|
ЗАЗ Форум Присвячений автомобілям Запорожець
|
|
|
|
Попередня тема :: Наступна тема |
Автор |
Повідомлення |
Wladimir_Donetsk
Статус: Offline Зареєстрований: 13.07.2006 Повідомлення: 4791 Звідки: Донецьк->Піддубне->Запоріжжя->Дніпро Моє авто: ЗАЗ-968А / ГАЗ-3110і
|
Додано: 31 Березень 2019 00:44 Заголовок повідомлення: |
|
|
эдуард писав(ла): |
...вот такое лепил лет 15 назад . для того что бы работало ... |
Вот именно, "лепил"! А для того, чтобы работало, надо кроме рук, прикладывать еще и голову!
эдуард писав(ла): |
не знаю ни одного движка у которого при нагреве уменьшается ЗАЗор на клапане.. |
Тогда ты вообще ничего не понимаешь в работе ДВС.
Устройство автомобилей, Тепловой зазо в ГРМ, в конце статьи, ссылка на гидрокомпенсаторы.
Здесь по фазам и изменяющемуся зазору: Тепловые зазоры клапанов. Их влияние на фазы ГРМ и ресурс ГБЦ
Образовывайся! и не говори чушь, твоё невігластво(не знаю как это на русском) люди читают.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Vadim_K
Статус: Offline Зареєстрований: 16.02.2008 Повідомлення: 1863 Звідки: Львів
|
Додано: 31 Березень 2019 00:45 Заголовок повідомлення: |
|
|
Wladimir_Donetsk Про фізику погоджуюся, про зазори ні....давай розглянемо це питання з іншого боку...зазор у клапанах на зазіку треба виставляти в межах 0.08-0.1 та 0.1-0.12, але це, при навколишній температурі (якщо не помиляюся) 20С....тепер питання, при температурі - 10 навколишнього середовища, ми маємо збільшувати зазор у клапанах, чи зменшувати і аналогічно при + 50, збільшуємо чи зменшуємо...???
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Wladimir_Donetsk
Статус: Offline Зареєстрований: 13.07.2006 Повідомлення: 4791 Звідки: Донецьк->Піддубне->Запоріжжя->Дніпро Моє авто: ЗАЗ-968А / ГАЗ-3110і
|
Додано: 31 Березень 2019 02:03 Заголовок повідомлення: |
|
|
В мережі "блукає" табличка, в якій вказано, на скільки відсотків(чи соток) треба добавити, або відняти для конкретної температури, вона мені попадалась на очі, але в мене більший інтерес до формул(арифметику ще не забув, підрахувати в змозі й самотужки).
Тепер щодо питання.
При меншій температурі від +20С зaзор треба збільшувати, тіла при охолодженні стискаються(окрім води, котра також до певної температури стискається, а розширюватись починаеє після переходу в інше агрегатне становище - лід), тому й зaзор треба втановлювати більший.
Відповідно, і при перевищенні температури навколишнього средовища(і двигуна) понад +20С, треба зaзор зменшувати.
На скільки той зaзор треба корегувати, мені невідомо, формул немає, якщо комусь пощастить знайти тії формули, буду вдячний. Таблиця що мені попадалась, для ЗМЗ-402, напевне що дані в тій таблиці будуть хибними для МеМЗ-968, у цих моторів різні ступені розширення деталей ГРМ, це видно по різниці в зaзорах, у МеМЗ-968 0,08/0,1, у ЗМЗ-402 0,35/0,45.
P.S. Зaзори, 0,08 та 0,1, якщо не помиляюсь допускається встановлювати при температурі, від 20С до 25С.
Що то за зaзори 0.1-0.12? Бо, на скільки мені відомо, для впускних клапанів виставляється зaзор - 0,08 мм, а для випускних - 0,1 мм.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
sanitar лентяй
Статус: Offline Зареєстрований: 29.11.2005 Повідомлення: 11631 Звідки: Киев Моє авто: 968м
|
Додано: 31 Березень 2019 03:50 Заголовок повідомлення: |
|
|
Цитата: |
Що то за зaзори 0.1-0.12? Бо, на скільки мені відомо, для впускних клапанів виставляється зaзор - 0,08 мм, а для випускних - 0,1 мм. |
так что всё верно.но скажу от себя,я давно уже(и не я один,и не моя это идея) хреначу все зазоры на 0.1,и всё прекрасно ходит.
по поводу зазоров в тепловой погрешности-покажите мне человека,который будет в -10 выставлять зазоры?
а так соглашусь,что с увеличением температуры окружающей среды необходимый зазор уменьшается,ведь чем теплее мотор(а он не может быть холоднее,чем окружающая температура)тем меньше зазор между рокером и клапаном,с тем чтоб на рабочей температуре он был выбран в ноль.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
эдуард
Статус: Offline Зареєстрований: 19.04.2011 Повідомлення: 299 Звідки: алчевск Моє авто: заз968м
|
Додано: 31 Березень 2019 04:44 Заголовок повідомлення: |
|
|
Wladimir_Donetsk писав(ла): |
эдуард писав(ла): |
...вот такое лепил лет 15 назад . для того что бы работало ... |
Вот именно, "лепил"! А для того, чтобы работало, надо кроме рук, прикладывать еще и голову!
эдуард писав(ла): |
не знаю ни одного движка у которого при нагреве уменьшается ЗАЗор на клапане.. |
Тогда ты вообще ничего не понимаешь в работе ДВС.
Устройство автомобилей, Тепловой зазо в ГРМ, в конце статьи, ссылка на гидрокомпенсаторы.
Здесь по фазам и изменяющемуся зазору: Тепловые зазоры клапанов. Их влияние на фазы ГРМ и ресурс ГБЦ
Образовывайся! и не говори чушь, твоё невігластво(не знаю как это на русском) люди читают. |
ты если даешь ссылки то сам внимательно читай что там пишут. а это один из многих графиков
_________________ 0665571839 |
|
Повернутися до початку |
|
|
upszn
Статус: Offline Зареєстрований: 16.05.2011 Повідомлення: 326 Звідки: kolo STANISLAVA Моє авто: ЗаЗ 968М
|
Додано: 31 Березень 2019 10:40 Заголовок повідомлення: |
|
|
Слухаю я вашу розмову і думаю......, що ніфіга я незнаю.
Хоча думав, що щось знаю
Поки що віддаю свій голос за Wladimir_Donetsk.
_________________ "Есть только миг между прошлым и будущем" |
|
Повернутися до початку |
|
|
Vadim_K
Статус: Offline Зареєстрований: 16.02.2008 Повідомлення: 1863 Звідки: Львів
|
Додано: 31 Березень 2019 10:57 Заголовок повідомлення: |
|
|
От якраз эдуард кинув те, до чого я і вів... на ВАЗонку клапана виставляються або щупом або індикаторною головкою ...так от виставлення зазорів по індикаторній головці рекомедовано заводом, у мене така приблуда є і не одна, і нею я користуюся багато років, один час хотів модифікувати одну для зазіка, але руки не дійшли... У комплекті до тої приблуди в середині йшов паперовий вкладиш - інструкція, з графіком, для обрахунку величини зазору в залежності від температури навколишнього середовища.... так виходячи з того графіку, при зменшенні температури зазор треба зменшувати, а при збільшенні - збільшувати...
Wladimir_Donetsk можливо я помиляюся, можливо і ті - хто складав графік, але також без образ, довіра до інформації в інструкції у мене більша ніж до нашого пустословства...
sanitar температура -10 була взята образна, тобто +/- 30 градусів від заданої номінально, лише для того щоб була вагома
температурна величина для порівняння... + до того цікаво, а на калимі десь чи наприклад турції і азейбарджані для виставлення зазорів клапанів, як добивалися температур у 20 градусів?....чи думаєте на заводі такого не прораховували...???
https://www.niva-faq.msk.ru/tehnika/dvigatel/gbc/reg_klap.htm
Зновуж аргумент, по вашій теорії, при прогріві зазор зменшується, і мотор, зокрема ГРМ має працювати тихіше...а по факту наш мемз з прогрівов починає тарабанити сильніше....поясніть мені причину такого явища, якщо це не наслідок збільшення зазорів... + в усіх мануалах вказані фази при зазорі 0.45...а чому не при 0.08/0.1 або навіть менший який прямує до нуля, бо по вашому при прогріві зазор зменшується.....а може це все таки зазор в клапанах коли мотор вийшов на свою робочу температуру?
|
|
Повернутися до початку |
|
|
el_fuego Маньяк-одиночка
Статус: Offline Зареєстрований: 03.12.2007 Повідомлення: 4852 Звідки: Дніпро -> Гатне, Київ Моє авто: ЗАЗ-966 яскраво-синій 1970 р.
|
Додано: 31 Березень 2019 12:01 Заголовок повідомлення: |
|
|
та давайте вже заведемо двигун, прогріємо та перевіремо ))))
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Dr.Hartman
Статус: Offline Зареєстрований: 02.01.2011 Повідомлення: 742 Звідки: Мелитополь
|
Додано: 31 Березень 2019 13:02 Заголовок повідомлення: |
|
|
Ну вы чудаки
|
|
Повернутися до початку |
|
|
эдуард
Статус: Offline Зареєстрований: 19.04.2011 Повідомлення: 299 Звідки: алчевск Моє авто: заз968м
|
Додано: 31 Березень 2019 14:58 Заголовок повідомлення: |
|
|
Dr.Hartman писав(ла): |
Ну вы чудаки |
твоя версия относительно зазоров???
_________________ 0665571839 |
|
Повернутися до початку |
|
|
Dr.Hartman
Статус: Offline Зареєстрований: 02.01.2011 Повідомлення: 742 Звідки: Мелитополь
|
Додано: 31 Березень 2019 17:16 Заголовок повідомлення: |
|
|
На заглушенном горячем и на работающем под нагрузкой мотором , зазоры будут разные , хули вы на груди тельняшки рвёте друг перед другом
|
|
Повернутися до початку |
|
|
эдуард
Статус: Offline Зареєстрований: 19.04.2011 Повідомлення: 299 Звідки: алчевск Моє авто: заз968м
|
Додано: 31 Березень 2019 18:51 Заголовок повідомлення: |
|
|
грубо но правильно.
а я добавлю ... если уменьшить зазор ниже мануала идет перегрев клапана с последующим уменьшением зазора и с дальнейшим перегревом клапана, вплоть до зависания в направляйке и как результат прогарание клапана.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Wladimir_Donetsk
Статус: Offline Зареєстрований: 13.07.2006 Повідомлення: 4791 Звідки: Донецьк->Піддубне->Запоріжжя->Дніпро Моє авто: ЗАЗ-968А / ГАЗ-3110і
|
Додано: 31 Березень 2019 23:18 Заголовок повідомлення: |
|
|
эдуард писав(ла): |
ты если даешь ссылки то сам внимательно читай что там пишут. |
"здесь играем, здесь не играем, а здесь я рыбу заворачивал"(с)
Читаем и анализируем!
эдуард писав(ла): |
]а это один из многих графиков |
Для какого мотора? Куда упирается наконечник индикатора(микрометра)?
Хочу заметить, что методика расчета температурных коэффициентов для нижневальника и верхневальника может(и должна) отличаться, уж слишком много конструктивных отличий.
Vadim_K писав(ла): |
по вашій теорії, при прогріві ЗАЗор зменшується, і мотор, зокрема ГРМ має працювати тихіше... |
Це не моя теорія, це закони фізики.
Зажми клапана "на холодну", так щоб не було зазорів, заведи двигун і прогрій, мені цікаво, скільки проживуть випускні клапани. Торохтіть точно не буде, бо клапани після прогріву не закриватимуться.
Vadim_K писав(ла): |
цікаво, а на калимі десь чи наприклад турції і азейбарджані для виставлення ЗАЗорів клапанів, як добивалися температур у 20 градусів?.... |
Я, коли працював в НДІ, у ньому гараж був під'єднаний до центрального опалення, взиму, ввечері заганяв туди жудика, а вранці виставляв зазори , для охолодження існують кондиціонери, а в гаражних бетонних боксах підприємств, навіть в спеку прохолодно.
Vadim_K писав(ла): |
в усіх мануалах вказані фази при ЗАЗорі 0.45...а чому не при 0.08/0.1 або навіть менший який прямує до нуля, бо по вашому при прогріві ЗАЗор зменшується..... |
По перше, не у всіх, а тілько для тих двигунів, у яких "водяне" охолодження, по друге, а як міряти фази на прогрітому двигуну(коли зазори мінімальні).
el_fuego писав(ла): |
та давайте вже заведемо двигун, прогріємо та перевіремо )))) |
То хай хлопці зажмуть клапана, та прогріют мотори, цікаво, чий довше працюватиме. Я над своїм так знущатись не буду.
эдуард писав(ла): |
если уменьшить ЗАЗор ниже мануала идет перегрев клапана с последующим уменьшением ЗАЗора и с дальнейшим перегревом клапана, вплоть до зависания в направляйке и как результат прогарание клапана. |
Опаньки , а как же:
эдуард писав(ла): |
не знаю ни одного движка у которого при нагреве уменьшается ЗАЗор на клапане.. |
"Вы или крестик снимите, или трусы наденьте".
У меня где-то есть парочка учебников, один из прошлого(моих предков), по грузовым автомобилям, другой мой(по легковым), когда я учился "на права", надо было еще здавать экзамен на устройство иавтомобиля и принцип работы узлов(ну вот такая была автошкола, образцовая), завтра днем поищу, там должно быть указано для каких целей те тепловые зазоры, и что происходит с деталями ГРМ при прогреве.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Wladimir_Donetsk
Статус: Offline Зареєстрований: 13.07.2006 Повідомлення: 4791 Звідки: Донецьк->Піддубне->Запоріжжя->Дніпро Моє авто: ЗАЗ-968А / ГАЗ-3110і
|
Додано: 31 Березень 2019 23:47 Заголовок повідомлення: |
|
|
Вот цитата из книги "Техническое обслуживание авомобиля Запорожец".
Цитата: |
Обслуживание двигателя
Проверка и регулировка зaзоров в механизме привода клапанов
Эту регулировку следует выполнять на холодном двигателе.
При регулировке ни в коем случае не уменьшайте зaзopы про-
тив нормы. Уменьшение зaзopoв вызывает неплотную посадку
клапанов, падение мощности двигателя и прогар клапанов. |
Объясняю "на пальцах", если установить зaзop меньше нормы(для выпускных, меньше 0,1мм), то, детали ГРМ, прогревшись расширятся, выберут зaзop в 0,1мм, и клапан не закроется, так как зaзop был установлем меньше 0,1мм.
При прогреве зaзop уменьшается!
P.S. Даже учебники искать не вижу смысла, цитата из мануала по ЗАЗикам.
P.P.S.
Vadim_K писав(ла): |
інструкція, з графіком, для обрахунку величини ЗАЗору в залежності від температури навколишнього середовища.... так виходячи з того графіку, при зменшенні температури ЗАЗор треба зменшувати, а при збільшенні - збільшувати... |
Я там не бачу інструкції, куди пхають той індикатор, якщо то для ВАЗ, та ще й для 08-09, то напевне тим индикатором вимірюють, які треба шайби підкладати під рокери, чим товстіша шайба, тим менший зaзop. Тоді в графіку все згідно з законами фізики. А вам треба уважніше читати мануали, і не порівнювати тепле з м'яким(ВАЗ та ЗАЗ).
|
|
Повернутися до початку |
|
|
эдуард
Статус: Offline Зареєстрований: 19.04.2011 Повідомлення: 299 Звідки: алчевск Моє авто: заз968м
|
Додано: 01 Квітень 2019 08:14 Заголовок повідомлення: |
|
|
Wladimir_Donetsk
При прогреве зaзop уменьшается! если установить зaзop меньше нормы(для выпускных, меньше 0,1мм), то, детали ГРМ, прогревшись расширятся, выберут зaзop в 0,1мм, и клапан не закроется, так как зaзop был установлем меньше 0,1мм.
эдуард писал(а):
если уменьшить зазор ниже мануала идет перегрев клапана с последующим уменьшением зазора и с дальнейшим перегревом клапана, вплоть до зависания в направляйке и как результат прогарание клапана.
эдуард писал(а):
не знаю ни одного движка у которого при нагреве уменьшается зазор на клапане.. при правильной регулировке зазоров
больше объяснять не буду.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Wladimir_Donetsk
Статус: Offline Зареєстрований: 13.07.2006 Повідомлення: 4791 Звідки: Донецьк->Піддубне->Запоріжжя->Дніпро Моє авто: ЗАЗ-968А / ГАЗ-3110і
|
Додано: 01 Квітень 2019 13:51 Заголовок повідомлення: |
|
|
если уменьшить ЗАЗор ниже мануала идет перегрев клапана с последующим уменьшением ЗАЗораА теперь внятно объясни, от чего перегревается клапан при мзазоре меньше нормы!
Чтобы ты не фантазировал, я те объясню, При недостатчном зазоре, клапаннагреваясь перестаёт закрываться полностью, его "омывает" пламя, от этого он греется еще больше(так как вокруг него уже не отработанные газы, а факел), клапан не закрывается еще больше(большая образуется щель), и в итоге прогорает.
Первопричина перегрева, недостаточный тепловой зазор, который с ростом температуры, уменьшается.
Иди учи матчасть и не дури голову своими заблуждениями другим!
эдуард, научись вставлять цитаты, читать невозможно, ладно я знаю, что писал, но не все же должны держать в голове переписку во всей теме, кто чего ответил.
Админы, плиzzzzz, прикрутите к "окну быстрого ответа" теги болд и куоте. или сделайте "цитату выделенного в окне быстрого ответа(внизу страницы)".
|
|
Повернутися до початку |
|
|
эдуард
Статус: Offline Зареєстрований: 19.04.2011 Повідомлення: 299 Звідки: алчевск Моє авто: заз968м
|
Додано: 01 Квітень 2019 17:53 Заголовок повідомлення: |
|
|
это ты себе объяснил, а я это съел 30лет назад.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Wladimir_Donetsk
Статус: Offline Зареєстрований: 13.07.2006 Повідомлення: 4791 Звідки: Донецьк->Піддубне->Запоріжжя->Дніпро Моє авто: ЗАЗ-968А / ГАЗ-3110і
|
Додано: 01 Квітень 2019 18:17 Заголовок повідомлення: |
|
|
За 30 лет не изучить работу ГРМ?
Слив засчитан!
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Dr.Hartman
Статус: Offline Зареєстрований: 02.01.2011 Повідомлення: 742 Звідки: Мелитополь
|
Додано: 01 Квітень 2019 20:35 Заголовок повідомлення: |
поддержали 1 человек |
|
эдуард писав(ла): |
если уменьшить зазор ниже мануала идет перегрев клапана с последующим уменьшением зазора и с дальнейшим перегревом клапана, вплоть до зависания в направляйке и как результат прогарание клапана. |
Нужно делать правильные зазоры везде , чтоб клапан не зависал во втулке от малого зазора между стержнем и втулкой , а записки моториста сжечь там реально хренатень студента ананиста , у которого шильдик РЕНО в голове , туда ему хотелось свой агрегат засунуть , да чтоб поплотней и по туже было , одним словом как у Наташеньки
Когда клапан зависает во втулке , то мотор начнёт троить если один клапан, а если несколько , то попросту глохнет , так как резко пропадёт компрессия в цилиндре , тем самым ничего воспламенятся не будет и клапан априори от этого не прогорит
Клапан прогорит если будет малый зазор между торцом стержня клапана и коромыслом , по причине удлинения оный не будет прилегать к седлу , тем самым не будет охлаждаться и соответственно перегреется вплоть до прогарания при этом компрессия до момента прогарания клапана ещё будет достаточной для работы двигателя
Останній раз редагувалося: Dr.Hartman (02 Квітень 2019 11:57), всього редагувалося 1 раз |
|
Повернутися до початку |
|
|
Dr.Hartman
Статус: Offline Зареєстрований: 02.01.2011 Повідомлення: 742 Звідки: Мелитополь
|
Додано: 01 Квітень 2019 20:39 Заголовок повідомлення: |
|
|
Кто не знает - это про РЕНО
|
|
Повернутися до початку |
|
|
|
|
Ви не можете починати теми Ви не можете відповідати на повідомлення Ви не можете редагувати свої повідомлення Ви не можете знищити свої повідомлення Ви не можете голосувати в опитуваннях
|
|
Powered by phpBB © 2001, 2008 phpBB Group
|