Попередня тема :: Наступна тема |
Автор |
Повідомлення |
rechuk
Статус: Offline Зареєстрований: 24.03.2020 Повідомлення: 11 Звідки: Киев Моє авто: ЗАЗ 968А, ЗАЗ 968М-01, ЗАЗ-968МП
|
Додано: 08 Лютий 2023 18:06 Заголовок повідомлення: "Аналоговнет". Підбираємо аналог фільтруючого елементу на 45 |
|
|
Мені вдалося бридбати 2 оригінальні фільтруючі елементи Г968Б-1109080 на автомобілі з 45 та 50 сильними двигунами.
Але їм місце у музеї. Шкода їх зіпсовувати.
Встало завдання знайти аналог.
Дякуючи старанням Putinin, ми знаємо що можна знайти м'який фільтруючий елемент WIX WA6418 та їх аналоги:
Але виглядає те все не дуже. Гуляючи по інтернетах, знайшов дуже схожий фільтруючий елемент. Нижче порівняння:
Розміри:
Та примірка у корпусі фільтру:
Для тих, кто також шукає, даю номерки:
Alco MD-9840
Ashika 20-01-113
Shinko SA227 / 16546G0300
Sakura — A1849
Blue Print ADS72205
Fram CA2748
Japanparts FA-113S
Kavo parts NA-298
AMC Filters NA-298
IFA3113 IPS Parts
VIC A227V
RYCO A450
AF25448 Fleetguard
NPS N132N13
Можу допомогти з пошуком.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
sanitar лентяй
Статус: Offline Зареєстрований: 29.11.2005 Повідомлення: 11631 Звідки: Киев Моє авто: 968м
|
Додано: 08 Лютий 2023 23:40 Заголовок повідомлення: |
|
|
мне не нужно,но за толковый подход-спасибо.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
oleg1969
Статус: Offline Зареєстрований: 07.12.2011 Повідомлення: 31 Звідки: Bashtanka Моє авто: ZAZ968
|
Додано: 10 Березень 2023 21:39 Заголовок повідомлення: |
|
|
Вибачте,що пишу в чужій темі,але підкажіть,який сухий фільтр простіше поставити замість стокового на 40-вку? В моєму від віку,або від сучасного масла розлізлась
набивка.Автомагазинів у нас не залишилось,треба щось виписувати,але що?
|
|
Повернутися до початку |
|
|
weld_master
Статус: Offline Зареєстрований: 09.04.2011 Повідомлення: 555 Звідки: Украина Никополь Моє авто: ЗАЗ-965А
|
Додано: 13 Березень 2023 10:23 Заголовок повідомлення: |
|
|
Виріж з рідного нутрощі.
Закажи фільтр WIX WA6392 та постав замість них.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
kubanoid
Статус: Offline Зареєстрований: 12.03.2006 Повідомлення: 1042 Звідки: Краснодар Моє авто: ЗАЗ-968М 1993 г., Nissan Terrano-II, 2001 г.
|
Додано: 15 Березень 2023 21:00 Заголовок повідомлення: |
|
|
weld_master писав(ла): |
Виріж з рідного нутрощі.
Закажи фільтр WIX WA6392 та постав замість них. |
Так із цим фільтром треба ще масловідділювач окремий винаходити?
_________________ "Запорожец старый купили, разваленный!" (с) Э. Успенский |
|
Повернутися до початку |
|
|
weld_master
Статус: Offline Зареєстрований: 09.04.2011 Повідомлення: 555 Звідки: Украина Никополь Моє авто: ЗАЗ-965А
|
Додано: 16 Березень 2023 10:07 Заголовок повідомлення: |
|
|
Якщо є бажання, то так. У мене просто шланг униз стирчить.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
kubanoid
Статус: Offline Зареєстрований: 12.03.2006 Повідомлення: 1042 Звідки: Краснодар Моє авто: ЗАЗ-968М 1993 г., Nissan Terrano-II, 2001 г.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
weld_master
Статус: Offline Зареєстрований: 09.04.2011 Повідомлення: 555 Звідки: Украина Никополь Моє авто: ЗАЗ-965А
|
Додано: 16 Березень 2023 15:27 Заголовок повідомлення: |
|
|
Зайва деталь.
Та й Алі у нас не працює ...
|
|
Повернутися до початку |
|
|
kubanoid
Статус: Offline Зареєстрований: 12.03.2006 Повідомлення: 1042 Звідки: Краснодар Моє авто: ЗАЗ-968М 1993 г., Nissan Terrano-II, 2001 г.
|
Додано: 16 Березень 2023 21:03 Заголовок повідомлення: |
|
|
weld_master писав(ла): |
Та й Алі у нас не працює ... |
Сподіваюся, що скоро і Алі запрацює і все буде добре. А маслоотделитель можна спорудити з будь-якої зручної нісенітниці за дендрофекальною технологією. Пам'ятаю хтось робив на ЗАЗик із кавової банки, коли перейшов на сухий фільтр.
_________________ "Запорожец старый купили, разваленный!" (с) Э. Успенский |
|
Повернутися до початку |
|
|
weld_master
Статус: Offline Зареєстрований: 09.04.2011 Повідомлення: 555 Звідки: Украина Никополь Моє авто: ЗАЗ-965А
|
Додано: 17 Березень 2023 10:06 Заголовок повідомлення: |
|
|
weld_master писав(ла): |
Зайва деталь. |
|
|
Повернутися до початку |
|
|
kubanoid
Статус: Offline Зареєстрований: 12.03.2006 Повідомлення: 1042 Звідки: Краснодар Моє авто: ЗАЗ-968М 1993 г., Nissan Terrano-II, 2001 г.
|
Додано: 17 Березень 2023 18:29 Заголовок повідомлення: |
|
|
Якщо вважати що жужик повинен бути смердючий, без гальм і ворожити всюди маслом - то, звичайно, зайва деталь! Але ж на цьому форумі начебто зібралися люди, котрі люблять Запорожець? Як мінімум варто прагнути довести цей автомобіль до стану, схожого на оригінальний, та й можливо щось поліпшити.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Paul R-0707
Статус: Offline Зареєстрований: 08.02.2007 Повідомлення: 439 Звідки: Германия Моє авто: ЛуАЗ-969М
|
Додано: 17 Березень 2023 22:14 Заголовок повідомлення: |
|
|
kubanoid писав(ла): |
weld_master писав(ла): |
Та й Алі у нас не працює ... |
...А маслоотделитель можна спорудити з будь-якої зручної нісенітниці за дендрофекальною технологією. Пам'ятаю хтось робив на ЗАЗик із кавової банки, коли перейшов на сухий фільтр. |
А можно сделать и по человечески
Я на ЛуАЗе от штатной масозаливной горловины оставил только низ (фланец) и верх (резбовая часть под пробку). Остальное убрал и вместо толстостенной части вварил тонкостенную трубу подлинней. В верхней части приварил штуцер для шланга. Штатный штуцер вентиляции картера я заглушил, а шланго присоединил к штуцеру на грловине. В итоге у горловины внутрений объём увеличился, масло отделяется, бумажный воздушный фильтр остаётся суихм.
На фото шланг к воздухоочистителю ещё не установлен.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
kubanoid
Статус: Offline Зареєстрований: 12.03.2006 Повідомлення: 1042 Звідки: Краснодар Моє авто: ЗАЗ-968М 1993 г., Nissan Terrano-II, 2001 г.
|
Додано: 18 Березень 2023 09:43 Заголовок повідомлення: |
|
|
Paul R-0707 писав(ла): |
А можно сделать и по человечески |
Можно, но если уж тратиться на аргоновую сварку, то наверное стоило еще нарастить объем трубы горловины (сделать овального сечения, а наверху соединить не сваркой, а фланцем на болтах, чтобы можно было внутрь напихать сеток стальных (для мытья посуды). Хотя можно и так запихать... я в свой засунул шесть сеток, примерно половина объема маслоотделителя. Тогда по максимуму будет и разряжение, и конденсация масла.
У нас такие работы с аргоном весьма недешево обойдутся (что в вашем варианте, что в увеличенном, как я написал). Так что китайские поделки экономически оправданы могут быть, у кого есть возможность их заказать. Но конечно "тюнинговая" маслозаливная горловина-маслоотделитель - намного круче
Так что "зайва деталь" по системе "Paul R-0707" поможет решить несколько вопросов сразу: нормальную работу сухого фильтра (мокрому тоже не повредит), реже придется мыть карбюратор, дольше будет жить подшипник балансирного вала.
_________________ "Запорожец старый купили, разваленный!" (с) Э. Успенский |
|
Повернутися до початку |
|
|
weld_master
Статус: Offline Зареєстрований: 09.04.2011 Повідомлення: 555 Звідки: Украина Никополь Моє авто: ЗАЗ-965А
|
Додано: 18 Березень 2023 14:42 Заголовок повідомлення: |
|
|
kubanoid писав(ла): |
Якщо вважати що жужик повинен бути смердючий, без гальм і ворожити всюди маслом ... |
А чого це ти вирішив, що я так вважаю?
І до чого тут гальма?
|
|
Повернутися до початку |
|
|
kubanoid
Статус: Offline Зареєстрований: 12.03.2006 Повідомлення: 1042 Звідки: Краснодар Моє авто: ЗАЗ-968М 1993 г., Nissan Terrano-II, 2001 г.
|
Додано: 18 Березень 2023 17:27 Заголовок повідомлення: |
|
|
weld_master писав(ла): |
А чого це ти вирішив, що я так вважаю?
І до чого тут гальма? |
Та я не можу нічого сказати про стан твого жужика, не приймай на свій рахунок! Але є стереотип, що Запорожець не гальмує, у нього тече масло, гучний екологічно брудний мотор ну і так далі.
Якщо говорити про вентиляцію картера, то її належить направляти на вхідний колектор для зменшення забруднення повітря і щоб масло не капало на дорогу. Вентиляцію зазвичай відключають коли мотор зовсім стомлений і занадто сильно закидає олією карбюратор (і сухий фільтр, якщо він є).
_________________ "Запорожец старый купили, разваленный!" (с) Э. Успенский |
|
Повернутися до початку |
|
|
weld_master
Статус: Offline Зареєстрований: 09.04.2011 Повідомлення: 555 Звідки: Украина Никополь Моє авто: ЗАЗ-965А
|
Додано: 18 Березень 2023 19:08 Заголовок повідомлення: |
|
|
kubanoid писав(ла): |
Та я не можу нічого сказати про стан твого жужика ... |
На 1:06 і далі проскакує.
Звісно не ідеал, але я його майже щодня експлуатую.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Paul R-0707
Статус: Offline Зареєстрований: 08.02.2007 Повідомлення: 439 Звідки: Германия Моє авто: ЛуАЗ-969М
|
Додано: 18 Березень 2023 20:09 Заголовок повідомлення: |
|
|
kubanoid писав(ла): |
...если уж тратиться на аргоновую сварку, то наверное стоило еще нарастить объем трубы горловины (сделать овального сечения, |
Мне с аргоновой сваркой проще, у нас она есть на работе, правда я сам варить не могу. Объём трубы у меня как раз увеличился, за счёт тонкостенной вставки которая ещё и длиней вырезанного куска горловины.
На фото стрелка показывает а буртик оставшийся от штатной горловины, под ним начинается вваренная труба стонкой стенкой:
Этого объёма в прицирпе хватает, что бы воздушный фильтр оставался сухим. Пары в фильтр хоть и попадают, но не в таком количестве, что бы он забивался. В красном кружке виден след от пальца, налёта не больше чем у ВАЗов от которого этот фильтр:
А двигатель у меня довольно ушатанный, вот этот ролик я снимал ещё в 2011-ом году:
Как видно дымит из картера прилично, а с тех пор я с двигателем ещё ничего не делал, пробег с момента съёмки около 13.500 км.
Сейчас ещё одна горловина в работе, для неё я взял трубу диаметром 60 мм. Т. е. объём будет чуть больше этой.
kubanoid писав(ла): |
.а наверху соединить не сваркой, а фланцем на болтах, чтобы можно было внутрь напихать сеток стальных (для мытья посуды). Хотя можно и так запихать... я в свой засунул шесть сеток, примерно половина объема маслоотделителя. Тогда по максимуму будет и разряжение, и конденсация масла. |
Я вообще ничего внутрь не запихиваю. В Союзе у меня лет шесть подобная конструкция стояла. Правда там у меня к аргоновой сварке доступа не было, поэтому сварил банку из тонкостенной трубы с резьбовыми штуцерами. Внизу наружная резьба, которой "банка" была ввёрнута в горолвину старого образца (короткую) сверху с внутренней резьбой для штатной пробки. И та "банка" была пустой и ВАЗовский бумажный фильтр тоже оставался сухим.
На картинек я примерно нарисовал ту конструкцию:
kubanoid писав(ла): |
.У нас такие работы с аргоном весьма недешево обойдутся (что в вашем варианте, что в увеличенном, как я написал). Так что китайские поделки экономически оправданы могут быть, у кого есть возможность их заказать. Но конечно "тюнинговая" маслозаливная горловина-маслоотделитель - намного круче
Так что "зайва деталь" по системе "Paul R-0707" поможет решить несколько вопросов сразу: нормальную работу сухого фильтра (мокрому тоже не повредит), реже придется мыть карбюратор, дольше будет жить подшипник балансирного вала. |
Больший ресурс подшипника балансирного вала могу подтвердить, это побочный эффект отвода картерных газов через маслозаливную горловину, конденсат в этом случае не попадает напрямую на подшипник как в штатном варианте.
А при отсутсвии аргонной сварки можно применить мой старый вариант из советских времён. Всё лучше болтающейся на шланге консервной банки.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
sanitar лентяй
Статус: Offline Зареєстрований: 29.11.2005 Повідомлення: 11631 Звідки: Киев Моє авто: 968м
|
Додано: 19 Березень 2023 01:06 Заголовок повідомлення: |
|
|
стоп-стоп,а я один увидел что kubanoid на украинском писал?неожиданно и приятно.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
kubanoid
Статус: Offline Зареєстрований: 12.03.2006 Повідомлення: 1042 Звідки: Краснодар Моє авто: ЗАЗ-968М 1993 г., Nissan Terrano-II, 2001 г.
|
Додано: 19 Березень 2023 07:36 Заголовок повідомлення: |
|
|
sanitar писав(ла): |
стоп-стоп,а я один увидел что kubanoid на украинском писал?неожиданно и приятно. |
Андрюха, якщо ваше суспільство консолідувалося то наше – розкололося на дві нерівні половини. Можеш здогадатися, до якої я себе відношу. Але можеш вважати, що це через зміну інтерфейсу цього форуму. Балачку козачу чув з дитинства, розумію і читаю більш-менш, але пишу через первісток, вибачте!
_________________ "Запорожец старый купили, разваленный!" (с) Э. Успенский |
|
Повернутися до початку |
|
|
sanitar лентяй
Статус: Offline Зареєстрований: 29.11.2005 Повідомлення: 11631 Звідки: Киев Моє авто: 968м
|
Додано: 19 Березень 2023 21:00 Заголовок повідомлення: |
|
|
kubanoid писав(ла): |
пишу через первісток |
первісток это или первенец или подснежник
|
|
Повернутися до початку |
|
|
|