 |
ЗАЗ Форум Присвячений автомобілям Запорожець
|
|
|
|
Попередня тема :: Наступна тема |
Автор |
Повідомлення |
ayger Адский баянист

Статус: Offline Зареєстрований: 11.05.2017 Повідомлення: 546 Звідки: Сумы Моє авто: 968М, Alfa 75
|
Додано: 22 Лютий 2021 23:07 Заголовок повідомлення: |
|
|
Lanc писав(ла): |
А коммутаторы одинаковые, производитель один? |
Ні, бо в мене не було двох однакових. Спочатку я збирав схему з 1 двухканальним комутатором - не запрацювало - лише 2 циліндри працювало.
Спробував підкинути додатково свій старий робочий одноканальний комутатор, а від двохканального використовувати лише 1 канал і зібрав схему на двух комутаторах - отримав ще більш дивний результат - разом комутатори не працюють, хоча кожний окремо працює.
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
ayger Адский баянист

Статус: Offline Зареєстрований: 11.05.2017 Повідомлення: 546 Звідки: Сумы Моє авто: 968М, Alfa 75
|
Додано: 01 Березень 2021 10:55 Заголовок повідомлення: |
поддержали 1 человек |
|
Вчора був перший успішний запуск.
Схема зараз - синхронізація від 60-2 диску, дві котушки 406.3705, два одноканальних комутатори 76.3734.
Одна з проблем, які заважали успішному запуску раніше - невдале підведення живлення до котушок. Після виправлення цієї проблеми перший пуск "на соплях" пройшов успішно.
Отримавши заряд мотивації, було перероблено проводку, прокладено в гофри в моторному відсіку, встановлено кронштейн для блоку запобіжників і реле. Блок керування поки не ставив на своє місце.
Після цього, зробив ще декілька запусків - все працює відмінно.
Загальний вигляд:
Якісь циферки:
Блок запобіжників і реле:

|
|
Повернутися до початку |
|
 |
ayger Адский баянист

Статус: Offline Зареєстрований: 11.05.2017 Повідомлення: 546 Звідки: Сумы Моє авто: 968М, Alfa 75
|
Додано: 31 Березень 2021 09:10 Заголовок повідомлення: |
|
|
Вчора вперше проїхався з МПСЗ. Машина довго стояла, якось навіть повільно просиналася: гальма трішки прокачати треба було.
Карта запалення в чорновому варіанті, більше 5100 не розкручував.
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
ayger Адский баянист

Статус: Offline Зареєстрований: 11.05.2017 Повідомлення: 546 Звідки: Сумы Моє авто: 968М, Alfa 75
|
Додано: 25 Тра 2021 15:05 Заголовок повідомлення: |
|
|
Описав і показав модернізовану систему фільтрації та охолождення мастила:
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
ayger Адский баянист

Статус: Offline Зареєстрований: 11.05.2017 Повідомлення: 546 Звідки: Сумы Моє авто: 968М, Alfa 75
|
Додано: 27 Тра 2021 09:59 Заголовок повідомлення: |
|
|
Вид знизу:
Штуцери що вкручуються в картер:
Розміщення фільтра:
Розміщення радіатора:

|
|
Повернутися до початку |
|
 |
ayger Адский баянист

Статус: Offline Зареєстрований: 11.05.2017 Повідомлення: 546 Звідки: Сумы Моє авто: 968М, Alfa 75
|
Додано: 07 Червень 2021 16:57 Заголовок повідомлення: |
|
|
Спробував разок заміряти 0-100 по GPS. Звичайно, телефоном не найточніші вимірювання, але коли машина їде с заводу 30+ секунд до 100, +/- 1 сек то є прийнятна похибка.
Спідометр завищує покази десь до 10%. При реальних 100 км/ч на спідометрі 105-110.
Поточна конфігурація:
1.4 л, 95 бенз, впуск 45/50, карбюратор Озон-2105 (стандартні для 1.3 2105 жиклери). Гума 165/80.
Поцієнт:
Результат:
Результат приблизно на рівні стокової 2108 (1.3). В принципі, це і при їзді по місту видно - Самари та 10ки ще якось на рівні тримаються, Космічі та Жигулі - вже без шансів відстають.
Шляхи покращення результату:
- зняти багажник з даху;
- трішки потренуватись;
- робити замір на рівній дорозі (в моєму випадку була невеличка гірка - помітна оком, ну і додаток каже що на 3 м піднявся);
- спробувати не перемикатись на 4 передачу;
- розвал та сходження задніх коліс. З самого початку колеса наче кривенько стояли, а після усіх змагань, це стало видно ще сильніше. Думаю, чи нові ричаги поставити, або взагалі саморобні зробити, але якось стрьомно. Хоча рідні також не взірець міцності Але в саморобних можна було б одразу підготуватися на перехід на ШРУСи.
- налаштування карбюратора. Тут як вирішення проблем, так і підбір більш вдалих налаштувань. Для цього вже накупив усіляких жиклерів і дифузорів.
- перейти на більш сучасний карб (солекс)
- перейти на інжектор, але це потребує трішки часу.
Доречі, в мене був замір за допомогою RaceLogic ще стокового і трішки вбитого двигуна:

|
|
Повернутися до початку |
|
 |
ayger Адский баянист

Статус: Offline Зареєстрований: 11.05.2017 Повідомлення: 546 Звідки: Сумы Моє авто: 968М, Alfa 75
|
Додано: 25 Червень 2021 09:24 Заголовок повідомлення: |
|
|
Новий рекорд 0-100: 13.35 с.
Порівнянно з минулим разом, зняв багажник на даху, встановив рідну черепаху на карбюратор (дякую Rosko) та трішки погрався з дифузорами та жиклерами.
Поточна конфігурація:
1 камера:
повітряний жиклер 170
паливний жиклер 107.5
дифузор 35 без перемички
2 камера:
повітряний жиклер 170
паливний жиклер 150
дифузор 45
Як це виглядає в живу, а також деякі коментарі від мене можна подивитись тут:
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
ayger Адский баянист

Статус: Offline Зареєстрований: 11.05.2017 Повідомлення: 546 Звідки: Сумы Моє авто: 968М, Alfa 75
|
Додано: 29 Січень 2022 23:30 Заголовок повідомлення: |
|
|
Зараз я активно займаюсь свапом 2.0 двигуна в Альфу 75. Вже не так вже й багато залишилось - зробити вихлоп та поставити нові гальма - і можна їхати на сертифікацію.
Але минулого тижня мені невчасно надіслали труби для вихлопу, тому роботу я продовжити не міг. З'явилась ідея зробити те, що давно хотів спробувати - перевірити як буде себе вести гума Ф-328 у зимових умовах.
Вранці в неділю приїхав до Зазіка. Він без проблем завівся, не дивлячись на те що знаходився під накриттям на вулиці та стояв вже більше місяця. Навіть аккумулятор не довелося підзаряджати.
Заїхав в гараж, перевзувся на Ф-328. Якщо чесно - весь цей час мене не покидала думка, що це не дуже вдала ідея, і зараз автівка буде вести себе як корова на льду. Але виїхавши з двору на сніг, трішки проїхав - та все наче норм, поведінка плюс мінус як у звичайної зимової гуми без шипів.
Поїхали на більш складну ділянку. Там і швидкісна широка дорога вздовж поля, потім переходить в спуск через ліс і дорога там вже трохи вужча та гірша, далі досить крутий підйом (40 м підйом на 200-300 метрів шляху) майже без снігу через сильний вітер, далі вузька дорожка вздовж крутого краю пагорба, яка виходить назад на широку дорогу вздовж поля.
Хотілось повеселитися, ну і гуму перевірити в екстримальних режимах. На швидкісній ділянці я досить швидко їхав, в поворот заходив на 80 км/ч приблизно. Автівка контролюється, дозуванням газу довертається як потрібно, коротше мені сподобалось!
Через ліс також гарно їхала, хоча, при першому проїзді там в одному з поворотів я зайшов в дуже глибокий кут і довелося запаркуватися в сугробі
На пагорб вдалося заїхати з другої спроби. Перша спроба була на 1й передачі, та ще і не я був за кермом - не доїхали буквально десяток метрів до вершини. Потім я спустився вниз, трохи розігнався і на 2 передачі успішно заїхав.
Декілька таких кіл зробили, машина гарно їхала, аж поки нас жителі місцевого хутору не вигнали
На конфлікт йти не стали, та і вже багато наїздили. Вирішили спробувати зробити ще один тест - заїхати на нечищену дорогу. Ну тут все досить сумно було. Я проїхав метрів 30, далі задок докопався до криги, і вже вперед машина не їхала. Тут би з блокою далі вийшло б заїхати, бо одне колесо вже до льоду докопалось, а інше геть стояло собі.
Але потім спробували туди ж на Вольво з повним приводом і сучасною гумою заїхати - ну результат не набагато краще. По слідам ЗАЗіка проїхав, а далі вже ледве-ледве - не став і мучити машину. Тобто тут скоріш загальний недолік будь-якої гуми без шипів, ніж конкретний недолік Ф-328.
Висновок. На Ф-328 в принципі можна виїзжати взимку. Особливо, якщо мова не йде про повсякденне використання. Для повсякденного використання (в умовах асфальтових доріг) - вона дуже шумна за рахунок протектору, я думаю по асфальту ще й досить швидко буде зношуватись.
Але якщо машина використовується більш для покатушок, особливо кудись на природу, на неасфальтовані дороги - то це непогана гума як на літо так і на зиму. Якщо у вас вже є така гума, і ви думаєте, чи варто на ній взагалі взимку кудись намагатись доїхати, чи краще сидіти вдома чи купити справжню зимову гуму - скажу вам що не треба перейматися - виїхати можна і машина буде достатньо керованою.
Хотів додати, що всі тести записали на відео, думаю так буде цікавіше і наглядніше, ніж мій текстовий опис читати. Тому ласкаво прошу до перегляду, не забуваємо підтримати канал лайком та підпискою, що мотивує мене на створення нових відео!
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
ayger Адский баянист

Статус: Offline Зареєстрований: 11.05.2017 Повідомлення: 546 Звідки: Сумы Моє авто: 968М, Alfa 75
|
Додано: 03 Серпень 2022 19:58 Заголовок повідомлення: |
поддержали 1 человек |
|
Зробили фрезування площин колектора. По перше він був трохи кривий, по друге він був під стандартні головки (а на двигуні вже посажені), тому не дуже добре сідав.
Але нарешті можна викинути колгосп з прокладок різної товщини і якісно сумістити канали в колекторі і головках.
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
AlexK

Статус: Offline Зареєстрований: 05.07.2011 Повідомлення: 573 Звідки: Вінниця Моє авто: ЗАЗ 968 72, ЗАЗ968М 82, ЗАЗ 968МП 93
|
Додано: 04 Серпень 2022 08:48 Заголовок повідомлення: |
|
|
Ґарно виглядає.
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
ayger Адский баянист

Статус: Offline Зареєстрований: 11.05.2017 Повідомлення: 546 Звідки: Сумы Моє авто: 968М, Alfa 75
|
Додано: 24 Серпень 2022 00:05 Заголовок повідомлення: |
|
|
Задні колеса ще з самого першого дня стоять трішки криво. Десь майже рік тому Хелл підігнав мені задні важелі у гарному стані.
Нарешті я розібрав їх, дістав старі сайленти.
В мене є нові радянські сайленти, але щось не дуже хочеться їх ставити. Думаю, що з роками гума могла втратити свої властивості, тим паче невідомо в яких умовах вони зберігалися. Ще є новоробні сайленти, але то взагалі треш - там гума не приварена до обойм - її можна просто витягти.
На форумі читав, що ставлять від Мерседесів сайленти, зокрема давали каталожний номер Febi. Поспілкувавшись з власниками таких Мерседесів, дійшли висновку що краще взяти аналогічну деталь але від Lemforder.
Lemforder 11021 01
Наразі задні важелі віддав на піскоструй та фарбування порошковою фарбою. Далі завезу їх у майстерню з пресом та станками, де сайленти допрацюють щоб вони стали на своє місце і запресують їх у важелі.
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
ayger Адский баянист

Статус: Offline Зареєстрований: 11.05.2017 Повідомлення: 546 Звідки: Сумы Моє авто: 968М, Alfa 75
|
Додано: 23 Січень 2023 13:19 Заголовок повідомлення: |
поддержали 2 человек |
|

|
|
Повернутися до початку |
|
 |
Barbarossa НашКузьмич

Статус: Offline Зареєстрований: 23.01.2009 Повідомлення: 3187 Звідки: Кам’янець-Подільський, Україна Моє авто: ЗАЗ-965А, ЗАЗ-968М
|
Додано: 25 Січень 2023 21:32 Заголовок повідомлення: |
|
|
Ну ти, Льоша, псіханув з кузовом.
Стосовно сайлентів правильно зробив, але є нюанс. Вони не розраховані на нашу амплітуду хода підвіски і відсутність стабілізатора.
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
ayger Адский баянист

Статус: Offline Зареєстрований: 11.05.2017 Повідомлення: 546 Звідки: Сумы Моє авто: 968М, Alfa 75
|
Додано: 28 Січень 2023 21:44 Заголовок повідомлення: |
|
|
Barbarossa писав(ла): |
Ну ти, Льоша, псіханув з кузовом.
Стосовно сайлентів правильно зробив, але є нюанс. Вони не розраховані на нашу амплітуду хода підвіски і відсутність стабілізатора. |
Я так розумію, на менший хід вони розраховані, бо там менше гуми ніж у рідних, за рахунок більшого діаметру внутрішньої втулки.
Гарний привід провести нові пошуки сайлентів де буде більше гуми. Або ж таки поставити стабілізатори 
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
ayger Адский баянист

Статус: Offline Зареєстрований: 11.05.2017 Повідомлення: 546 Звідки: Сумы Моє авто: 968М, Alfa 75
|
Додано: 28 Січень 2023 21:47 Заголовок повідомлення: |
поддержали 2 человек |
|
Перші фото в новому кольорі 
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
Barbarossa НашКузьмич

Статус: Offline Зареєстрований: 23.01.2009 Повідомлення: 3187 Звідки: Кам’янець-Подільський, Україна Моє авто: ЗАЗ-965А, ЗАЗ-968М
|
Додано: 30 Січень 2023 12:00 Заголовок повідомлення: |
|
|
ayger писав(ла): |
...бо там менше гуми ніж у рідних, за рахунок більшого діаметру внутрішньої втулки.
Гарний привід провести нові пошуки сайлентів де буде більше гуми. Або ж таки поставити стабілізатори  |
Так, так, саме це я мав на увазі. На VW T-3 сайлентблоки верхніх важелів мають дитячу хворобу- мало м'яса в тілі сайлентблока, через це при амплітудних рухах підвіски гуму швидко зриває і вона рипить вже через пару-тройку тисяч км. Це на брендах Фебі і Лемфьордер. Тому переробив на нівовські (там діаметр внутрішній менший) і забув.
Колір БОМБА! Мій улюблений з блакитних, насичений. Машинка не виглядає мляво.
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
ayger Адский баянист

Статус: Offline Зареєстрований: 11.05.2017 Повідомлення: 546 Звідки: Сумы Моє авто: 968М, Alfa 75
|
Додано: 12 Лютий 2023 20:30 Заголовок повідомлення: |
|
|
Збірка продовжується. Вставновлено стелю, деяку оптику, заднє і бокові вікна.

|
|
Повернутися до початку |
|
 |
AlexK

Статус: Offline Зареєстрований: 05.07.2011 Повідомлення: 573 Звідки: Вінниця Моє авто: ЗАЗ 968 72, ЗАЗ968М 82, ЗАЗ 968МП 93
|
Додано: 13 Лютий 2023 15:41 Заголовок повідомлення: |
|
|
Гарррно.
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
ayger Адский баянист

Статус: Offline Зареєстрований: 11.05.2017 Повідомлення: 546 Звідки: Сумы Моє авто: 968М, Alfa 75
|
Додано: 16 Лютий 2023 00:45 Заголовок повідомлення: |
поддержали 1 человек |
|

|
|
Повернутися до початку |
|
 |
Hell-Racer †


Статус: Offline Зареєстрований: 18.07.2007 Повідомлення: 6929 Звідки: Івано-Франківськ - Київ - Буча Моє авто: ЗАЗ-968М, АЕ968М, ГАЗ-21C Volg O ) ) ) VW Transporter T4, Audi A4 Allroad ABT
|
Додано: 20 Лютий 2023 01:57 Заголовок повідомлення: |
поддержали 1 человек |
|

_________________ Grants me a world of cold nihility
An endless winter night
A bitter, black frozen hell
For me
Forever... |
|
Повернутися до початку |
|
 |
|
|
Ви не можете починати теми Ви не можете відповідати на повідомлення Ви не можете редагувати свої повідомлення Ви не можете знищити свої повідомлення Ви не можете голосувати в опитуваннях
 |
|
Powered by phpBB © 2001, 2008 phpBB Group
|