Попередня тема :: Наступна тема |
Автор |
Повідомлення |
Samuraj
Статус: Offline Зареєстрований: 12.03.2006 Повідомлення: 147 Звідки: Rivne
|
Додано: 10 Квітень 2006 13:28 Заголовок повідомлення: Виникли деякі питання |
|
|
Панове, у мене виникли деякі питання, якщо можете допоможіть:
якщо відпустити газ, коли машина працює на холостих і двигун має 40-50 градусів температури, то двигун поступово скидає оберти, а потім зовсім глохне, це нормально? Якщо ні, то як з цим боротися?
І ще одне, машина працювала на холостих з деякою підгазокою приблизно 20 хвилин при цьому нагрілася лише до 50 градусів, якщо вірити термодаччику. Таке може бути чи це термодаччик бреше?
Наперед дякую за конструктивні поради.
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
Greyglass Невозмутимый Альфаман


Статус: Offline Зареєстрований: 09.02.2004 Повідомлення: 1659 Звідки: Киев
|
Додано: 10 Квітень 2006 14:21 Заголовок повідомлення: Re: Виникли деякі питання |
|
|
Samuraj писав(ла): |
Панове, у мене виникли деякі питання, якщо можете допоможіть:
якщо відпустити газ, коли машина працює на холостих і двигун має 40-50 градусів температури, то двигун поступово скидає оберти, а потім зовсім глохне, це нормально? Якщо ні, то як з цим боротися? |
Очень похоже на недооткрытый подсос. Перелив типа.
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
Инженерв

Статус: Offline Зареєстрований: 27.10.2005 Повідомлення: 296 Звідки: Одесса
|
Додано: 10 Квітень 2006 18:06 Заголовок повідомлення: Re: Виникли деякі питання |
|
|
Samuraj писав(ла): |
Панове, у мене виникли деякі питання, якщо можете допоможіть:
якщо відпустити газ, коли машина працює на холостих і двигун має 40-50 градусів температури, то двигун поступово скидає оберти, а потім зовсім глохне, це нормально? Якщо ні, то як з цим боротися?
І ще одне, машина працювала на холостих з деякою підгазокою приблизно 20 хвилин при цьому нагрілася лише до 50 градусів, якщо вірити термодаччику. Таке може бути чи це термодаччик бреше?
Наперед дякую за конструктивні поради. |
При других температурах всё в порядке ? 
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
SFX

Статус: Offline Зареєстрований: 15.04.2004 Повідомлення: 141 Звідки: Ukraine, Odessa
|
Додано: 11 Квітень 2006 10:43 Заголовок повідомлення: Re: Виникли деякі питання |
|
|
Samuraj писав(ла): |
якщо відпустити газ, коли машина працює на холостих і двигун має 40-50 градусів температури, то двигун поступово скидає оберти, а потім зовсім глохне, це нормально? |
На исправном настроеном двиге это не нормально. Движок должен хорошо держать холостые оботоры прогревшись до 40 град. У меня так.
Причиной падения оборотов до нуля может быть частичное засорение каналов холостого хода, неисправность ЭППХ (если таковой имеется, ставят на карбах K133A), подсос воздуха на стыках впускного коллектора (может карбюратор отпустился, проверь его крепление к впускному коллектору, подтяни), ну и если компрессии нет, то тоже низкий ХХ держать не будет.
Попробуй на карбюре чуть выкрути винт холостого.
Ваще кабрюратор у тебя какой? (сбоку на нем написано) И сколько трубочек от дросельной заслонки идет?
Цитата: |
І ще одне, машина працювала на холостих з деякою підгазокою приблизно 20 хвилин при цьому нагрілася лише до 50 градусів, якщо вірити термодаччику. Таке може бути чи це термодаччик бреше? |
нормально наверное... нагрузки же на него нет. мне было бы бензина жаль на холостых 20 минут гонять двиг.
_________________ Да прибудет с вами заводная ручка |
|
Повернутися до початку |
|
 |
SFX

Статус: Offline Зареєстрований: 15.04.2004 Повідомлення: 141 Звідки: Ukraine, Odessa
|
Додано: 11 Квітень 2006 10:47 Заголовок повідомлення: |
|
|
...а ,еще свечи выкрути, посмотри что там на них. Если нагар черный бархатный, на боковом электроде тоже, явно перелив!
_________________ Да прибудет с вами заводная ручка |
|
Повернутися до початку |
|
 |
Samuraj
Статус: Offline Зареєстрований: 12.03.2006 Повідомлення: 147 Звідки: Rivne
|
Додано: 11 Квітень 2006 11:33 Заголовок повідомлення: Re: Виникли деякі питання |
|
|
Инженерв писав(ла): |
При других температурах всё в порядке ?  |
Фіг його знає, я на холостих його більше ніж до 50 градусів прогріти не зміг, а через глюки з щепленням ще на ньому не катався
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
Samuraj
Статус: Offline Зареєстрований: 12.03.2006 Повідомлення: 147 Звідки: Rivne
|
Додано: 11 Квітень 2006 11:45 Заголовок повідомлення: Re: Виникли деякі питання |
|
|
SFX писав(ла): |
Ваще кабрюратор у тебя какой? (сбоку на нем написано) И сколько трубочек от дросельной заслонки идет? |
Карбік у мене К-133
SFX писав(ла): |
нормально наверное... нагрузки же на него нет. мне было бы бензина жаль на холостых 20 минут гонять двиг. |
Мені теж жаль було, але в силу того що щеплення не працювало, покататися було неможливо, а машина завелася перший раз з 29 листопада минулого року, при чому після 7 днів жорстокого сексу з нею. Тому хтілося трохи двигун поганяти.
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
Samuraj
Статус: Offline Зареєстрований: 12.03.2006 Повідомлення: 147 Звідки: Rivne
|
Додано: 11 Квітень 2006 11:47 Заголовок повідомлення: |
|
|
SFX писав(ла): |
...а ,еще свечи выкрути, посмотри что там на них. Если нагар черный бархатный, на боковом электроде тоже, явно перелив! |
Дуже дякую, сьогодні подивлюся.
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
Инженерв

Статус: Offline Зареєстрований: 27.10.2005 Повідомлення: 296 Звідки: Одесса
|
Додано: 11 Квітень 2006 19:26 Заголовок повідомлення: |
|
|
Ты юзаешь электропневмоклапан в системе холостого хода или нет ? - очень похоже на неоткрываемый клапан холостого хода (слева внизу гуля на карбе) - сними трубку, та что идёт с этого клапана на электроклапан со штуцера электроклапана и потяни ртом осторожно воздух через неё - ты должен определить постоянно увеличивающееся разряжение в зависимости от усилия рта. Если воздух (пары бенза) постоянно прибывают и клапан не щёлкает при резком "снятии разряжения", - либо диафрагма в этой "гуле" либо манжета на регулировочном винте по центру этой "гули" прохудились. Если же признаки исправного клапана - соедини эту трубку прямо (минуя электроклапан) на штуцер справа внизу карба ( тот, что трубкой уходит на второй штуцер электроклапана) (клапан будет постоянно открыт, но это нуна для поиска места "потери вакуума"; заведи двиг и проверь холостые - напиши результат.
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
Инженерв

Статус: Offline Зареєстрований: 27.10.2005 Повідомлення: 296 Звідки: Одесса
|
Додано: 12 Квітень 2006 11:12 Заголовок повідомлення: |
|
|
Инженерв писав(ла): |
Ты юзаешь электропневмоклапан в системе холостого хода или нет ? - очень похоже на неоткрываемый клапан холостого хода (слева внизу гуля на карбе) |
фразу "очень похоже на неоткрываемый клапан" следует понимать как "потерю разряжения" системой холостого хода.
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
Samuraj
Статус: Offline Зареєстрований: 12.03.2006 Повідомлення: 147 Звідки: Rivne
|
Додано: 12 Квітень 2006 20:05 Заголовок повідомлення: |
|
|
Я трохи викрутив гвинт регулювання холостого ходу. Здається допомогло. Правда трохи виросли оберти двигуна, але тепер машина не глохне коли повністю відпускаєш газ.
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
|