Русский, помни, что настанет тот час, когда и тебя спросят - а что ты сделал, чтобы остановить военные преступления своей страны в Украине?
Возможно даже, что этот вопрос зададут твои дети или внуки, которых будет посылать на три буквы весь мир.
Вам будет невыносимо стыдно за то, что взрастили у себя путинизм. Но тогда будет уже поздно что-то сделать. А сейчас - ещё не поздно.
Хотя, уже гештальт закрыт

Список форумів ЗАЗ Форум ЗАЗ Форум
Присвячений автомобілям Запорожець
 
    ПошукПошук   Увійти та перевірити приватні повідомленняУвійти та перевірити приватні повідомлення РеєстраціяРеєстрація
    ПрофільПрофіль   ВхідВхід 

Фотогалерея - Файлохранилище - Чат - Укр->Рус переклад
Книжкова полиця
 
Мітки на распредвал
На сторінку 1, 2, 3  Наст.
 
Почати нову тему   Відповісти на тему    Список форумів ЗАЗ Форум -> Двигун
Попередня тема :: Наступна тема  
Автор Повідомлення
VVK



Статус: Offline
Зареєстрований: 15.01.2007
Повідомлення: 83
Звідки: Ivano-Frankivsk

ПовідомленняДодано: 23 Липень 2007 15:25    Заголовок повідомлення: Мітки на распредвал Відповісти з цитатою


Почав співставляти мітки на распредвал, і побачив шо нічо не сходиться, як в книжці намальовано. Мені здається що мітка на текстолітовій шестерні не добре набита. Зараз скину фото і ви всьо побачити!
Це фото з книжки, лінія має проходити по виборці під шпонку (на текстолітовій шестерні).



Так умовна лінія проходить по мітці нанесеній на шестерні і не співпадає на цю виборку під шпонку, як показує нам книжка.

Так умовна лінія проходить повз мітки і співпадає з виборкою, мені здається це так має бути, співпадає з книжкою.

Що ви скажити?



Останній раз редагувалося: VVK (25 Липень 2007 22:17), всього редагувалося 2 раз(ів)
Повернутися до початку
Переглянути профіль Відправити приватне повідомлення
zaz-racer



Статус: Offline
Зареєстрований: 14.04.2003
Повідомлення: 2002
Звідки: Киев

ПовідомленняДодано: 23 Липень 2007 15:39    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


да все нормально сходится - смещена на 1.5 зуба от шпонки.

P.S. что же это за ремонт двигателя с использованием бу запчастей? текстолитка это между прочем расходная деталь которая раз в 60ткм положено менять...

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail ICQ Number
Саняба
Быстрый Гонсалес
Быстрый Гонсалес


Статус: Offline
Зареєстрований: 19.08.2006
Повідомлення: 4602
Звідки: Киев
Моє авто: ЗАЗ 968М Бешенный и громкий саракет

ПовідомленняДодано: 23 Липень 2007 16:18    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


zaz-racer писав(ла):
текстолитка это между прочем расходная деталь которая раз в 60ткм положено менять...

Что, серьёзно? не пугайте меня! Shocked Неужели она так быстро изнашивается? Shocked Не может быть, в иномарках ремни ГРМ реже меняют. Sad
Поднимите руки кто менял текстолитку каждые 60000 Question

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail ICQ Number
Hell-Racer

†


Статус: Offline
Зареєстрований: 18.07.2007
Повідомлення: 6922
Звідки: Івано-Франківськ - Київ - Буча
Моє авто: ЗАЗ-968М, АЕ968М, ГАЗ-21C Volg O ) ) ) VW Transporter T4, Audi A4 Allroad ABT

ПовідомленняДодано: 23 Липень 2007 21:15    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Спокойно, господа! Я знаю аффтара и уверяю вас, что шестерня новая! Very Happy Cool

_________________
Grants me a world of cold nihility
An endless winter night
A bitter, black frozen hell
For me
Forever...
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail
zaz-racer



Статус: Offline
Зареєстрований: 14.04.2003
Повідомлення: 2002
Звідки: Киев

ПовідомленняДодано: 23 Липень 2007 22:54    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


само-собой - новая. из подвала дяди васи... Very Happy на новой текстолит видно а не масло пригоревшее...
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail ICQ Number
Hell-Racer

†


Статус: Offline
Зареєстрований: 18.07.2007
Повідомлення: 6922
Звідки: Івано-Франківськ - Київ - Буча
Моє авто: ЗАЗ-968М, АЕ968М, ГАЗ-21C Volg O ) ) ) VW Transporter T4, Audi A4 Allroad ABT

ПовідомленняДодано: 23 Липень 2007 23:05    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Та не просто он её уже поюзал слегка (пару км), а потом двиг разобрал, т.к. возник трабл. У меня до капиталки старая шестерня вообще сухая была, без масла, просто черная. Так шо раз сухая - значит новая?! И шарикоподшипник балансирного вала заржавел Exclamation , начал гнить, и закис в гнезде - пришлось пилить бормашинкой абразивными кругами, и выбивать кусками Evil or Very Mad Exclamation Как в двигле внутри, там где масляный туман могла появиться корозия!?!? Shocked Confused
^Это типа вопрос.


_________________
Grants me a world of cold nihility
An endless winter night
A bitter, black frozen hell
For me
Forever...
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail
Hell-Racer

†


Статус: Offline
Зареєстрований: 18.07.2007
Повідомлення: 6922
Звідки: Івано-Франківськ - Київ - Буча
Моє авто: ЗАЗ-968М, АЕ968М, ГАЗ-21C Volg O ) ) ) VW Transporter T4, Audi A4 Allroad ABT

ПовідомленняДодано: 23 Липень 2007 23:13    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


В догонку: Масло вовсе не пригоревшее, я ж текстолитку пару дней назад видел Confused Млин, чет не пойму: на фото действительно как старая... Confused

_________________
Grants me a world of cold nihility
An endless winter night
A bitter, black frozen hell
For me
Forever...
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail
Wladimir_Donetsk



Статус: Offline
Зареєстрований: 13.07.2006
Повідомлення: 4791
Звідки: Донецьк->Піддубне->Запоріжжя->Дніпро
Моє авто: ЗАЗ-968А / ГАЗ-3110і

ПовідомленняДодано: 25 Липень 2007 11:35    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Як кажуть малолєтки "я в шокі" Shocked .
А если серъезно, то моя Мка на асвальте со старта оставляла полосы до полутора метров и 110 км/ч была номинальная скорость, нынешний двиг на Ашке можно разогнать до 90км/ч, пробуксовка возможна только на грунтовке и тротуарной плитке, капиталил оба движка сам, подозревал, что разные распредвалы были(на Мке '95г.в., на Ашке '77г.в.), теперь есть подозрение, что разные текстолитки(их у меня штук пять ) и мог неправильную поставить.
P.S. Двиг с Мка давно в металлоломе(кроме голов и поршневой).
Расход на Мке был 5-7 л/100км, на Ашке 8-12 л/100км (оба расхода по трассе)

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення
zaz-racer



Статус: Offline
Зареєстрований: 14.04.2003
Повідомлення: 2002
Звідки: Киев

ПовідомленняДодано: 25 Липень 2007 11:57    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


а компрессию на обоих моторах мерял?
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail ICQ Number
Wladimir_Donetsk



Статус: Offline
Зареєстрований: 13.07.2006
Повідомлення: 4791
Звідки: Донецьк->Піддубне->Запоріжжя->Дніпро
Моє авто: ЗАЗ-968А / ГАЗ-3110і

ПовідомленняДодано: 25 Липень 2007 12:09    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


После капиталки и обкатки от 10 до 11,5, точнее не скажу, на Ашке пока двиг обкатку не прошел, вообще больше 80 км/ч ехать не хотел, и тупил.
P.S.Все параметры снимались при температуре масла 80°С(датчик с показометром калиброваны) и окружающей 25-35°С

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення
VVK



Статус: Offline
Зареєстрований: 15.01.2007
Повідомлення: 83
Звідки: Ivano-Frankivsk

ПовідомленняДодано: 25 Липень 2007 22:21    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Текстолітка нова, сумніву нема, але питання в іншому, що скажите на рахунок МІТКИ?
ЯК СТАВИТИ ТЕКСТОЛІТОВУ ШЕСТЕРНЮ ПО МІТЦІ ЧИ ЗМІСТИТИ НА ОДИН ЗУБ? Ходив на СТО, там самі нічо про мітку сказати неможуть.
Дуже потрібна відповідь!

Повернутися до початку
Переглянути профіль Відправити приватне повідомлення
Wladimir_Donetsk



Статус: Offline
Зареєстрований: 13.07.2006
Повідомлення: 4791
Звідки: Донецьк->Піддубне->Запоріжжя->Дніпро
Моє авто: ЗАЗ-968А / ГАЗ-3110і

ПовідомленняДодано: 26 Липень 2007 11:12    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Вполне возможно, что до какого-то года выпускались коленвалы и текстолитки с "одним" расположением проточки под шпонку, а потом с другим расположением, или разные заводы(КООП цехА) делают саму текстолитку, в любом случае надо смотреть старую документацию и новую(после 1992 года или с начала "перестройки" в СССР), если у кого есть знакомые на мелитопольском заводе, попробовать через них узнать, или у разных продавцов запчастей просмотреть текстолитки с ответной шестерней, вполне возможно что текстолитовую шестерню надо менять в паре с ведущей шестерней распредвала, тогда положение коленвала и распредвала будут соответствовать "заводским".
P.S. посмотрю в гараже текстолитки.

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення
VVK



Статус: Offline
Зареєстрований: 15.01.2007
Повідомлення: 83
Звідки: Ivano-Frankivsk

ПовідомленняДодано: 26 Липень 2007 22:56    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Спасибо Wladimir_Donetsk, що помагаєш розібратись в цій складній ситуації, я взяв стару текстолітку, вона показує рівно на виборку під шпонку, виходить що мітка на новій шестерні на один зуб не добре розміщена!
Повернутися до початку
Переглянути профіль Відправити приватне повідомлення
Hell-Racer

†


Статус: Offline
Зареєстрований: 18.07.2007
Повідомлення: 6922
Звідки: Івано-Франківськ - Київ - Буча
Моє авто: ЗАЗ-968М, АЕ968М, ГАЗ-21C Volg O ) ) ) VW Transporter T4, Audi A4 Allroad ABT

ПовідомленняДодано: 26 Липень 2007 23:47    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Цитата:
я взяв стару текстолітку, вона показує рівно на виборку під шпонку, виходить що мітка на новій шестерні на один зуб не добре розміщена!

VVK, це ти часом не про мою стару говориш Shocked Exclamation Question


_________________
Grants me a world of cold nihility
An endless winter night
A bitter, black frozen hell
For me
Forever...
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail
zaz-racer



Статус: Offline
Зареєстрований: 14.04.2003
Повідомлення: 2002
Звідки: Киев

ПовідомленняДодано: 27 Липень 2007 00:19    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


действительно щестерни разные...
в моей архивной книге по ремонту 966 (71го года издания) значится что на ведущей шестерне распредвала метка находится на третьем зубе после проточки под шпонку а в приведенном рисунке на четвертой. могу предположить что и метки на текстолитке могут быть в разном месте, либо (что более вероятно) на распредвале шпонка находится под другим углом, при этом текстолитка была бы одна и таже.

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail ICQ Number
Wladimir_Donetsk



Статус: Offline
Зареєстрований: 13.07.2006
Повідомлення: 4791
Звідки: Донецьк->Піддубне->Запоріжжя->Дніпро
Моє авто: ЗАЗ-968А / ГАЗ-3110і

ПовідомленняДодано: 31 Липень 2007 20:06    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Вот, наклацал:

Обычная

Какой то "MANN", очень качественная

Новодел, вобще без метки, полный отстой

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення
VVK



Статус: Offline
Зареєстрований: 15.01.2007
Повідомлення: 83
Звідки: Ivano-Frankivsk

ПовідомленняДодано: 31 Липень 2007 22:24    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Wladimir_Donetsk зроби фото співставляючи мітки на різних шестернях і постав шось рівне, може лінійку (щоб побачити як мені ставити мітки). Короче зроби такі фото як я зробив.
Заранее спасибо!!!

Повернутися до початку
Переглянути профіль Відправити приватне повідомлення
Ilya



Статус: Offline
Зареєстрований: 29.09.2003
Повідомлення: 1310
Звідки: Tula

ПовідомленняДодано: 01 Серпень 2007 12:33    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


В двигателях МеМЗ-966 метка была на 3 зубе, а в МеМЗ-968Н - на четвертом (см. цветной каталог Стрюка и шейнина).
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail ICQ Number
zaz-racer



Статус: Offline
Зареєстрований: 14.04.2003
Повідомлення: 2002
Звідки: Киев

ПовідомленняДодано: 01 Серпень 2007 15:40    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


966 - это тридцатка...
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail ICQ Number
Wladimir_Donetsk



Статус: Offline
Зареєстрований: 13.07.2006
Повідомлення: 4791
Звідки: Донецьк->Піддубне->Запоріжжя->Дніпро
Моє авто: ЗАЗ-968А / ГАЗ-3110і

ПовідомленняДодано: 07 Серпень 2007 19:04    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Ilya писав(ла):
В двигателях МеМЗ-966 метка была на 3 зубе, а в МеМЗ-968Н - на четвертом (см. цветной каталог Стрюка и шейнина).


Где бы этот каталог в сети нарыть?

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення
Показати повідомлення:   

Почати нову тему   Відповісти на тему    Список форумів ЗАЗ Форум -> Двигун Часовий пояс: GMT + 3
На сторінку 1, 2, 3  Наст.
Сторінка 1 з 3

 
Перейти:  
Ви не можете починати теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете знищити свої повідомлення
Ви не можете голосувати в опитуваннях

Знайти повідомлення з часу Вашого останнього відвідування
Flag Counter ЗАЗ Форум  



Powered by phpBB © 2001, 2008 phpBB Group