Попередня тема :: Наступна тема |
Автор |
Повідомлення |
ayger Адский баянист
Статус: Offline Зареєстрований: 11.05.2017 Повідомлення: 546 Звідки: Сумы Моє авто: 968М, Alfa 75
|
Додано: 18 Березень 2024 14:58 Заголовок повідомлення: |
|
|
Перша примірка сальників балки. Креслення корпуса сальника викладу після того як проведу випробування на герметичність.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
ayger Адский баянист
Статус: Offline Зареєстрований: 11.05.2017 Повідомлення: 546 Звідки: Сумы Моє авто: 968М, Alfa 75
|
Додано: 28 Березень 2024 15:01 Заголовок повідомлення: |
|
|
Вчора продав "зайвий" червоний 968М. Звільнилось трохи місця.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
ayger Адский баянист
Статус: Offline Зареєстрований: 11.05.2017 Повідомлення: 546 Звідки: Сумы Моє авто: 968М, Alfa 75
|
Додано: 19 Квітень 2024 13:12 Заголовок повідомлення: |
|
|
Перефарбував, зібрав і заправив балку. Поки не тече:
|
|
Повернутися до початку |
|
|
ayger Адский баянист
Статус: Offline Зареєстрований: 11.05.2017 Повідомлення: 546 Звідки: Сумы Моє авто: 968М, Alfa 75
|
Додано: 07 Тра 2024 10:17 Заголовок повідомлення: |
поддержали 1 человек |
|
Демонтаж старої балки:
Що можна відмітити:
Пильники куліси 2101 в якості пильників кульових опор показують себе добре. Ці були встановлені в 2020 році, і за цей час я лише на одному з пильників знайшов невелику тріщину.
Так само непогано себе зарекомендували пильники рульових накінечників 2108, які підходять на 968. На 6 пильниках я лише на 1 чи 2 знайшов незначні тріщини, які проявлялись якщо максимально скрутити пильник.
Встановлення нової:
Паралельно до основних робіт, мені трапились деякі цікаві ніштяки, які я просто не міг утриматись і не придбати:
По перше, КПП 968 з диференціалом 2108. Також комплект переходу на дискові гальма по колу. Для мене це питання ще без відповіді, бо мені подобається вигляд машини на рідних дисках. Але переваги дискових гальм очевидні. Тому взяв комплект на майбутнє, коли мені набридне сток. Тим паче що у запасі є 14 диски Campagnolo Campanatura, які ставились на Alfa Romeo у 70-80х роках. Виглядають вони таким чином:
Щодо КПП з 2108 дифом, і відповідними півосями. Вчора виявив, що шлицьова частина в рідній маточині по діаметру плюс мінус така сама як і у 2108, тільки інший крок шліців. Отже, можна виготовити "грибок", який матиме 2108 шліци, а ззовні буде такий як 968, і 6 отворів для кріплення барабану. Таким чином можна буде встановити цю КПП з 2108 приводами, залишиви рідні гальма.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
ayger Адский баянист
Статус: Offline Зареєстрований: 11.05.2017 Повідомлення: 546 Звідки: Сумы Моє авто: 968М, Alfa 75
|
Додано: 15 Тра 2024 14:33 Заголовок повідомлення: |
|
|
Передня підвіска вже зайняла своє місце.
В черговий раз "восхітілся" якістю тих пильників КПП, які зараз продають на рідні 968 півосі. Остання заміна була в 2023 році, після фарбування.
Вирішив що треба повертатись до ЛуАЗівских півосей (минулі були новоробні і після змагань у Харкові в 2020 вони обидві зігнулись).
Але конструкція пильників на порядок краще, ті пильники до сих пір у мене лежать цілі-цілісінькі.
Так як замовити півосі вже немає де, та і все одно вони потребують вкорочення, вирішив спробувати замовити їх виготовлення на виробництві. Поки цей процес йде, вирішив зайнятись задньою підвіскою.
Там є декілька проблем - по-перше, невідомий стан сайлентблоків.
По-друге бажано замінити гальмівні трубки.
Також є очаги корозії кузова, особливо під кронштейнами важелів, які мають форму кишені, куди набивається бруд і через це там затримується волога.
Наразі я вже зняв задні важелі, готуюсь до кузовних робіт.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
weld_master
Статус: Online Зареєстрований: 09.04.2011 Повідомлення: 593 Звідки: Украина Никополь Моє авто: ЗАЗ-965А
|
Додано: 15 Тра 2024 16:23 Заголовок повідомлення: |
|
|
ayger Якого виробника купував сальники на балку?
|
|
Повернутися до початку |
|
|
ayger Адский баянист
Статус: Offline Зареєстрований: 11.05.2017 Повідомлення: 546 Звідки: Сумы Моє авто: 968М, Alfa 75
|
Додано: 15 Тра 2024 16:44 Заголовок повідомлення: |
|
|
weld_master виробника не знаю. Розмір 38х55х7.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
weld_master
Статус: Online Зареєстрований: 09.04.2011 Повідомлення: 593 Звідки: Украина Никополь Моє авто: ЗАЗ-965А
|
Додано: 15 Тра 2024 20:51 Заголовок повідомлення: |
|
|
Дякую!
Розмір я знаю.
Розмірковую: брати "від сільгосптехніки" чи щось посерйозніше?
|
|
Повернутися до початку |
|
|
ayger Адский баянист
Статус: Offline Зареєстрований: 11.05.2017 Повідомлення: 546 Звідки: Сумы Моє авто: 968М, Alfa 75
|
Додано: 16 Тра 2024 09:11 Заголовок повідомлення: |
|
|
weld_master, ні, я не парився з виробником. В першу чергу це був експеримент, тому не хотілося купляти сальник задорого, щоб через пару днів виявити що він не вліз по розміру або ще щось таке
|
|
Повернутися до початку |
|
|
weld_master
Статус: Online Зареєстрований: 09.04.2011 Повідомлення: 593 Звідки: Украина Никополь Моє авто: ЗАЗ-965А
|
Додано: 16 Тра 2024 13:35 Заголовок повідомлення: |
|
|
Зрозумів.
Ще раз дякую!
|
|
Повернутися до початку |
|
|
ayger Адский баянист
Статус: Offline Зареєстрований: 11.05.2017 Повідомлення: 546 Звідки: Сумы Моє авто: 968М, Alfa 75
|
Додано: 21 Тра 2024 11:11 Заголовок повідомлення: |
|
|
Заготовки півосей 968 під пильники ЛуАЗ. Зараз відправляються на нарізання шліців.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
ayger Адский баянист
Статус: Offline Зареєстрований: 11.05.2017 Повідомлення: 546 Звідки: Сумы Моє авто: 968М, Alfa 75
|
Додано: 27 Червень 2024 12:04 Заголовок повідомлення: |
|
|
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Barbarossa НашКузьмич
Статус: Offline Зареєстрований: 23.01.2009 Повідомлення: 3166 Звідки: Кам’янець-Подільський, Україна Моє авто: ЗАЗ-965А, ЗАЗ-968М
|
Додано: 29 Червень 2024 19:52 Заголовок повідомлення: |
поддержали 1 человек |
|
ayger писав(ла): |
Заготовки півосей 968 під пильники ЛуАЗ. Зараз відправляються на нарізання шліців.
|
Тепер єбенями їздити не будеш. Або третю запчастинку треба замовити і з собою завжди возити
|
|
Повернутися до початку |
|
|
ayger Адский баянист
Статус: Offline Зареєстрований: 11.05.2017 Повідомлення: 546 Звідки: Сумы Моє авто: 968М, Alfa 75
|
Додано: 01 Липень 2024 21:42 Заголовок повідомлення: |
|
|
Barbarossa чого так? Та і неначе цього не треба було робити зі стоковими півосями
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Proffesor
Статус: Offline Зареєстрований: 03.10.2010 Повідомлення: 2967 Звідки: Житомир(UA), Klašterec nád Ohři(CZ) Моє авто: ЗАЗ 968м Бєжик
|
Додано: 05 Жовтень 2024 02:00 Заголовок повідомлення: |
|
|
Я у себе так завжди під диваном возив напівосі і гук - за ті роки вони там так поржавіли, шо якби й довелось їх поставити - то навряд чи шось вийшло б
_________________ +420 774 618 380
+38 093 073 36 35
Президент "ZAZ-Laboratory" Богдан |
|
Повернутися до початку |
|
|
ayger Адский баянист
Статус: Offline Зареєстрований: 11.05.2017 Повідомлення: 546 Звідки: Сумы Моє авто: 968М, Alfa 75
|
Додано: 25 Жовтень 2024 18:56 Заголовок повідомлення: |
поддержали 2 человек |
|
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Bodya_troll
Статус: Offline Зареєстрований: 28.08.2024 Повідомлення: 88 Звідки: Хмельницький Моє авто: 968М
|
Додано: 25 Жовтень 2024 19:17 Заголовок повідомлення: |
|
|
Щойно завершив перегляд - вдало зайшов на Ютуб) Дуже інформативне відео, цікава ідея доопрацювання ГРМ, думаю що це має допомогти вирішити проблему підвисання клапанів, що зі слів "Совжесті" є головною причиною того, що МеМЗ не крутиться так як хотілось би.
Доречі, шо там зі сальниками на балку? Буде відео на цю тему? А то поки не можу вирішити чи робити балку з прес-масльонками чи зі сальниками
|
|
Повернутися до початку |
|
|
ayger Адский баянист
Статус: Offline Зареєстрований: 11.05.2017 Повідомлення: 546 Звідки: Сумы Моє авто: 968М, Alfa 75
|
Додано: 26 Жовтень 2024 01:34 Заголовок повідомлення: |
|
|
Bodya_troll на мою думку, оберти обмежує не стільки підвисання клапанів, скільки обмежена пропускна здатність ГБЦ.
Маю дані стосовно одного двигуна, в якому в процесі його життя збільшували об'єм з 1.2 до 1.3 і 1.4.
То після кожного збільшення об'єму, не дивлячись на покращення низьких і середніх обертів, максимальні оберти помітно зменшувались.
Стосовно балки - спробую зробити відео. Матеріал певний є, але не дуже структурований
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Barbarossa НашКузьмич
Статус: Offline Зареєстрований: 23.01.2009 Повідомлення: 3166 Звідки: Кам’янець-Подільський, Україна Моє авто: ЗАЗ-965А, ЗАЗ-968М
|
Додано: 10 Листопад 2024 12:01 Заголовок повідомлення: |
|
|
ayger писав(ла): |
Barbarossa чого так? Та і неначе цього не треба було робити зі стоковими півосями |
Сорі за невчасну відповідь. Стокову залізяку (якщо не маєш при собі) простіше знайти, придбати недорого і зняти з будь-якого корча, образно кажучи. А ось зроблене штучно бажанно мати запасне і завжди з собою.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
ayger Адский баянист
Статус: Offline Зареєстрований: 11.05.2017 Повідомлення: 546 Звідки: Сумы Моє авто: 968М, Alfa 75
|
Додано: 10 Листопад 2024 23:09 Заголовок повідомлення: |
|
|
Barbarossa, хоча, якщо мова про аварійний випадок - ніщо не заважає поставити стокову залізяку замість зламаної, а потім вже як доїхати - замовити нову кастомну залізяку.
На жаль, не було можливості вдосталь накататись, але ті кілометри що накатав на них, в тому числі і не без епізодів агресивної їзди - вони пережили без проблем.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
|