Русский, помни, что настанет тот час, когда и тебя спросят - а что ты сделал, чтобы остановить военные преступления своей страны в Украине?
Возможно даже, что этот вопрос зададут твои дети или внуки, которых будет посылать на три буквы весь мир.
Вам будет невыносимо стыдно за то, что взрастили у себя путинизм. Но тогда будет уже поздно что-то сделать. А сейчас - ещё не поздно.
Хотя, уже гештальт закрыт

Список форумів ЗАЗ Форум ЗАЗ Форум
Присвячений автомобілям Запорожець
 
    ПошукПошук   Увійти та перевірити приватні повідомленняУвійти та перевірити приватні повідомлення РеєстраціяРеєстрація
    ПрофільПрофіль   ВхідВхід 

Фотогалерея - Файлохранилище - Чат - Укр->Рус переклад
Книжкова полиця
 
Расточка под ВАЗовские поршня
На сторінку Попер.  1, 2, 3 ... 25, 26, 27 ... 49, 50, 51  Наст.
 
Почати нову тему   Відповісти на тему    Список форумів ЗАЗ Форум -> Двигун
Попередня тема :: Наступна тема  
Автор Повідомлення
Vadim_K



Статус: Offline
Зареєстрований: 16.02.2008
Повідомлення: 1863
Звідки: Львів

ПовідомленняДодано: 14 Грудень 2009 22:36    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Фотка тіки шо, на телефон, так шо якість не дуже, але суть ясна http://zaz.kiev.ua/forum/gallery/?do=sa&g=11441&a=3122
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення ICQ Number
Ro968Ma



Статус: Offline
Зареєстрований: 15.07.2009
Повідомлення: 191
Звідки: Чортків, Тернопільська обл.

ПовідомленняДодано: 14 Грудень 2009 23:14    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Shocked
Ось вам і офіційні характеристики мотора розточеного до 79 мм. Думаю цілком схоже на правду, десь на форумі читав, що народні умільці ще за совдепу додумались розточувати під жигульовські поршня зазовські мотори. А інженери МеМЗа мабуть перевіряли практику в теорії. Правда в серію, скоріше всього, не пішло. Як і багато чого прогресивного в ссср.

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail ICQ Number
Vadim_K



Статус: Offline
Зареєстрований: 16.02.2008
Повідомлення: 1863
Звідки: Львів

ПовідомленняДодано: 15 Грудень 2009 00:33    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


дуже широко було поширено розточка під 78 мотоциклєтні поршні , правда там з пальцями тре було гратися, і проставки ставити, бо більший розмір від дна до центра пальця...є в наявності такий комплект б/у , шатуни, поршні гільши..., правда ставити шось не дуже хо таке Laughing
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення ICQ Number
maxx
Запцацковед
Запцацковед


Статус: Offline
Зареєстрований: 04.12.2003
Повідомлення: 4890
Звідки: г. Симферополь
Моє авто: ЗАЗ968М, ЗАЗ968

ПовідомленняДодано: 15 Грудень 2009 12:52    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


ИНТЕРЕСНАЯ ИНФА, СПАСИБО
ТАКОГО НИГДЕ НЕ ВСТРЕЧАЛ

ЕСТЬ ПАРА МЫСЛЕЙ ПО ЭТОМУ ПОВОДУ

1. В 90-Е НАЧАЛИСЬ ПЕРЕБОИ С ПОСТАВКАМИ ЗАПЧАСТЕЙ (В ДАННОМ СЛУЧАЕ МОЖ С РОССИЙСКИМИ КОЛЬЦАМИ 76,0), ПОЭТОМУ СТАЛИ СТАВИТЬ ХАРЬКОВСКИЕ ПОРШНЕВЫЕ, КОЛЬЦА НАВЕРНОЕ С ВАЗА ОДЕССКОГО ЗАВОДА
2. КОСВЕННЫМ ПОДТВЕРЖДЕИЕМ МОИХ ПРЕДПОЛОЖЕНИЙ МОЖЕТ ЯВЛЯТЬСЯ ОТСУТСТВИЕ ИНФОРМАЦИИ В КАТАЛОГАХ ЗАПЧАСТЕЙ.
3. В ТЕ ГОДЫ МАШИНЫ ЛЕПИЛИ ИЗ ТОГО, ЧТО БЫЛО. У МЕНЯ БЫЛ ЛУАЗ НОВЫЙ 92 ГОДА, ТАК ТАМ ВНУТРИСАЛОННОЕ ЗЕРКАЛО ЗАМЕНЯЛОСЬ БОКОВЫМ, ЕСТЕСТВЕННО ДЕРЖАЛОСЬ НА 1М ВИНТЕ, А ЗАЗИК 93 ГОДА БЫЛ БЕЗ ВНУТРИСАЛОННЫХ РУЧЕК И ЧАСОВ, А ТАКЖЕ НЕ БЫЛО ШУМКИ


_________________
Тот, кто не хочет слушать, не услышит и не поверит, а тот, кто верит и понимает, не нуждается в объяснениях.
О.Хайям
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail ICQ Number
Zaz 968 1975
НенАвиЖу RamzesА


Статус: Offline
Зареєстрований: 02.06.2009
Повідомлення: 2424
Звідки: от туда
Моє авто: Geely mk new comfort 2011 Пежо 301 1,6hdi

ПовідомленняДодано: 15 Грудень 2009 18:44    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Чето мне слабо вериться в это. Были движки заводские 1.3.Мощьность та осталась, крутящий момент тоже тот.Разгон такой как и 1.2? Там случайно не опечатка на вкладыше?
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення ICQ Number
Vadim_K



Статус: Offline
Зареєстрований: 16.02.2008
Повідомлення: 1863
Звідки: Львів

ПовідомленняДодано: 15 Грудень 2009 19:07    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Zaz 968 1975 я звісно себе стримував раніше, але зара спитаюся, ти давно у психіатра обстежувався?, ти хоть раз в життю бачив характеристики 40?, там ж зовсім інші характеристи...ти вже навіть не смішиш мене, а зхарив своєю безглуздою дибільною впертістю Confused

Спеціально для сліпих і впертих - терше для мотора з 76 поршнями(стокова сороківка) і для моторів під 79 поршня:
1) робочий обєм - 1197 і 1293
2)номінальна потужність по ГОСТ 14846-81, (кВт) л.с -
брутто - (30,8 ) 42 і (33 ) 45
нетто - (28 ) 38 і (30 ) 41
3)Частота обертання колінвалу мин-1(об/мин)-
брутто - 4400 і 3000....3800
нетто - 4300 і 2700...3200
4) Максимальний обертальний момент Н*м (кгс*м)
брутто - 74.5 (7.6) і 80 (8.2 )
нетто - (7.4) і 78.3 (8 )

Ще раз кажу що час розгону і контрольний розхід вказаний не мінімальний, і не розрахунковий, а середньо статистични, тобто гарантований заводом..

Zaz 968 1975 якщо ти ще не порбачив різниці між характеристиками, то раджу після психіатра, ще до окуліста звернутися...

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення ICQ Number
Zaz 968 1975
НенАвиЖу RamzesА


Статус: Offline
Зареєстрований: 02.06.2009
Повідомлення: 2424
Звідки: от туда
Моє авто: Geely mk new comfort 2011 Пежо 301 1,6hdi

ПовідомленняДодано: 15 Грудень 2009 21:50    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


У меня в книжке характиристики такие же для сороковки для 1.2 могу отсканировать. В каждой книжке по разному написано, так что какой верить. Лично мне уже всеравно был 1.3 мотор или небыло, какие его характеристики, знаю одно что для меня родной уже в далеком прошлом, что я никогда не вернусь к сороковке.
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення ICQ Number
Vadim_K



Статус: Offline
Зареєстрований: 16.02.2008
Повідомлення: 1863
Звідки: Львів

ПовідомленняДодано: 15 Грудень 2009 22:18    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Ну так якого хера ти тоді тут засираєш??? Question Confused

Доречі, ти дійсно до окуліста звернися, я тобі надав дані по двум моторам, при чому на мотор 1.2 були взяті характеристики з 7 різних книшках по запорожцю, із 4 різних каталогах, а ще з чотирьох книжок в яких були характеристики сороівки, і як бачиш у мене всі дані співпали між собою зі стількох джерел по мотору 1.2 а в тебе нє...

ОТ ДУЖЕ ХОЧУ ЩОБ ТИ ЯК НАЙШИДШЕ ВІДСКАНУВАВ ТУ КНИЖКУ !!!!!

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення ICQ Number
LEKS
Авторитетище
Авторитетище


Статус: Offline
Зареєстрований: 15.04.2003
Повідомлення: 7163
Звідки: Боярка (пригород КИЕВА)

ПовідомленняДодано: 15 Грудень 2009 23:11    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


вадим, что-то от тебя все-время слова какие-то нехорошие идут. может,будешь поспокойнее?

"- что это он все: холоп да холоп?!
- а это у него роль такая.
- это роль ругательная и прошу ее ко мне не применять!" ТМ (иван васильевич меняет профессию)


_________________
050-5254195
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail ICQ Number
ENERGI



Статус: Offline
Зареєстрований: 08.08.2008
Повідомлення: 19


ПовідомленняДодано: 15 Грудень 2009 23:24    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


А чого зразу на Вадима наїжджати?? Він все правильно пише, питається. а от Zaz 968 1975 вперся як осел в стіну і почав тему портити, то реально захарює, так як проблема не вирішується..
Повернутися до початку
Переглянути профіль Відправити приватне повідомлення
polus



Статус: Offline
Зареєстрований: 20.05.2009
Повідомлення: 747
Звідки: kiev
Моє авто: 74 Vintage 09

ПовідомленняДодано: 15 Грудень 2009 23:32    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


у второго моего брата был зеленый мыльнитса30 поставил агрегат40 и расточил под ВАЗ быстрый сцуко был и мащавый не грелся .ездили мелитополь - воронеж 140 СРЕДНЯЯ и ресурс был как завод прописал .единственно ЗИМА трабл.некомфорт. тогда на дорогах 2106 пировали-так они в жопе были, и очень нервничали по поводу обгона ЗАЗОМ ихних жиг.
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення
LEKS
Авторитетище
Авторитетище


Статус: Offline
Зареєстрований: 15.04.2003
Повідомлення: 7163
Звідки: Боярка (пригород КИЕВА)

ПовідомленняДодано: 15 Грудень 2009 23:43    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


ENERGI писав(ла):
А чого зразу на Вадима наїжджати?? Він все правильно пише, питається. а от Zaz 968 1975 вперся як осел в стіну і почав тему портити, то реально захарює, так як проблема не вирішується..
поверь, я тоже могу написать, что вы как ослы - уперлись в поршня на 79 и ниипет. но я ж этого не делаю!

"- господин судья, могу ли я назвать истца грязной, жирной, мерзкой свиньей!
- нет, вы не можете называть истца грязной, жирной, мерзкой свиньей!
- в таком случае, я не буду называть истца грязной, жирной, мерзкой свиньей!"


_________________
050-5254195
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail ICQ Number
madmobile



Статус: Offline
Зареєстрований: 08.09.2007
Повідомлення: 4179
Звідки: UA.Kiev,Vishorod
Моє авто: 968М red; 965A 1966

ПовідомленняДодано: 16 Грудень 2009 00:12    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


LEKS писав(ла):
поверь, я тоже могу написать, что вы как ослы - уперлись в поршня на 79 и ниипет. но я ж этого не делаю!



так тема называется Расточка под ВАЗовские поршня

а не замена на тавро двиг или МеМЗ-968 говно Exclamation

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail
polus



Статус: Offline
Зареєстрований: 20.05.2009
Повідомлення: 747
Звідки: kiev
Моє авто: 74 Vintage 09

ПовідомленняДодано: 16 Грудень 2009 00:18    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


а в наше время заз моторы говно товарищи,говно потому шо нет хороших комплектующих -один сырец нахрен .не гдето есть но нам не подходит Crying or Very sad
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення
ENERGI



Статус: Offline
Зареєстрований: 08.08.2008
Повідомлення: 19


ПовідомленняДодано: 16 Грудень 2009 00:27    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


polus писав(ла):
а в наше время ЗАЗ моторы говно товарищи,говно потому шо нет хороших комплектующих -один сырец нахрен .не гдето есть но нам не подходит Crying or Very sad

Я думаю той хто шукає той находить, але розточена 40 так достойно пре Cool + ще врахувати ностальгію))

Повернутися до початку
Переглянути профіль Відправити приватне повідомлення
Vadim_K



Статус: Offline
Зареєстрований: 16.02.2008
Повідомлення: 1863
Звідки: Львів

ПовідомленняДодано: 16 Грудень 2009 00:29    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


LEKS я звісно розумію про що ти говориш, але як я вже писав то навіть не смішно...про те що ми вперлися, так це твоя справа, без питань, пиши що всі хто бавиться з рідним неправильно роблять, і треба інший мотор, я навіть слова проти того кривого не напишу в тій темі, я розумію що ти найшов собі колегу по установці іншого мотору, не маю нічого проти, НО, ти знаєш, уже реально захарило читати цей мараз на форумі, ти перелмистай і глянь, тут уже у всіх темах я чув що тавро мотор то "ВЕЩЬ", тема як називається, розточка мотора чи заміна мотору, нах таке писати?, він дійсно вперся як осел... ти перелистай і прочитай як розумна людина останні 6-7 сторінок шо він тут городе, йому реальні факти подають, а він всеодно - вітер в харю я фігарю...може перше йому тре було так сторінок 4 назад зауваження зробити, і не булоб цього всього..... бо з останньої його відповіді чогось якось в глибині душі я себе відчув так ніби я "піздун", тай взвгалі зі всіх його відповідей, коли реально посилання даєш. він навіть не читаючи починає бакланити мене що я поршня з ложок собі постави, і на галімій по його сороковці їзджу швидше ніж він з тавро мотором...ну абсурд дійсно якийсь, то вже не смішно...ну як можу я себе вести якщо людина сліпа виходячи з того як він себе виде і що пише і технічно не грамотна...про що може бути мова, нашо тоді тут писати з биттям себе кулаком в груди... раз я не правий і образив то я дико вибачаюсь,і про те що я сваритися з ним не хочу то я писав уже в темі про вакумний підсилювавч...давай те так, створіть тему з голосуванням, і назвіть чи схарив вас Zaz 968 1975 зі сввоєю балаканиною про тавро мотор, і все стане на свої місця... а ще краще буде ми пишемо в цій темі по темі, і я ні слова кривого нікому не кажу, але інша сторона хочаб вчиться читати і повноцінно відповідати на птання чи зауваженняінших, конструктивно їх обгрунтовуючи, а не заявляти що то "опичатка" чи помарка...ви гляньте на тираж того вкладиша, тай буде те знати скіки моторів завод планував випустити...
На разі всім дякую за увагу, і ще раз прошу пробачення тих кого я образив...

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення ICQ Number
LEKS
Авторитетище
Авторитетище


Статус: Offline
Зареєстрований: 15.04.2003
Повідомлення: 7163
Звідки: Боярка (пригород КИЕВА)

ПовідомленняДодано: 16 Грудень 2009 00:32    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


если б не ругня по тавромотору, в этом топике сейчас было бы 9 ответов и она лежала бы где-нибудь на 3 странице от начала. повторюсь - результатов по переходу на поршневую большего диаметра практически нет, полезных результатов - почти ноль. а замен двигателей даже по форуму - десятки.
да тому же вадиму если бы сейчас поставили хотя бы таврийский двиг, а потом сняли и вернули сороковку на 79, он бы первым сказал, что стало хуже - верните назад "тавропомойку"


_________________
050-5254195
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail ICQ Number
Vadim_K



Статус: Offline
Зареєстрований: 16.02.2008
Повідомлення: 1863
Звідки: Львів

ПовідомленняДодано: 16 Грудень 2009 00:38    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


LEKS я їздив на машині з тавро мотором, але ти знаєш...як би то сказати...все добре, тіки от немає того духу дирчащого заді мотору...повітряника, в тому для мене і є весь як то кажуть смак в тій машині...Люди, давайте хоть трохи збережемо оригінали тих машин, я маю рідний мотор свого апарату, і його не форсую, а роблю всякі розточки, 3 компресійне тіки за ради того, що свої теоретичні знання хочу ще практичними підтвердити, мені то цікаво, невже то гірше ніж я б по кабакам би шлявся....з такими розмовами, давайтк переваремо наші машини на бази передньо привідних..тож краще ніж тавро мотор...я від вас трохи в шоці... Rolling Eyes , краще б ви відповіли на моє питання...хоть хтось, хоть щось... Confused
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення ICQ Number
Nazgul



Статус: Offline
Зареєстрований: 14.05.2004
Повідомлення: 2090
Звідки: Сумская обл.

ПовідомленняДодано: 16 Грудень 2009 12:52    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


LEKS писав(ла):
если б не ругня по тавромотору, в этом топике сейчас было бы 9 ответов и она лежала бы где-нибудь на 3 странице от начала. повторюсь - результатов по переходу на поршневую большего диаметра практически нет, полезных результатов - почти ноль. а замен двигателей даже по форуму - десятки.
да тому же вадиму если бы сейчас поставили хотя бы таврийский двиг, а потом сняли и вернули сороковку на 79, он бы первым сказал, что стало хуже - верните назад "тавропомойку"

Ну я езжу с поршневой 79......Точнее щас уже братан.....
Какие нужны результаты? Мотор уже лет 5 как откапитален......
Ездит, тянет хорошо, заводится в мороз без бубна, ездил на нем на море без намека на перегрев ....Какие еще результаты нужны?
Если девайс нормально работает, то что о нем писать? Работает себе и работает.

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення ICQ Number
Zaz 968 1975
НенАвиЖу RamzesА


Статус: Offline
Зареєстрований: 02.06.2009
Повідомлення: 2424
Звідки: от туда
Моє авто: Geely mk new comfort 2011 Пежо 301 1,6hdi

ПовідомленняДодано: 16 Грудень 2009 19:06    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Vadim_K писав(ла):
LEKS я їздив на машині з тавро мотором, але ти знаєш...як би то сказати...все добре, тіки от немає того духу дирчащого заді мотору...повітряника, в тому для мене і є весь як то кажуть смак в тій машині...Люди, давайте хоть трохи збережемо оригінали тих машин, я маю рідний мотор свого апарату, і його не форсую, а роблю всякі розточки, 3 компресійне тіки за ради того, що свої теоретичні знання хочу ще практичними підтвердити, мені то цікаво, невже то гірше ніж я б по кабакам би шлявся....з такими розмовами, давайтк переваремо наші машини на бази передньо привідних..тож краще ніж тавро мотор...я від вас трохи в шоці... Rolling Eyes , краще б ви відповіли на моє питання...хоть хтось, хоть щось... Confused

У меня тавромотор дырчит как родной. из двой ных глушителей сварен в один. один как резонатор второй как глушитель.

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення ICQ Number
Показати повідомлення:   

Почати нову тему   Відповісти на тему    Список форумів ЗАЗ Форум -> Двигун Часовий пояс: GMT + 3
На сторінку Попер.  1, 2, 3 ... 25, 26, 27 ... 49, 50, 51  Наст.
Сторінка 26 з 51

 
Перейти:  
Ви не можете починати теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете знищити свої повідомлення
Ви не можете голосувати в опитуваннях

Знайти повідомлення з часу Вашого останнього відвідування
ЗАЗ Форум  



Powered by phpBB © 2001, 2008 phpBB Group