 |
ЗАЗ Форум Присвячений автомобілям Запорожець
|
|
|
|
Попередня тема :: Наступна тема |
Автор |
Повідомлення |
Proffesor

Статус: Offline Зареєстрований: 03.10.2010 Повідомлення: 2969 Звідки: Житомир(UA), Mladá Boleslav(CZ) Моє авто: ЗАЗ 968м Бєжик
|
Додано: 20 Серпень 2019 09:41 Заголовок повідомлення: |
|
|
Пильніки супер. Полуосі від луаза, пильніки також звідти. Чому б там не вийти?
Єдине, шо через блоку діфа лівого пильніка сплющило трохи, а в цілому норм)
_________________ +420 774 618 380
+38 093 073 36 35
Президент "ZAZ-Laboratory" Богдан |
|
Повернутися до початку |
|
 |
Сотник Дванадцять стульчаків

Статус: Offline Зареєстрований: 12.06.2009 Повідомлення: 2202 Звідки: Київ Моє авто: 968м
|
Додано: 20 Серпень 2019 12:04 Заголовок повідомлення: |
|
|
МаніЯк))
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
sanitar лентяй

Статус: Offline Зареєстрований: 29.11.2005 Повідомлення: 11631 Звідки: Киев Моє авто: 968м
|
Додано: 20 Серпень 2019 13:18 Заголовок повідомлення: |
|
|
а,тогда ясно.я за кузов знаю новый,но смотрю что покрасил-думаю ну хз,может решил этот оставить.теперь всё стало на свои места.
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
Proffesor

Статус: Offline Зареєстрований: 03.10.2010 Повідомлення: 2969 Звідки: Житомир(UA), Mladá Boleslav(CZ) Моє авто: ЗАЗ 968м Бєжик
|
Додано: 20 Серпень 2019 22:33 Заголовок повідомлення: |
|
|
Я ж не переоформлю бєжевий запорожець, якщо по факту він сірий)
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
Lanc Дохтор Снежок


Статус: Offline Зареєстрований: 24.07.2006 Повідомлення: 10319 Звідки: Київ Моє авто: ЗАЗ968М был -005, г/в 1985; ЗАЗ968 г/в 1975; ЗАЗ965 г/в 1965
|
Додано: 20 Серпень 2019 23:00 Заголовок повідомлення: |
|
|
Я раньше переоформлял, просто цвет нужный вписывались )))
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
Proffesor

Статус: Offline Зареєстрований: 03.10.2010 Повідомлення: 2969 Звідки: Житомир(UA), Mladá Boleslav(CZ) Моє авто: ЗАЗ 968м Бєжик
|
Додано: 27 Серпень 2019 12:31 Заголовок повідомлення: |
|
|
всі вихідні провів в Києві, в один з вечорів, коли катосив з відкритим дахом по вечірній столиці почала падати педалька гальм.
на заправці під ліхтарик побачив що заднє праве колесо все в гальм.рідині.
вранці купив робочий циліндрик 2105, прямо в дворі багатоповерхівки зняв барабан, і....чудо бл*ть!
циліднрик і колодки і барабан сухі.
засунувши головку в арку побачив перетерту гуком гальм.трубку
так і поїхав в Житомир.
мабуть, при заміні важелів я її неправильно проклав, або погано закріпив і вона з'їхала вниз, на гук
питання на засипку:
пластина під суппорт на задок має довщину 80мм чи 100мм.
якщо її фрезернути до 40-50мм?
на око, і в теорії, повинно було б тримати
просто якщо я встановлю її як є, в повному розмірі - диски в арку вже не влізуть.
там зараз "джон міліметрон", з пластиною буде срака 
_________________ +420 774 618 380
+38 093 073 36 35
Президент "ZAZ-Laboratory" Богдан |
|
Повернутися до початку |
|
 |
Сотник Дванадцять стульчаків

Статус: Offline Зареєстрований: 12.06.2009 Повідомлення: 2202 Звідки: Київ Моє авто: 968м
|
Додано: 27 Серпень 2019 14:27 Заголовок повідомлення: |
|
|
і не заїхав 
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
Lanc Дохтор Снежок


Статус: Offline Зареєстрований: 24.07.2006 Повідомлення: 10319 Звідки: Київ Моє авто: ЗАЗ968М был -005, г/в 1985; ЗАЗ968 г/в 1975; ЗАЗ965 г/в 1965
|
Додано: 27 Серпень 2019 16:23 Заголовок повідомлення: |
|
|
І на Десні так і не з'явився (((
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
Proffesor

Статус: Offline Зареєстрований: 03.10.2010 Повідомлення: 2969 Звідки: Житомир(UA), Mladá Boleslav(CZ) Моє авто: ЗАЗ 968м Бєжик
|
Додано: 20 Січень 2020 16:30 Заголовок повідомлення: |
поддержали 2 человек |
|
Ттакс, треба і в себе щось написати, хоча б для хронології..
115000км
від останнього запису в бортовику пройшло вже пів року...мабуть напишу просто ситуацію на данний момент, бо якийсь художній твір вичавити з себе не можу, а бортовик вести потрібно!
З приємного - я на Запорожці в Чехії. Всі тут звертають голови, в шоці від такої машини, але мало хто знає шо воно таке, тут більше пам'ятають ушани, мки до них майже не завозили.
кататись тут на ньому одне задоволення, дороги гладенькі, бензин, газ хороші. розхід на газу, доречі, по дорозі з України до Чехії впав з 12 на 9!
Бензин не міряв.
шукаю в інеті якісь двіжухи, хочу літом попасти на якийсь місцевий зліт, чи фестиваль ретро-техніки.
також їздив ним вже в Австрію, а саме у Відень. в планах ще Німеччина.
тепер до косяків.
найголовніший - двигун. ще осінню, повертаючись з Карпат, я іноді в дзеркалі помічав за собою димок, але динаміка ще була нормальна.
сьогодні ж, через 15000км, двигун димить конкретно, як з сапуна, так і з глушака.
перевагою цього двигуна перед жигою, чи таврією є якраз те, що ти ту поршньову можеш вкинути нову, і їхати далі на "відкапіталеному" моторі, але через якість тих же запчастин я тут цього робити не хочу.
справа в тому що в мене тут зовсім немає умов для цього, машина стоїть на вулиці, живу і працюю я в горах, тут дуже сильні вітри, сиро і холодно.
може весною, як стане тепло і сухіше, і ригану і таки заміню...час покаже...
хотілось би літом в Україну, і в липні на зліт приїхати ще на тому, що є, але мало в це віриться
зараз от перестав працювати сигнал, то все що я зробив - це перевірив запобіжник і кнопку на рулю. впадло на вулиці щось робити
ще виліз один бок свого тюнєнгу. я, баран, осінню поставив термостат, бо двигун більше 60 градусів не хотів грітись. і все би нічого, але так вийшло, що розширювальний бачок в мене виявився врізаний в великий круг
поки осінню було ще тепло, я цього косяка навіть не помітив, великий круг завжди працював, все ок.
зараз, тут, в цю холодіну, радік майже завжди закритий, відповідно і церкуляції через великий круг, і бачок майже немає. але знову ж таки, холодно, на парковці перед заводом впадло, пів зими проїздив так, і ще проїду)
вдома переорганізую ті шланги
маятник від Каспера теж працює без нарікань.
я тут, доречі, підняв тиск в колесах на 0,2 бар, дороги дозволяють, зепчику легше котитись)
вставлю пару якихось відео для цікавості, щоб контент був, всі діла
Теперішній стан
А оце відео з найстарішого автобану в Чехії Прага-Брно(~300км).
місцями ще лежать бетонні плити, які покрутило, і з'явились великі стики.
на відео чутно скрип - це передні аморти в стакані.
отут я "поскользнувся" передком на їхньому гладесенькому асфальті, їхав би швидше - поїхав би прямо..
питайте, як щось цікаво, в мене ще багато різних відосів є, все знімаю для пам'яті 
_________________ +420 774 618 380
+38 093 073 36 35
Президент "ZAZ-Laboratory" Богдан |
|
Повернутися до початку |
|
 |
sanitar лентяй

Статус: Offline Зареєстрований: 29.11.2005 Повідомлення: 11631 Звідки: Киев Моє авто: 968м
|
Додано: 20 Січень 2020 23:54 Заголовок повідомлення: |
|
|
момент подскальзывания не понятен.
там полиция тебя за экологию не оштрафует?
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
CROSSFADER

Статус: Offline Зареєстрований: 25.01.2017 Повідомлення: 192 Звідки: EAST TROYA CUSTOMS Моє авто: ЗАЗ 968М 1986г кап ремонт двигателя. Карпаты с поршневой от хонды Дио 27
|
Додано: 21 Січень 2020 01:23 Заголовок повідомлення: |
поддержали 2 человек |
|
Ахуено!
Есть к чему стремится, прям вдохновился, честное слово!
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
Proffesor

Статус: Offline Зареєстрований: 03.10.2010 Повідомлення: 2969 Звідки: Житомир(UA), Mladá Boleslav(CZ) Моє авто: ЗАЗ 968м Бєжик
|
Додано: 21 Січень 2020 06:11 Заголовок повідомлення: |
|
|
sanitar там видно, як морду дьорнуло, коли тільки почав заходити в поворот. Але варто було лиш пустити гальма, і він знову поїхав по потрібній траекторії.
По ідеї може, але по факту їм впадало займатись машинами на іноземній реєстрації, бо вона в них не б'ється по жодній базі, ще й водій може не розуміти мову, вони за той час 3х чехів вз'їб*ть))
_________________ +420 774 618 380
+38 093 073 36 35
Президент "ZAZ-Laboratory" Богдан |
|
Повернутися до початку |
|
 |
Proffesor

Статус: Offline Зареєстрований: 03.10.2010 Повідомлення: 2969 Звідки: Житомир(UA), Mladá Boleslav(CZ) Моє авто: ЗАЗ 968м Бєжик
|
Додано: 21 Січень 2020 06:15 Заголовок повідомлення: |
поддержали 2 человек |
|
CROSSFADER дякую!
Для мене колись теж було багато НЕРЕАЛЬНИХ цілей, але якщо йти до них постійно та не звертати зі свого шляху - все буде)
Я, наприклад, колись тільки мріяв про те щоб приїхати на Мегазліт, чи про фари вессем, чи про стабілізатори в підвісці, чи про подовжені шестерні в КПП..)
_________________ +420 774 618 380
+38 093 073 36 35
Президент "ZAZ-Laboratory" Богдан |
|
Повернутися до початку |
|
 |
ayger Адский баянист

Статус: Offline Зареєстрований: 11.05.2017 Повідомлення: 546 Звідки: Сумы Моє авто: 968М, Alfa 75
|
Додано: 21 Січень 2020 12:04 Заголовок повідомлення: |
|
|
Не думав спереді зробити щось по типу губи? Щоб підвищити держак на передку на трассі.
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
Proffesor

Статус: Offline Зареєстрований: 03.10.2010 Повідомлення: 2969 Звідки: Житомир(UA), Mladá Boleslav(CZ) Моє авто: ЗАЗ 968м Бєжик
|
Додано: 21 Січень 2020 15:29 Заголовок повідомлення: |
|
|
Думав, але не зміг нічого такого придумати, щоб це працювало, і не псувало зовнішнього вигляду.
Є маленький сплітер, але він більше допомагає "дихати" радіку.
Тому поки що не придумав нічого кращого, ніж просто нагрузити передок.
Зараз в мене передок трішки вищий ніж задок, передня підвіска в положенні "зима", але якщо знизити його для літа - то прижим набагато кращий. Повітря менше впирається в балку/стінку за нею, легше проходить під днищем, і кришка багажника вже більше "заточена" для прижиму, все це в комплексі дає кращу прижимну силу, ніж у стоку, я так думаю..)
В нас просто гальма не пасують до розвєсовки автомобіля.
Потрібно на задок ставити дискові, тоді передні будуть менше напрягатись, менша вірогідність втрати зацепу на передній осі
_________________ +420 774 618 380
+38 093 073 36 35
Президент "ZAZ-Laboratory" Богдан |
|
Повернутися до початку |
|
 |
Proffesor

Статус: Offline Зареєстрований: 03.10.2010 Повідомлення: 2969 Звідки: Житомир(UA), Mladá Boleslav(CZ) Моє авто: ЗАЗ 968м Бєжик
|
Додано: 25 Березень 2020 14:45 Заголовок повідомлення: |
поддержали 1 человек |
|
Напишіть, будьласка, чи фотки, вставлені в цьому пості, коректно відображаються у вас
Здрістє
є пару новин, не можу заснути після нічної зміни, тому ловіть обнову)
Новина номер раз:
Пішла по пи*ді полуось.
Була в мене тут одна дибільна поїздочка, в якій приїхала піввісь.
Їхав по трасі, кінчалась зона "60", 4 передача, торкаюсь ногою педалі газу, машина робить спробу прискорення, але на цьому все і закінчилось...
Ще й зупинився на підйомі, ніч, дощ, вітер з поля такий, шо машину шатає...
Кароче, попадос крутий..
Трішки відступлю від розповіді, і розкажу чому в мене з собою не було запасних гуків і піввісей.
Кооолииись, дуууже давно, в 2012 році, після тісного знайомства з клубом, я дізнався шо гук чи полуось може зламати від того, шо ти рипнешся на сідушці Тому під задній диван були кинуті 2 б/в піввісі та один гук. Цим літом, при перекрасі машини, я заліз під задній диван і побачив шо ті піввісі з гуком вже давно згнили, і в них вже почався молекулярний розпад. З 2012 року я ніразу не ламав нічого з цього переліку, тому й вирішив шо нафіг нада возити це залізо, всеодно не пригодиться Тим паче в Чехію я поїхав вже на піввісях від ЛуАЗ, які ще потужніші..
Карочє, фотки шо сталось:
Один сухарь я знайшов в кпп, лежить біля зливної пробки, іншого не знайшов..
Тьома з Вадюхою оперативно зібрали список необхідних запчастин, відправили, я вже замінив піввісь, проїхався, всі передачі є, кпп наче лишилась жива..
причиною цьому вважаю 2 фактори, і усі - мої прой*би.
1. занадто довга піввісь.
при установці я переживав щоб вона не дістала до осі сателітів, але зовсім провтикав зконтролювати чи її не ламає в корпусі блоки в крайніх положеннях важеля.
2. так як її вкорочував, тож я сверлив новий отвір під штіфт флянцю.
тут і другий зальот - я встановив фланець неправильно, відносно осі сухарів в кпп. також раніше ніколи не парився цими флянцями. завжди як зняв, так і поставив.
Тому, неправильне положення флянцю могло розбивати пальця..
Новина номер два:
Поки чекав на піввісь з України, замінив протитуманки.
минулі в мене були як ДХО, бо були кончені.
Випадково, на Аліку, натрапив на прикольні лед-туманки, почитав відгуки, замовив.
кароче, за 350грн приїхало 2 вижигатєля, розміром трохи більше за куряче яйце..
менше тєкста, зразу фотки:
Стара і нова:
Є два режими, типу габарітів і основне світло:
Приємним бонусом є ще й те, що вони менше закривають отвори для радіка:
А тепер найцікавіше, як же вони світять:
Суто туманки:
Ближній + туманки:
Дальній+туманки:
До слова фари в мене Весем, лампочки Осрам типу +130%, реле теж стоять.
на фотках фари світять жовтим, порівняно з ледками.
Захотів я їх не для того, щоб добре їздити в тумані. Ясно, шо холодне біле світло не сильно допомагає в тумані.
Я їх встановив по причині того, шо мої основні фари світять прямо та далеко, але отут, під фарою, під бампером чорне п'ятно.
Дуже добре я це відчув саме тут, в гірській місцевості, де дуже багато крутих поворотів, серпантинів. Часто було так, що ти кудись повертаєш в темноту, бо дивитись потрібно в сторону правого дзеркала, а фари світять вперед, у відбійник..
Новина номер три:
Новина, майже ніяк не пов'язана з вами, чи тематикою цього сайту, але дуже пов'язана з життям цього бортовика.
Накінець-то я купив собі піджопніка. Накінець-то я перестану мучити Бєжика щоденними поїздками та поганою погодою!
Але є в цьому щупотка солі. Скоріше за все, що на цьому історія Бєжика в такому вигляді, в якому він є зараз, зупиняється.
Кузов в нього втомився, вже пару років як проситься на генеральний ремонт. Цієї зими ще й двигун теж почав дохнути. Тому, як тільки вляжеться цей заміс з Корона-вірусом, я завезу зепчика додому, поставлю його на прикол і більше не буду вкладати гроші в те, що скоро перетвориться в нерухомість.
Так як всі тяготи щоденної експлуатації тепер бере на себе нове авто, немає сенсу убивати жужик, і вкладати в нього купу грошей, сил та часу.
Як тільки в мене з'явиться можливість, я почну робити нового Бєжика, де не буде так улюбленого вами УЗАМу
Не переживайте, це не кінець клубного життя, чи цього БЖ, просто найближчим часом тут буде мало цікавого..Просто в ліпшому випадку тепер це буде авто вихідного дня..
Доречі, купив я собі Шкоду Румстер:
Тоже панорама, всі діла
В кінці виходить шо наче як і привітати мене можна, але одночасно якось наче і співчувати хочеться, бо Бєжик йде на прикол, і навряд найближчі зльоти я буду відвідувати на ньому.. 
_________________ +420 774 618 380
+38 093 073 36 35
Президент "ZAZ-Laboratory" Богдан
Останній раз редагувалося: Proffesor (04 Квітень 2020 00:08), всього редагувалося 2 раз(ів) |
|
Повернутися до початку |
|
 |
upszn
Статус: Offline Зареєстрований: 16.05.2011 Повідомлення: 326 Звідки: kolo STANISLAVA Моє авто: ЗаЗ 968М
|
Додано: 25 Березень 2020 16:18 Заголовок повідомлення: |
|
|
Proffesor писав(ла): |
Напишіть, будьласка, чи фотки, вставлені в цьому пості, коректно відображаються у вас
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
2. так як її вкорочував, тож я сверлив новий отвір під штіфт флянцю.
тут і другий зальот - я встановив фланець неправильно, відносно осі сухарів в кпп. також раніше ніколи не парився цими флянцями. завжди як зняв, так і поставив.
Тому, неправильне положення флянцю могло розбивати пальця..
|
1. Фотки не бачу взагалі.
2. Що там за хитрість з отвором під штифт, чому він може бути неправильно просверлений ?
Бо думаю при нагоді ставити полуосі від Луаза.
_________________ "Есть только миг между прошлым и будущем" |
|
Повернутися до початку |
|
 |
seedoyy
Статус: Offline Зареєстрований: 24.07.2017 Повідомлення: 120 Звідки: Житомир Моє авто: ЗАЗ 965
|
Додано: 25 Березень 2020 19:26 Заголовок повідомлення: |
поддержали 1 человек |
|
Фотки не видно.
Вітаю з щоденним піджопником і бажаю як найшвидше відновити Бєжика в такий вигляд, як ти бажаєш! Хай катає душу у вихідні дні і тішить тебе та інших людей!
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
AlexK

Статус: Offline Зареєстрований: 05.07.2011 Повідомлення: 573 Звідки: Вінниця Моє авто: ЗАЗ 968 72, ЗАЗ968М 82, ЗАЗ 968МП 93
|
Додано: 25 Березень 2020 23:22 Заголовок повідомлення: |
|
|
Всі фоточки Ок. Шкода теж бежева? А під різними кутами інший відтінок.
На зльоту на піджопнику то вже не то, сам розумієш.
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
Proffesor

Статус: Offline Зареєстрований: 03.10.2010 Повідомлення: 2969 Звідки: Житомир(UA), Mladá Boleslav(CZ) Моє авто: ЗАЗ 968м Бєжик
|
Додано: 25 Березень 2020 23:38 Заголовок повідомлення: |
|
|
Дякую, фотки на днях поправлю.
AlexK - пропонуєш взагалі не приїжджати?
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
|
|
Ви не можете починати теми Ви не можете відповідати на повідомлення Ви не можете редагувати свої повідомлення Ви не можете знищити свої повідомлення Ви не можете голосувати в опитуваннях
 |
|
Powered by phpBB © 2001, 2008 phpBB Group
|