Русский, помни, что настанет тот час, когда и тебя спросят - а что ты сделал, чтобы остановить военные преступления своей страны в Украине?
Возможно даже, что этот вопрос зададут твои дети или внуки, которых будет посылать на три буквы весь мир.
Вам будет невыносимо стыдно за то, что взрастили у себя путинизм. Но тогда будет уже поздно что-то сделать. А сейчас - ещё не поздно.
Хотя, уже гештальт закрыт

Список форумів ЗАЗ Форум ЗАЗ Форум
Присвячений автомобілям Запорожець
 
    ПошукПошук   Увійти та перевірити приватні повідомленняУвійти та перевірити приватні повідомлення РеєстраціяРеєстрація
    ПрофільПрофіль   ВхідВхід 

Фотогалерея - Файлохранилище - Чат - Укр->Рус переклад
Книжкова полиця
 
самодельный впускной коллектор
На сторінку 1, 2  Наст.
 
Почати нову тему   Відповісти на тему    Список форумів ЗАЗ Форум -> Двигун
Попередня тема :: Наступна тема  
Автор Повідомлення
el_fuego
Маньяк-одиночка
Маньяк-одиночка


Статус: Offline
Зареєстрований: 03.12.2007
Повідомлення: 4855
Звідки: Дніпро -> Гатне, Київ
Моє авто: ЗАЗ-966 яскраво-синій 1970 р.

ПовідомленняДодано: 24 Березень 2013 23:20    Заголовок повідомлення: самодельный впускной коллектор Відповісти з цитатою


Доброго вечера.

Кто-то варил впускной коллектор из труб? (Не обязательно на жужик)
Поделитесь опытом изготовления и эксплуатации

Если что, родной коллектор 32*18 мм, головка расточена до 30-32 мм

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення ICQ Number
John Warner
ЗаЗоводной ЭцихоКлоПедист
ЗаЗоводной ЭцихоКлоПедист


Статус: Offline
Зареєстрований: 07.11.2009
Повідомлення: 5912


ПовідомленняДодано: 24 Березень 2013 23:58    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Я помогал другу сварить коллектор на Урал (мотоцикл ИМЗ).
Мы сварили его из обрезков выхлопных патрубков, на самодельных фланцах.
Делали под карбюратор К-127, получилось неплохо, но с центровкой относительно привалочных поверхностей намаялись, даже один раз отрезали и переваривали.
Из недостатков конструкции - неравномерность работы, как я сейчас, с высоты знаний по теме, предполагаю - дело было в сварных швах внутри труб, и их ровности и полированности в остальных местах, ибо, по теории впуска, коллектор таки должен быть внутри шероховат, для флуктуаций ТВС.
Если надо, дам за шероховатость пруф.

Проблему неравномерности поступления по цилиндрам решили грубо - соединили трубы около головок шлангочкой, и стало лучше Smile

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення
Ромак



Статус: Offline
Зареєстрований: 10.02.2012
Повідомлення: 39
Звідки: Харьков
Моє авто: ЗАЗ-968М, АЗЛК-2140

ПовідомленняДодано: 25 Березень 2013 00:34    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Фигли, на оппозите при одном карбюраторе впускные патрубки получаются не в меру длинные.
Повернутися до початку
Переглянути профіль Garage Відправити приватне повідомлення
el_fuego
Маньяк-одиночка
Маньяк-одиночка


Статус: Offline
Зареєстрований: 03.12.2007
Повідомлення: 4855
Звідки: Дніпро -> Гатне, Київ
Моє авто: ЗАЗ-966 яскраво-синій 1970 р.

ПовідомленняДодано: 25 Березень 2013 21:10    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


решил поискать фоточки



Laughing

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення ICQ Number
Lanc
Дохтор Снежок
Дохтор Снежок


Статус: Offline
Зареєстрований: 24.07.2006
Повідомлення: 10319
Звідки: Київ
Моє авто: ЗАЗ968М был -005, г/в 1985; ЗАЗ968 г/в 1975; ЗАЗ965 г/в 1965

ПовідомленняДодано: 25 Березень 2013 21:21    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Shocked Стыд

_________________
Пъянство - причина многих интересных и увлекательных приключений!!!
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail
fred289



Статус: Offline
Зареєстрований: 30.12.2012
Повідомлення: 73
Звідки: Россия , Семилуки

ПовідомленняДодано: 25 Березень 2013 23:51    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Как понял вышеуказанный переходник для двухцилиндровго ижа или явы с Лк!
Пытались с друзьями чтото подобное ваять! в ход шло все. Пришли к выводу что для данной конструкции лучше два отдельных карба! а на опозите тем более!

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення
format
НекроПедоЗаЗоФил


Статус: Offline
Зареєстрований: 04.12.2008
Повідомлення: 3875
Звідки: Милые Серпушки
Моє авто: ЗАЗ-965 Сочи

ПовідомленняДодано: 26 Березень 2013 07:07    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Знакомый делал для Опеля. Из инструментов только дрель, сварка и болгарка из материалов трубы и лист для фланцев. Сделал за пару часов.

_________________
Во имя МеМЗа конечно же!
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення ICQ Number
el_fuego
Маньяк-одиночка
Маньяк-одиночка


Статус: Offline
Зареєстрований: 03.12.2007
Повідомлення: 4855
Звідки: Дніпро -> Гатне, Київ
Моє авто: ЗАЗ-966 яскраво-синій 1970 р.

ПовідомленняДодано: 23 Червень 2013 00:29    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою









Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення ICQ Number
el_fuego
Маньяк-одиночка
Маньяк-одиночка


Статус: Offline
Зареєстрований: 03.12.2007
Повідомлення: 4855
Звідки: Дніпро -> Гатне, Київ
Моє авто: ЗАЗ-966 яскраво-синій 1970 р.

ПовідомленняДодано: 26 Червень 2013 01:11    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою





Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення ICQ Number
format
НекроПедоЗаЗоФил


Статус: Offline
Зареєстрований: 04.12.2008
Повідомлення: 3875
Звідки: Милые Серпушки
Моє авто: ЗАЗ-965 Сочи

ПовідомленняДодано: 26 Червень 2013 07:02    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Шалунъ однако. Сколько времени заняло?

_________________
Во имя МеМЗа конечно же!
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення ICQ Number
el_fuego
Маньяк-одиночка
Маньяк-одиночка


Статус: Offline
Зареєстрований: 03.12.2007
Повідомлення: 4855
Звідки: Дніпро -> Гатне, Київ
Моє авто: ЗАЗ-966 яскраво-синій 1970 р.

ПовідомленняДодано: 26 Червень 2013 09:47    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Работы часов 14, наверное
Еще нужно пройти шарожкой внутри фланцев тк они уже труб

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення ICQ Number
965mmx



Статус: Offline
Зареєстрований: 28.05.2006
Повідомлення: 2500
Звідки: г. Сочи
Моє авто: 965

ПовідомленняДодано: 26 Червень 2013 21:16    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


сварка на флянцах хреновая, к плите - не вижу, может тоже. там 100% много пор

_________________
Украина Едина!
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення ICQ Number
Q2kerS



Статус: Offline
Зареєстрований: 08.06.2010
Повідомлення: 340
Звідки: Севастополь
Моє авто: 968м '83, 2101 '72, 2101 '77, Opel Ascona C '82

ПовідомленняДодано: 27 Червень 2013 00:06    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Вот это энтузиазм, где взять столько сил на реализацию таких замыслов Smile
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення ICQ Number
el_fuego
Маньяк-одиночка
Маньяк-одиночка


Статус: Offline
Зареєстрований: 03.12.2007
Повідомлення: 4855
Звідки: Дніпро -> Гатне, Київ
Моє авто: ЗАЗ-966 яскраво-синій 1970 р.

ПовідомленняДодано: 27 Червень 2013 00:08    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


зачищал - пор нет. Варил, хоть, и без газа, но при большом токе.
Опять же, надежность нормальная тк поверхности хорошо разогревались

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення ICQ Number
Сотник
Дванадцять стульчаків


Статус: Offline
Зареєстрований: 12.06.2009
Повідомлення: 2202
Звідки: Київ
Моє авто: 968м

ПовідомленняДодано: 27 Червень 2013 00:24    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Думаю, міцності там вистачить. А пори без захисту 999% будуть, може просто дрібні і їх не дуже помітно Мудрец

_________________
Green Seven
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення ICQ Number
Macsania



Статус: Offline
Зареєстрований: 18.09.2011
Повідомлення: 345
Звідки: ANGLIJA ,Litva
Моє авто: Zopel Zafiro 1.9 cdti ,Peugeot 208 1.6 hdi

ПовідомленняДодано: 27 Червень 2013 12:18    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


из личного опыта изготовлений таких изделий - проваривали как изнутри - так и снаружи.
варить без газа - ето варварство... метал выгорает и теряет свойи свойства..
так жне при распылении смеси из карба - не будет равномерного попадания во все цилиндры... (имхо)


_________________
SKYPE : ZVERIU_SEIMYNA
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail
el_fuego
Маньяк-одиночка
Маньяк-одиночка


Статус: Offline
Зареєстрований: 03.12.2007
Повідомлення: 4855
Звідки: Дніпро -> Гатне, Київ
Моє авто: ЗАЗ-966 яскраво-синій 1970 р.

ПовідомленняДодано: 27 Червень 2013 13:47    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Сам шов намного крепче нержавейки и той марки стали, из которой сделаны пластина и фланцы. К тому же, это не несущая конструкция и высочайшая прочность тут ни к чему.

Если варить при слабом токе, то, действительно, образуется много шлака + могут быть пузыри из металла, а на большом такого нет.

Распределение - да. Если ездить на одной камере, будет не очень хорошо, но лучше, чем на ВАЗ и др (трубы подходят вплотную к смесительной камере). Отчасти, еще и диаметр труб будет компенсировать распределение.. но это все теория - увидим по состоянию свеч

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення ICQ Number
Сотник
Дванадцять стульчаків


Статус: Offline
Зареєстрований: 12.06.2009
Повідомлення: 2202
Звідки: Київ
Моє авто: 968м

ПовідомленняДодано: 27 Червень 2013 14:34    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Робота похвальна. Буде круто, якщо вдасться досягнути неймовірних результатів.

Але дозвольте трохи поправити не для тикання носом, а для загального розвитку. Вже 5-й рік вивчаю зварювальну справу і все, що з цим пов'язане Laughing

el_fuego писав(ла):
Если варить при слабом токе, то, действительно, образуется много шлака + могут быть пузыри из металла, а на большом такого нет.


В основному струм впливає на глибину проплавлення металу. Але при збільшенні струму збільшується температура і зменшується час перебування крапель електродного металу в контакті з газом, можна сказати, що краплі швидше капають. Тому вигорання корисних легуючих елементів буде менше, відповідно дещо покращиться якість шва.
Газовий захист же потрібен для ізолювання зварювальної ванни від навколишнього середовища, в якому знаходиться велика кількість шкідливих газів для зварного шва. Зокрема, це такі гази як водень, азот і кисень. Що власне призводять до виникнення дефектів у шві. Тому дефекти без захисту будуть мати місце при будь яких умовах зварювання без захисту зони шва.


_________________
Green Seven
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення ICQ Number
Lanc
Дохтор Снежок
Дохтор Снежок


Статус: Offline
Зареєстрований: 24.07.2006
Повідомлення: 10319
Звідки: Київ
Моє авто: ЗАЗ968М был -005, г/в 1985; ЗАЗ968 г/в 1975; ЗАЗ965 г/в 1965

ПовідомленняДодано: 27 Червень 2013 16:20    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Я бы в среде аргона варил, а потом сделал бы дефектоскопию, ходьбы капиллярную. Cool
В твоём случае полюбасу будут поры и трещины.


_________________
Пъянство - причина многих интересных и увлекательных приключений!!!
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail
el_fuego
Маньяк-одиночка
Маньяк-одиночка


Статус: Offline
Зареєстрований: 03.12.2007
Повідомлення: 4855
Звідки: Дніпро -> Гатне, Київ
Моє авто: ЗАЗ-966 яскраво-синій 1970 р.

ПовідомленняДодано: 27 Червень 2013 16:28    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


подсос воздуха исключит покраска
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення ICQ Number
Показати повідомлення:   

Почати нову тему   Відповісти на тему    Список форумів ЗАЗ Форум -> Двигун Часовий пояс: GMT + 3
На сторінку 1, 2  Наст.
Сторінка 1 з 2

 
Перейти:  
Ви не можете починати теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете знищити свої повідомлення
Ви не можете голосувати в опитуваннях

Знайти повідомлення з часу Вашого останнього відвідування
ЗАЗ Форум  



Powered by phpBB © 2001, 2008 phpBB Group