Попередня тема :: Наступна тема |
Автор |
Повідомлення |
enot2238
Статус: Offline Зареєстрований: 31.07.2009 Повідомлення: 7 Звідки: Симферополь Моє авто: ЗАЗ 968А
|
Додано: 06 Серпень 2009 16:01 Заголовок повідомлення: Обработка кузова строительным селиконом |
|
|
Доброго времени суток уважаемые зазоводы. Я здесь человек новый, так что если что извеняйте. Занимаюсь сечас ремонтом кузова, тобеш меняю дно, пороги и т.д. Вот задумался, а что если обработать это все строительным селиконом вместо битумной мастики)))))
Кто что думает по этому поводу напишите пожалуста 
_________________ Запорожец король дорог |
|
Повернутися до початку |
|
 |
Teddy Bear

Статус: Offline Зареєстрований: 20.03.2008 Повідомлення: 1789 Звідки: Хутор Киев Моє авто: ЗАЗ 965А
|
Додано: 06 Серпень 2009 16:21 Заголовок повідомлення: |
|
|
строительный силикон содержит уксусную кислоту в качестве отвердителя.
а как влияет кислота, любая, на железо понятно и ежу.

|
|
Повернутися до початку |
|
 |
enot2238
Статус: Offline Зареєстрований: 31.07.2009 Повідомлення: 7 Звідки: Симферополь Моє авто: ЗАЗ 968А
|
Додано: 06 Серпень 2009 16:42 Заголовок повідомлення: |
|
|
Спасибо за подсказку, этот момент я упустил.
_________________ Запорожец король дорог |
|
Повернутися до початку |
|
 |
X2-bec
Статус: Offline Зареєстрований: 09.12.2005 Повідомлення: 3206 Звідки: Харьков
|
Додано: 06 Серпень 2009 21:35 Заголовок повідомлення: |
|
|
Если денег не жалко, то можешь обработать герметиком для сварных швов... Прикольная штука 
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
enot2238
Статус: Offline Зареєстрований: 31.07.2009 Повідомлення: 7 Звідки: Симферополь Моє авто: ЗАЗ 968А
|
Додано: 06 Серпень 2009 22:40 Заголовок повідомлення: |
|
|
Общался с соседом на эту тему и он сказал что на счет силикона не знает, но подкинул идейку молно они отчищали корабли от ржавчины перед покраской какойто щавельной кислотой. Затем пообщался с преподоватилем по химии из университета, он подсказал что можно удалить ржавчину фосфорной кислотой и затем вскрыть силиконом, уксус действует как затвердитель и ни какого влеяния на мета не окажет.
Кто что думает на счет обработки кислотами, а может даже пробывал напишите пожалуста))))))))))))
_________________ Запорожец король дорог |
|
Повернутися до початку |
|
 |
X2-bec
Статус: Offline Зареєстрований: 09.12.2005 Повідомлення: 3206 Звідки: Харьков
|
Додано: 06 Серпень 2009 22:55 Заголовок повідомлення: |
|
|
Всеми известный преобразователь ржавчины основан на ортофосфорной кислоте. Т.ч все пучком, я пробовал, опыт позитивный 
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
enot2238
Статус: Offline Зареєстрований: 31.07.2009 Повідомлення: 7 Звідки: Симферополь Моє авто: ЗАЗ 968А
|
Додано: 06 Серпень 2009 23:03 Заголовок повідомлення: |
|
|
А не подскажешь какой брал. Потому что я один раз купил и очень расстроился. Он мне не помог. Чтоб снять маленький слой ржавчины мне пришлось деталь неделю в преобразователе мочить.
_________________ Запорожец король дорог |
|
Повернутися до початку |
|
 |
X2-bec
Статус: Offline Зареєстрований: 09.12.2005 Повідомлення: 3206 Звідки: Харьков
|
Додано: 07 Серпень 2009 00:01 Заголовок повідомлення: |
|
|
Брал фирмы ВАМП (понравился) - сволочь такая, что и родную краску съедает... Есть еще Зебра, но не пробовал.
Вообще принцип такой, что надо в любом случае сначала вручную все равно зачищаешь ржавчину, а потом проходишься преобразователем, бо он только поверхностный слой выедает. Как грунт тож хорош, грязюка липнет и вьедается, ну а краска ессно лучше 
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
enot2238
Статус: Offline Зареєстрований: 31.07.2009 Повідомлення: 7 Звідки: Симферополь Моє авто: ЗАЗ 968А
|
Додано: 07 Серпень 2009 08:31 Заголовок повідомлення: |
|
|
Спасибо огромное)))))))) Щас пойду на рынок и буду тварить дальше, главное чтоб опять какую нибуть мурсалу не подсунули 
_________________ Запорожец король дорог |
|
Повернутися до початку |
|
 |
Lanc Дохтор Снежок


Статус: Offline Зареєстрований: 24.07.2006 Повідомлення: 10319 Звідки: Київ Моє авто: ЗАЗ968М был -005, г/в 1985; ЗАЗ968 г/в 1975; ЗАЗ965 г/в 1965
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
enot2238
Статус: Offline Зареєстрований: 31.07.2009 Повідомлення: 7 Звідки: Симферополь Моє авто: ЗАЗ 968А
|
Додано: 07 Серпень 2009 18:35 Заголовок повідомлення: |
|
|
Спасибо за совет.
Макса я знаю, он меня обычно с моими вопросами на форум посылает У меня вечно какие нибуть ненормальные идеи в голове возникают))))))
_________________ Запорожец король дорог |
|
Повернутися до початку |
|
 |
Ro968Ma
Статус: Offline Зареєстрований: 15.07.2009 Повідомлення: 191 Звідки: Чортків, Тернопільська обл.
|
Додано: 09 Серпень 2009 22:13 Заголовок повідомлення: |
|
|
Із власного досвідо боротьби із іржою (правда не на атомобілі, а так по господарці) прийшов до наступних висновків.
Нормальний перетворювач іржі - ЗЕБРА, ВАМП випускає щось типу ЗЕБРИ, але набагато агресивніше (мабуть і краще).
Проте є ньюанс, скрутив багажник, ще совдеповський, порівняв, підрихтував, він був покритий антикорозійним металевим покриттям, але в кількох місцях поржавів, я на нього ВАМПУ, а воно те антикорозійне покриття розїло, прочина в тому що не розколотив в банці от воно мабуть і поділилось на компоненти, післю того як розколотив такого не було, але все одно антикорозійна поверхня трохи міняла свій колір. Так що використовувати такі речі слід виключного для заліза, але не для інших сплавів.
Ще в магазинах можна напитати ортофосфорну кислоту (дорога - два роки тому 180 грн. - 10л.). Не бачив і не пробував. Але ВАМП і Зебра на її основі.
Ще колись пробував АКВО (Болгарія чи десь в тому регіоні). Не сподобалось, його потрібно змивати водою з содою, провда після себе білий метал, аж дивитись приємно. Проте речі ним оброблені починають ржавіти швидше ніж ЗЕБРОЮ. Можливо через що дуже агресивна речовина, раз кинув поржавілий підшипник, так в ньому дирки повиїдало, як в швейцарському сирі тільки маленькі. Також зїдало з усього антикорозійні металеві покриття.
А так на дачі все оброблене болгаркою, потім Зеброю (огорожа, опори під виноград і т.д.) і потім покрито сірою грутовкою два рази тримається вже два роки. Зебра і ВАМП пертворюють іржу в сіль, яка не взаємодіє з водою і не пропускає кисню, адже іржа - з хімії гідрооксид заліза (тобто залізо + вода + кисень). Без одного компоненту вона не утвориться. Велику металеву пластину оброблену ЗЕБРОЮ без грунтовки я лишив надворі, рік пройшов а вона і далі фіолетова, лише де був грубий шар іржі - ржавіє.
А від силікону необроблене залізо ржавіє, теж на власному досвіді переконався і не раз, навіть цинкована бляха і та від силікону темніє.
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
Ro968Ma
Статус: Offline Зареєстрований: 15.07.2009 Повідомлення: 191 Звідки: Чортків, Тернопільська обл.
|
Додано: 09 Серпень 2009 22:19 Заголовок повідомлення: |
|
|
Забув додати - ЗЕБРА і ВАМП на водній основі, в мене на дачі була замерзла ЗЕБРА, після того щось не те, колір заліза не такий темно-фіолетовий після обробки, нема різкого запаху, не подобається мені це.
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
|