Русский, помни, что настанет тот час, когда и тебя спросят - а что ты сделал, чтобы остановить военные преступления своей страны в Украине?
Возможно даже, что этот вопрос зададут твои дети или внуки, которых будет посылать на три буквы весь мир.
Вам будет невыносимо стыдно за то, что взрастили у себя путинизм. Но тогда будет уже поздно что-то сделать. А сейчас - ещё не поздно.
Хотя, уже гештальт закрыт

Список форумів ЗАЗ Форум ЗАЗ Форум
Присвячений автомобілям Запорожець
 
    ПошукПошук   Увійти та перевірити приватні повідомленняУвійти та перевірити приватні повідомлення РеєстраціяРеєстрація
    ПрофільПрофіль   ВхідВхід 

Фотогалерея - Файлохранилище - Чат - Укр->Рус переклад
Книжкова полиця
 
Ярко-синий боец невидимого фронта ЗАЗ-966В 1969г. (el_fuego)
На сторінку Попер.  1, 2, 3 ... 55, 56, 57
 
Почати нову тему   Відповісти на тему    Список форумів ЗАЗ Форум -> Гараж
Попередня тема :: Наступна тема  
Автор Повідомлення
el_fuego
Маньяк-одиночка
Маньяк-одиночка


Статус: Offline
Зареєстрований: 03.12.2007
Повідомлення: 4852
Звідки: Дніпро -> Гатне, Київ
Моє авто: ЗАЗ-966 яскраво-синій 1970 р.

ПовідомленняДодано: 11 Серпень 2020 23:26    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


не думаю, що у Автокладі щось не таке, як у Базі автозвуку

Мої старі NGK, неначе, також, добре себе відчували, але встановивши нові, відчув різницю


Зараз свічки виглядають так:





Те, що суміш бідна - добре, але чому ізолятор після доброго пробігу у 300км все ще білосніжні?

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення ICQ Number
Николай Викторович



Статус: Offline
Зареєстрований: 19.03.2011
Повідомлення: 461
Звідки: Крюковщина под Киевом
Моє авто: ЗАЗ 968АЭ

ПовідомленняДодано: 12 Серпень 2020 19:28    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


У меня ,тоже,такой цвет после регулировки газоангализатором на СТО. А когда сам настраивал,то были кирпичного цвета! Сейчас тихо торохтит на холостом,да и стартует прилично.
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення
Barbarossa
НашКузьмич


Статус: Offline
Зареєстрований: 23.01.2009
Повідомлення: 3156
Звідки: Кам’янець-Подільський, Україна
Моє авто: ЗАЗ-965А, ЗАЗ-968М

ПовідомленняДодано: 13 Серпень 2020 00:01    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Нічого собі манікюр! Ти що, піаніст? Laughing
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail
el_fuego
Маньяк-одиночка
Маньяк-одиночка


Статус: Offline
Зареєстрований: 03.12.2007
Повідомлення: 4852
Звідки: Дніпро -> Гатне, Київ
Моє авто: ЗАЗ-966 яскраво-синій 1970 р.

ПовідомленняДодано: 14 Серпень 2020 09:47    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Замінив підшипники, а звук стрекотання на не прогрітому лишився (
Висновок: потрібно доробити 1.4 і все

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення ICQ Number
el_fuego
Маньяк-одиночка
Маньяк-одиночка


Статус: Offline
Зареєстрований: 03.12.2007
Повідомлення: 4852
Звідки: Дніпро -> Гатне, Київ
Моє авто: ЗАЗ-966 яскраво-синій 1970 р.

ПовідомленняДодано: 16 Серпень 2020 16:05    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Знову тріснув вже запаяний бочок гальмівної рідини. Тепер вже серьйозно.

Благо, допомогли і за пару днів новий був вже у мене. Відмивши усю каку від БСК і потерши наждачкою, встановив. На вигляд такий, що старий проситься у мийку )





Докучав звук підвіски на ухабах - знайшов причину: внутрішній циліндр був не до кінця затиснутий і бився об корпус. Розібрав - все ок. Зібрав до упору - люфтить.. а й хай йому грець - затягнув далі з молотком )
Результат - працює так само, а звуку биття немає.



Міняв підшипники генератора і чи то я престарався, чи вже було, але тріснув корпус задньої частини. Під час перемотки, помітив облущення ізоляції на дроті - перемазав лаком. Також, перепаяв 2 дроти до болтів.
Узяв у товариша генератор у невідомому стані під перемотку - думаю, поміняю поки на свій. Все розібрав, випресував за допомогою підігріву та тисків з оправкою - все клас, але старий підшипник на 2мм менше за діаметром.
То з якогось року почали робити трохи іншу кришку з упором - перевіряйте перед заміною.
Поки відчистив старий за допомогою Dimer (ну дуже крута річ: пару разів брискаєш і увесь бруд чи змазка змивається) та змазав ШРБ. Зараз поїду купляти новий, щоб було феншуйно


(Сколи ізоляції)




(Новий підшипник - доволі багато змазки)


Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення ICQ Number
el_fuego
Маньяк-одиночка
Маньяк-одиночка


Статус: Offline
Зареєстрований: 03.12.2007
Повідомлення: 4852
Звідки: Дніпро -> Гатне, Київ
Моє авто: ЗАЗ-966 яскраво-синій 1970 р.

ПовідомленняДодано: 16 Серпень 2020 21:28    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Давно возив з собою ущільнювач на заміну "погризаному", а ще довше він лежав, та от час настав.




(Як було)


(як стало)


Також, поліуретановим герметиком приклеїв ущільнювач лобового скла, щоб не підтікала вода. Наразі, сохне, а там вже наведу марафет:




Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення ICQ Number
el_fuego
Маньяк-одиночка
Маньяк-одиночка


Статус: Offline
Зареєстрований: 03.12.2007
Повідомлення: 4852
Звідки: Дніпро -> Гатне, Київ
Моє авто: ЗАЗ-966 яскраво-синій 1970 р.

ПовідомленняДодано: 05 Вересень 2020 11:15    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Виїхали у ніч у четвер. Дорога лежала така Київ - Житомир - Вінниця - Чернівці - Верховина, що приблизно 750-800км у одну сторону.

Вже засинали, та й у планах була ночівля на кілька годин, то десь напівдороги (як нам здавалося) зупинилися. Трохи від'їхали від траси, а там став з густим клапотем лісу і галявиною - ідеальне місце: і вода гріє, і тихо.



З ранку поснідали заготованими з вечора і підігрітими з ранку бургерами та супчиком, заварили чаю і у дорогу.



Дорога важка не тільки через ями, але більше через постійні ремонти і рух 40-60км/год протягом сотні ато і більше км.



Коли під'їхали до Косіва, то навігатор показав ще 3 години до місця призначення та 40км дороги. Це трохи насторожило, але знаючи наші дороги і попередній досвід - нічого особливого - напевно, люди вузькими дорожками плетуться. Далі - слова будуть зайві.

































Кайф.

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення ICQ Number
Николай Викторович



Статус: Offline
Зареєстрований: 19.03.2011
Повідомлення: 461
Звідки: Крюковщина под Киевом
Моє авто: ЗАЗ 968АЭ

ПовідомленняДодано: 06 Вересень 2020 21:07    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Машина показала себя с лучшей стороны!
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення
Олег
Бриллиантовая рука


Статус: Offline
Зареєстрований: 23.05.2003
Повідомлення: 3994
Звідки: Вышгород

ПовідомленняДодано: 07 Вересень 2020 09:51    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Нажаль не побачились Crying or Very sad

_________________
Я люблю Україну! Будь ласка, поважайте нас!
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail ICQ Number
anatol.kala4iow



Статус: Offline
Зареєстрований: 10.07.2013
Повідомлення: 51
Звідки: Каменец-Подольский
Моє авто: заз 968

ПовідомленняДодано: 10 Вересень 2020 11:10    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


класні фото
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення
MEOtida
вАктивномПоиске


Статус: Offline
Зареєстрований: 02.11.2010
Повідомлення: 827
Звідки: Минск
Моє авто: ЗАЗ 965

Забанен
Причина?
ПовідомленняДодано: 05 Жовтень 2020 13:03    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Какая красота все таки!
А мы ехали дорогу от Верховины... ночью!!! В дождь!!! Три часа вроде ехали. И нам казалось, что с края обрыв и река, а с другого скалы нависают, какого было наше удивление на обратном пути, что мы едем просто по деревням.

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail
el_fuego
Маньяк-одиночка
Маньяк-одиночка


Статус: Offline
Зареєстрований: 03.12.2007
Повідомлення: 4852
Звідки: Дніпро -> Гатне, Київ
Моє авто: ЗАЗ-966 яскраво-синій 1970 р.

ПовідомленняДодано: 13 Червень 2021 17:29    Заголовок повідомлення: Димогенератор як пошук провалу на низьких обертах Відповісти з цитатою


Нарешті минули дощі і забрав машинку додому.

Прийшли вихідні і потрібно було побути на свіжому повітрі та щось покрутити. Погляд пав на давню болячку - суттєвий провал на низьких обертах.
Минулого року, ставив пару карбюраторів з запасу, міняв голки, чистив як весь карбюратор з розборкою, так і отвори холостого ходу під голкою, регулював рівень у камері та момент запалення, міняв свічки.. - провал є і все. Аби не глохнути на не прогрітому двигуні (за 20хв до роботи 60-70 градусів максимум) підняв холості відкриванням заслонки.

Якщо проблема не вирішилася методами вище - значить ще щось: а перевірю-ка я підсос повітря.
Подивившись конструкції на просторах інтернет, вирішив зробити димогенератор своїми руками.





















У ході випробовувань, пружину вкоротив на 5 витків (розмотана довжина стала порядка 40см за діаметру ніхромового дроту 0.7мм) та підняв на 7мм, бо диму практично не було.




Перевірка показала - підсосу немає ані під карбюратором, ані під впускним коллектором. Дим іде доволі активно з отвору заслонки підсосу та штоку прискорювального насосу. Також, перевірив і глушник - до карбюратора диму ніде немає.








Про всяк випадок, промив канали холостого ходу.



Далі потестував з від'єднуванням по черзі трубки економайзера та до вакуумника - нуль реакції. Вакуумник та мембрана економайзера тиск тримають.

П.С.: Проблема була у роботі прискорювального насоса, а саме, застряганні манжети.

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення ICQ Number
el_fuego
Маньяк-одиночка
Маньяк-одиночка


Статус: Offline
Зареєстрований: 03.12.2007
Повідомлення: 4852
Звідки: Дніпро -> Гатне, Київ
Моє авто: ЗАЗ-966 яскраво-синій 1970 р.

ПовідомленняДодано: 13 Червень 2021 17:33    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Завів авто, погазував та зрозумів, що за дуже плавного натискання педалі газу є ще один провал.
Прискорювальний за плавного натискання практично не впливає, то явно не ідеальна робота перехідної системи.

Було знято дроссельну заслонку, по колу облужено і підігнано до практично ідеального закриття (зазор на просвіт менше 0.1мм)

Після підпилювання, до напайки:


Зазор близ дроссельної заслонки


Ці отвори повинні бути перекриті (для заслонко повернуто для іллюстрації)


Процесс:








Після:






Для усунення вісевого люфта, проточив упор вісі заслонки.




Проточена вісь


Вирівнювання площини для усунення люфта

Також, почитавши про доробки, вирішив просвердлити отвір у дроссельній заслонці близ каналу виходу суміші ХХ та, про всяк випадок (0.01% потужності на дорозі не валяються), підрізав болти затискання заслонки для полегшення потоку на високих обертах.


Отвір навпрти каналу ХХ




Болти під потай для заслонки

Через наявність отвору, відкрутив на 1 оберт болт кількості палива ХХ.

Наразі провалу немає, холості зменшив і двигун працює стабільніше.
Наступний крок - заміна манжети прискорювального насосу на ту, що не розбухає Smile

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення ICQ Number
Показати повідомлення:   

Почати нову тему   Відповісти на тему    Список форумів ЗАЗ Форум -> Гараж Часовий пояс: GMT + 3
На сторінку Попер.  1, 2, 3 ... 55, 56, 57
Сторінка 57 з 57

 
Перейти:  
Ви не можете починати теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете знищити свої повідомлення
Ви не можете голосувати в опитуваннях

Знайти повідомлення з часу Вашого останнього відвідування
Flag Counter ЗАЗ Форум  



Powered by phpBB © 2001, 2008 phpBB Group