Русский, помни, что настанет тот час, когда и тебя спросят - а что ты сделал, чтобы остановить военные преступления своей страны в Украине?
Возможно даже, что этот вопрос зададут твои дети или внуки, которых будет посылать на три буквы весь мир.
Вам будет невыносимо стыдно за то, что взрастили у себя путинизм. Но тогда будет уже поздно что-то сделать. А сейчас - ещё не поздно.
Хотя, уже гештальт закрыт

Список форумів ЗАЗ Форум ЗАЗ Форум
Присвячений автомобілям Запорожець
 
    ПошукПошук   Увійти та перевірити приватні повідомленняУвійти та перевірити приватні повідомлення РеєстраціяРеєстрація
    ПрофільПрофіль   ВхідВхід 

Фотогалерея - Файлохранилище - Чат - Укр->Рус переклад
Книжкова полиця
 
Печка-скорая помощь
На сторінку Попер.  1, 2, 3 ... 19, 20, 21
 
Почати нову тему   Відповісти на тему    Список форумів ЗАЗ Форум -> Електрика
Попередня тема :: Наступна тема  
Автор Повідомлення
hide



Статус: Offline
Зареєстрований: 11.06.2022
Повідомлення: 417
Звідки: Vilnius
Моє авто: 968МБ (1988-XII)

ПовідомленняДодано: 15 Листопад 2024 17:39    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


100 грн. за мешок свечей? Я правельно понимаю что ето примерно 3 Евро? Блин, я б взял несколько свечей в запас за такую цену...
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення
Paul R-0707



Статус: Offline
Зареєстрований: 08.02.2007
Повідомлення: 463
Звідки: Германия
Моє авто: ЛуАЗ-969М

ПовідомленняДодано: 15 Листопад 2024 22:20    Заголовок повідомлення: поддержали 1 человек Відповісти з цитатою


hide писав(ла):
100 грн. за мешок свечей? Я правельно понимаю что ето примерно 3 Евро? Блин, я б взял несколько свечей в запас за такую цену...

Цена скоре всего за одну, просто там их на весь форум хватит Very Happy

Повернутися до початку
Переглянути профіль Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail
mcctanic



Статус: Offline
Зареєстрований: 06.08.2021
Повідомлення: 28
Звідки: Запоріжжя
Моє авто: ЗАЗ 968М

ПовідомленняДодано: 16 Листопад 2024 15:23    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Я прочитав, що ставлять дизельну свічку. А взагалі треба ставити генератор інший й все.
Повернутися до початку
Переглянути профіль Відправити приватне повідомлення
Bodya_troll



Статус: Offline
Зареєстрований: 28.08.2024
Повідомлення: 89
Звідки: Хмельницький
Моє авто: 968М

ПовідомленняДодано: 16 Листопад 2024 16:10    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Дизельну свічку треба підбирати з достатньою потужністю, і враховуючи що в наші автономці є додатковий опір, послідовно підключений до свічки розжарювання, його, напевно доведеться виключити - поставити перемичку.

Ну, якщо нова свічка розжарювання коштує 350грн, то можна і ніхромову проволку спробувати втулити(замінити), але треба буде підібрати максимально аналогічну.

Стосовно іншого генератора - це, напевно, необхідно. Навіть з нормальним генератором треба підкидати обертів (від 1000 об/хв) щоб перекрити ту пєчку, поки не розгориться

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення
hide



Статус: Offline
Зареєстрований: 11.06.2022
Повідомлення: 417
Звідки: Vilnius
Моє авто: 968МБ (1988-XII)

ПовідомленняДодано: 16 Листопад 2024 18:35    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Ребята... Я не понимаю. Свечя стоит 3 Евро. Есть в доступе, я так понимаю, по Украине даже доставка безплатная. В чём проблема? Зачем свечи от дизелья? Где вы её возмёте? Поедете на разборку в другом конце города? А топливо не стоит? Купил оригинал, поставил и поехал.

Нашёт нагрузки и доп. гены:
Свечя потребляет примерно 18 А + вентилятор 1.2 А + бензонасос 1 А. В суме 20 А. Да, нагрузка значительная, но нужно понять, что свечя работает менее чем 1 минуту (~30 секунд на прогрев + ~15-20 секунд на выход в автономный режим), после чего отключяется и нагрузка от вентилятора и бензонасоса менее чем 1 А.

Не думаю, что из за етого нужно доп. гену колхозить. Доп. гена ето доп. механические потери. Да ешё и гемор с устоновкой. Если сделать нормальное "15 клемы" реле, поставить нормальный реле-регулятор електронного типа, поставить нового образца диодный мост и поставить нормальный современный клиновой ремень правельной длины то штатный гена в полне покрывает нужды ЗАЗа. Да ешё и двигатель скажет спасибо за лутшый обдув и охлажденьие.

И ешё. Печка включяется либо после запуска двигателья, либо на ходу. Если при запуске двигателья, то двигатель работает на подсосе, обороты его 1800-2300 принерно. На таких оборотах штатный гена способен обеспечить. А если печка запускается на ходу, то обороты и так в пределе раньше указаных.

Что на самом деле нужно доработать на мой взгляд - ето проводка в салон и метод подключенья печки. У себя сделал ревизию и немного доработал - так как печка там подключена через проводок-перемычку небольшого сеченья и тот провод был оплавлен. Я печку подключил от 1-ого предохранителья, который по штатному не задействован. Поставил номинал 20 А. В другой теме есть пару фоток проводки с доработкой.

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення
kubanoid



Статус: Offline
Зареєстрований: 12.03.2006
Повідомлення: 1045
Звідки: Краснодар
Моє авто: ЗАЗ-968М 1993 г., Nissan Terrano-II, 2001 г.

ПовідомленняДодано: 17 Листопад 2024 20:52    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


hide писав(ла):

Нашёт нагрузки и доп. гены:
Свечя потребляет примерно 18 А + вентилятор 1.2 А + бензонасос 1 А. В суме 20 А. Да, нагрузка значительная, но нужно понять, что свечя работает менее чем 1 минуту (~30 секунд на прогрев + ~15-20 секунд на выход в автономный режим), после чего отключяется и нагрузка от вентилятора и бензонасоса менее чем 1 А.

Так думали конструкторы и производители. Но работает оно обычно хреново. Sad По факту - надо серьезно улучшать качество проводки и контактов в системе питания печки, чем вы уже и занялись. Один из простейших вариантов тюнинга который я видел - это перевод большинства переключателей печки не реле, тогда все четко включается-выключается. Себе я поставил ШИМ преобразователь по схеме Горбунова, много лет работает нормально со штатной свечой, нагрузка на контакты и провода резко упала, от переключателя перестало пахнуть подплавленными проводами. Изредка продуваю форсунку карб-клинером.


_________________
"Запорожец старый купили, разваленный!" (с) Э. Успенский
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення
hide



Статус: Offline
Зареєстрований: 11.06.2022
Повідомлення: 417
Звідки: Vilnius
Моє авто: 968МБ (1988-XII)

ПовідомленняДодано: 17 Листопад 2024 21:12    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Если честно, то мне не совсем понятно, что думали конструкторы и производители по одному или другому вопросу, реализованому в етих машинах.

О переводе на реле вы имеете ввиду снятя нагрузки с "включятелья в салоне"? Можно и такое сделать, всю силовую чясть перенести куда-то ближе к акумулятору и самой печке.

ПС: карб клинер - ето в принципе ацетон. Можно и по дешевле устроить "промывку" Smile Особенно если ето воскресение и все автомаганизы закриты а под рукой карб клинера нету Smile

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення
kubanoid



Статус: Offline
Зареєстрований: 12.03.2006
Повідомлення: 1045
Звідки: Краснодар
Моє авто: ЗАЗ-968М 1993 г., Nissan Terrano-II, 2001 г.

ПовідомленняДодано: 20 Листопад 2024 21:17    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


hide писав(ла):
О переводе на реле вы имеете ввиду снятя нагрузки с "включятелья в салоне"? Можно и такое сделать, всю силовую чясть перенести куда-то ближе к акумулятору и самой печке.

Да, перетащить ближе к печке мощный провод и разгрузить контакты штатного переключателя хорошими реле. Но это если не хочется с электроникой возиться.
Карбклинер хорош когда он есть в машине. Он под давлением, с соломинкой, сразу сдувает растворенную грязь. Можно его заменить ацетоном и медицинским шприцом, но и ацетон где-то надо купить если понадобится печку немного прочистить. И шприцы сейчас не те уже делают: с резиновым поршнем. старые были пластиковые и хорошо работали с агрессивными жидкостями.


_________________
"Запорожец старый купили, разваленный!" (с) Э. Успенский
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення
mcctanic



Статус: Offline
Зареєстрований: 06.08.2021
Повідомлення: 28
Звідки: Запоріжжя
Моє авто: ЗАЗ 968М

ПовідомленняДодано: 05 Грудень 2024 02:19    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Ніхто не пробував заживити пічку від другого акумулятора? Наскільки реалізуємо? Наприклад, від мопеду маленький акумулятор
Повернутися до початку
Переглянути профіль Відправити приватне повідомлення
weld_master



Статус: Offline
Зареєстрований: 09.04.2011
Повідомлення: 593
Звідки: Украина Никополь
Моє авто: ЗАЗ-965А

ПовідомленняДодано: 05 Грудень 2024 10:18    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


mcctanic писав(ла):
Ніхто не пробував заживити пічку від другого акумулятора? Наскільки реалізуємо? Наприклад, від мопеду маленький акумулятор


Яка ємність того акумулятора?
Вразі чого один лише електродвигун споживає 36 Вт, не кажучи вже про свічу накалювання.

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail
hide



Статус: Offline
Зареєстрований: 11.06.2022
Повідомлення: 417
Звідки: Vilnius
Моє авто: 968МБ (1988-XII)

ПовідомленняДодано: 05 Грудень 2024 10:44    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Електродвигун 36 Вт? При полной блокировке вала - возможно. При нормальнух обстоятельствах, примерно 1.2-1.4 А и ешё меньше, т.е примерно 15-18 Вт (при 13.5В)
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення
Bodya_troll



Статус: Offline
Зареєстрований: 28.08.2024
Повідомлення: 89
Звідки: Хмельницький
Моє авто: 968М

ПовідомленняДодано: 05 Грудень 2024 12:45    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


hide, мне, почему-то тоже кажется, что моторчик печки берет 3 Ампера, может, сегодня возьмусь за мультиметр - замеряю.

моя думка щодо живлення пічки від окремого акумулятора (на випадок, якщо це комусь цікаво):
Можна зробити і є декілька способів, різної правильності і складності, це зробити. Спочатку скажу, що розпалювати пічку від акума - така собі ідея, особливо від малого (не рекомендую).
Мінімальна складність - якесь потужне 5-ти контактне реле, яке розв'язуються таким чином, щоб нормально замкнуте на живлення пічки від ВЕЛИКОГО акума, далі після того як пічка "розгориться" - переключаємо маленькою кнопкою реле на живлення від малого акума. Але в цю схему варто було б додати якийсь спосіб відстеження напруги на малому акумі, (від вольтметра за яким треба буде самому стежити, до якоїсь плати яка при напрузі на малому акумі переключить пічку на ВЕЛИКИЙ акумулятор, або в режим вимкнення, бо якщо він "сяде" при ввімкнені пічці - можуть бути проблеми, може, навіть горючі. Теоретично в якості такого контролера можна використати реле зарядки від шохи.
Але, той малий акум треба буде ще якось заряджати, можна, звичайно, його запаралелити на ВЕЛИКИЙ акумулятор, після стартування двигуна (або МеМЗа), але великий ток зарядки швидко прикінчить малий акум, тому, для трошки розумнішої (ніж я) зарядки, я б втулив якийсь DC-DC перетворювач напруги за 200грн

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення
weld_master



Статус: Offline
Зареєстрований: 09.04.2011
Повідомлення: 593
Звідки: Украина Никополь
Моє авто: ЗАЗ-965А

ПовідомленняДодано: 05 Грудень 2024 16:02    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


hide писав(ла):
Електродвигун 36 Вт?


Автомобили ЗАЗ-968М, 968М-005: Руководство по эксплуатации - 2-е изд. -/Производственное объединение АвтоЗАЗ Министерства автомобильной промышленности СССР. - Днепропетровск: Промінь, 1981. - 232 с., ил.
Стр. 208. Бе-бе-бе!

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail
hide



Статус: Offline
Зареєстрований: 11.06.2022
Повідомлення: 417
Звідки: Vilnius
Моє авто: 968МБ (1988-XII)

ПовідомленняДодано: 05 Грудень 2024 16:16    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Что там в какой-то книге написано ето не важно. В тех же самых книгах я помню читал и то, что седенья сделани комфортнами и из качественных матерялов, а так же что ЗАЗ - качественная и надёжная машина.

Я замерял лабораторным источником питанья, и не один раз. Если моторчик почистить и смазать, то сразу после переборки он берёт всего 0.9 А.

Бензонасос берёт примерно 1.1 А когда кочяет в холостую, и примерно 0.2А когда произходет шелчёк, т.е. когда подкачивает.

Есть большая разница между номинального потребленья тока и фактического. Номинальный ток почти всега указовается при блокировке ротора.

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення
Bodya_troll



Статус: Offline
Зареєстрований: 28.08.2024
Повідомлення: 89
Звідки: Хмельницький
Моє авто: 968М

ПовідомленняДодано: 05 Грудень 2024 17:02    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Только что, проверил. Берет он 2.86 Ампера.
Проверял следующим образом:
1) выключеная масса, мультиметром один щуп на "-" акума второй - на массу света. Показания - 0 ампер
2) включил печку на первое положение и отключил свечу накала. Аналогично подключил щупы - пока моторчик раскручивался было около 4 Ампер.

У меня нет оснований не доверять тому, что написал hide. В моем случае моторчик никто не обслуживал 35 лет, и скорее всего столько же лет его никто обслуживать не будет.

Мерял китайским мультиметром за 200грн, показывает он пока ещё достаточно точно, если надо, могу предложить фото

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення
weld_master



Статус: Offline
Зареєстрований: 09.04.2011
Повідомлення: 593
Звідки: Украина Никополь
Моє авто: ЗАЗ-965А

ПовідомленняДодано: 05 Грудень 2024 17:16    Заголовок повідомлення: поддержали 1 человек Відповісти з цитатою


hide писав(ла):
Я замерял лабораторным источником питанья, и не один раз. Если моторчик почистить и смазать, то сразу после переборки он берёт всего 0.9 А.


Ще мабудь без крильчатки та поза корпусом пічки. Laughing
Про опір повітря колись чув?

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail
hide



Статус: Offline
Зареєстрований: 11.06.2022
Повідомлення: 417
Звідки: Vilnius
Моє авто: 968МБ (1988-XII)

ПовідомленняДодано: 05 Грудень 2024 19:24    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Bodya_troll писав(ла):
Только что, проверил. Берет он 2.86 Ампера.


Я так понимаю замер сделан так же с бензонасосом и контрольной лампочкой в шитке приборов. Но почти 3 А конешно же многовато...

weld_master писав(ла):

Ще мабудь без крильчатки та поза корпусом пічки. Laughing
Про опір повітря колись чув?


У менья было с крылчяткой, но не в печке.
Про сопротивление воздуха слышал, но не думаю, что оно там сильное - каналы видь широкие

Ладно, пусь будет 36 Вт Smile

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення
weld_master



Статус: Offline
Зареєстрований: 09.04.2011
Повідомлення: 593
Звідки: Украина Никополь
Моє авто: ЗАЗ-965А

ПовідомленняДодано: 05 Грудень 2024 20:34    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


hide писав(ла):
Ладно, пусь будет 36 Вт Smile


Рукопожатие

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail
Показати повідомлення:   

Почати нову тему   Відповісти на тему    Список форумів ЗАЗ Форум -> Електрика Часовий пояс: GMT + 3
На сторінку Попер.  1, 2, 3 ... 19, 20, 21
Сторінка 21 з 21

 
Перейти:  
Ви не можете починати теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете знищити свої повідомлення
Ви не можете голосувати в опитуваннях

Знайти повідомлення з часу Вашого останнього відвідування
Flag Counter ЗАЗ Форум  



Powered by phpBB © 2001, 2008 phpBB Group