Русский, помни, что настанет тот час, когда и тебя спросят - а что ты сделал, чтобы остановить военные преступления своей страны в Украине?
Возможно даже, что этот вопрос зададут твои дети или внуки, которых будет посылать на три буквы весь мир.
Вам будет невыносимо стыдно за то, что взрастили у себя путинизм. Но тогда будет уже поздно что-то сделать. А сейчас - ещё не поздно.
Хотя, уже гештальт закрыт

Список форумів ЗАЗ Форум ЗАЗ Форум
Присвячений автомобілям Запорожець
 
    ПошукПошук   Увійти та перевірити приватні повідомленняУвійти та перевірити приватні повідомлення РеєстраціяРеєстрація
    ПрофільПрофіль   ВхідВхід 

Фотогалерея - Файлохранилище - Чат - Укр->Рус переклад
Книжкова полиця
 
Самодельная МПСЗ
На сторінку Попер.  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 13, 14, 15  Наст.
 
Почати нову тему   Відповісти на тему    Список форумів ЗАЗ Форум -> Очманілі ручки
Попередня тема :: Наступна тема  
Автор Повідомлення
RIDE



Статус: Offline
Зареєстрований: 28.09.2011
Повідомлення: 951
Звідки: Житомир
Моє авто: 968

ПовідомленняДодано: 23 Червень 2014 17:42    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


прикольно!Саньок давай розгрубайся і вперед робити мпсз!

_________________
якщо кому шо треба я тут
0978623772
0995276516
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail
Proffesor



Статус: Offline
Зареєстрований: 03.10.2010
Повідомлення: 2987
Звідки: Житомир(UA), Mladá Boleslav(CZ)
Моє авто: ЗАЗ 968м Бєжик 1994, ЗАЗ 968М 1990

ПовідомленняДодано: 23 Червень 2014 20:21    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


+1! теж хочу!

_________________
+420 774 618 380
+38 093 073 36 35
ZAZ-Laboratory, Богдан
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail ICQ Number
C_asper
Клубное привидение


Статус: Offline
Зареєстрований: 14.03.2007
Повідомлення: 1905
Звідки: Украина, Светловодск
Моє авто: ЗАЗ 968М 1983 года рождения

ПовідомленняДодано: 18 Жовтень 2014 12:32    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


как то усе затихло ((((((((((
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail ICQ Number
Vadim_K



Статус: Offline
Зареєстрований: 16.02.2008
Повідомлення: 1863
Звідки: Львів

ПовідомленняДодано: 16 Листопад 2014 16:16    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Доброго дня усім Зазоводам.... Зявилась у мене можливість зробити вінець для системи 2ДПКВ, який має напресуватись на кришку центрифуги, і до нього буде ставитись датчик "ДУИ", аби не робити усяких дюрок у картері КПП +легко все переставлятиметься на інший двигун і не привязаний будеш до КПП... Але зіткнувся з питанням, яке сам навряд вирішу... яку кулькість зубів і якої ширини треба робити і яка відстань між ними???...зрозуміло, що чим більше зубів тим точніше... але хотілось визначити критичні -граничні точки, щоб датчик працював, та ще й правильно працював... Переміряв декілька маховиків від 968 мотору...діаметр 298-299 мм, думаю маховик з новим вінцем має діаметр 300 мм, ширина зуба 12 мм (якщо дивитись на маховик збоку), висота зуба 6-6.5 мм, ширина між головками - крайніми верхніми точками зубів теж порядка 6-6.3мм, ширина голівки зуба 1.8 мм, кількість зубів 119... Максимальний діаметр вінця який мені можуть зробити - 180 мм... грубо кажучи 70 зубів з аналогічними розмірами як на маховику і відстанню між ними...
Тепер питання - чи має хтось можливість переміряти так само маховики 965-966, таврій і інших машин при можливості, для того, щоб я реально визначився чи потрібна відстань між зубами в 6 мм, і чи достатньо ширини зуба 1.8 мм... розумію що багато зележить від типу, конструкції та чутливої головки самого датчиків... доречі планується брати ті які ідуть на таврію і сенси...

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення ICQ Number
Vadim_K



Статус: Offline
Зареєстрований: 16.02.2008
Повідомлення: 1863
Звідки: Львів

ПовідомленняДодано: 16 Листопад 2014 16:23    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


знайшов ось такі дані
Характеристики венцов Ваз
Зубчатый венец обода маховика 2101-1005115 Ваз 2101-2107

Масса - 0,62 кг
Диаметр наружний - 277,5 мм
Ширина - 12 мм
Число зубьев - 129
Модуль - 2,1166


Зубчатый венец обода маховика 2112-1005115 Ваз 2110-2170
Масса - 0,672 кг
Диаметр наружний - 278,5 мм
Ширина - 12 мм
Число зубьев - 128
Модуль - 2,1166

Зубчатый венец обода маховика 2108-1005115 Ваз 2108 - 2115
Масса - 0,556 кг
Диаметр - 273,9 мм
Ширина - 12 мм
Число зубьев - 128
Модуль - 2,1166

Виходить 6.7 - 6.8 мм - це ширина зуба + відстань між зубами в порівнянні з нашим - 7.8 - 8.1

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення ICQ Number
C_asper
Клубное привидение


Статус: Offline
Зареєстрований: 14.03.2007
Повідомлення: 1905
Звідки: Украина, Светловодск
Моє авто: ЗАЗ 968М 1983 года рождения

ПовідомленняДодано: 17 Листопад 2014 21:41    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


вот правильный чертеж, кстате зубья оригинал вазовского, на 7 странице

http://zaz.kiev.ua/forum/viewtopic.php?t=12955&postdays=0&postorder=asc&start=120



Останній раз редагувалося: C_asper (17 Листопад 2014 22:18), всього редагувалося 1 раз
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail ICQ Number
Vadim_K



Статус: Offline
Зареєстрований: 16.02.2008
Повідомлення: 1863
Звідки: Львів

ПовідомленняДодано: 17 Листопад 2014 23:04    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Дякую, але трішки не то...це лінк на вінець - шестерню 60-2 для МПСЗ з одним ДПКВ, а мені треба зробити під вінець для датчика ДУИ... там той вінець має виглядати як вінець маховика, з усіма зубами...і окремо ставиться штіфт на кришку центрифуги, з якого інший датчик буде подавати сигнал на датчик початку відліку...
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення ICQ Number
Corename
Капитан Улитка
Капитан Улитка


Статус: Offline
Зареєстрований: 02.06.2008
Повідомлення: 2090
Звідки: Киев
Моє авто: Белый Челленджер 968М 1993, Geely MK 2013

ПовідомленняДодано: 20 Листопад 2014 10:49    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Так обычно делают отверстие в картере и считают зубья маховика. И делать тогда ничего толколм не нужно.
А в крышку ЦМО вставляют штифт и вешают второй датчик.

И мудрить ничего не нужно

У меня как будет время я таки добью список дкталей под свою версию схемы, повыкладываю все исходники для самостоятельного изготовления

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення ICQ Number
Vadim_K



Статус: Offline
Зареєстрований: 16.02.2008
Повідомлення: 1863
Звідки: Львів

ПовідомленняДодано: 20 Листопад 2014 13:06    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Воно то так... проте категорично не хочу ставити в картер КПП і рахувати із зубів маховика...Поясню чому - оскільки у мене наполовину зїджений вінець, і я його перепресував іншою стороную, і в такому випадку на адекватну роботу я навіть не надіють. Для відновлення треба знімати мотор, махових, зпресовувати вінець, ставити інший і виставляти датчик в норм місці... усі фото по встановленню датчика в картер КПП які я бачив, мене мягко кажучи не задовільняє по причині місцязнаходження і добирання до нього, + постійне масло в картері як не з сальника КВ так з сальника первинного валу з поєднанням пилу і металізованих шматочків з фередо чи вищимного які потім налипають на датчик і можуть давати якісь похибки мене також не задовільняє...А саме головне я привязаний постійно до одної КПП. Тому хочу зробити зубчатий вінець на кришку центрифуги, де він завжди на видному місці, до нього легкий доступ , і як по мені, він в менш агресивному середовищі знаходиться... В такому випадку я можу міняти без проблем як мотор так і КПП перекручуючи лише шків центрифуги...
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення ICQ Number
davydoff



Статус: Offline
Зареєстрований: 06.03.2013
Повідомлення: 15
Звідки: Орловская область
Моє авто: АБ-82 в процессе постройки

ПовідомленняДодано: 18 Лютий 2015 09:52    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Что то все заглохло. Так что происходит с вашими МПСЗшками? Рассказывайте... Интересно мне, и как на счет изготовления?
Повернутися до початку
Переглянути профіль Відправити приватне повідомлення
Corename
Капитан Улитка
Капитан Улитка


Статус: Offline
Зареєстрований: 02.06.2008
Повідомлення: 2090
Звідки: Киев
Моє авто: Белый Челленджер 968М 1993, Geely MK 2013

ПовідомленняДодано: 18 Лютий 2015 14:46    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


davydoff писав(ла):
Что то все заглохло. Так что происходит с вашими МПСЗшками? Рассказывайте... Интересно мне, и как на счет изготовления?

Та чего ж затихло?
Я выложил схему и прошивки, описания - кто хочет скачивает и изготавливает себе.
http://zaz.kiev.ua/forum/viewtopic.php?t=12955&postdays=0&postorder=asc&start=80

Плата тоже есть, куму нужна - вышлю. Времени дорисовать измененную схему и пояснения к плате просто нет. На работе завал.

Изготовлением не занимаюсь опять же оптмоу что времени нет.
Система рабочая от и до.

Система с ДНО и ДУИ тоже рабочая - надеюсь будет время дорисую схему и все будет понятно


_________________
Самое опасное на дороге - это полная уверенность в себе и в машине.
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення ICQ Number
davydoff



Статус: Offline
Зареєстрований: 06.03.2013
Повідомлення: 15
Звідки: Орловская область
Моє авто: АБ-82 в процессе постройки

ПовідомленняДодано: 18 Лютий 2015 15:12    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


ОК! Сколько хочешь за плату? Сейчас приценюсь, а в апреле в отпуск, может начну заниматься
Повернутися до початку
Переглянути профіль Відправити приватне повідомлення
Corename
Капитан Улитка
Капитан Улитка


Статус: Offline
Зареєстрований: 02.06.2008
Повідомлення: 2090
Звідки: Киев
Моє авто: Белый Челленджер 968М 1993, Geely MK 2013

ПовідомленняДодано: 19 Лютий 2015 11:50    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Я же писал - изготовлением не занимаюсь. Вышлю разводку платы на почту
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення ICQ Number
Valentin_ZP_UA



Статус: Offline
Зареєстрований: 17.12.2006
Повідомлення: 1404
Звідки: Запоріжжя
Моє авто: ЗАЗ 968м, Ford Fusion

ПовідомленняДодано: 20 Квітень 2015 21:04    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Всем привет.
А проект MPSZ-ZH, которое работает у меня, оказывается умер
http://mpsz.ru/forum Crying or Very sad
но копия форума сохранилась, только в другом месте
http://mpsz.33rus.ru/forum/index.php
Два года, оказывается я там не был...

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail ICQ Number
DaYa



Статус: Offline
Зареєстрований: 10.08.2009
Повідомлення: 1520
Звідки: Днепропетровск
Моє авто: ЗАЗ 968м, Kadett E, МЗМА 401

ПовідомленняДодано: 21 Квітень 2015 11:00    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


как работает система?
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення ICQ Number
Valentin_ZP_UA



Статус: Offline
Зареєстрований: 17.12.2006
Повідомлення: 1404
Звідки: Запоріжжя
Моє авто: ЗАЗ 968м, Ford Fusion

ПовідомленняДодано: 21 Квітень 2015 13:22    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Да как, отлично работает, поэтому начинаю забывать как выглядит.
Правда зависимость от температуры я так и не доделал..

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail ICQ Number
Corename
Капитан Улитка
Капитан Улитка


Статус: Offline
Зареєстрований: 02.06.2008
Повідомлення: 2090
Звідки: Киев
Моє авто: Белый Челленджер 968М 1993, Geely MK 2013

ПовідомленняДодано: 28 Тра 2015 13:18    Заголовок повідомлення: поддержали 4 человек Відповісти з цитатою


Я закончил работу над блоком. Выкладываю все здесь и сейчас в свободный доступ.

В данный момент есть одна схема и одна печатная плата.

В зависимости от того, какие детали Вы напаяете на плату и в зависимости от того, какую прошивку зальете в микроконтроллер, можете получить следующие варианты блока МПСЗ:
1. Вариант с ДХ. В этом варианте берется за базу БСЗ, переделывается трамблер и ставится блок. Относительно дешевый и в то же время очень хороший вариант МПСЗ. Сам езжу на таком.
2. Вариант с двумя датчиками положения КВ. Датчик начала отсчета (ДНО) и датчик угловых импульсов (ДУИ). ДНО определяет точку отсчета (ВМТ) а ДУИ определяет точное положение КВ относительно этой точки.
Вариант с двумя датчиками положения КВ в свою очередь может работать в двух режимах:
- с обычной раздачей искры, где в качестве разносчика искры используется родной трамблер. В таком случае количество цилиндров может быть 2-4-6-8.
- со статической раздачей искры, где используется модуль зажигания от инжекторного автомобиля. Это позволяет демонтировать трамблер вовсе и забыть за него. В таком случае количество цилиндров может быть 2-4-6.

Кроме того, блок поддерживает два датчика абсолютного давления (ДАД) - MPX4250 и MPX4100. Датчики устанавливаются на плату. Если у Вас есть другие ДАД, которые работают по тому же принципу, в том же диапазоне давления и выходного напряжения, можете поставить их. Например, MPX4100 может быть заменен на 45.3829 от ГАЗели. В таком случае датчик выносится отдельно. Но я настоятельно рекомендую использовать именно MPX4100 или MPX4250.

Всю документацию я систематизировал, написал подробные руководства по блоку, по его настройке. Кроме того, я собрал наборы характеристик для МеМЗ 968, МеМЗ 2457 (таврия-славута) и ВАЗ классика. Все это я выкладываю в архиве.

Нарисовал печатную плату и схему.

Изначальная схема, которую я нашел в интернете я изменил. Изменились элементы обвязки микроконтроллера, блок питания, добавилась аппаратная поддержка датчика MPX4250.

Схема и печатная плата 100% рабочие

Схему можно открыть в программе SPlan7. Кроме того, есть схема в рисунке. Вот она:



Печатную плату можно открыть в программе Sprint Layout версии 5 или 6. Для 5 и 6 версий есть свои файлы соответственно. Кроме того есть и в виде рисунка, вот он:



Обращаю Ваше внимание на то, что все наименования деталей и их номиналы проставлены в программе на плате. Это ускоряет и упрощает процесс сборки. Достаточно навести курсор на элемент и на экране отобразится его наименование и номинал. В программе просто сделать маркировку нужного номинала, тогда все детали с этим номиналом будут отображены другим цветом в программе. Очень удобно.

Вся документация на мой взгляд очень подробно написана, разжевана. Есть пояснения абсолютно ко всему.

Отдельно хочу сказать о прошивке микроконтроллера.
Каждый электронщик пользуется привычным ему программатором, у каждого программатора своя цоколевка разъема и т.д. По этому я не разводил на плате разъем для внутрисхемного программирования. На плате есть контактные площадки, куда можно подпаять провода от программатора и прошить микроконтроллер. Смотрите инструкцию к своему программатору и даташит на микроконтроллер.

Сразу оговорю некоторые вещи:
1. Времени на изготовление и последующую поддержку блоков у меня НЕТ
2. Блок не может работать со шкивом 60-2 и одним ДПКВ
3. Представленные Вашему вниманию наборы характеристик не могут подходить ко всем двигателям. Даже два одинаковых двигателя имеют несколько разные характеристики, по этому советую брать за базу то что есть и если что-то не нравится, корректировать и рисовать характеристики самому.

Если кто-то думает что откатать набор характеристик это плевое дело, то он ошибается. Я накапливал эти знания около двух лет. И сейчас это выкладываю в свободном доступе.

Вот ссылка, там есть ВСЕ:
https://drive.google.com/file/d/0B-UU2sCyiAmBbXhMelBSTVVkMTg/view?pli=1


_________________
Самое опасное на дороге - это полная уверенность в себе и в машине.


Останній раз редагувалося: Corename (28 Тра 2015 15:52), всього редагувалося 1 раз
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення ICQ Number
Сотник
Дванадцять стульчаків


Статус: Offline
Зареєстрований: 12.06.2009
Повідомлення: 2202
Звідки: Київ
Моє авто: 968м

ПовідомленняДодано: 28 Тра 2015 14:41    Заголовок повідомлення: поддержали 1 человек Відповісти з цитатою


дякую за величезну роботу, будемо юзати
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення ICQ Number
RIDE



Статус: Offline
Зареєстрований: 28.09.2011
Повідомлення: 951
Звідки: Житомир
Моє авто: 968

ПовідомленняДодано: 30 Тра 2015 23:18    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Саня!!!!Величезно дякуємо за просто мега пророблену роботу!!!!хто захоче думаю розбереться з цим добром!Ще раз дякую!!

_________________
якщо кому шо треба я тут
0978623772
0995276516
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail
Corename
Капитан Улитка
Капитан Улитка


Статус: Offline
Зареєстрований: 02.06.2008
Повідомлення: 2090
Звідки: Киев
Моє авто: Белый Челленджер 968М 1993, Geely MK 2013

ПовідомленняДодано: 01 Червень 2015 21:11    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Немає за що!
Користуйтесь!
Я відповім на всі питання, чим зможу - допоможу!

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення ICQ Number
Показати повідомлення:   

Почати нову тему   Відповісти на тему    Список форумів ЗАЗ Форум -> Очманілі ручки Часовий пояс: GMT + 3
На сторінку Попер.  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 13, 14, 15  Наст.
Сторінка 9 з 15

 
Перейти:  
Ви не можете починати теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете знищити свої повідомлення
Ви не можете голосувати в опитуваннях

Знайти повідомлення з часу Вашого останнього відвідування
ЗАЗ Форум  



Powered by phpBB © 2001, 2008 phpBB Group