Русский, помни, что настанет тот час, когда и тебя спросят - а что ты сделал, чтобы остановить военные преступления своей страны в Украине?
Возможно даже, что этот вопрос зададут твои дети или внуки, которых будет посылать на три буквы весь мир.
Вам будет невыносимо стыдно за то, что взрастили у себя путинизм. Но тогда будет уже поздно что-то сделать. А сейчас - ещё не поздно.
Хотя, уже гештальт закрыт

Список форумів ЗАЗ Форум ЗАЗ Форум
Присвячений автомобілям Запорожець
 
    ПошукПошук   Увійти та перевірити приватні повідомленняУвійти та перевірити приватні повідомлення РеєстраціяРеєстрація
    ПрофільПрофіль   ВхідВхід 

Фотогалерея - Файлохранилище - Чат - Укр->Рус переклад
Книжкова полиця
 
Установка 08 мотора на 968
На сторінку 1, 2, 3 ... 17, 18, 19  Наст.
 
Почати нову тему   Відповісти на тему    Список форумів ЗАЗ Форум -> Двигун
Попередня тема :: Наступна тема  
Автор Повідомлення
VVK



Статус: Offline
Зареєстрований: 15.01.2007
Повідомлення: 83
Звідки: Ivano-Frankivsk

ПовідомленняДодано: 23 Січень 2008 19:19    Заголовок повідомлення: Установка 08 мотора на 968 Відповісти з цитатою


Хочу вияснити всі моменти установки мотора ВАЗ (083) на ЗАЗ968 (на 40 КПП):
1) Виготовляється плита (Алюмінієвий сплав Д18 чи Д16; ТОВЩИНА 18мм; 20мм; чи 21,5мм тут трохи не ясно, чи це не так важливо???) по чертижам під мотор «Жигулі». (один отвір не сходиться, а так підходить).
2) Як я поняв стартер від копейки кріпиться на плиту (плиту треба буде трохи шліфанути в тому місті де стає стартер і вирізати колокол) , бо вінець маховика 08 виходить до КПП, стартер має входити глибше десь на 10мм чим сама площина плити.
3) СЦЕПЛЕННЯ не ясно 08 (по шліцам і по діаметру 08 підходить) чи ЗАЗовське???
4) Вопше не поняв шо робити з ВИЖИМНИМ ПІДШИПНИКОМ (08 ставити чи стандарт)??? (Бо читав що VESYK з першого разу не вгадав і йому на 10 моторі рознесло корзину) VESYK напиши шо зробив з вижимним???
5) Трамбльор буде виходити в салон (треба переробляти коромисло і різати кузов, як зробив VESYK).
6) На рахунок електрики (РЕЛЕ треба міняти чи робити як зробив АНТОНІО з Golf мотором)???
Найбільше зверніть увагу на пункт 4; 1; 6; 3; Поможіть розібратись теоретично з даним гемороєм.
VESYK і АНТОНІО великий вам респект, продовжуйте дальше нас дивувати.

Заранее СПАСИБО!!!

Повернутися до початку
Переглянути профіль Відправити приватне повідомлення
madmobile



Статус: Offline
Зареєстрований: 08.09.2007
Повідомлення: 4179
Звідки: UA.Kiev,Vishorod
Моє авто: 968М red; 965A 1966

ПовідомленняДодано: 23 Січень 2008 21:29    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Зачем тебе менять мотор???
почитай статьи на zaz-tuning.kiev.ua

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail
Антонио
Ленинградский Мститель


Статус: Offline
Зареєстрований: 16.03.2005
Повідомлення: 2811
Звідки: Санкт-Петербург
Моє авто: ЗАЗ-968Мститель

ПовідомленняДодано: 23 Січень 2008 21:42    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Если хочеться такой глобальной переделки, то восьмой мотор не самое удачное решение. Главным образом, конечно из-за трамблера.

Чем электрика так уж отличается во всех моторах? Принцип одинаков везде. А если речь идет о простом карбюраторном моторе, то вообще все идентично.

Но такая переделка требует огромных затрат сил, денег и времени!!!
Я это теперь понимаю хорошо, поэтому рекомендую заняться тюнингом родного мотора, у которого неплохой потенциал!!!

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail ICQ Number
C_asper
Клубное привидение


Статус: Offline
Зареєстрований: 14.03.2007
Повідомлення: 1905
Звідки: Украина, Светловодск
Моє авто: ЗАЗ 968М 1983 года рождения

ПовідомленняДодано: 23 Січень 2008 22:27    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Антонио писав(ла):
Если хочеться такой глобальной переделки, то восьмой мотор не самое удачное решение. Главным образом, конечно из-за трамблера.

Чем электрика так уж отличается во всех моторах? Принцип одинаков везде. А если речь идет о простом карбюраторном моторе, то вообще все идентично.

Но такая переделка требует огромных затрат сил, денег и времени!!!
Я это теперь понимаю хорошо, поэтому рекомендую заняться тюнингом родного мотора, у которого неплохой потенциал!!!


Вот именно. Я сам планирую взять на разборке агрегат и полностью его перебрать +расточка и всякое другое

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail ICQ Number
VVK



Статус: Offline
Зареєстрований: 15.01.2007
Повідомлення: 83
Звідки: Ivano-Frankivsk

ПовідомленняДодано: 23 Січень 2008 22:51    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Я буду старатись зробити все можливе щоб довести діло до кінця є проблеми які так чи інакше (дешевше чи дорожче) рішаються. І я знаю що коли я буду займатись технічною порнографією я буду матюкатись і проклинати 08 мотор і ЗАЗ, але як кажуть результат не заставить себе чекати. Я розумію що ви мене попереджаєте про міне поле, в яке я хочу піти.
А як на рахунок моїх запитів, чекаю відповіді!

Повернутися до початку
Переглянути профіль Відправити приватне повідомлення
REDZAZ



Статус: Offline
Зареєстрований: 23.10.2005
Повідомлення: 1566
Звідки: г Н.Новгород
Моє авто: ЗАЗ 968

ПовідомленняДодано: 23 Січень 2008 23:54    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Я ввязался в эту кабалу.... выбрал именно 083й мотор. Сам мотор с документами - 8 т.р. пробег 80т.км. естессно что на него смотреть и ждать когда он сломается... переборка и попутно доработка (запиливание головки у меня в галерее) - 5-6тр, + т.к карбюратор не встает а именно мешает трамблер будет ставится впрыск - еще 7т.р, плита - 5т.р.... + прочие расходы еще 5-7т.р.

ИТОГО: 1ысяча долларов.... НО у меня обратного пути нет решил значит решил. (не послушал в свое время Антонио)....


Был второй вриант а именно 1.7 из родного двигателя (на сборном колене и 92х поршнях)... но по затратам было бы не меньше, а ресурса ни какого.


_________________
<Красно-белый ЗАЗ 968 1971 г.в. двиг. 21083i доработаная ГБЦ, распредвал "Нуждин: подъем - 11.4, фаза - 284*">
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення ICQ Number
BUg



Статус: Offline
Зареєстрований: 23.01.2005
Повідомлення: 1894
Звідки: Киев

ПовідомленняДодано: 24 Січень 2008 00:40    Заголовок повідомлення: RE: (empty) Відповісти з цитатою


Так нормальный любой мотор и тянет на килобакс!!! Многие не понимают..

_________________
.... ______ .... ЗАЗ 968 GTR
.. /_______ .. by LEKS
. (О. --=-- .О) . 1.2L 58hp 1977 - dead
. "Ш""""""Ш" . 80632586422
VW Transporter T2 electric
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail ICQ Number
Sven



Статус: Offline
Зареєстрований: 08.08.2003
Повідомлення: 523
Звідки: Киев

ПовідомленняДодано: 24 Січень 2008 11:57    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


2 Redzaz ставлю бутылку Абсолюта против бокала Жигулевского что на момент когда фактических пробег с этим двигом будет 5к - смета зашкалит за 3 килобакса... Very Happy

по вопросам ВВК

1. абсолютно не принципово, залежить від товщини наявного матеріалу, різницю все одно будеш виибирати за рахунок підп"ятника
2. ці параметри залежать від товщини пластини, ідея вірна, підчас первинної відрізки плити не забувай залишити запас по зовнішньому розміру.
3. підійде
4. стандарт + грибок + саморобний підп"ятник, якщо є токарка проблем не буде, схема зарекоменувала себе пробігом понад 200к. Буде потреба - запитаєш окремо.
5. або інжектор...
6. на штатному генераторі 08 вже є регулятор напруги, тобто рідне релє нах.

Повернутися до початку
Переглянути профіль Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail Відвідати сайт автора ICQ Number
REDZAZ



Статус: Offline
Зареєстрований: 23.10.2005
Повідомлення: 1566
Звідки: г Н.Новгород
Моє авто: ЗАЗ 968

ПовідомленняДодано: 24 Січень 2008 12:57    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Sven писав(ла):
2 Redzaz ставлю бутылку Абсолюта против бокала Жигулевского что на момент когда фактических пробег с этим двигом будет 5к - смета зашкалит за 3 килобакса... Very Happy .


Согласен. Very Happy


_________________
<Красно-белый ЗАЗ 968 1971 г.в. двиг. 21083i доработаная ГБЦ, распредвал "Нуждин: подъем - 11.4, фаза - 284*">
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення ICQ Number
Антонио
Ленинградский Мститель


Статус: Offline
Зареєстрований: 16.03.2005
Повідомлення: 2811
Звідки: Санкт-Петербург
Моє авто: ЗАЗ-968Мститель

ПовідомленняДодано: 24 Січень 2008 16:48    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


У меня уже третий килобакс разменян давно, а еще даже не езжу... Confused
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail ICQ Number
VVK



Статус: Offline
Зареєстрований: 15.01.2007
Повідомлення: 83
Звідки: Ivano-Frankivsk

ПовідомленняДодано: 24 Січень 2008 18:41    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Sven а ти ставив собі 08 мотор?
Можна подробніше про вижимний підшипник, якщо є якісь любі фото про 08 мотора і зокрема вижимного скинь в цю тему.
Можете мене не відмовляти про установку 08 мотора я взявся серйозно!!!

Повернутися до початку
Переглянути профіль Відправити приватне повідомлення
VVK



Статус: Offline
Зареєстрований: 15.01.2007
Повідомлення: 83
Звідки: Ivano-Frankivsk

ПовідомленняДодано: 24 Січень 2008 22:32    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Ше забув у ЗАЗа первинний вал КПП має опору (підшипник(болт маховика)). Як бути з 08 мотором?
Повернутися до початку
Переглянути профіль Відправити приватне повідомлення
Sven



Статус: Offline
Зареєстрований: 08.08.2003
Повідомлення: 523
Звідки: Киев

ПовідомленняДодано: 24 Січень 2008 22:58    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


2 ВВК ставил жиговскую классику и VW 1.6.

опора первичного вала в маховике есть во всех коробках :-) у 08 мо моему такой же подшипник как и в классике ... должен подойти.

Повернутися до початку
Переглянути профіль Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail Відвідати сайт автора ICQ Number
REDZAZ



Статус: Offline
Зареєстрований: 23.10.2005
Повідомлення: 1566
Звідки: г Н.Новгород
Моє авто: ЗАЗ 968

ПовідомленняДодано: 25 Січень 2008 00:05    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Нету там в колене подшипника. Но какое то отверстие есть думаю придется растачивать КВ и совать туда подшипник.

_________________
<Красно-белый ЗАЗ 968 1971 г.в. двиг. 21083i доработаная ГБЦ, распредвал "Нуждин: подъем - 11.4, фаза - 284*">
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення ICQ Number
BUg



Статус: Offline
Зареєстрований: 23.01.2005
Повідомлення: 1894
Звідки: Киев

ПовідомленняДодано: 25 Січень 2008 01:18    Заголовок повідомлення: RE: (empty) Відповісти з цитатою


У меня тоже не было, уже есть.

_________________
.... ______ .... ЗАЗ 968 GTR
.. /_______ .. by LEKS
. (О. --=-- .О) . 1.2L 58hp 1977 - dead
. "Ш""""""Ш" . 80632586422
VW Transporter T2 electric
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail ICQ Number
R53



Статус: Offline
Зареєстрований: 11.08.2005
Повідомлення: 326
Звідки: РФ, Боровичи

ПовідомленняДодано: 25 Січень 2008 22:18    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


http://foto.mail.ru/mail/luazmaster/216/
http://luazicus.narod.ru/injenering.html


_________________
Виталий.
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення Відвідати сайт автора ICQ Number
REDZAZ



Статус: Offline
Зареєстрований: 23.10.2005
Повідомлення: 1566
Звідки: г Н.Новгород
Моє авто: ЗАЗ 968

ПовідомленняДодано: 28 Січень 2008 22:14    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


R53 Пасиб за ссылочки Wink


А теперь давайте подумаем над несколькими вопросами:
1. Стоит ли поворачивать 08 мотор на 10* относительно вертикали? Или ставить его вертикально как у Весика (кста куда он пропал ни кто не знает?) и самое главное зачем это делать? (кроме параллельности относительно земли поддона, и карбюратора)
2. С какой стороны ставить стартер? Как у Весика с левой под коллекторами, или как по ссылкам выше справа? (не знаю почему но мне больше нравится слева под коллектором)
3. По ссылке выше есть схемка системы охлаждения с 2мя радиаторами (себе буду собирать тоже с 2мя). Вопрос вот какой: Чем хороша та схема с 2мя радиаторами и с 2мя термостатами? Или может сделать с одним термостатом и последовательным соеденением радиаторов?

Не стесняемся обсуждаем, Войт, Буг, Рейсер, Антонио, ... старожилы интерисует ваше мнение...


_________________
<Красно-белый ЗАЗ 968 1971 г.в. двиг. 21083i доработаная ГБЦ, распредвал "Нуждин: подъем - 11.4, фаза - 284*">
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення ICQ Number
Voytik



Статус: Offline
Зареєстрований: 17.04.2003
Повідомлення: 13605


ПовідомленняДодано: 28 Січень 2008 22:42    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


чтотонечего мне ответить Rolling Eyes

единственное что считаю что два радиатора это лучше.
так один большой просто не вижу реально где ставить.

Повернутися до початку
Переглянути профіль Відправити приватне повідомлення
zaz-racer



Статус: Offline
Зареєстрований: 14.04.2003
Повідомлення: 2002
Звідки: Киев

ПовідомленняДодано: 28 Січень 2008 22:47    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


как это негде???
а на крыше, и обдув хороший, а если бенз закончился то можно на парусах... Very Happy

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail ICQ Number
Sven



Статус: Offline
Зареєстрований: 08.08.2003
Повідомлення: 523
Звідки: Киев

ПовідомленняДодано: 28 Січень 2008 23:23    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


2 Рейсер +500

2 Редзаз

1. а тебе этого мало ??? если мало добавлю еще момент, двиг будет стоять не поперек как в оригинале а вдоль... со всей вытекающей динамикой перемещения масла...

2. вот тут действительно пох... хотя не совсем, чем выше стартер тем меньше его засирает... остальное вторично

3. в идеале хватит одного в МО но этот идеал имеет требования... дырка на выходе больше дырки на входе + поток проходящий через радиатор не должен попадать в МО а идти сразу наружу.... т.е. без изменения внешняка не обойтись...

Повернутися до початку
Переглянути профіль Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail Відвідати сайт автора ICQ Number
Показати повідомлення:   

Почати нову тему   Відповісти на тему    Список форумів ЗАЗ Форум -> Двигун Часовий пояс: GMT + 3
На сторінку 1, 2, 3 ... 17, 18, 19  Наст.
Сторінка 1 з 19

 
Перейти:  
Ви не можете починати теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете знищити свої повідомлення
Ви не можете голосувати в опитуваннях

Знайти повідомлення з часу Вашого останнього відвідування
Flag Counter ЗАЗ Форум  



Powered by phpBB © 2001, 2008 phpBB Group