Попередня тема :: Наступна тема |
Автор |
Повідомлення |
pavlu44o
Статус: Offline Зареєстрований: 04.06.2013 Повідомлення: 22 Звідки: Lviv Моє авто: zaz 968
|
Додано: 18 Серпень 2013 14:20 Заголовок повідомлення: Ранній 968 |
поддержали 1 человек |
|
Купив цікаву машинку. Випущений на початку 1973 року. На облік поставлений вже у лютому 1973. Кузов, салон, мотор - все як 966, але на кузові вибито 968в. Мабуть, склали машинку на заводі із тих деталей, що були, але номер старої моделі вибити не могли, бо 966-ий випускався офіційно до 1973 року.
Запік загалом у хорошому стані: рідна фарба (ліва дверка і переднє крило фрагментарно мальовані - було невелике ДТП), трохи є сколів і невеликих вмятин. Салон на 5 з мінусом. Хром на 4. Пробіг 45700 на момент покупки, зараз уже 47000.

Останній раз редагувалося: pavlu44o (19 Серпень 2013 15:11), всього редагувалося 1 раз |
|
Повернутися до початку |
|
 |
Roskо Львівський Маньяк


Статус: Offline Зареєстрований: 07.12.2009 Повідомлення: 3185 Звідки: Львів Моє авто: Багато Запорожців
|
Додано: 18 Серпень 2013 14:38 Заголовок повідомлення: |
|
|
Вітаю з покупкою. декілька разів з тобою пересікались але їхали або в різні сторони, або були в потоці на великій відстані. 
_________________ Мій стиль, не ваша мода. |
|
Повернутися до початку |
|
 |
Дядя Вася

Статус: Offline Зареєстрований: 07.06.2012 Повідомлення: 10 Звідки: Кривой Рог - Ингулец Моє авто: ЗАЗ-966 В
|
Додано: 18 Серпень 2013 20:07 Заголовок повідомлення: |
|
|
Я вообще то езжу на 966В выпуска 1976 года . Наверное нелегал какой-то..... 
_________________ тел.: 066-21-64-702 или 096-88-57-911
ЗАЗ-966 В, 1976 г.в. |
|
Повернутися до початку |
|
 |
pavlu44o
Статус: Offline Зареєстрований: 04.06.2013 Повідомлення: 22 Звідки: Lviv Моє авто: zaz 968
|
Додано: 18 Серпень 2013 21:17 Заголовок повідомлення: |
|
|
еее.... зустрічав таку інфу: ЗАЗ-966 (1969-1971 гг.), ЗАЗ-966В (1966-1972 гг.), ЗАЗ-968 (1971-1975 гг.), ЗАЗ-968А (1974-1980 гг.) и ЗАЗ-968М (1979-1994гг.). цікаво, як було насправді? де можна фотку вашого глянути?
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
Roskо Львівський Маньяк


Статус: Offline Зареєстрований: 07.12.2009 Повідомлення: 3185 Звідки: Львів Моє авто: Багато Запорожців
|
Додано: 18 Серпень 2013 21:25 Заголовок повідомлення: |
|
|
інфа вірна
_________________ Мій стиль, не ваша мода. |
|
Повернутися до початку |
|
 |
Дядька Камазовод

Статус: Offline Зареєстрований: 07.06.2007 Повідомлення: 2422 Звідки: г. Горловка. ТД4 Никитовка(Микитiвка) Фосфорное гетто. Моє авто: ВАЗ 2107
|
Додано: 18 Серпень 2013 21:31 Заголовок повідомлення: |
|
|
это не 966 а самый ранний 968. о чем свидетельствуют короткие уши и заглушки на задней панели под фонари заднего хода. а так же поворотники в уголках крыльев.
_________________ Поезд Японский занесенный порошею. Красив. Обтекаем. Доставляет по адресу. Но мы выбираем сто раз разъебошенный . Старый . Советский ВЛ8М. |
|
Повернутися до початку |
|
 |
Zazik_91 ПаЯльНег/неКроФилЬнег

Статус: Offline Зареєстрований: 18.12.2009 Повідомлення: 3081 Звідки: Украина, Киев, Соломенка. Моє авто: ЗАЗ 965 1961г. ЗАЗ 965 196?г.
|
Додано: 18 Серпень 2013 22:47 Заголовок повідомлення: |
|
|
+100500! 968 ранний!
_________________ Там где поезд не промчится и не проедет трактор, заз на пузе проползёт и ничего с ним не случится!
0637823806 Михаил. |
|
Повернутися до початку |
|
 |
Roskо Львівський Маньяк


Статус: Offline Зареєстрований: 07.12.2009 Повідомлення: 3185 Звідки: Львів Моє авто: Багато Запорожців
|
Додано: 19 Серпень 2013 00:40 Заголовок повідомлення: |
|
|
Дядька писав(ла): |
это не 966 а самый ранний 968. о чем свидетельствуют короткие уши и заглушки на задней панели под фонари заднего хода. а так же поворотники в уголках крыльев. |
ти про панель забув 
_________________ Мій стиль, не ваша мода. |
|
Повернутися до початку |
|
 |
VORON Главный ЗАЗовод Орловщины

Статус: Offline Зареєстрований: 04.01.2008 Повідомлення: 2493 Звідки: Россия, Орловская область
|
Додано: 19 Серпень 2013 08:00 Заголовок повідомлення: |
|
|
+1 За ранний 968. Я таких ещё не видел
_________________ Искать и не сдаваться! |
|
Повернутися до початку |
|
 |
Corename Капитан Улитка


Статус: Offline Зареєстрований: 02.06.2008 Повідомлення: 2090 Звідки: Киев Моє авто: Белый Челленджер 968М 1993, Geely MK 2013
|
Додано: 19 Серпень 2013 14:47 Заголовок повідомлення: |
|
|
у Валеры Сотка-валич точно такой же.
_________________ Самое опасное на дороге - это полная уверенность в себе и в машине. |
|
Повернутися до початку |
|
 |
pavlu44o
Статус: Offline Зареєстрований: 04.06.2013 Повідомлення: 22 Звідки: Lviv Моє авто: zaz 968
|
Додано: 19 Серпень 2013 15:10 Заголовок повідомлення: |
|
|
Дякую за лікбез )) Назва теми змінюється на "ранній 968" 
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
petertuning

Статус: Offline Зареєстрований: 17.06.2004 Повідомлення: 2557 Звідки: kiev
|
Додано: 19 Серпень 2013 15:15 Заголовок повідомлення: |
|
|
выбито 968в???
_________________ тюнинг навсегда |
|
Повернутися до початку |
|
 |
petertuning

Статус: Offline Зареєстрований: 17.06.2004 Повідомлення: 2557 Звідки: kiev
|
Додано: 19 Серпень 2013 15:15 Заголовок повідомлення: |
|
|
хож это чьи номера?
_________________ тюнинг навсегда |
|
Повернутися до початку |
|
 |
ferenets ПетросянЪ

Статус: Offline Зареєстрований: 06.05.2010 Повідомлення: 463 Звідки: Киев
|
Додано: 19 Серпень 2013 16:00 Заголовок повідомлення: |
|
|
Херсон
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
ferenets ПетросянЪ

Статус: Offline Зареєстрований: 06.05.2010 Повідомлення: 463 Звідки: Киев
|
Додано: 19 Серпень 2013 16:23 Заголовок повідомлення: |
|
|
а в общем отличный аппарат! Давай больше фоток салона, мотора, и т.д. 
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
Николай Викторович

Статус: Offline Зареєстрований: 19.03.2011 Повідомлення: 461 Звідки: Крюковщина под Киевом Моє авто: ЗАЗ 968АЭ
|
Додано: 19 Серпень 2013 19:58 Заголовок повідомлення: |
|
|
Красивый экземпляр.Больше информации как ведет себя.
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
pavlu44o
Статус: Offline Зареєстрований: 04.06.2013 Повідомлення: 22 Звідки: Lviv Моє авто: zaz 968
|
Додано: 17 Листопад 2013 15:54 Заголовок повідомлення: |
|
|
Нарешті прийшов час зайнятись "запіком"
В пятницю та суботу разом з Володею (рекомендую як хорошого і порядного майстра у Львові 093435655сім) зробили ревізію мотора, ходової, пічки.
Що було зроблено:
1. Заміна внутрішнього підшипника генератора. Як виявилось в генератор перед тим ніколи не лазили. В зовнішній підшипник запакували літол. Саме ремонт генератора забрав у нас левову частку часу.
2. Заміна ремня генератора.
3. Попустили затягнуті клапани (підозра що останнього разу мотор обслуговував баран).
4. Підрівняли клапанні кришки для щільного прилягання до прокладки.
5. Заміна свічок на нові радянські (стояли дивні короткі свічки з одного боку, і напівубиті оригінальні з іншого).
6. Почистили контактну групу траблера.
7. Почистили центрифужний фільтр.
8. Нове моторне масло мінеральне.
9. Нове масло в коробку + тюбик "хадо" для трансміссій. Виявилось що в коробці було практично сухо, лише трошки нігролу... Заливали масло з допогою насоса і зєднаних між собою шлангів. Єдиний доступ до заливного отвору - з під машини. Мабуть тому в коробці і було сухо!
10. Вдалось зрушити (вд40) і нормально відрегулювати підсос, раніше його було.
11. Прочистив контактну групу насоса пічки.
12. Бензоводи коло насоса виявились забитими в кількох місцях - прочистили.
13. Запустили пічку! Володя каже що вона в ідеальному стані - практично ніколи не використовувалась
14. Підтягнулм кріплення рульової колонки.
15. Заміна підшипників ступиці переднього лівого колеса.
На черзі ходова, далі гальма.
Наразі дуже задоволоней станом машинки. Мотор в прекрасному стані - тяговитий, справляє враження сороківки, і тихий.
Електрика в ідеальному (працюють геть усі прилади і лампочки), на вигляд усе дуже акуратно (фото закину згодом).
Салон на 5 з мінусом. Обломана ручка відкривання дверей пасажира. Шукаю. Нічого не оригінального в салоні нема (можливо дзеркало заднього виду мінялось - закину фотку, радий буду почути ваші думки). Відсутні кріплення для ременів безпеки. Візжить спідометр на швидкості більшій ніж 60. Буду відкручувати щиток і змазувати шестерні. Бокові форточки у мають поломані верхні кріплення - думаю що робити.
Ну і нарешті - кузов! Рідна фарба. Не зважаючи на сліди ДТП і невдалий ремонт, сліди якого видно на водійських дверях та лівому передньому крилі, кузов у дуже хорошому стані - практично ніде не гнилий, міцний. Є підозра на те що він лужений, або частоково лужений. В моторному відсіку є місця де злізла рідна фарба і видно сліди легкої поверхневої корозії. Є думка обробити такі місця - зняти фарбу, нанести перетворювач ржі, потім грунт та емаль.
Зявився перелік запчастин, які я шукаю:
1. Куплю фари ФГ-105 в ідеальному стані. Можна лише світловий елемент (скло та рефлектор).
2. Молдінги на крила 4 шт.
3. Ручка відривання дверей
4. Самонарізи, якими кріпиться задня частина обшивки сидіння (оригінал). Фото залию згодом.
5. Коричнева кришка кріплення акумулятора і штанги кріплення до неї.
6. Штепсель до розетки 12В.
7. Ідеальні ручки закривання дверей.
8. Радіо Урал або подібні. До 1980-го року.
9. Гумки під поворотники та підфарники.
10. Думаю про розварки. Рідні диски у відмінному стані на хорошій рідній гумі. Думаю на звичайні покатушки купити запасний набір коліс. Як варіант - розварки. Питання: яка максимальна ширина задніх розварок, щоб не чіпати арки?
Більш детальні фотки на днях залию, і з вдячністю вислухаю Ваші поради. А наразі, покажу ті, що вдалось зробити поки не сів акумулятор мильниці.
кріплення "форточки"
салон
коцнута сторона

|
|
Повернутися до початку |
|
 |
XpoH

Статус: Offline Зареєстрований: 08.10.2012 Повідомлення: 490 Звідки: Житомир, Київ Моє авто: ЗАЗ 968М (Морська Хвилька)
|
Додано: 17 Листопад 2013 16:02 Заголовок повідомлення: |
|
|
машинка - вогонь! 
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
MAGNET

Статус: Offline Зареєстрований: 09.04.2006 Повідомлення: 1328 Звідки: Москва Моє авто: запорожець
|
Додано: 17 Листопад 2013 17:28 Заголовок повідомлення: |
поддержали 1 человек |
|
заз 968Б2, 1973 год выпуска, заглушки в задней панеле говорят о том что под его капотом могучая 30ка, о том что он Б2 свидетельствует длинный рулевой вал и руль как на 965, тумблер указателя поворотов на месте пепельницы. Перед кулисой из тоннеля должна торчать ось рычага тормоза.
ЗАЗ 968 выпускался с 1972 по 1979. ЗАЗ 968А с 1974 по 1980.
ЗАЗ 966В с 20.11.1966 по 1972 . ЗАЗ 966 с 1968 по 1972
Машина действительно очень ранняя, так как педаль тормоза на полу. От 966ВБ2 его отличают только механизмы запирания двери
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
Experrectus
Статус: Offline Зареєстрований: 02.03.2013 Повідомлення: 42 Звідки: г.Щёлково Моє авто: заз-965
|
Додано: 17 Листопад 2013 19:21 Заголовок повідомлення: |
|
|
Чумовой аппарат! И сохран...
_________________ Воткнем пылающий факел знаний в немытую жопу невежества... |
|
Повернутися до початку |
|
 |
|