Попередня тема :: Наступна тема |
Автор |
Повідомлення |
Bender

Статус: Offline Зареєстрований: 27.12.2010 Повідомлення: 15
|
Додано: 29 Грудень 2010 22:19 Заголовок повідомлення: Стайлинг 966 |
|
|
От є такий екзимпляр (фотки старі, але виглядає він таксамо):
Є три ідеї що з ним зробити
1. Відреставрувати (В фінанасовому плані не витягнем)
2. Зробити його в стилі ретлука зовні, салон довести до ідеалу і перебрати всю мех.частину. (занизити до підлоги, розварки.... ржавчина наполовину з хромом і т.д (набагато легше буде зробити чім 1 варіант).
3. Зробити приблизно от таке (но це під питанням бо рука не піднімається різати):
Прошу критикувати, підтримувати якийсь з вище написаних варіантів, або пропонувати свої (він не продається)
Також велике прохання до форумчан:
писати тільки по темі
до модерів:
у ВШН не відправляти!
_________________ Have no fear Bender Rodriguez is here! |
|
Повернутися до початку |
|
 |
Белый жужик

Статус: Offline Зареєстрований: 15.10.2009 Повідомлення: 513 Звідки: Одесса Моє авто: заз 968м
|
Додано: 29 Грудень 2010 22:35 Заголовок повідомлення: |
|
|
однозначно первый вариант,хоть он и дороже,но оно того стоит 
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
Белый жужик

Статус: Offline Зареєстрований: 15.10.2009 Повідомлення: 513 Звідки: Одесса Моє авто: заз 968м
|
Додано: 29 Грудень 2010 22:35 Заголовок повідомлення: |
|
|
однозначно первый вариант,хоть он и дороже,но оно того стоит 
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
Bender

Статус: Offline Зареєстрований: 27.12.2010 Повідомлення: 15
|
Додано: 29 Грудень 2010 22:41 Заголовок повідомлення: |
|
|
Белый жужик писав(ла): |
однозначно первый вариант,хоть он и дороже,но оно того стоит  |
хочеться звичайно 1 варіант, але мінімум 1тис. у.о. не має нажаль... а студенту важко знайти такі гроші!
_________________ Have no fear Bender Rodriguez is here! |
|
Повернутися до початку |
|
 |
CrusadeR

Статус: Offline Зареєстрований: 16.12.2008 Повідомлення: 1110 Звідки: РСФСР, КЖ, Обнинск Моє авто: '65 ЗАЗ 965АЭ, '76 ЗАЗ 968, 2х'73 АЗЛК 408ИЭ '77 АЗЛК 2140
|
Додано: 29 Грудень 2010 22:47 Заголовок повідомлення: |
|
|
Так куда торопиться? Делай его потихоньку в настоящий оригинал. Если нужны советы по вопросам оригинального комплектования машины- обращайся.
А если религия не позволяет работать с машиной нормально- разбери на з/ч и продай их заинтересованным лицам. Это будет куда меньшим глумлением, чем пункты 2 и 3, да и ты "конкрэтно поднимешься на перепродажах" (с).
_________________ Вы смеетесь? Или вы издеваетесь? (с) |
|
Повернутися до початку |
|
 |
el_fuego Маньяк-одиночка


Статус: Offline Зареєстрований: 03.12.2007 Повідомлення: 4855 Звідки: Дніпро -> Гатне, Київ Моє авто: ЗАЗ-966 яскраво-синій 1970 р.
|
Додано: 29 Грудень 2010 22:52 Заголовок повідомлення: |
|
|
а ты думаешь, что качественное исполнение пунктов 2 и 3 будет дешевле? -, уж поверь - никогда
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
Turok

Статус: Offline Зареєстрований: 13.03.2010 Повідомлення: 654 Звідки: Запорожье Моє авто: Заз968м.
|
Додано: 29 Грудень 2010 23:10 Заголовок повідомлення: |
|
|
конечно первый вариант
такая модель редкость как и горби, но деталей побольше будет 
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
John Warner ЗаЗоводной ЭцихоКлоПедист


Статус: Offline Зареєстрований: 07.11.2009 Повідомлення: 5912
|
Додано: 29 Грудень 2010 23:19 Заголовок повідомлення: |
|
|
Turok писав(ла): |
конечно первый вариант
такая модель редкость как и горби, но деталей побольше будет  |
+1
К тому же можно много чего с Мки приколхозить - кузов-то, считай, тот же.
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
Bender

Статус: Offline Зареєстрований: 27.12.2010 Повідомлення: 15
|
Додано: 29 Грудень 2010 23:33 Заголовок повідомлення: |
|
|
CrusadeR писав(ла): |
Так куда торопиться? Делай его потихоньку в настоящий оригинал. Если нужны советы по вопросам оригинального комплектования машины- обращайся.
А если религия не позволяет работать с машиной нормально- разбери на з/ч и продай их заинтересованным лицам. Это будет куда меньшим глумлением, чем пункты 2 и 3, да и ты "конкрэтно поднимешься на перепродажах" (с). |
Напевно ви праві... потрошку буду робити... В питаннях оригінальності звернусь, якщо буде потрібно!
Розібрати і розпродати релігія не позволяє, бо не хочу бути баригою, а віддавати задарма жаба дусить!
Варіант 2 дійсно недуже хочеться, але подумати можна! Варіант 3 впринципі можна буде виконати, але не в ближчі 2-3 роки, бо ми з Роском будемо зайняті його Адріатіком, цим і ще моїм + він зара париться над причепом! але вже є одна Ашка на замітці, такщо час і гроші покажуть...
el_fuego писав(ла): |
а ты думаешь, что качественное исполнение пунктов 2 и 3 будет дешевле? -, уж поверь - никогда |
Ну пункт 2 буде явно дешевшим чім 1 і З, і то так явно дешевше!
Turok писав(ла): |
конечно первый вариант
такая модель редкость как и горби, но деталей побольше будет  |
Модель дійсно рідкісна і дуже класна!!! Роско і я просто балдієм від 66
А нарахунок запчастин, не згідний! Їх набато важче дістати чім до 965, ну принаймі у нас! але це впринципі не проблема бо ми маємо знайомого в якого до 66 стільки запчастин що можна 2 машини зібрати і ше залишаться (вони не продаються, точніше продаються но тільки для нашого жужа!)
_________________ Have no fear Bender Rodriguez is here! |
|
Повернутися до початку |
|
 |
madmobile

Статус: Offline Зареєстрований: 08.09.2007 Повідомлення: 4179 Звідки: UA.Kiev,Vishorod Моє авто: 968М red; 965A 1966
|
Додано: 30 Грудень 2010 01:07 Заголовок повідомлення: |
|
|
John Warner писав(ла): |
Turok писав(ла): |
конечно первый вариант
такая модель редкость как и горби, но деталей побольше будет  |
+1
К тому же можно много чего с Мки приколхозить - кузов-то, считай, тот же. |
От эМки по кузову нифига не приколхозишь - передние крылья крышки капотов двери и даже внешние дверные ручки совершенно другие.
Как не крути, но детали от М-ки на 966 -м совершенно не смотрятся.
2 автор:
За сами только мысли о втором и третьем варианте нужно сразу что-то отрыва
А по поводу денег только одно приходит на ум - иди работай.
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
Bender

Статус: Offline Зареєстрований: 27.12.2010 Повідомлення: 15
|
Додано: 30 Грудень 2010 01:23 Заголовок повідомлення: |
|
|
madmobile писав(ла): |
За сами только мысли о втором и третьем варианте нужно сразу что-то отрыва
А по поводу денег только одно приходит на ум - иди работай. |
Всьо-всьо переконали буде варіант №1!
Та грошей як би трохи є + скоро будуть ше якщо вдасться продати машину, а якщо не вдасться то вона піде в метал (кузов) і гроші все одно будуть!
А знайти нормальну роботу, де беруть студента, де платять а не стараються наіпати дуже важко! навіть по при те що готовий на навчання по даній роботі!
З.І. Робота була і досить хороша але компанія збанкрутувала неочікувано і тепер трохи проблемно в фінансовому плані....
мені то ше як не як... а Роско так захоплюється Запорожцями шо пробує вичухати 2 їх утримувати + зробити 2 проекти.... як на мене це заслуговує поваги особливо тому, що його батьки і не тільки вони проти цього і він сам це все утримує в його 16 то років....
А якщо по темі то стоїть питання по його доках! його власник помер... але є Мка червона з документами, тому появилась ідея вварити її номера йому! Що ви про це думаєте? (я думаю що даїшники не розбираються в моделях і роках тому це все має пройти успішно)
_________________ Have no fear Bender Rodriguez is here! |
|
Повернутися до початку |
|
 |
madmobile

Статус: Offline Зареєстрований: 08.09.2007 Повідомлення: 4179 Звідки: UA.Kiev,Vishorod Моє авто: 968М red; 965A 1966
|
Додано: 30 Грудень 2010 01:32 Заголовок повідомлення: |
|
|
Гаїшники за те добре розбираються в зварних швах та їх обробці.
Підозрілі машини вони одним місцем чують за декілька кілометрів 
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
Bender

Статус: Offline Зареєстрований: 27.12.2010 Повідомлення: 15
|
Додано: 30 Грудень 2010 01:50 Заголовок повідомлення: |
|
|
madmobile писав(ла): |
Гаїшники за те добре розбираються в зварних швах та їх обробці.
Підозрілі машини вони одним місцем чують за декілька кілометрів  |
Так то ж не я буду переварювати а майстер з 40-ка річним стажем)))
а менти в нас тупарилі, вони при переоформленні мого жужа придерлися до двигуна, мол стандартна 40іка не є стандартним двигуном....
Шо казати вже про роки і тимбільше моделі!
А номери вони тільки звірили і все ніяких швів навіть не продивлялись!
_________________ Have no fear Bender Rodriguez is here! |
|
Повернутися до початку |
|
 |
CrusadeR

Статус: Offline Зареєстрований: 16.12.2008 Повідомлення: 1110 Звідки: РСФСР, КЖ, Обнинск Моє авто: '65 ЗАЗ 965АЭ, '76 ЗАЗ 968, 2х'73 АЗЛК 408ИЭ '77 АЗЛК 2140
|
Додано: 30 Грудень 2010 09:03 Заголовок повідомлення: |
|
|
Вот от эмки как раз нужно сюда присрать передние крылья, если только нет желания воссоздать комплект начала 71 года, но что-то не вижу смысла, машина- то старше. В мыльничных крыльях подшпатлевать отверстия для прыщей и поставить горбатовские (как сейчас сделано).
И, кстати, говоря,действительно, от эмки больше сюда ничего почти не канает. Рулевые тяги тут даже должны быть тонкие горбатовские. Относительно сложно доставаемых деталей, которые потребуются: не драные 966 сидушки нужного цвета, уплотнители без канавок- это из того, что видно. Бампер задний тоже хорошо бы заменить, но вот найти приличный 4составной- не знаю даже.. Задуть все это безобразие дешевле всего в рубин-110, который был тогда и сейчас выпускается- не придется подбирать.
_________________ Вы смеетесь? Или вы издеваетесь? (с) |
|
Повернутися до початку |
|
 |
kastet780

Статус: Offline Зареєстрований: 02.06.2010 Повідомлення: 603
|
Додано: 30 Грудень 2010 09:03 Заголовок повідомлення: |
|
|
1 и 2 вариант будет иметь отличия лишь в поиске оригенальных потрашков в виде колпаков зеркала наружного с молдингами. Если не строить из себя маниакального коллекционера, дабы ограничить себя поиском ниток и дермонтина на сидения эпохи ЗАЗ 966, то по деньгам разница не сильно будет заметна. Большая часть работ будет одинакова.
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
petertuning

Статус: Offline Зареєстрований: 17.06.2004 Повідомлення: 2557 Звідки: kiev
|
Додано: 30 Грудень 2010 10:07 Заголовок повідомлення: |
|
|
я тебе скажу одно-я тоже был студентом и у меня тоже был 968...скажу одно..тебе не бабло надо, а руками своими работать и восстанавливать его....
_________________ тюнинг навсегда |
|
Повернутися до початку |
|
 |
madmobile

Статус: Offline Зареєстрований: 08.09.2007 Повідомлення: 4179 Звідки: UA.Kiev,Vishorod Моє авто: 968М red; 965A 1966
|
Додано: 30 Грудень 2010 19:10 Заголовок повідомлення: |
|
|
По поводу передних крыльев есть одна очень заметная особенность - разный радиус изгиба в районе повторителя и чашечки фары. В мыльницы он гораздо больше чем в 66-го и эта разница очень кидается в глаза.
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
el_fuego Маньяк-одиночка


Статус: Offline Зареєстрований: 03.12.2007 Повідомлення: 4855 Звідки: Дніпро -> Гатне, Київ Моє авто: ЗАЗ-966 яскраво-синій 1970 р.
|
Додано: 30 Грудень 2010 19:54 Заголовок повідомлення: |
|
|
а еще я столкнулся с тем, что передняя часть эмошных крыльев не стыкуется с крышкой багажника
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
|