Русский, помни, что настанет тот час, когда и тебя спросят - а что ты сделал, чтобы остановить военные преступления своей страны в Украине?
Возможно даже, что этот вопрос зададут твои дети или внуки, которых будет посылать на три буквы весь мир.
Вам будет невыносимо стыдно за то, что взрастили у себя путинизм. Но тогда будет уже поздно что-то сделать. А сейчас - ещё не поздно.
Хотя, уже гештальт закрыт

Список форумів ЗАЗ Форум ЗАЗ Форум
Присвячений автомобілям Запорожець
 
    ПошукПошук   Увійти та перевірити приватні повідомленняУвійти та перевірити приватні повідомлення РеєстраціяРеєстрація
    ПрофільПрофіль   ВхідВхід 

Фотогалерея - Файлохранилище - Чат - Укр->Рус переклад
Книжкова полиця
 
Двигатель москвич 412 на ЗАЗ
На сторінку 1, 2  Наст.
 
Почати нову тему   Відповісти на тему    Список форумів ЗАЗ Форум -> Двигун
Попередня тема :: Наступна тема  
Автор Повідомлення
stalker112



Статус: Offline
Зареєстрований: 08.08.2009
Повідомлення: 7
Звідки: Запорожье
Моє авто: ЗАЗ 966, ЗАЗ 968М, Таврия, Славута, Опель, Шевроле

ПовідомленняДодано: 18 Червень 2011 23:03    Заголовок повідомлення: Двигатель москвич 412 на ЗАЗ Відповісти з цитатою


Здравствуйте! А у кого нибудь есть опыт установки двигателя от Москвич 412 на ЗаЗ 968М ... какие нибудь чертежи переходной плиты, выжимных, или может кто то знает где их купить ...
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення
stalker112



Статус: Offline
Зареєстрований: 08.08.2009
Повідомлення: 7
Звідки: Запорожье
Моє авто: ЗАЗ 966, ЗАЗ 968М, Таврия, Славута, Опель, Шевроле

ПовідомленняДодано: 18 Червень 2011 23:04    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


http://www.youtube.com/watch?v=wCn8FLDF0bg&feature=player_embedded
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення
Alex-968m



Статус: Offline
Зареєстрований: 21.05.2007
Повідомлення: 777
Звідки: Сочи, Краснодарский край
Моє авто: Зеленый ЗАЗ-968МД 1985 г. "Черноморский экспресс"

ПовідомленняДодано: 19 Червень 2011 01:04    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Не тяжеловат для Запорожца?

_________________
Запорожец - это маленькая Татра!
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення
John Warner
ЗаЗоводной ЭцихоКлоПедист
ЗаЗоводной ЭцихоКлоПедист


Статус: Offline
Зареєстрований: 07.11.2009
Повідомлення: 5912


ПовідомленняДодано: 19 Червень 2011 01:11    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Тоже интересно Smile
На ЛуаЗки, вообще-то, ставили их много. Я лично, навскидку, машин 5 таких видел раньше.
Неизвестно, как оно на Жужике. Но и ВАЗодвиг тоже не из маленьких Smile

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення
stalker112



Статус: Offline
Зареєстрований: 08.08.2009
Повідомлення: 7
Звідки: Запорожье
Моє авто: ЗАЗ 966, ЗАЗ 968М, Таврия, Славута, Опель, Шевроле

ПовідомленняДодано: 19 Червень 2011 01:14    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


видел в нете несколько таких машинок с подобными моторами от москвича ... у меня просто есть такой движок в отличном состоянии, форсированый, около 100 лс ... интересно былобы поставить на жужу ...


Останній раз редагувалося: stalker112 (19 Червень 2011 12:40), всього редагувалося 1 раз
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення
Димас



Статус: Offline
Зареєстрований: 26.02.2010
Повідомлення: 410
Звідки: ХАРЬКОВ

ПовідомленняДодано: 19 Червень 2011 10:03    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Alex-968m писав(ла):
Не тяжеловат для Запорожца?

Не тяжелее жигулёвского,но длиннее-давить на подушки будет сильнее.

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення
Driver968



Статус: Offline
Зареєстрований: 14.01.2010
Повідомлення: 310
Звідки: Станица-Луганская
Моє авто: ЗАЗ-968М 1980г.в. и ТАЗ 2103 1974г.в.

ПовідомленняДодано: 19 Червень 2011 10:15    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Тяжеловат будет двигатель 412-го, лучше взять 408. Но ещё вопрос становиться с оформлением данного двигателя.

_________________
ЗАЗы вперед!!!
тел. для связи 0665142567
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail ICQ Number
John Warner
ЗаЗоводной ЭцихоКлоПедист
ЗаЗоводной ЭцихоКлоПедист


Статус: Offline
Зареєстрований: 07.11.2009
Повідомлення: 5912


ПовідомленняДодано: 19 Червень 2011 10:42    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Driver968 писав(ла):
лучше взять 408

Так а смысл? Он тоже малооборотистый, да и блок у него чугуняка. Единственное, что водянка, а в остальном, ИМХО, те же йайтса, только в профиль.

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення
Dr.Hartman



Статус: Offline
Зареєстрований: 02.01.2011
Повідомлення: 742
Звідки: Мелитополь

ПовідомленняДодано: 19 Червень 2011 11:09    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


John Warner писав(ла):
Driver968 писав(ла):
лучше взять 408

Так а смысл? Он тоже малооборотистый, да и блок у него чугуняка. Единственное, что водянка, а в остальном, ИМХО, те же йайтса, только в профиль.
+1 Mr. Green даже вообще не вариант.
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail
Заєць



Статус: Offline
Зареєстрований: 10.09.2010
Повідомлення: 115
Звідки: Івано-франківськ
Моє авто: Заз 968M 1987р.в., Заз 966 1963 р.в., Peugeot 305 1985р.в.

ПовідомленняДодано: 19 Червень 2011 19:42    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


В мене стояв двигун Москича 408. Стояли два радіатора, один ззаду,з примусовим охолодженням електовентилятором, другий спереду, але він всеодно грівся.
Машина їздила дуже класно Very Happy , на першій передачі можна було їхати 60 Smile , тяга була супер, трохи більша ніж з рідним мотором, максимум шо я на ньому їхав- 130 ( по спідометру Ланоса, який їхав збоку).
Цитата:
какие нибудь чертежи переходной плиты, выжимных, или может кто то знает где их купить ...

Вижимний в мене стояв рідний, плита явно була зроблена самостійно, я її продав разом з двигуном.
Знаю де можна купити плиту. Ціна в районі 600-800грн, точніше не скажу.

P.S. Машину я купив з цим мотором, я його не ставив, і довго з ним не їздив. В галереї є пару фоток.
P.P.S. Я тепер ніколи б не поміняв рідний двигун. Відкапіталений, розточений і правильно настроєний рідний двигун "пре" не гірше ніж той Москвичовський, який в мене стояв, + все законно Cool

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення ICQ Number
John Warner
ЗаЗоводной ЭцихоКлоПедист
ЗаЗоводной ЭцихоКлоПедист


Статус: Offline
Зареєстрований: 07.11.2009
Повідомлення: 5912


ПовідомленняДодано: 19 Червень 2011 19:49    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


to Заєць
Вот чего я так и не понял - а зачем переходная плита?
на трансмиссию МеМЗ-968 движок МЗМА-408 встаёт запросто, тупо "сорокет" открутил, 408 прикрутил...
Или у тебя он на 965-й коробке стоял, чтоли?
Видел я 408-й мотор, и фланец привалочный его видел.

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення
Заєць



Статус: Offline
Зареєстрований: 10.09.2010
Повідомлення: 115
Звідки: Івано-франківськ
Моє авто: Заз 968M 1987р.в., Заз 966 1963 р.в., Peugeot 305 1985р.в.

ПовідомленняДодано: 19 Червень 2011 20:55    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


to John Warner
Плита точно була. В мене стояла корзина від Запорожця, може то була не плита, а проставка між двигуном і кпп, щоб зчеплення влізло?
Хоча, наскільки я пам'ятаю- отвори під шпильки на двигуні не співпадали з отворами на плиті, і прилив під картер зчеплення був набагато меншим ніж на кпп.

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення ICQ Number
John Warner
ЗаЗоводной ЭцихоКлоПедист
ЗаЗоводной ЭцихоКлоПедист


Статус: Offline
Зареєстрований: 07.11.2009
Повідомлення: 5912


ПовідомленняДодано: 19 Червень 2011 21:08    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


to Заєць
Странно...
Точней, интересно)))

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення
Заєць



Статус: Offline
Зареєстрований: 10.09.2010
Повідомлення: 115
Звідки: Івано-франківськ
Моє авто: Заз 968M 1987р.в., Заз 966 1963 р.в., Peugeot 305 1985р.в.

ПовідомленняДодано: 19 Червень 2011 22:19    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою



Ось мій двигун. Кусок плити видно за генератором, вище щупа.
Інших фото в мене немає, двигун продав ще минулого літа.

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення ICQ Number
Wladimir_Donetsk



Статус: Offline
Зареєстрований: 13.07.2006
Повідомлення: 4794
Звідки: Донецьк->Піддубне->Запоріжжя->Дніпро
Моє авто: ЗАЗ-968А / ГАЗ-3110і

ПовідомленняДодано: 19 Червень 2011 22:57    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Похоже предыдущий владелец поменял ШИЛО на МЫЛО, добавив гемора с водянкой, или у него просто чесались руки Very Happy . Замена какая то бестолковая.
Испытавшие автомобиль в 1966 году эксперты английского журнала THE MOTOR пришли к выводу, что максимальная скорость «Москвича-408» (129 км/ч по результатам измерений журнала[1]) являлась для тех лет «заслуживающей уважения» (в своей ценовой категории автомобиль оказался одним из самых быстроходных, приближаясь по этому показателю к моделям более высокого класса вроде Morris Oxford[3]), однако разгонная динамика показалась им всё же недостаточной[1].

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення
LEKS
Авторитетище
Авторитетище


Статус: Offline
Зареєстрований: 15.04.2003
Повідомлення: 7163
Звідки: Боярка (пригород КИЕВА)

ПовідомленняДодано: 19 Червень 2011 23:00    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


фтопку узамы!!!!

_________________
050-5254195
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail ICQ Number
Димас



Статус: Offline
Зареєстрований: 26.02.2010
Повідомлення: 410
Звідки: ХАРЬКОВ

ПовідомленняДодано: 19 Червень 2011 23:57    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


LEKS писав(ла):
фтопку узамы!!!!

Напрасно-отличные моторы.А какие возможности по доработкам....

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення
Димас



Статус: Offline
Зареєстрований: 26.02.2010
Повідомлення: 410
Звідки: ХАРЬКОВ

ПовідомленняДодано: 20 Червень 2011 13:43    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


John Warner писав(ла):
Driver968 писав(ла):
лучше взять 408

Так а смысл? Он тоже малооборотистый, да и блок у него чугуняка. Единственное, что водянка, а в остальном, ИМХО, те же йайтса, только в профиль.

В 408-м двигле 50 лошадей и 9.7 килограмосил крутящего момента.Яйца разные.И ещё-он очень невелик и не тяжел.На хорошем масле и бензине 120 000 пробега-запросто.

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення
Q2kerS



Статус: Offline
Зареєстрований: 08.06.2010
Повідомлення: 340
Звідки: Севастополь
Моє авто: 968м '83, 2101 '72, 2101 '77, Opel Ascona C '82

ПовідомленняДодано: 20 Червень 2011 22:39    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


John Warner писав(ла):
на трансмиссию МеМЗ-968 движок МЗМА-408 встаёт запросто, тупо "сорокет" открутил, 408 прикрутил...

Если так, завтра пойду примерять колокол 412-го к зазовскому блоку Twisted Evil

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення ICQ Number
LEKS
Авторитетище
Авторитетище


Статус: Offline
Зареєстрований: 15.04.2003
Повідомлення: 7163
Звідки: Боярка (пригород КИЕВА)

ПовідомленняДодано: 20 Червень 2011 23:35    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Q2kerS писав(ла):
John Warner писав(ла):
на трансмиссию МеМЗ-968 движок МЗМА-408 встаёт запросто, тупо "сорокет" открутил, 408 прикрутил...

Если так, завтра пойду примерять колокол 412-го к зазовскому блоку Twisted Evil
а потом этот же колокол - к голове джона )))
кстати, он про 408 двигатель писал. или 8 и 12 одинаковые по креплению?


_________________
050-5254195
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail ICQ Number
Показати повідомлення:   

Почати нову тему   Відповісти на тему    Список форумів ЗАЗ Форум -> Двигун Часовий пояс: GMT + 3
На сторінку 1, 2  Наст.
Сторінка 1 з 2

 
Перейти:  
Ви не можете починати теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете знищити свої повідомлення
Ви не можете голосувати в опитуваннях

Знайти повідомлення з часу Вашого останнього відвідування
ЗАЗ Форум  



Powered by phpBB © 2001, 2008 phpBB Group