|
ЗАЗ Форум Присвячений автомобілям Запорожець
|
|
|
|
Попередня тема :: Наступна тема |
Автор |
Повідомлення |
el_fuego Маньяк-одиночка
Статус: Offline Зареєстрований: 03.12.2007 Повідомлення: 4852 Звідки: Дніпро -> Гатне, Київ Моє авто: ЗАЗ-966 яскраво-синій 1970 р.
|
Додано: 05 Серпень 2019 12:22 Заголовок повідомлення: |
|
|
З'їздив на вихідних на Десну
Таке вреження, після налаштування запалення на 2-3 градуси попереду мітки МЗ робить своє - двигун працює більш рівномірно (у плані звуку), та температура знизилася.
Після мийки, на трамблері знайшов саморобну мітку, котра зпівпала з моїм регулюванням, що 2 рази підтвержує вірний напрямок руху.
Туди з 4 людьми у салоні нагрівся до 100 за швидкостей 70-90 км/год
При цьому, отвори було заклеєно скотчем, котрий за зворотньої дороги практично повністю відвалився
Назад вже нагрівся до 110 за швидкостей 80-100 км/год
Дані - інфрачервоний термоментр та GPS
Вже у котрий раз підрізаю шланг на вакуумник, бо тріскається зі сторони карбюратора - ну то дрібниці
Також, 2 рази не хотів завидитись вже за під'їзду до місця стоянки - виявився замалий зазор у переривачі - виставив, як треба
Температура - вже практично максимум для звичайного мастила (доречі, залив 5w40 Леол - враження позитивні), тому потрібно ще боротись
Додатково, виготовив заслонки для рідних кожухів - тепер вже не так колхозно виглядає і не улетить
Ще лишились отвори між нижнім кожухом та кузовом (ніяк не знайду рідний ущільнювач - може, хтось знаходив щось дуже схоже?) та кришка стартера (хз де посіяв)
Все не дає заспокоїтись іржа на ричагах та трубках і стук передньої підвіски (скоріше, амортизатори)
Руки чішуться зібрати 1.4 з МПСЗ і, можливо, вприском, однак, коли?..
Залюбки віддав би комусь на певний час двигун і авто та розказував своє бачення робіт
|
|
Повернутися до початку |
|
|
el_fuego Маньяк-одиночка
Статус: Offline Зареєстрований: 03.12.2007 Повідомлення: 4852 Звідки: Дніпро -> Гатне, Київ Моє авто: ЗАЗ-966 яскраво-синій 1970 р.
|
Додано: 21 Тра 2020 16:30 Заголовок повідомлення: |
поддержали 1 человек |
|
Доброго дня усім!
Давно не писав і так само давно не їздив, а тут бац - карантин, усі сидять по будинках - не треба паритись про те, що авто буде стояти десь цілий день і хтось може захтіти сфотатись на капоті
То ж, забрав машину додому, а піджопник поставив у гараж.
Вийшов з дому, завів зпівоберту (без перебільшень) і поїхав собі..
Буває, що заливає і 3-4 сек треба покрутити стартером - проблема давнішня, але поки не хочу лізти у карбюратор.
Але мова не про те. Пішли дощі, а машина на вулиці. У салоні з'явилась вода
Ну що ж, вже давно не дввав спокою зовнішній ущільнювач дверей, котрий чомусь був поклеєний зі з'єднанням під завісою, а ще й місцями повідставав від двері - думаю, прийшов його час.
Відідрав доволі легко, благо, був приклеєний на 88 клей. Відмивав залишки клея спершу антисилікоком, а на самому ущілбнювачі - акриловим розчинником. Фінальні протирки - вже паперовим рушником, змоченим тими самими рідинами.
Відмитий ущільнювач клеїв вже на гарний суперклей, котрий використовують для підвісних стель, то повинен прориматись довго. Та й працювати з ним - одне задоволення: притиснув - вже за кілька секунд тримається так, що відірвати можна лише по тілу ущільнювача.
Лишилося розрізати ущільнювач знизу для можливості зливу води. Як хто знає, де були стокові розрізи ущільнювача знизу двері відносно отворів для зливу води - підкажіть, у якому місці?
Все супер, все клас, однак, після дощу знову вода у салоні
Знайшов місце стику крила та кузова, у котрому ущільнювач не дуже добре притискався - виправив це прозорим силіконовим герметиком: намастив на кузов, а ущільнювач закрив на час висихання кухонною плівкою.
Ну що ж, тест - 3 дні дощу! Знову вода. Що ж таке? - Знову у пошуки.
Тече не просто, а у пороги.. ага, вже щось. Проблема виявилася у тріщинах фарби стику крила та кузова.
Все вичистив до метала, протравив, заливаючи шприцем, грут травлячий, грунт звичайний, фарба, лак. Все перетиралося наждачкою (окрім фарби та лаку), наносилося зубочистками. Ще треба трохи полірнути.
Згори покрив замазкою, котра продається у рулонах на метраж. Назви не знаю, але горить, а не тече. При тому розводиться акриловим розчинником.
Наступні дощі води у салоні вже не давали.
"Гулять так гулять!"
Відполірував торпедо (наждачка 1000, 2000 з водою, поліровочні пасти на повсті під дрил)
Сколи та стерту фарбу замазав зубочиткою фарбою та покрив акриловим лаком. Ще треба трохи полірнути.
Висверлив шпильки (свердла 3мм, 4мм, 5мм) та нарізав різьбу. Один екстрактор зламав, а далі вже не екпериментував.
Сорян за брудний кузов - як завжди, уночі - дощ.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Олег Бриллиантовая рука
Статус: Offline Зареєстрований: 23.05.2003 Повідомлення: 3994 Звідки: Вышгород
|
Додано: 03 Червень 2020 09:57 Заголовок повідомлення: |
|
|
_________________ Я люблю Україну! Будь ласка, поважайте нас! |
|
Повернутися до початку |
|
|
el_fuego Маньяк-одиночка
Статус: Offline Зареєстрований: 03.12.2007 Повідомлення: 4852 Звідки: Дніпро -> Гатне, Київ Моє авто: ЗАЗ-966 яскраво-синій 1970 р.
|
Додано: 11 Червень 2020 23:34 Заголовок повідомлення: |
|
|
Як то кажуть: є гарна та погана новина.
Наче, все налаштовано добре, заводиться зпівтика з підсосом, свічки коричневі, а гріється не +10..15*С до швидкості, а +20..25*С. Тобто, 110 вже не поїдеш без заміни мастила.
Запалення виставляв як по кілька градусів перед МЗ (7*), так і крутив на 10..15..20 - їде практично однаково, ніякої детонації не чутно.. Дійшли висновку, що "так буває" через 92 бензин.
Разом з цим розібрав трамблер та відмочив підшипник, що можоиво підклинював. (доречі тестова поїздка дала ті самі результати щодо температури)
Також, давно докучало те, що двигу галасує більше за інші. Думав глушник біля головок: перевірив - не він.
Давно хотів поміряти компресію, але все ніяк.. та й кожного разу відмовляв себе: "двигун працює добре - чого туди лізти?". Випадково зустрілися у новому лігві зазоводів за цікавого приводу і виявилося, що є компроесометр.
6.5
9
8.5
7
Вважаю останнє гарною новиною, бо є привід поставити кільця зі сходинкою, перевірити стан клапанів та отримати більше від 92 бензина
|
|
Повернутися до початку |
|
|
el_fuego Маньяк-одиночка
Статус: Offline Зареєстрований: 03.12.2007 Повідомлення: 4852 Звідки: Дніпро -> Гатне, Київ Моє авто: ЗАЗ-966 яскраво-синій 1970 р.
|
Додано: 04 Липень 2020 13:59 Заголовок повідомлення: |
|
|
Наступного дня розібрав двигун. Одразу скажу, на цьому двигуні не планую їздити дуже довго, бо потрібно довести до ладу інший проект, то ж, ремонт суто косметичний.
1. Клапани. Розбиті вщент. Поставив обидва випускні азотовані від ВАЗ класики (напрямні були розбиті прям як під них), трохи пройшовши розгорткою по напряминим.
Цього разу не став заморочуватись з обточною тарілки клапана до фаски, а тільки заокруглив наждачкою край фаски зі сторони стрижня, аби потік поменше бився по сідлу.
Якщо хтось хоче повторювати, одразу попереджаю: самі клапани на 5-6мм коротші (довелося бормашинкою у коромислах зробити проточку масляного канала, бо регулювальні бовти сіли нижче), тарілка вИпускного ВАЗ трохи менше діаметром за рідний вПускний, а вПускний занадто великий у порівнянні з рідним.
(Випускні азотовані клапани ВАЗ)
На напрямних прорізав разом з товаришем посадочне місце під білі фторпластові сальники. Не те, щоб трималися, що не зняти, але злітати не будуть. Температури головки повинні тримати.
(Маслозйомні ковпачки фторпласт)
2. Головки. Якість лиття не супер: десь шматків ребер немає, а у каналах купа облою - поприбирав самі сходинки.
Також, одна мала пружина була розколота - замінив.
Звісно, все перемив
3. Кільця. Тут чекав сюрприз: циліндри практично ідеальні, задири є, але не відчуваються (< 0.01мм), зазор у кільцях у усіх циліндрах 0.3мм - зря розібрав, думаю. (Спойлер, кільця у цьому двигуні - єдине, що мінялося)
Діставати маслозйомні - а.. ні - довелось виколупувати. Таке враження, що за зборки двигуна попереднім власником щось пішло не так.
Година-дві танців з напильником і пази було відновлено.
Самі ж кільця, для тесту вирішив зробити зі сходинкою.
За підрахунками по діаметрах і мануалу тих, хто робив, брав не на 2 ремонти більше, а тільки наступний. Перекриття - трохи більше 1 мм
Вручну пилити - це анріал. Користувався бормашинкою, а доводив алмазним надфілем вручну. Як хтось робитиме - звертайте увагу на висоту кільця у замку у положенні повністю зведеного до 0 зазору. Я виходив з положення, просто заокруглюючи кромки, що входять у пази.
(Кільця 1 ремонту 76.4мм у циліндрах 76.0)
У процесі примірки. Приблизно з такого стану починав працювати алмазним надфілем
Зібрав. Випуск, як завжди, на пічний герметик - рекомендую.
Замір компресії після першого запуску на 1хв і на холодну - 6..7 у усіх. З мастилом близько 8 (компресометр інший)
Прогон на холостих увечорі виявив пробій свічного ковпачка - замінив.
Тестова поїздка додому та ще один замір на холодну показав вже близько 8 по колу. Мастило не лив.
Трохи змінився звук вихлопу і двигун став працювати стабільніше. Поки гріється щонайменше, так само.
Також, не пройшло і 4 роки, як підклеїв дверні карти, що мусолили око, хоч у планах їх замінити саморобними під оригінал.
(Клеїв на 88 клей)
Інша сторона дверних карт
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Олег Бриллиантовая рука
Статус: Offline Зареєстрований: 23.05.2003 Повідомлення: 3994 Звідки: Вышгород
|
Додано: 06 Липень 2020 14:26 Заголовок повідомлення: |
|
|
Останній раз редагувалося: Олег (24 Липень 2020 13:59), всього редагувалося 1 раз |
|
Повернутися до початку |
|
|
sanitar лентяй
Статус: Offline Зареєстрований: 29.11.2005 Повідомлення: 11631 Звідки: Киев Моє авто: 968м
|
Додано: 08 Липень 2020 00:46 Заголовок повідомлення: |
поддержали 1 человек |
|
Юра...то что ты назвал " ремонт суто косметичний"-это на самом деле изъёб не малый.многие над " на цьому двигуні не планую їздити дуже довго......ремонт суто косметичний"-подразумевали б что-то на уровне "харкнуть в цилиндр,чтоб компрессию повысить"
чёртов ты педант)))
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Morgan
Статус: Offline Зареєстрований: 14.03.2017 Повідомлення: 488 Звідки: Киев Моє авто: ЗАЗ 968М
|
Додано: 09 Липень 2020 08:58 Заголовок повідомлення: |
|
|
Від чого такі цікаві фторопластові ковпаки?
|
|
Повернутися до початку |
|
|
el_fuego Маньяк-одиночка
Статус: Offline Зареєстрований: 03.12.2007 Повідомлення: 4852 Звідки: Дніпро -> Гатне, Київ Моє авто: ЗАЗ-966 яскраво-синій 1970 р.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
el_fuego Маньяк-одиночка
Статус: Offline Зареєстрований: 03.12.2007 Повідомлення: 4852 Звідки: Дніпро -> Гатне, Київ Моє авто: ЗАЗ-966 яскраво-синій 1970 р.
|
Додано: 09 Липень 2020 20:09 Заголовок повідомлення: |
|
|
Ще одна річ, що не дає спокою - гучність роботи двигуна. І не те, щоб прям гучно, але є якесь скрекотання та стукіт, що поступово проходить з нагрівом.
Думав, що розкрутились шатуни - вирішив перевірити, а за одне і побороти пітніння мастила з прокладки піддона та з-під масляного насосу.
Зняв піддон - все добре - жодного натяку на розкручені кришки шатунів або люфт. Так, у 1 та навпроти нього циліндрах присутні трохи більші люфти (що очікувано, бо гріються більше), але і люфт не значний.
Вирішив замінити вкладиш на новий. Ставлю, збираю по співпадінню зовнішнього фрезерування шатуна та кришки - клинить. Розбираю та збираю зі старим вкладишем - те саме. Став розглядати, а посадка вкладиша крива - на 1 мм один край вздовж вісі колінвала вище за інший. Відповідно, якщо розгорнути кришку на 180 - все стає як потрібно.
Зібрав з новим вкладишем. Люфт практично той самий, але роблю висновок, що навантаження на колінвал може бути не рівномірним і шатун цілком може битись об шийку.
Прокладки садив на герметик Victor Reinz - чудово тримає. Болти піддону промазував герметиком додатково - нічого не підтікає.
Подібний сюрприз очікував і за встановлення карбюратора: він трохи просох, прокладка зсохлася і між нижньою та середньою та карбюратор почав підсосувати повітря. Встановлення нової прокладки не допомагало. Виявилося, що у кабюраторі площина проточена криво, без шліфовки і з браком у вигляді заглиблення, що і пропускало повітря.
Обидва випадка кажуть про те, що двигун з останніх і був зібраний з того, що лишалося на заводі
Плюнув на той карбюратор і встановив практично новий (або ще давно ремонтований мною) карбюратор. Довелося трохи погратись з чисткою каналів холостого ходу за допомогою загнутої голки та розчинника і додатково прочистити жиклер холостого ходу, при тому, що до того карбюратор виварювався, але тепер все працює рівно і очікувано.
ПС. Стукіт таки зменшився, але скрекотання на місці. Був би радий, як підказали де шукати
|
|
Повернутися до початку |
|
|
el_fuego Маньяк-одиночка
Статус: Offline Зареєстрований: 03.12.2007 Повідомлення: 4852 Звідки: Дніпро -> Гатне, Київ Моє авто: ЗАЗ-966 яскраво-синій 1970 р.
|
Додано: 12 Липень 2020 20:42 Заголовок повідомлення: |
|
|
Тестова поїздка у Коростишів показала -
1. гріється, як грівся, якщо не більше
2. мастило зі щупа вибрискується, як і вибрискувалося, причому, пітніє і прокладка заливної горловини
1.
Їхав туди:
Температура повітря 35*С, дорога 50*С
Швидкість 70-80км/год, температура двигуна 110..120*С
Зворотньо:
Температура повітря 20*С, дорога 35*С.
Швидкість 80-90км/год, температура двигуна 100..110*С
Карб чистий, рівень - по мануалу.
Вакуумний коректор працює, контакти у трамблері чисті і зазором по мануалу, підшипник не заїдає, запалення на 1 градус до мітки МЗ. Мітку ВМТ +- перевіряв по циліндру - на місці.
От фази ГРМ не перевіряв
Для перевірки по контуру нижнього кожуха надів колхозний ущільнювач - суттєвого результату не побачив.
А головне: на двигуні, де розхід і нагрів був найменший, пам'ятаю: їдеш по трасі - грієшся, заїзджаєш у населений пункт - охолоджуєшся до норми. Тут же такого немає.
Поки найбільше грешу на кільця, бо на гарячу стартер крутить ну дуже важко перші кілька обертів
Дорога була пильна, можливо, це допомогло прикатці кілець
2.
Тут вже і зазоки у клапанах мінімальні, і ковпачки стоять, і у кільцях є сходинка - однозначно, конструкторська вада.
Потрібен норальний сепаратор картерних газів
ПС: на пів догори назад увімкнувся круіз-контроль - від тряски відкрутився регулювальний болт початкового положення заслонки
|
|
Повернутися до початку |
|
|
el_fuego Маньяк-одиночка
Статус: Offline Зареєстрований: 03.12.2007 Повідомлення: 4852 Звідки: Дніпро -> Гатне, Київ Моє авто: ЗАЗ-966 яскраво-синій 1970 р.
|
Додано: 14 Липень 2020 19:02 Заголовок повідомлення: |
|
|
Наступне, що варто було перевірити - фази газорозподілу.
Фази газорозподілу МеМЗ
По зображенню вище видно, що мітки повинні бути рівновіддалені від ВМТ, що і перевіряю:
Фази по закриванню клапанів у момент перепуску - візуально (шків встановлено по центру між ближніми мітками олівцем)
Фази по закриванню клапанів у момент перепуску - по зниканню зазора у клапана (шків встановлено по центру між дальніми мітками олівцем)
Положення, у котрому мітки проставлялися. Наведені маркером
Кожне вимірювання проводив по 3-4 рази. Похибку беру у 2-3 градуси. Так, вимірювання не ідеальні, але трохи інформації вже дають.
З цього видно, що фази зміщено відносно штатних міток на 3-7 градусів (по зазорам - більше).
Вирішив перевірити і ВМТ і тут вскрився цікавий момент - мітка по поршню у положенні ВМТ співпала з МЗ, тобто була зміщена на 5 градусів.
Зміщені мітки ВМТ та МЗ. Наніс, щоб не плутати з фазами згори. Близько 5 градусів
Все ще не відкидаю ідеї зробити приспособу для індикаторної головки і виміряти все правильно, але дані вже про щось свідчать. Виставив запалення по нових мітках (випередження на ті самі 5 градусів): покатаюсь - побачу
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Олег Бриллиантовая рука
Статус: Offline Зареєстрований: 23.05.2003 Повідомлення: 3994 Звідки: Вышгород
|
Додано: 24 Липень 2020 14:05 Заголовок повідомлення: |
|
|
І як результат?
_________________ Я люблю Україну! Будь ласка, поважайте нас! |
|
Повернутися до початку |
|
|
el_fuego Маньяк-одиночка
Статус: Offline Зареєстрований: 03.12.2007 Повідомлення: 4852 Звідки: Дніпро -> Гатне, Київ Моє авто: ЗАЗ-966 яскраво-синій 1970 р.
|
Додано: 27 Липень 2020 00:16 Заголовок повідомлення: |
|
|
А ніякого ))
Сьогодні повернулись з поїздки. Їхав 70, боявся перегрітись. При тому, порівняли температури з авто заводської зборки - 1в1.
Температура картера збоку під лівою головкою 110 в обох. Таку саму температуру у мене показує датчик, а у товариша - 90. Та й до заміни кілець порівняння з двигуном "сусіда" давало +- однакові результати.
Сам датчик (після 3 хв стоянки) у обох 86-88
Піддон 77..85
Головки 120..145
Перевірю ще датчик, щоб бути певним і вже їздити не переймаючись, хоча і стоїть новий
|
|
Повернутися до початку |
|
|
el_fuego Маньяк-одиночка
Статус: Offline Зареєстрований: 03.12.2007 Повідомлення: 4852 Звідки: Дніпро -> Гатне, Київ Моє авто: ЗАЗ-966 яскраво-синій 1970 р.
|
Додано: 05 Серпень 2020 22:32 Заголовок повідомлення: |
|
|
Зібрались жужиками на природу.
Їду 70-80 км/год, бо температура, як завжди 100-110. Якщо чесно, вже настільки звик до такого ритму пересування, що просто кайфую..
Раптом - дощ. 90 км/год - тепература 100, 100 км/год - 110 - краса. Попереду їде інший жужик: видно, як повітря підхоплює воду з асфальта і підкидає на двигун знизу. Інколи трапляються ті, кото потрібно обженати, траса вузенька - романтика.
На місці вже під дощем ставили намети. Далі були його величність шашлик, душевні розмови, гарна музика і трохи танців.
Назад помінялись авто і трохи проїхались. У мене з'явилося якесь дригання на середніх обертах, двигун гучний (бак-то лежачий та і звук, що описував раніше присутній), шарова перетягнута, але гарні гальма. Запам'ятав.
(Дригання пройшло, щойно змінився власник . Шарову відпустив вже вдома.)
Повернулись додому вже засухої погоди. Їхав усю трасу ті самі 70-80км/год, щоб не перегрітись. Товариш - на рівних. Доїхали до зупинки - вимірюю температуру: картер ліворуч 110 у мене, 110 у Льоші. При тому, на приборці у мене 105-110, а у нього 85-90. Головки при тому були 122 і 145 *С (10хв стоянки)
Ок, міряю датчики 86 і 88.. ну ви зрозуміли.
Можу сказати, що обкатку нових кілець я пройшов як потрібно
Покатався трохи - знову це дригання. Продув карбюратор - наче пройшло. Але дригався дуже жорстко і це не було схоже на карбюратор. Регулювання зазору у контактній групі трамблеру нічого не дало.
У вихідні скупився: нові свічки, бовтики, шмат віброізоляції. Підходячи до каси, побачив силіконову змазку і вирішив узяти, бо за резинками так само потрібен догляд.
Вичитав, що рідне калильне число 7 або 8 на свічках NGK, хоч завжди ставив 6: вирішив поекспериментувати і поставив NGK BPR7HS-10 з резисторами усередині. Вкручував так, щоб дивились на впускні клапани.
Віброю заклеїв стики панелей моторного відсіку та боковини, де попередньо замазав герметиком задля усунення пропускання вихлопних газів (доречі, вже від цього стало значно тихіше). Також заклеїв бокові отвори, що між картою та задньою панеллю.
Змазкою змастив ущільнювачі дверей та вітровиків. Трохи змазки потрапило на коврик, потім ще і ще.. Що можу сказати: салон блищить, резина чорна. Додатково натер воском кузов, щоб завершити картину. І як я тількти без цього жив?
ПС: звук, що викладав виявився генератором: запуск без нього дав тихе рівномірне тарахтіння. Сьогодні отримав підшипники - буду замінювати.
(Підшипники генератора, віброшліфмашинки та балансирного валу, котрий явно теж варто замінити)
ППС: Компрессія на теплу - 6. Можливо, компресометр бреше, бо їде жужик дуже жваво, а двигун після заміни свічок став працювати дуже рівномірно, як відбалансували, провали пропали.
А ще у салоні стало набагато тихіше. Зараз їзджу, насолоджуюся і закриваю вуха, щоб хоч якось нагріти двигун дорогою на роботу (температура 70*С на датчику максимум за 12км пробігу з усіма можливими навалюваннями)
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Олег Бриллиантовая рука
Статус: Offline Зареєстрований: 23.05.2003 Повідомлення: 3994 Звідки: Вышгород
|
Додано: 06 Серпень 2020 12:04 Заголовок повідомлення: |
|
|
el_fuego писав(ла): |
При тому, на приборці у мене 105-110, а у нього 85-90. |
Так ось чого воно не стріляло! Показометр бреше
_________________ Я люблю Україну! Будь ласка, поважайте нас! |
|
Повернутися до початку |
|
|
el_fuego Маньяк-одиночка
Статус: Offline Зареєстрований: 03.12.2007 Повідомлення: 4852 Звідки: Дніпро -> Гатне, Київ Моє авто: ЗАЗ-966 яскраво-синій 1970 р.
|
Додано: 06 Серпень 2020 12:27 Заголовок повідомлення: |
|
|
Стріляло? Скрекотало через підшипники генератора, котрі потрібно буде поставити у віхідні
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Barbarossa НашКузьмич
Статус: Offline Зареєстрований: 23.01.2009 Повідомлення: 3156 Звідки: Кам’янець-Подільський, Україна Моє авто: ЗАЗ-965А, ЗАЗ-968М
|
Додано: 09 Серпень 2020 18:16 Заголовок повідомлення: |
|
|
Зараз стоїть дика жара, я позавчора їздив за 100 км в Чернівці. Чесно скажу- взагалі не парився температурою, просто валив як треба в потоці, бо часу на милування природою не мав. Дорога- вогонь, можна і треба їхати. Всю дорогу туди їхав 80-90-100. Температура піднялася до 100 градусів і трималася незалежно від спуску чи стати на світлофорі. Назад після обіду стало спекотніше, то вже півдороги трималося десь 105-110. Я вважаю це нормальним для цієї пори року і аномальної спеки. Але температура в 120 мене б напрягла Двигун обкатаний не боїться короткочасного невеликого перегріву)) але якщо в тебе критично грітися перестав- це ще не показник успішної притертості кілець. Особливо з твоїм творчим рішенням в стику кілець
|
|
Повернутися до початку |
|
|
el_fuego Маньяк-одиночка
Статус: Offline Зареєстрований: 03.12.2007 Повідомлення: 4852 Звідки: Дніпро -> Гатне, Київ Моє авто: ЗАЗ-966 яскраво-синій 1970 р.
|
Додано: 10 Серпень 2020 17:17 Заголовок повідомлення: |
|
|
Учора повертався з природи - за заміром температура 100-105 на датчику.
При тому відчувається важкий пуск двигуна.
Критично ж перестав грітись через вимірювання прямо на датчику і недовіри до показометра По суті до того грівся трохи сильніше, ніж зазвичай, але не думаю, що хоч колись температура перевалювала за 110. При тому, обкатку двигун пройшов за температури не більше 90
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Николай Викторович
Статус: Offline Зареєстрований: 19.03.2011 Повідомлення: 461 Звідки: Крюковщина под Киевом Моє авто: ЗАЗ 968АЭ
|
Додано: 10 Серпень 2020 20:23 Заголовок повідомлення: |
|
|
эти свечи имеют свойство часто выходить со строя.Брал когда то на мотоциклетном заводе.Однозначно Китай,больше подходят до скутеров.NGK нужно заказывать фирменные,долго прослужат.На своих проездил больше трех лет и еще не менял.Заказывал на фирме Автоклад.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
|
|
Ви не можете починати теми Ви не можете відповідати на повідомлення Ви не можете редагувати свої повідомлення Ви не можете знищити свої повідомлення Ви не можете голосувати в опитуваннях
|
|
Powered by phpBB © 2001, 2008 phpBB Group
|