Русский, помни, что настанет тот час, когда и тебя спросят - а что ты сделал, чтобы остановить военные преступления своей страны в Украине?
Возможно даже, что этот вопрос зададут твои дети или внуки, которых будет посылать на три буквы весь мир.
Вам будет невыносимо стыдно за то, что взрастили у себя путинизм. Но тогда будет уже поздно что-то сделать. А сейчас - ещё не поздно.
Хотя, уже гештальт закрыт

Список форумів ЗАЗ Форум ЗАЗ Форум
Присвячений автомобілям Запорожець
 
    ПошукПошук   Увійти та перевірити приватні повідомленняУвійти та перевірити приватні повідомлення РеєстраціяРеєстрація
    ПрофільПрофіль   ВхідВхід 

Фотогалерея - Файлохранилище - Чат - Укр->Рус переклад
Книжкова полиця
 
Samuraj: ЗАЗ 968М "Джура" (1986 р.н.)
На сторінку Попер.  1, 2, 3  Наст.
 
Почати нову тему   Відповісти на тему    Список форумів ЗАЗ Форум -> Гараж
Попередня тема :: Наступна тема  
Автор Повідомлення
ushaster
Начальник транспортного цеха
Начальник транспортного цеха


Статус: Offline
Зареєстрований: 15.04.2005
Повідомлення: 2437
Звідки: Львів-München

ПовідомленняДодано: 23 Березень 2006 20:45    Заголовок повідомлення: Re: Як вставляти фотки? Відповісти з цитатою


Samuraj писав(ла):
Панове, поясніть будь ласка (бажано примітивно на пальцях) як на форум вставляти фотки... Пліііііз


Ось тут, внизу сторінки, тикаєш "Створити/редагувати власну галерею", далі дійде..
Wink Laughing


_________________
Kein Alkohol ist auch keine Lösung
Повернутися до початку
Переглянути профіль Відправити приватне повідомлення
Samuraj



Статус: Offline
Зареєстрований: 12.03.2006
Повідомлення: 147
Звідки: Rivne

ПовідомленняДодано: 28 Березень 2006 21:11    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Красно дякую... Дійшло... Smile


Останній раз редагувалося: Samuraj (10 Квітень 2006 11:33), всього редагувалося 1 раз
Повернутися до початку
Переглянути профіль Garage Відправити приватне повідомлення ICQ Number
Samuraj



Статус: Offline
Зареєстрований: 12.03.2006
Повідомлення: 147
Звідки: Rivne

ПовідомленняДодано: 28 Березень 2006 21:12    Заголовок повідомлення: Не заводиться.... Що робити? Відповісти з цитатою


QuestionУ мене виникла проблема: машина всю зиму у дворі простояла і зараз не заводиться. Загалом ситуація така: акумулятор - нова 60тка, бензин в двигун поступає, іскра теж є тільки трохи слабкувата, свічки трохи старі (точніше зовсім старі), але ми їх почистили і прогріли... Що робити? Куди дивитися в першу чергу? Порадьте будь ласка.

Наперед дякую.

Повернутися до початку
Переглянути профіль Garage Відправити приватне повідомлення ICQ Number
REDZAZ



Статус: Offline
Зареєстрований: 23.10.2005
Повідомлення: 1566
Звідки: г Н.Новгород
Моє авто: ЗАЗ 968

ПовідомленняДодано: 28 Березень 2006 21:23    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Если слабая искра то меняй конденсатор и в качестве профилактики почисть шкурочкой контактя прерывателя-распределителя.

_________________
<Красно-белый ЗАЗ 968 1971 г.в. двиг. 21083i доработаная ГБЦ, распредвал "Нуждин: подъем - 11.4, фаза - 284*">
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення ICQ Number
Samuraj



Статус: Offline
Зареєстрований: 12.03.2006
Повідомлення: 147
Звідки: Rivne

ПовідомленняДодано: 28 Березень 2006 22:02    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


REDZAZ писав(ла):
Если слабая искра то меняй конденсатор и в качестве профилактики почисть шкурочкой контактя прерывателя-распределителя.


Cпасибо большое. А еще какие могут быть причины (не слабой искры,а вообще того что машина не заводится?)

Повернутися до початку
Переглянути профіль Garage Відправити приватне повідомлення ICQ Number
Samuraj



Статус: Offline
Зареєстрований: 12.03.2006
Повідомлення: 147
Звідки: Rivne

ПовідомленняДодано: 28 Березень 2006 22:05    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Скажіть будь ласка якщо машину на буксирі потягати це зможе допомогти вирішити проблеми з заведенням?
Повернутися до початку
Переглянути профіль Garage Відправити приватне повідомлення ICQ Number
REDZAZ



Статус: Offline
Зареєстрований: 23.10.2005
Повідомлення: 1566
Звідки: г Н.Новгород
Моє авто: ЗАЗ 968

ПовідомленняДодано: 28 Березень 2006 22:09    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Опа да ты и по русски умеешь!
Х.З. их много. карбюратор может мозги полоскать (ускорительный насос топливо не впрыскивать, запорный клапан поплавковой камеры пропускать и.т.д), контакты трамблера подгоревшие.


_________________
<Красно-белый ЗАЗ 968 1971 г.в. двиг. 21083i доработаная ГБЦ, распредвал "Нуждин: подъем - 11.4, фаза - 284*">
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення ICQ Number
Samuraj



Статус: Offline
Зареєстрований: 12.03.2006
Повідомлення: 147
Звідки: Rivne

ПовідомленняДодано: 28 Березень 2006 23:27    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


REDZAZ писав(ла):
Опа да ты и по русски умеешь!

По русски я умею плохо. В смысле понимаю хорошо а пишу отвратно. Поетому пишу в основном по украински. Ну а если человек из Росии и естественно по украински не понимает, я стараюсь отвечать по руски. Так что извиняй за глюки.

Повернутися до початку
Переглянути профіль Garage Відправити приватне повідомлення ICQ Number
Samuraj



Статус: Offline
Зареєстрований: 12.03.2006
Повідомлення: 147
Звідки: Rivne

ПовідомленняДодано: 30 Березень 2006 10:01    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


REDZAZ писав(ла):
Если слабая искра то меняй конденсатор и в качестве профилактики почисть шкурочкой контактя прерывателя-распределителя.


Кондэнсатор поменял, контакты рашпилем почистил. Эфекта - ноль. Наверное надо поменять свечи. Так вот, с этим возникает вопрос: какие свечи надо спрашивать в ЗАЗ968М? Укажите пожалуста если можно конкретных производитилей и маркировки свечей. И вообще раскажите пожалуйста на что нужно обращать внимание при выборе свечей

Повернутися до початку
Переглянути профіль Garage Відправити приватне повідомлення ICQ Number
REDZAZ



Статус: Offline
Зареєстрований: 23.10.2005
Повідомлення: 1566
Звідки: г Н.Новгород
Моє авто: ЗАЗ 968

ПовідомленняДодано: 30 Березень 2006 10:11    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Бери А23 с короткой резьбой производства г.Энгельс и цена не кусается и работают нормально. Только смотри чтоб были в коробочках, да и сами свечи должны быть сделаны красиво.

(З.Ы. лично я катаюсь на советских А17 работают по лучше импортных)


_________________
<Красно-белый ЗАЗ 968 1971 г.в. двиг. 21083i доработаная ГБЦ, распредвал "Нуждин: подъем - 11.4, фаза - 284*">
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення ICQ Number
Samuraj



Статус: Offline
Зареєстрований: 12.03.2006
Повідомлення: 147
Звідки: Rivne

ПовідомленняДодано: 30 Березень 2006 20:34    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Большое спасибо
Повернутися до початку
Переглянути профіль Garage Відправити приватне повідомлення ICQ Number
Samuraj



Статус: Offline
Зареєстрований: 12.03.2006
Повідомлення: 147
Звідки: Rivne

ПовідомленняДодано: 30 Березень 2006 20:48    Заголовок повідомлення: Не заводиться хоч ти трісни Відповісти з цитатою


Воістину дітям до 16 років забороняєтся дивитися і, особливо, слухати, як заводять Запорожець.

Сьогодні ми пригнали батьковий Москвич і вирішили потягати мого ЗАЗика на буксирі... Потягали...Зробили три кола навколо будинку. Двічі порвали трос (щеплення забарахлило), а він гад навіть ні разу не чхнув! Я вже починаю сумніватися чи взагалі ЦЕ може їздити. Twisted Evil

Вирішили вплотну зайнятися трамплером і тут я зрозумів справедливість тези наведеної на початку: коли батько пробував дістатися до трамплера він згадав "незлим тихим" і мене і мою "рухлядь", а особливо багато компліментів пішло на рахунок "цих довбо**бів що це г***но придумали". Embarassed І це при тому що мій батько досить інтелігентна людина, від якої нецензурну лексику рідко коли почуєш.

Та все таки спільними зусиллями ми зняли переривач і вжахнулися: він виявляєтьс збірний: станина від одної машини а рухомий контакт від іншої... Контакти не підходять по висоті і під рухомим стоїть проклада з діркою через яку, мабуть пробиває іскра. Мабуть через це і були глюки з іскрою... Завтра на авторинку куплю новий переривач і спробуємо ще раз.

Повернутися до початку
Переглянути профіль Garage Відправити приватне повідомлення ICQ Number
Zeus



Статус: Offline
Зареєстрований: 17.11.2004
Повідомлення: 390
Звідки: Ukraine / Lviv

ПовідомленняДодано: 30 Березень 2006 20:51    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Це мені нагадоло мою історію, коли я заводив свій ЗАЗ вперше... Ностальгія за хорошими часами... Rolling Eyes Але в мене була проблема з "противоугонным устройством" як назвали виключатель маси мої сусіди по гаражу Smile Успіхів! Сподіваюсь бажання почути звук свого зазу переможе! Wink
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail Відвідати сайт автора ICQ Number
Samuraj



Статус: Offline
Зареєстрований: 12.03.2006
Повідомлення: 147
Звідки: Rivne

ПовідомленняДодано: 30 Березень 2006 21:07    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Дякую за підтримку Zeus. Тут ситуація така: або я його, або він мене... А здаватися я поки що не збираюся! Very Happy
Повернутися до початку
Переглянути профіль Garage Відправити приватне повідомлення ICQ Number
Samuraj



Статус: Offline
Зареєстрований: 12.03.2006
Повідомлення: 147
Звідки: Rivne

ПовідомленняДодано: 01 Квітень 2006 12:06    Заголовок повідомлення: Трамплер Відповісти з цитатою


Вчора ходив по авторинку, так пластинку переривача і не знайшов... Точніше знайшов, Москвічовську, але хоч продавець мене запевняв, що вона один в один підходить, та все ж я не сліпий: у Москвічовській центральни отвір значно більший і відповідно між контакти може потрапляти масло, що зовсім ніхт гут. Натомість у тій частині ринку, де продають БУшні частини знайшов всю нижню частину трамплера від ЗАЗика, майже не зношену.
Вчора з батьком гарненько її почистили і вже збиралися ставити, але як на зло дощ вперіщив... Нічого, поставимо сьогодні. Про результати розповім

Повернутися до початку
Переглянути профіль Garage Відправити приватне повідомлення ICQ Number
Samuraj



Статус: Offline
Зареєстрований: 12.03.2006
Повідомлення: 147
Звідки: Rivne

ПовідомленняДодано: 04 Квітень 2006 20:21    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Траблів, блін, добавилося. Вчора зняли нижню частину переривача. Він гад знімався з напрягом, от відповідно і збили момент запалювання. Завтра будемо ставити переривач назад і виставляти запалювання... Буде весело... У звязку з цим є питання: може хтось уже ставив запалювання у себе на Жужі і може дати якісь поради, щодо того, як полегшити цей процес.... За всі конструктивні поради буду дуже вдячний.
Повернутися до початку
Переглянути профіль Garage Відправити приватне повідомлення ICQ Number
Samuraj



Статус: Offline
Зареєстрований: 12.03.2006
Повідомлення: 147
Звідки: Rivne

ПовідомленняДодано: 10 Квітень 2006 12:12    Заголовок повідомлення: Завівся!!! Відповісти з цитатою


Вчора нарешті сталося!!!
Він завівся! Я вже й на це не сподівався, але розкажу все по порядку. Ми з батьою користуючись давньою автомобільною мудрістю, що якщо не заводиться значить або немає чому горіти, або немає чим підпалити, спочатку зайнялися запалюванням. Спочатку поміняли конденсатор, який виявився аж 72 року народження. Результат не змінився. Тоді взялися за переривач-розподільник. Зняли його. Купили і поставили новий (ну не зовсім новий, але в хорошому стані). Довго настроювали момент запалювання - ЗАЗ навіть не чхнув ні разу.

Тоді зайнялися карбіком. Розібрали, вичистили поплавкову камеру, в якій плавала якась бодяга типу іржі, продули та почистили тонкою мякою проволокою жиклери зібрали назад, спробували завести - знову ніфіга... навіть найменшого натяку. Тільки акумулятор посадили.
Вирішили потягати машину на буксирі, слідуючи іншій автомобільній мудрості, про те, що з буксиру заводиться все... Ось тут і почалися чудеса...

Три кола ми тягали його навколо будинку спочатку на ІІІ-ій передачі а потім на другій. Двигун не схопив ні разу, хоч ми ганяли як скажені. Не було межі нашому розчаруванню. Тоді вирішили відкрутити свічку на І-му циліндрі і подивитися чи поступає паливо в двигун. Глянули - свічка волога. Тоді ми вже без особливої надії спробували крутнуту стартером ще раз. Акумулятор ледве кілька разів прокрутив вал, але при ЗАЗик кілька разів буркнув... Оце так відчуття... У нас з батьою відразу зявилося натхнення, та ще й яке... Оскільки мій акумулятор сів остаточно, ми швидко скрутили батарею з батіного Москаля. Крутнули кілька разів і.... він завівся.

Я трохи прогрів двигун на холостих обертах, погарчав газом, але потім вирішив не дратувати слух сусідів і пішов до дому.

Сьогодні мінятимемо манжети на щепленні і, якщо все вдасться можливо сьогодні трохи покатаюся!

А тепер питання: якщо відпустити газ, коли працює на холостих і двигун має 40 градусів температури, то двигун поступово скидає оберти, а потім зовсім глохне, це нормально? Якщо ні, то як з цим боротися?

І ще одне машина працювала на холостих з деякою підгазокою приблизно 20 хвилин при цьому нагрілася лише до 50 градусів, якщо вірити термодаччику. Таке може бути чи це термодаччик бреше?

Наперед дякую за конструктивні поради.

Повернутися до початку
Переглянути профіль Garage Відправити приватне повідомлення ICQ Number
Nazgul



Статус: Offline
Зареєстрований: 14.05.2004
Повідомлення: 2090
Звідки: Сумская обл.

ПовідомленняДодано: 10 Квітень 2006 14:35    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Глохнуть не должен при сбросе газа. Возможно не настроен холстой ход.

То что не прогрелся в принципе нормально. У меня так же. На холостых прогреть почти не возможно. Только под нагрузкой.

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення ICQ Number
Samuraj



Статус: Offline
Зареєстрований: 12.03.2006
Повідомлення: 147
Звідки: Rivne

ПовідомленняДодано: 11 Квітень 2006 11:15    Заголовок повідомлення: Тормозуха Відповісти з цитатою


Панове, допоможіть розібратися з траблою:
вчора ремонтував циліндр приводу щеплення і настала нагальна потреба долити тормозухи, але я не знаю яка з них у мене залита. Старий власник, якому за 80, теж не памятає. Тормозуха яка залита у мене в системі червоного кольору, має характерний запах і трішки густішу консистенцію ніж звичайна...
Підкажіть будь ласка як тормозні рідини між собою розрізнити....
Наперед дякую.

Повернутися до початку
Переглянути профіль Garage Відправити приватне повідомлення ICQ Number
Samuraj



Статус: Offline
Зареєстрований: 12.03.2006
Повідомлення: 147
Звідки: Rivne

ПовідомленняДодано: 14 Квітень 2006 00:46    Заголовок повідомлення: Ура! Відповісти з цитатою


Сьогодні мій зазик вперше проїхався своїм ходом. Зробив коло пошани навколо будинку. Цьому передувала заміна вкладок в головному циліндрі щеплення та прокачка щеплення...
Здавалося б нема про що писати, але для мене це подія: адже я вперше їхав за кермом свого жужа... Відчуття класні їхав я правда лише на першій та другій передачах (якість дороги більшого не дозволяла, та й взагалі житлова зона). Машина тягнула нормально, гальмувала чітко, і добре слухалася керма. Завтра черговий етап випробовувань: поїду на шиномонтаж поміняю гуму а потім перескочу в село... Про те як себе вела тачка розповім завтра...

Повернутися до початку
Переглянути профіль Garage Відправити приватне повідомлення ICQ Number
Показати повідомлення:   

Почати нову тему   Відповісти на тему    Список форумів ЗАЗ Форум -> Гараж Часовий пояс: GMT + 3
На сторінку Попер.  1, 2, 3  Наст.
Сторінка 2 з 3

 
Перейти:  
Ви не можете починати теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете знищити свої повідомлення
Ви не можете голосувати в опитуваннях

Знайти повідомлення з часу Вашого останнього відвідування
Flag Counter ЗАЗ Форум  



Powered by phpBB © 2001, 2008 phpBB Group