Попередня тема :: Наступна тема |
Автор |
Повідомлення |
Николай Викторович
Статус: Offline Зареєстрований: 19.03.2011 Повідомлення: 461 Звідки: Крюковщина под Киевом Моє авто: ЗАЗ 968АЭ
|
Додано: 31 Серпень 2018 21:15 Заголовок повідомлення: |
|
|
Короче фигня эти силиконовые пыльники. Ставлю уже второй комплект.На первом был износ полуоси под сальником.Поставил новый комплект,херячит масло из под сальника.Плохо проклеили гильзу маслосьемной втулки.Закзал токарю прижимное кольцо 3 мм толщиной,всеравно подтекание масла при стоянке.Буду ставить старые,или новодел. пусть на год
|
|
Повернутися до початку |
|
|
upszn
Статус: Offline Зареєстрований: 16.05.2011 Повідомлення: 326 Звідки: kolo STANISLAVA Моє авто: ЗаЗ 968М
|
Додано: 01 Вересень 2018 08:52 Заголовок повідомлення: |
|
|
Як варіант : називається дешево і сердито:
Щоб не міняти старі советські пильники на яких появилися тріщини (поки без потьоків) і обійтися "малою кровю" (без розборки вузла) взяв я жінчину капронову панчоху б/у, клей 88.
Намастив тим клеєм пильник і красиво так обмотав панчохою з нанесенням клею між шарами панчохи. Думаю міняти треба буде разом з полуосями.
Перед тим попередньо все по інструкції: почистити обезжирити.
Взято здається з якогось журналу "За рулем".
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Николай Викторович
Статус: Offline Зареєстрований: 19.03.2011 Повідомлення: 461 Звідки: Крюковщина под Киевом Моє авто: ЗАЗ 968АЭ
|
Додано: 09 Вересень 2018 21:28 Заголовок повідомлення: |
|
|
Так самое обидное,что ставил я полуоси новые с желтыми силиконовыми пыльниками. Терпеть не могу, когда под машиной капает.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
upszn
Статус: Offline Зареєстрований: 16.05.2011 Повідомлення: 326 Звідки: kolo STANISLAVA Моє авто: ЗаЗ 968М
|
Додано: 10 Вересень 2018 09:50 Заголовок повідомлення: |
|
|
Николай Викторович писав(ла): |
Так самое обидное,что ставил я полуоси новые с желтыми силиконовыми пыльниками. Терпеть не могу, когда под машиной капает. |
Я не дуже спец в цьому питанні з точки зору практики.
Але теорія така:
1. Правильно поставити самі пильники (лівий на ліво правий направо).
2. Зорієнтувати маслозгонні канавки так щоб вихід був внизу як тут вже згадувалося (було в якомусь із журналів «За рулем»).
3. Ну і самі сальники мають щільно прилягати як до полуосі так і до пильника. В тому ж журналі була рекомендація підкладати під сальники з внутрішньої сторони шайби з фетру чи войлоку (можливо ще з чогось) – товщина до 4 мм просочені мастилом, з метою покращення ущільнення.
Не розумію нащо міняти пильники ,якщо пропускають сальники?
_________________ "Есть только миг между прошлым и будущем" |
|
Повернутися до початку |
|
|
Николай Викторович
Статус: Offline Зареєстрований: 19.03.2011 Повідомлення: 461 Звідки: Крюковщина под Киевом Моє авто: ЗАЗ 968АЭ
|
Додано: 17 Вересень 2018 09:12 Заголовок повідомлення: |
|
|
В силиконовых пыльниках внутри гильза не проклеянная БФ-88. И масло находит себе выход по гильзе наружу. Может и сальники не плотно сидят,короче кооператив!
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Asterixxx
Статус: Offline Зареєстрований: 05.11.2018 Повідомлення: 4 Звідки: Чернигов
Забанен Причина? |
Додано: 05 Листопад 2018 21:24 Заголовок повідомлення: |
|
|
А в чём разница? Что, если перепутать левый и правый? На вид они одинаковые совершенно, на неподготовленный взгляд.
Останній раз редагувалося: Asterixxx (09 Листопад 2018 21:23), всього редагувалося 1 раз |
|
Повернутися до початку |
|
|
M.A.D.
Статус: Offline Зареєстрований: 06.06.2016 Повідомлення: 445 Звідки: kr.ua
|
Додано: 06 Листопад 2018 01:46 Заголовок повідомлення: |
|
|
Направление маслосгонной резьбы. Вместо того, чтобы масло гнать обратно в коробку - будет гнать в сторону сальника.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
|