки: Вінниця Моє авто: ЗАЗ 968 72, ЗАЗ968М 82, ЗАЗ 968МП 93
|
Додано: 12 Лютий 2021 19:49 Заголовок повідомлення: |
|
|
Proffesor писав(ла): |
Отвір в колекторі для ВУТ на луазі, або для автоматичного щеплення в інвалідних версіях |
Ті отвори збоку коллектора біля входу в головку. На фото видно.
Відео не відкриває(.
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
ayger Адский баянист

Статус: Offline Зареєстрований: 11.05.2017 Повідомлення: 546 Звідки: Сумы Моє авто: 968М, Alfa 75
|
Додано: 12 Лютий 2021 19:51 Заголовок повідомлення: |
|
|
AlexK, цей пост лише з фото
Так, я думав з них і береться вакуум. І на звичайному колекторі такі отвори є. А знизу немає.
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
Proffesor

Статус: Offline Зареєстрований: 03.10.2010 Повідомлення: 2969 Звідки: Житомир(UA), Mladá Boleslav(CZ) Моє авто: ЗАЗ 968м Бєжик
|
Додано: 14 Лютий 2021 23:29 Заголовок повідомлення: |
|
|
Ага, тоді це я не правильно зрозумів на початку. Так, ви правильно пишете, вакуум береться біля головки.
Я подумав що той отвір, під колектором, ти сам зробив
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
ayger Адский баянист

Статус: Offline Зареєстрований: 11.05.2017 Повідомлення: 546 Звідки: Сумы Моє авто: 968М, Alfa 75
|
Додано: 15 Лютий 2021 01:53 Заголовок повідомлення: |
|
|
Proffesor, та ні, там же заводська відливка.
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
ayger Адский баянист

Статус: Offline Зареєстрований: 11.05.2017 Повідомлення: 546 Звідки: Сумы Моє авто: 968М, Alfa 75
|
Додано: 15 Лютий 2021 11:50 Заголовок повідомлення: |
|
|
Вчора був перший пробний запуск на МПСЗ. Але поки щось не вдалось "подружити" двухканальний комутатор 133.3774-03 і SECU-3T.
Спочатку я забув про спеціальну прошивку для двухканального комутатора і спробували запустити двигун на звичайній. Працювали 1 і 3 циліндри. Потім перешив на прошивку під двухканальний комутатор - почали працювати 2 і 4, а 1 і 3 перестали
Потім ще трішки погрався з прошивками, оновився до найсвіжішої, на наступних вихідних експерименти буде продовжено. Можливо, спробую систему с 2 звичайними комутаторами, тим паче що один вже є (76.3734) від старої системи запалення.
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
ayger Адский баянист

Статус: Offline Зареєстрований: 11.05.2017 Повідомлення: 546 Звідки: Сумы Моє авто: 968М, Alfa 75
|
Додано: 22 Лютий 2021 10:51 Заголовок повідомлення: |
|
|
Вчора були ще більш містичні запуски. Спробував схему з 2 комутаторами. Але чомусь працює лише один (відповідно - лише 2 циліндри). Здавалося б - вимикай їх по черзі і побачиш який не працює. Але ось тут саме цікаве - якщо вимкнути будь-який з комутаторів - двигун запускається на тому що залишився. Тобто обидва комутатори робочі, але разом не хочуть працювати 
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
Lanc Дохтор Снежок


Статус: Offline Зареєстрований: 24.07.2006 Повідомлення: 10319 Звідки: Київ Моє авто: ЗАЗ968М был -005, г/в 1985; ЗАЗ968 г/в 1975; ЗАЗ965 г/в 1965
|
Додано: 22 Лютий 2021 16:05 Заголовок повідомлення: |
|
|
А коммутаторы одинаковые, производитель один?
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
M.A.D.
Статус: Offline Зареєстрований: 06.06.2016 Повідомлення: 445 Звідки: kr.ua
|
Додано: 22 Лютий 2021 22:11 Заголовок повідомлення: |
|
|
наводки по питанию/просадка напряжения/прочее?...
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
|