Попередня тема :: Наступна тема |
Автор |
Повідомлення |
ushaster Начальник транспортного цеха
Статус: Offline Зареєстрований: 15.04.2005 Повідомлення: 2437 Звідки: Львів-München
|
Додано: 23 Березень 2006 20:45 Заголовок повідомлення: Re: Як вставляти фотки? |
|
|
Samuraj писав(ла): |
Панове, поясніть будь ласка (бажано примітивно на пальцях) як на форум вставляти фотки... Пліііііз |
Ось тут, внизу сторінки, тикаєш "Створити/редагувати власну галерею", далі дійде..
_________________ Kein Alkohol ist auch keine Lösung |
|
Повернутися до початку |
|
|
Samuraj
Статус: Offline Зареєстрований: 12.03.2006 Повідомлення: 147 Звідки: Rivne
|
Додано: 28 Березень 2006 21:11 Заголовок повідомлення: |
|
|
Красно дякую... Дійшло...
Останній раз редагувалося: Samuraj (10 Квітень 2006 11:33), всього редагувалося 1 раз |
|
Повернутися до початку |
|
|
Samuraj
Статус: Offline Зареєстрований: 12.03.2006 Повідомлення: 147 Звідки: Rivne
|
Додано: 28 Березень 2006 21:12 Заголовок повідомлення: Не заводиться.... Що робити? |
|
|
У мене виникла проблема: машина всю зиму у дворі простояла і зараз не заводиться. Загалом ситуація така: акумулятор - нова 60тка, бензин в двигун поступає, іскра теж є тільки трохи слабкувата, свічки трохи старі (точніше зовсім старі), але ми їх почистили і прогріли... Що робити? Куди дивитися в першу чергу? Порадьте будь ласка.
Наперед дякую.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
REDZAZ
Статус: Offline Зареєстрований: 23.10.2005 Повідомлення: 1566 Звідки: г Н.Новгород Моє авто: ЗАЗ 968
|
Додано: 28 Березень 2006 21:23 Заголовок повідомлення: |
|
|
Если слабая искра то меняй конденсатор и в качестве профилактики почисть шкурочкой контактя прерывателя-распределителя.
_________________ <Красно-белый ЗАЗ 968 1971 г.в. двиг. 21083i доработаная ГБЦ, распредвал "Нуждин: подъем - 11.4, фаза - 284*"> |
|
Повернутися до початку |
|
|
Samuraj
Статус: Offline Зареєстрований: 12.03.2006 Повідомлення: 147 Звідки: Rivne
|
Додано: 28 Березень 2006 22:02 Заголовок повідомлення: |
|
|
REDZAZ писав(ла): |
Если слабая искра то меняй конденсатор и в качестве профилактики почисть шкурочкой контактя прерывателя-распределителя. |
Cпасибо большое. А еще какие могут быть причины (не слабой искры,а вообще того что машина не заводится?)
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Samuraj
Статус: Offline Зареєстрований: 12.03.2006 Повідомлення: 147 Звідки: Rivne
|
Додано: 28 Березень 2006 22:05 Заголовок повідомлення: |
|
|
Скажіть будь ласка якщо машину на буксирі потягати це зможе допомогти вирішити проблеми з заведенням?
|
|
Повернутися до початку |
|
|
REDZAZ
Статус: Offline Зареєстрований: 23.10.2005 Повідомлення: 1566 Звідки: г Н.Новгород Моє авто: ЗАЗ 968
|
Додано: 28 Березень 2006 22:09 Заголовок повідомлення: |
|
|
Опа да ты и по русски умеешь!
Х.З. их много. карбюратор может мозги полоскать (ускорительный насос топливо не впрыскивать, запорный клапан поплавковой камеры пропускать и.т.д), контакты трамблера подгоревшие.
_________________ <Красно-белый ЗАЗ 968 1971 г.в. двиг. 21083i доработаная ГБЦ, распредвал "Нуждин: подъем - 11.4, фаза - 284*"> |
|
Повернутися до початку |
|
|
Samuraj
Статус: Offline Зареєстрований: 12.03.2006 Повідомлення: 147 Звідки: Rivne
|
Додано: 28 Березень 2006 23:27 Заголовок повідомлення: |
|
|
REDZAZ писав(ла): |
Опа да ты и по русски умеешь! |
По русски я умею плохо. В смысле понимаю хорошо а пишу отвратно. Поетому пишу в основном по украински. Ну а если человек из Росии и естественно по украински не понимает, я стараюсь отвечать по руски. Так что извиняй за глюки.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Samuraj
Статус: Offline Зареєстрований: 12.03.2006 Повідомлення: 147 Звідки: Rivne
|
Додано: 30 Березень 2006 10:01 Заголовок повідомлення: |
|
|
REDZAZ писав(ла): |
Если слабая искра то меняй конденсатор и в качестве профилактики почисть шкурочкой контактя прерывателя-распределителя. |
Кондэнсатор поменял, контакты рашпилем почистил. Эфекта - ноль. Наверное надо поменять свечи. Так вот, с этим возникает вопрос: какие свечи надо спрашивать в ЗАЗ968М? Укажите пожалуста если можно конкретных производитилей и маркировки свечей. И вообще раскажите пожалуйста на что нужно обращать внимание при выборе свечей
|
|
Повернутися до початку |
|
|
REDZAZ
Статус: Offline Зареєстрований: 23.10.2005 Повідомлення: 1566 Звідки: г Н.Новгород Моє авто: ЗАЗ 968
|
Додано: 30 Березень 2006 10:11 Заголовок повідомлення: |
|
|
Бери А23 с короткой резьбой производства г.Энгельс и цена не кусается и работают нормально. Только смотри чтоб были в коробочках, да и сами свечи должны быть сделаны красиво.
(З.Ы. лично я катаюсь на советских А17 работают по лучше импортных)
_________________ <Красно-белый ЗАЗ 968 1971 г.в. двиг. 21083i доработаная ГБЦ, распредвал "Нуждин: подъем - 11.4, фаза - 284*"> |
|
Повернутися до початку |
|
|
Samuraj
Статус: Offline Зареєстрований: 12.03.2006 Повідомлення: 147 Звідки: Rivne
|
Додано: 30 Березень 2006 20:34 Заголовок повідомлення: |
|
|
Большое спасибо
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Samuraj
Статус: Offline Зареєстрований: 12.03.2006 Повідомлення: 147 Звідки: Rivne
|
Додано: 30 Березень 2006 20:48 Заголовок повідомлення: Не заводиться хоч ти трісни |
|
|
Воістину дітям до 16 років забороняєтся дивитися і, особливо, слухати, як заводять Запорожець.
Сьогодні ми пригнали батьковий Москвич і вирішили потягати мого ЗАЗика на буксирі... Потягали...Зробили три кола навколо будинку. Двічі порвали трос (щеплення забарахлило), а він гад навіть ні разу не чхнув! Я вже починаю сумніватися чи взагалі ЦЕ може їздити.
Вирішили вплотну зайнятися трамплером і тут я зрозумів справедливість тези наведеної на початку: коли батько пробував дістатися до трамплера він згадав "незлим тихим" і мене і мою "рухлядь", а особливо багато компліментів пішло на рахунок "цих довбо**бів що це г***но придумали". І це при тому що мій батько досить інтелігентна людина, від якої нецензурну лексику рідко коли почуєш.
Та все таки спільними зусиллями ми зняли переривач і вжахнулися: він виявляєтьс збірний: станина від одної машини а рухомий контакт від іншої... Контакти не підходять по висоті і під рухомим стоїть проклада з діркою через яку, мабуть пробиває іскра. Мабуть через це і були глюки з іскрою... Завтра на авторинку куплю новий переривач і спробуємо ще раз.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Zeus
Статус: Offline Зареєстрований: 17.11.2004 Повідомлення: 390 Звідки: Ukraine / Lviv
|
Додано: 30 Березень 2006 20:51 Заголовок повідомлення: |
|
|
Це мені нагадоло мою історію, коли я заводив свій ЗАЗ вперше... Ностальгія за хорошими часами... Але в мене була проблема з "противоугонным устройством" як назвали виключатель маси мої сусіди по гаражу Успіхів! Сподіваюсь бажання почути звук свого зазу переможе!
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Samuraj
Статус: Offline Зареєстрований: 12.03.2006 Повідомлення: 147 Звідки: Rivne
|
Додано: 30 Березень 2006 21:07 Заголовок повідомлення: |
|
|
Дякую за підтримку Zeus. Тут ситуація така: або я його, або він мене... А здаватися я поки що не збираюся!
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Samuraj
Статус: Offline Зареєстрований: 12.03.2006 Повідомлення: 147 Звідки: Rivne
|
Додано: 01 Квітень 2006 12:06 Заголовок повідомлення: Трамплер |
|
|
Вчора ходив по авторинку, так пластинку переривача і не знайшов... Точніше знайшов, Москвічовську, але хоч продавець мене запевняв, що вона один в один підходить, та все ж я не сліпий: у Москвічовській центральни отвір значно більший і відповідно між контакти може потрапляти масло, що зовсім ніхт гут. Натомість у тій частині ринку, де продають БУшні частини знайшов всю нижню частину трамплера від ЗАЗика, майже не зношену.
Вчора з батьком гарненько її почистили і вже збиралися ставити, але як на зло дощ вперіщив... Нічого, поставимо сьогодні. Про результати розповім
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Samuraj
Статус: Offline Зареєстрований: 12.03.2006 Повідомлення: 147 Звідки: Rivne
|
Додано: 04 Квітень 2006 20:21 Заголовок повідомлення: |
|
|
Траблів, блін, добавилося. Вчора зняли нижню частину переривача. Він гад знімався з напрягом, от відповідно і збили момент запалювання. Завтра будемо ставити переривач назад і виставляти запалювання... Буде весело... У звязку з цим є питання: може хтось уже ставив запалювання у себе на Жужі і може дати якісь поради, щодо того, як полегшити цей процес.... За всі конструктивні поради буду дуже вдячний.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Samuraj
Статус: Offline Зареєстрований: 12.03.2006 Повідомлення: 147 Звідки: Rivne
|
Додано: 10 Квітень 2006 12:12 Заголовок повідомлення: Завівся!!! |
|
|
Вчора нарешті сталося!!!
Він завівся! Я вже й на це не сподівався, але розкажу все по порядку. Ми з батьою користуючись давньою автомобільною мудрістю, що якщо не заводиться значить або немає чому горіти, або немає чим підпалити, спочатку зайнялися запалюванням. Спочатку поміняли конденсатор, який виявився аж 72 року народження. Результат не змінився. Тоді взялися за переривач-розподільник. Зняли його. Купили і поставили новий (ну не зовсім новий, але в хорошому стані). Довго настроювали момент запалювання - ЗАЗ навіть не чхнув ні разу.
Тоді зайнялися карбіком. Розібрали, вичистили поплавкову камеру, в якій плавала якась бодяга типу іржі, продули та почистили тонкою мякою проволокою жиклери зібрали назад, спробували завести - знову ніфіга... навіть найменшого натяку. Тільки акумулятор посадили.
Вирішили потягати машину на буксирі, слідуючи іншій автомобільній мудрості, про те, що з буксиру заводиться все... Ось тут і почалися чудеса...
Три кола ми тягали його навколо будинку спочатку на ІІІ-ій передачі а потім на другій. Двигун не схопив ні разу, хоч ми ганяли як скажені. Не було межі нашому розчаруванню. Тоді вирішили відкрутити свічку на І-му циліндрі і подивитися чи поступає паливо в двигун. Глянули - свічка волога. Тоді ми вже без особливої надії спробували крутнуту стартером ще раз. Акумулятор ледве кілька разів прокрутив вал, але при ЗАЗик кілька разів буркнув... Оце так відчуття... У нас з батьою відразу зявилося натхнення, та ще й яке... Оскільки мій акумулятор сів остаточно, ми швидко скрутили батарею з батіного Москаля. Крутнули кілька разів і.... він завівся.
Я трохи прогрів двигун на холостих обертах, погарчав газом, але потім вирішив не дратувати слух сусідів і пішов до дому.
Сьогодні мінятимемо манжети на щепленні і, якщо все вдасться можливо сьогодні трохи покатаюся!
А тепер питання: якщо відпустити газ, коли працює на холостих і двигун має 40 градусів температури, то двигун поступово скидає оберти, а потім зовсім глохне, це нормально? Якщо ні, то як з цим боротися?
І ще одне машина працювала на холостих з деякою підгазокою приблизно 20 хвилин при цьому нагрілася лише до 50 градусів, якщо вірити термодаччику. Таке може бути чи це термодаччик бреше?
Наперед дякую за конструктивні поради.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Nazgul
Статус: Offline Зареєстрований: 14.05.2004 Повідомлення: 2090 Звідки: Сумская обл.
|
Додано: 10 Квітень 2006 14:35 Заголовок повідомлення: |
|
|
Глохнуть не должен при сбросе газа. Возможно не настроен холстой ход.
То что не прогрелся в принципе нормально. У меня так же. На холостых прогреть почти не возможно. Только под нагрузкой.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Samuraj
Статус: Offline Зареєстрований: 12.03.2006 Повідомлення: 147 Звідки: Rivne
|
Додано: 11 Квітень 2006 11:15 Заголовок повідомлення: Тормозуха |
|
|
Панове, допоможіть розібратися з траблою:
вчора ремонтував циліндр приводу щеплення і настала нагальна потреба долити тормозухи, але я не знаю яка з них у мене залита. Старий власник, якому за 80, теж не памятає. Тормозуха яка залита у мене в системі червоного кольору, має характерний запах і трішки густішу консистенцію ніж звичайна...
Підкажіть будь ласка як тормозні рідини між собою розрізнити....
Наперед дякую.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Samuraj
Статус: Offline Зареєстрований: 12.03.2006 Повідомлення: 147 Звідки: Rivne
|
Додано: 14 Квітень 2006 00:46 Заголовок повідомлення: Ура! |
|
|
Сьогодні мій зазик вперше проїхався своїм ходом. Зробив коло пошани навколо будинку. Цьому передувала заміна вкладок в головному циліндрі щеплення та прокачка щеплення...
Здавалося б нема про що писати, але для мене це подія: адже я вперше їхав за кермом свого жужа... Відчуття класні їхав я правда лише на першій та другій передачах (якість дороги більшого не дозволяла, та й взагалі житлова зона). Машина тягнула нормально, гальмувала чітко, і добре слухалася керма. Завтра черговий етап випробовувань: поїду на шиномонтаж поміняю гуму а потім перескочу в село... Про те як себе вела тачка розповім завтра...
|
|
Повернутися до початку |
|
|
|