Попередня тема :: Наступна тема |
Автор |
Повідомлення |
upszn
Статус: Offline Зареєстрований: 16.05.2011 Повідомлення: 326 Звідки: kolo STANISLAVA Моє авто: ЗаЗ 968М
|
Додано: 05 Червень 2019 20:43 Заголовок повідомлення: Однокамерний WEBER на ЗаЗ |
|
|
Нарешті дійшли руки до установки цього девайса.
"Підсос" поки що не підключений.

_________________ "Есть только миг между прошлым и будущем" |
|
Повернутися до початку |
|
 |
Paul R-0707

Статус: Offline Зареєстрований: 08.02.2007 Повідомлення: 498 Звідки: Германия Моє авто: ЛуАЗ-969М
|
Додано: 05 Червень 2019 23:17 Заголовок повідомлення: |
поддержали 1 человек |
|
По идее карбюраторы подобного типа должны стоять поплавковой камерой в направлении движения автомобиля. Не зря же на ЛуАЗах карбюраторы по сравнению с Запорожцами развёрнуты на 180° При такой установке как на фото при поворотах смесь будет или обогащаться или обедняться в зависимости от направления поворота, в итоге провалы и перебои обеспечены.
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
upszn
Статус: Offline Зареєстрований: 16.05.2011 Повідомлення: 326 Звідки: kolo STANISLAVA Моє авто: ЗаЗ 968М
|
Додано: 06 Червень 2019 09:09 Заголовок повідомлення: |
|
|
Погоджуюся. Можливо не найоптимальніший варіант установки але :
1. З двох зол вибрано менше - прийшлося би сильно ускладнювати привід дроссельної заслонки, і по компоновці (кожухи і т.д.) цей варіант для мене виявиася оптимальним.
2. Якщо би мова йшла про ралійні гонки то розміщення поплавкової камери мало би суттєве значення. В моєму випадку нема ні різких поворотів ні супер швидкостей, і т. д. і т. п.
ІМХО.
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
Morgan

Статус: Offline Зареєстрований: 14.03.2017 Повідомлення: 490 Звідки: Киев Моє авто: ЗАЗ 968М
|
Додано: 06 Червень 2019 09:09 Заголовок повідомлення: |
|
|
А навіщо той хобот перед вентилятором виведено?
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
upszn
Статус: Offline Зареєстрований: 16.05.2011 Повідомлення: 326 Звідки: kolo STANISLAVA Моє авто: ЗаЗ 968М
|
Додано: 06 Червень 2019 09:28 Заголовок повідомлення: |
|
|
Забор зовнішнього повітря. Здається "За рулем" була ідея робити отвір в кришці капота. Я зробив по своєму.
Ідея така:

|
|
Повернутися до початку |
|
 |
Morgan

Статус: Offline Зареєстрований: 14.03.2017 Повідомлення: 490 Звідки: Киев Моє авто: ЗАЗ 968М
|
Додано: 06 Червень 2019 10:12 Заголовок повідомлення: |
|
|
Враховуючи аеродинаміку кузова, без хлібниці, там скоріше розрідження а не підпор повітря буде
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
upszn
Статус: Offline Зареєстрований: 16.05.2011 Повідомлення: 326 Звідки: kolo STANISLAVA Моє авто: ЗаЗ 968М
|
Додано: 06 Червень 2019 16:15 Заголовок повідомлення: |
|
|
Morgan писав(ла): |
Враховуючи аеродинаміку кузова, без хлібниці, там скоріше розрідження а не підпор повітря буде |
Щось конструктори рахували мабуть не один день.
Для підстраховки я причіпив на кришку капота - повітрозабірник.
_________________ "Есть только миг между прошлым и будущем" |
|
Повернутися до початку |
|
 |
Paul R-0707

Статус: Offline Зареєстрований: 08.02.2007 Повідомлення: 498 Звідки: Германия Моє авто: ЛуАЗ-969М
|
Додано: 06 Червень 2019 22:43 Заголовок повідомлення: |
|
|
upszn писав(ла): |
Погоджуюся. Можливо не найоптимальніший варіант установки але :
2. Якщо би мова йшла про ралійні гонки то розміщення поплавкової камери мало би суттєве значення. В моєму випадку нема ні різких поворотів ні супер швидкостей, і т. д. і т. п.
ІМХО. |
Я в своей практике с этой проблемой первый раз столкнулся когда мой отец в семидесятых годах на свой ГАЗ-67Б вместо карбюратора К-22А поставил К-22Г. У К-22Г фланец развёрнут на 90° по этому он тоже встал поплавковой камерой в бок.
С той же проблемой я столкнулся с моим нынешним ЛуАЗом. Предыдущий владелец поставил на него такой же Солекс как у тебя и тоже поплавковой камерой в бок:
В итоге как у отцовского ГАЗ-67Б в семидесятые, так и у моего ЛуАЗа в нынешние времена, при выходе из обычных поворотов (например на перекрёстке в городе!) или на круговом движении или при движении с креном начинались перебои и дёргания. То же самое у знакомого, который поставил себе на ЗАЗ-968А ДААЗ-2105 на переходнике (боком). Ни отцовский ГАЗ-67Б, ни мой ЛуАЗ или Запорожец моего знакомого тоже не раллийные машиы и ни в каких гонках не участвовали провалы и дёргания были при обычной повседневной эксплуатации.
И были эти фокусы только в описанных мной ситуациях, в остальном к раоте карбюратров ни у моего отца в товремя ни у меня не было. На отцовской машине и на Запорожце знакомго проблемы исчезли после установки карбюратров в правильное положение. Я же сперва заменил Солекс на штатный К-133А, позде на ДААЗ-2105.
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
upszn
Статус: Offline Зареєстрований: 16.05.2011 Повідомлення: 326 Звідки: kolo STANISLAVA Моє авто: ЗаЗ 968М
|
Додано: 08 Червень 2019 20:54 Заголовок повідомлення: |
|
|
Будем посмотреть.
Тут крім того, що ускладнюється привід дроссельної заслінки, треба ще городити якийсь перехідник між карбюратором і впускним коллектором. Якщо шо вернемся до К- 133.
_________________ "Есть только миг между прошлым и будущем" |
|
Повернутися до початку |
|
 |
Paul R-0707

Статус: Offline Зареєстрований: 08.02.2007 Повідомлення: 498 Звідки: Германия Моє авто: ЛуАЗ-969М
|
Додано: 09 Червень 2019 18:20 Заголовок повідомлення: |
|
|
upszn писав(ла): |
Будем посмотреть.
Тут крім того, що ускладнюється привід дроссельної заслінки, треба ще городити якийсь перехідник між карбюратором і впускним коллектором. Якщо шо вернемся до К- 133. |
Всё верно, но привод в этом случае наверное не самое сложное будет, переходник "на коленке" за пять минут навряд ли получится 
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
upszn
Статус: Offline Зареєстрований: 16.05.2011 Повідомлення: 326 Звідки: kolo STANISLAVA Моє авто: ЗаЗ 968М
|
Додано: 09 Серпень 2020 10:31 Заголовок повідомлення: |
|
|
Paul R-0707 писав(ла): |
upszn писав(ла): |
Будем посмотреть.
Тут крім того, що ускладнюється привід дроссельної заслінки, треба ще городити якийсь перехідник між карбюратором і впускним коллектором. Якщо шо вернемся до К- 133. |
Всё верно, но привод в этом случае наверное не самое сложное будет, переходник "на коленке" за пять минут навряд ли получится  |
Провал таки є
Але не при поворотах а при нагрузці вище середньої - підйом в гору, або по рівному з "тапком" вище середнього. Колись щось подібне було на К-133, як бензонасос недокачував.
Я спочатку думав, що то зчеплення дьоргається, але тепер вже і не знаю як правильно діагностувати проблему.
Тут є кілька варіантів: 1)ставити назад К-133; 2)було би добре оцінити якість суміші на проблемних режимах. Є задумка склепати показометер на основі лямбда-зонду. Але то покищо тільки в планах.
_________________ "Есть только миг между прошлым и будущем" |
|
Повернутися до початку |
|
 |
Paul R-0707

Статус: Offline Зареєстрований: 08.02.2007 Повідомлення: 498 Звідки: Германия Моє авто: ЛуАЗ-969М
|
Додано: 09 Серпень 2020 17:42 Заголовок повідомлення: |
|
|
upszn писав(ла): |
Провал таки є
Але не при поворотах а при нагрузці вище середньої - підйом в гору, або по рівному з "тапком" вище середнього. Колись щось подібне було на К-133, як бензонасос недокачував.
Я спочатку думав, що то зчеплення дьоргається, але тепер вже і не знаю як правильно діагностувати проблему.
Тут є кілька варіантів: 1)ставити назад К-133; 2)було би добре оцінити якість суміші на проблемних режимах. Є задумка склепати показометер на основі лямбда-зонду. Але то покищо тільки в планах. |
А уровень правильно выставлен? И правильно отргегулирован? У меня провалы только на поворотах или при крене были. В остальом к Веберу претензий не было. И запуск и работа были нормальными.
Кстаи, поищи прибор ИКС-1, с ним по крайней мере можно отлично ортегулировать состав смеси на холостом ходу. Слишком бедная смесь тоже может привести к провалам:
В видеоролике я регулирую этим ИКСом карбюратор своего мотоцикла (Awtowelo BMW R-35). На ЛуАЗе я тоже им регулирую, просто с ним ещё не снимал. Оранжевый цвет пламеи- слишком богатся смесь, синий цвет- слишком бедная. Идеальая смесь как раз на границе синего и оранжевого:
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
el_fuego Маньяк-одиночка


Статус: Offline Зареєстрований: 03.12.2007 Повідомлення: 4855 Звідки: Дніпро -> Гатне, Київ Моє авто: ЗАЗ-966 яскраво-синій 1970 р.
|
Додано: 10 Серпень 2020 17:12 Заголовок повідомлення: |
|
|
По провалам - раджу перевірити свічки - сам нещодавно поміняв і оцінив різницю
Щодо тросу - проводиться у жорсткій трубці, котру вигинаєш як хочеш
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
upszn
Статус: Offline Зареєстрований: 16.05.2011 Повідомлення: 326 Звідки: kolo STANISLAVA Моє авто: ЗаЗ 968М
|
Додано: 10 Серпень 2020 19:47 Заголовок повідомлення: |
|
|
Paul R-0707
З ИКСОМ знайомий. Є таке в господарці. На холостих і при "початковому дросселі" все пучком. Тяга супер, на четверту можна переключатися практично з 30 км. Як третя передача барахлила , то так і робив. Свічки нормального світло-коричневого (світло-сірого) кольору. Якби не було підйомів, то проблеми і не замічав би. Треба ще попробувати змістити роботу ускорительного на більш пізній час. З економайзером взагалі не знайомий, на відміну від К-133.
Щось би таке на подобі ИКСА було для діагностики всіх режимів карбюратора Особливо на ходу.
Останній раз редагувалося: upszn (10 Серпень 2020 20:02), всього редагувалося 1 раз |
|
Повернутися до початку |
|
 |
upszn
Статус: Offline Зареєстрований: 16.05.2011 Повідомлення: 326 Звідки: kolo STANISLAVA Моє авто: ЗаЗ 968М
|
Додано: 10 Серпень 2020 19:58 Заголовок повідомлення: |
|
|
el_fuego
На рахунок трубки- корисна порада. Візьму на замітку. 
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
Paul R-0707

Статус: Offline Зареєстрований: 08.02.2007 Повідомлення: 498 Звідки: Германия Моє авто: ЛуАЗ-969М
|
Додано: 10 Серпень 2020 20:52 Заголовок повідомлення: |
поддержали 1 человек |
|
upszn писав(ла): |
Paul R-0707
З ИКСОМ знайомий. Є таке в господарці. На холостих і при "початковому дросселі" все пучком. Тяга супер, на четверту можна переключатися практично з 30 км. Як третя передача барахлила , то так і робив. Свічки нормального світло-коричневого (світло-сірого) кольору. Якби не було підйомів, то проблеми і не замічав би. |
Понятно.
upszn писав(ла): |
Треба ще попробувати змістити роботу ускорительного на більш пізній час. З економайзером взагалі не знайомий, на відміну від К-133. |
Тут к сожалению ничего подсказать не могу. Внутрь Солекса я не заглядывал, я более менее привёл в порядок К-133А, а Солекс снял и продал. Но и К-133А у меня не долго стоял, как только всё необходимое удалось собрать в кучу, я поставил ДААЗ-2105.
upszn писав(ла): |
Щось би таке на подобі ИКСА було для діагностики всіх режимів карбюратора Особливо на ходу. |
Ну это уже посложней ИКСа будет 
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
Николай Викторович

Статус: Offline Зареєстрований: 19.03.2011 Повідомлення: 461 Звідки: Крюковщина под Киевом Моє авто: ЗАЗ 968АЭ
|
Додано: 10 Серпень 2020 22:42 Заголовок повідомлення: |
|
|
ИКС до пеньки,газоанализатор рулит.Я своим ИКС не смог нормально настроить.Это цацка кооператоров!
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
Paul R-0707

Статус: Offline Зареєстрований: 08.02.2007 Повідомлення: 498 Звідки: Германия Моє авто: ЛуАЗ-969М
|
Додано: 11 Серпень 2020 22:19 Заголовок повідомлення: |
|
|
Николай Викторович писав(ла): |
ИКС до пеньки,газоанализатор рулит.Я своим ИКС не смог нормально настроить.Это цацка кооператоров! |
ИКС для регулировки холостого хода.
Я свой ЛуАЗ всегда им регулирую и без проблем прохожу тест на загазованость.
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
Zazik_91 ПаЯльНег/неКроФилЬнег

Статус: Offline Зареєстрований: 18.12.2009 Повідомлення: 3081 Звідки: Украина, Киев, Соломенка. Моє авто: ЗАЗ 965 1961г. ЗАЗ 965 196?г.
|
Додано: 14 Серпень 2020 19:56 Заголовок повідомлення: |
|
|
Залей наш бенз и убедьшься, ИКС не всегда покажет правду
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
Paul R-0707

Статус: Offline Зареєстрований: 08.02.2007 Повідомлення: 498 Звідки: Германия Моє авто: ЛуАЗ-969М
|
Додано: 15 Серпень 2020 08:06 Заголовок повідомлення: |
|
|
Zazik_91 писав(ла): |
Залей наш бенз и убедьшься, ИКС не всегда покажет правду |
Неужели ваш бензин хуже советского?
В Союзе у меня с ИКСом тоже проблем не было, регулировал с ним начиная от мотоцикла до рабочего ГАЗ-66.
Вот например и у товарища и на вашем бензине всё правильно показывает: http://luazzz.ru/showthread.php?t=4760&p=136911&viewfull=1#post136911
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
|