Русский, помни, что настанет тот час, когда и тебя спросят - а что ты сделал, чтобы остановить военные преступления своей страны в Украине?
Возможно даже, что этот вопрос зададут твои дети или внуки, которых будет посылать на три буквы весь мир.
Вам будет невыносимо стыдно за то, что взрастили у себя путинизм. Но тогда будет уже поздно что-то сделать. А сейчас - ещё не поздно.
Хотя, уже гештальт закрыт

Список форумів ЗАЗ Форум ЗАЗ Форум
Присвячений автомобілям Запорожець
 
    ПошукПошук   Увійти та перевірити приватні повідомленняУвійти та перевірити приватні повідомлення РеєстраціяРеєстрація
    ПрофільПрофіль   ВхідВхід 

Фотогалерея - Файлохранилище - Чат - Укр->Рус переклад
Книжкова полиця
 
Виникли деякі питання

 
Почати нову тему   Відповісти на тему    Список форумів ЗАЗ Форум -> Двигун
Попередня тема :: Наступна тема  
Автор Повідомлення
Samuraj



Статус: Offline
Зареєстрований: 12.03.2006
Повідомлення: 147
Звідки: Rivne

ПовідомленняДодано: 10 Квітень 2006 13:28    Заголовок повідомлення: Виникли деякі питання Відповісти з цитатою


Панове, у мене виникли деякі питання, якщо можете допоможіть:
якщо відпустити газ, коли машина працює на холостих і двигун має 40-50 градусів температури, то двигун поступово скидає оберти, а потім зовсім глохне, це нормально? Якщо ні, то як з цим боротися?

І ще одне, машина працювала на холостих з деякою підгазокою приблизно 20 хвилин при цьому нагрілася лише до 50 градусів, якщо вірити термодаччику. Таке може бути чи це термодаччик бреше?

Наперед дякую за конструктивні поради.

Повернутися до початку
Переглянути профіль Garage Відправити приватне повідомлення ICQ Number
Greyglass
Невозмутимый Альфаман
Невозмутимый Альфаман


Статус: Offline
Зареєстрований: 09.02.2004
Повідомлення: 1659
Звідки: Киев

ПовідомленняДодано: 10 Квітень 2006 14:21    Заголовок повідомлення: Re: Виникли деякі питання Відповісти з цитатою


Samuraj писав(ла):
Панове, у мене виникли деякі питання, якщо можете допоможіть:
якщо відпустити газ, коли машина працює на холостих і двигун має 40-50 градусів температури, то двигун поступово скидає оберти, а потім зовсім глохне, це нормально? Якщо ні, то як з цим боротися?


Очень похоже на недооткрытый подсос. Перелив типа.

Повернутися до початку
Переглянути профіль Garage Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail Відвідати сайт автора
Инженерв



Статус: Offline
Зареєстрований: 27.10.2005
Повідомлення: 296
Звідки: Одесса

ПовідомленняДодано: 10 Квітень 2006 18:06    Заголовок повідомлення: Re: Виникли деякі питання Відповісти з цитатою


Samuraj писав(ла):
Панове, у мене виникли деякі питання, якщо можете допоможіть:
якщо відпустити газ, коли машина працює на холостих і двигун має 40-50 градусів температури, то двигун поступово скидає оберти, а потім зовсім глохне, це нормально? Якщо ні, то як з цим боротися?

І ще одне, машина працювала на холостих з деякою підгазокою приблизно 20 хвилин при цьому нагрілася лише до 50 градусів, якщо вірити термодаччику. Таке може бути чи це термодаччик бреше?

Наперед дякую за конструктивні поради.


При других температурах всё в порядке ? Shocked

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення
SFX



Статус: Offline
Зареєстрований: 15.04.2004
Повідомлення: 141
Звідки: Ukraine, Odessa

ПовідомленняДодано: 11 Квітень 2006 10:43    Заголовок повідомлення: Re: Виникли деякі питання Відповісти з цитатою


Samuraj писав(ла):

якщо відпустити газ, коли машина працює на холостих і двигун має 40-50 градусів температури, то двигун поступово скидає оберти, а потім зовсім глохне, це нормально?

На исправном настроеном двиге это не нормально. Движок должен хорошо держать холостые оботоры прогревшись до 40 град. У меня так.
Причиной падения оборотов до нуля может быть частичное засорение каналов холостого хода, неисправность ЭППХ (если таковой имеется, ставят на карбах K133A), подсос воздуха на стыках впускного коллектора (может карбюратор отпустился, проверь его крепление к впускному коллектору, подтяни), ну и если компрессии нет, то тоже низкий ХХ держать не будет.
Попробуй на карбюре чуть выкрути винт холостого.

Ваще кабрюратор у тебя какой? (сбоку на нем написано) И сколько трубочек от дросельной заслонки идет?



Цитата:
І ще одне, машина працювала на холостих з деякою підгазокою приблизно 20 хвилин при цьому нагрілася лише до 50 градусів, якщо вірити термодаччику. Таке може бути чи це термодаччик бреше?


Neutral нормально наверное... нагрузки же на него нет. мне было бы бензина жаль на холостых 20 минут гонять двиг.


_________________
Да прибудет с вами заводная ручка
Повернутися до початку
Переглянути профіль Відправити приватне повідомлення Відвідати сайт автора
SFX



Статус: Offline
Зареєстрований: 15.04.2004
Повідомлення: 141
Звідки: Ukraine, Odessa

ПовідомленняДодано: 11 Квітень 2006 10:47    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


...а ,еще свечи выкрути, посмотри что там на них. Если нагар черный бархатный, на боковом электроде тоже, явно перелив!

_________________
Да прибудет с вами заводная ручка
Повернутися до початку
Переглянути профіль Відправити приватне повідомлення Відвідати сайт автора
Samuraj



Статус: Offline
Зареєстрований: 12.03.2006
Повідомлення: 147
Звідки: Rivne

ПовідомленняДодано: 11 Квітень 2006 11:33    Заголовок повідомлення: Re: Виникли деякі питання Відповісти з цитатою


Инженерв писав(ла):
При других температурах всё в порядке ? Shocked


Фіг його знає, я на холостих його більше ніж до 50 градусів прогріти не зміг, а через глюки з щепленням ще на ньому не катався

Повернутися до початку
Переглянути профіль Garage Відправити приватне повідомлення ICQ Number
Samuraj



Статус: Offline
Зареєстрований: 12.03.2006
Повідомлення: 147
Звідки: Rivne

ПовідомленняДодано: 11 Квітень 2006 11:45    Заголовок повідомлення: Re: Виникли деякі питання Відповісти з цитатою


SFX писав(ла):
Ваще кабрюратор у тебя какой? (сбоку на нем написано) И сколько трубочек от дросельной заслонки идет?

Карбік у мене К-133

SFX писав(ла):
Neutral нормально наверное... нагрузки же на него нет. мне было бы бензина жаль на холостых 20 минут гонять двиг.

Мені теж жаль було, але в силу того що щеплення не працювало, покататися було неможливо, а машина завелася перший раз з 29 листопада минулого року, при чому після 7 днів жорстокого сексу з нею. Тому хтілося трохи двигун поганяти.

Повернутися до початку
Переглянути профіль Garage Відправити приватне повідомлення ICQ Number
Samuraj



Статус: Offline
Зареєстрований: 12.03.2006
Повідомлення: 147
Звідки: Rivne

ПовідомленняДодано: 11 Квітень 2006 11:47    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


SFX писав(ла):
...а ,еще свечи выкрути, посмотри что там на них. Если нагар черный бархатный, на боковом электроде тоже, явно перелив!

Дуже дякую, сьогодні подивлюся.

Повернутися до початку
Переглянути профіль Garage Відправити приватне повідомлення ICQ Number
Инженерв



Статус: Offline
Зареєстрований: 27.10.2005
Повідомлення: 296
Звідки: Одесса

ПовідомленняДодано: 11 Квітень 2006 19:26    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Ты юзаешь электропневмоклапан в системе холостого хода или нет ? - очень похоже на неоткрываемый клапан холостого хода (слева внизу гуля на карбе) - сними трубку, та что идёт с этого клапана на электроклапан со штуцера электроклапана и потяни ртом осторожно воздух через неё - ты должен определить постоянно увеличивающееся разряжение в зависимости от усилия рта. Если воздух (пары бенза) постоянно прибывают и клапан не щёлкает при резком "снятии разряжения", - либо диафрагма в этой "гуле" либо манжета на регулировочном винте по центру этой "гули" прохудились. Если же признаки исправного клапана - соедини эту трубку прямо (минуя электроклапан) на штуцер справа внизу карба ( тот, что трубкой уходит на второй штуцер электроклапана) (клапан будет постоянно открыт, но это нуна для поиска места "потери вакуума"; заведи двиг и проверь холостые - напиши результат.
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення
Инженерв



Статус: Offline
Зареєстрований: 27.10.2005
Повідомлення: 296
Звідки: Одесса

ПовідомленняДодано: 12 Квітень 2006 11:12    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Инженерв писав(ла):
Ты юзаешь электропневмоклапан в системе холостого хода или нет ? - очень похоже на неоткрываемый клапан холостого хода (слева внизу гуля на карбе)

фразу "очень похоже на неоткрываемый клапан" следует понимать как "потерю разряжения" системой холостого хода.

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення
Samuraj



Статус: Offline
Зареєстрований: 12.03.2006
Повідомлення: 147
Звідки: Rivne

ПовідомленняДодано: 12 Квітень 2006 20:05    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Я трохи викрутив гвинт регулювання холостого ходу. Здається допомогло. Правда трохи виросли оберти двигуна, але тепер машина не глохне коли повністю відпускаєш газ.
Повернутися до початку
Переглянути профіль Garage Відправити приватне повідомлення ICQ Number
Показати повідомлення:   

Почати нову тему   Відповісти на тему    Список форумів ЗАЗ Форум -> Двигун Часовий пояс: GMT + 3
Сторінка 1 з 1

 
Перейти:  
Ви не можете починати теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете знищити свої повідомлення
Ви не можете голосувати в опитуваннях

Знайти повідомлення з часу Вашого останнього відвідування
ЗАЗ Форум  



Powered by phpBB © 2001, 2008 phpBB Group