Попередня тема :: Наступна тема |
Автор |
Повідомлення |
RIDE
Статус: Offline Зареєстрований: 28.09.2011 Повідомлення: 951 Звідки: Житомир Моє авто: 968
|
Додано: 15 Серпень 2016 23:51 Заголовок повідомлення: |
|
|
Шлб всім було ясно вимірювалбного інструменту вистачає і нутроміри і мікрометри і все шо треба в наявності є і перед зборкою мотора вибиралось все найкраще і найціліше( мова про наш мотлр) всі запчастини були або в розмір або в середині допуску. Це так для справки
П.с. вимірювальним інструментом користуватись вміємо
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Nikolya_22
Статус: Offline Зареєстрований: 10.10.2011 Повідомлення: 616 Звідки: Київ Моє авто: ЗАЗ 968
|
Додано: 16 Серпень 2016 00:00 Заголовок повідомлення: |
|
|
Lanc
який ти злий, я іншого і не чекав
щодо сальніка, так той же Валера (я до нього не в претензії) сам збирав мотора, я туди не ліз бо не шарю, так він сам мені сказав що забий, кременчук спортився і він всім ставить рідні хто приїздить, тобіш або йому було пох і він на відмаш поставив що було в комплекті, або дійсно ті кременчук така ж срака як і ті що в наборі, і ще - по приїзду в Київ з під центрифуги вже на новому моторі знов тече... так я також десь провтикую, але що то за запчастини які за умовчанням мають всертись, не поодиноко, а стабільно!
Я взагалі тут писав не щоб МЕМЗ обісрати, а факти що у всіх на слуху, і про те що у кожного своя думка і вона має право бути.
Вибачте що хотів написати про те, щоб не срались.
Пацани, вибачте за флуд, я закінчив.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
madmobile
Статус: Offline Зареєстрований: 08.09.2007 Повідомлення: 4179 Звідки: UA.Kiev,Vishorod Моє авто: 968М red; 965A 1966
|
Додано: 16 Серпень 2016 00:59 Заголовок повідомлення: |
поддержали 3 человек |
|
бгг... коли откапіталили мотор перший раз лили кастрол 10в60 і що.. в ітогі коліно пополам))) в 2013році пробігу там було около 30 тис.
потім по дорозі з одеси укакали поршень. це в 2014 році. мастила зїв більше 20 літрів по дорозі додому. ладно буває, але вже набридло.
після цих приколів лиємо саме дешеве гівно-мастило в сорокет щось по типу камазовського.
а про якість запчастин я вобще мовчу.... у нас кожного року то коробка то мотор вийожуеться...., признаюся коробку беремо БУ, бо робити рідну це утопія та безглуздя.
Мотор збирали з нормальних запчастин, не міняли тільки напрявляючі клапанів, бо немає сенсу краще головку підібрати.
Для себе зробили вивід - сороковка надто дороге задоволення - розхід по своєму місту від 12 літрів, по києву 10. обігнати та вклинитись в потік можна, але зовсім не те шо треба. Та по часу дуже ого шкода на її обслуговування. Деколи приходиться похоронити цілий день на детячі приколи, яких немає у нормальних двигунах.
З приводу іншого мотору - просто спробуйте проїхатись на іномоторі, це буде той же ж жуж, але поцікавіший - починаючи вихлопом та динамікою та закінчуючи розходом палива та надійністю.
Теж саме можна про дискові гальма сказати. Ніколи не повірю шо рідні і рядом стоять.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Proffesor
Статус: Offline Зареєстрований: 03.10.2010 Повідомлення: 2959 Звідки: Житомир(UA), Klašterec nád Ohři(CZ) Моє авто: ЗАЗ 968м Бєжик
|
Додано: 16 Серпень 2016 01:34 Заголовок повідомлення: |
|
|
Оце у вас бомбануло...
Реально ходових - одиниці. Вони є, але бліна, їх реально одиниці.
І ходові - це коли ти щось крутиш під капотом пару раз в пів року. Ну це максимум. І це враховуючи заміни масла, регулювання клапанів і т.д.
І от коли починає троїти - лізеш дивишся, коли десь вспотіло маслом - лізеш дивишся і в такому ж дусі.
І катати при цьому багато, регулярно, в любу погоду. Де треба - надавити тапинця, де можна - потошніти.
Я дуже сумніваюсь що таких мемзів багато в нас на форумі зараз є.
Також на відношення до цього мотору дуже впливає те хто його крутить.
Скажімо просто кататись, і регулярно завозити машину на ТО - це ще таке діло. Дорожче, але спокійніше.
Але коли ти в нього душу вкладаєш, стараєшся все робити по уму - а він отак підсирає - ну нащо такі єблі...
Особисто мої мотори ходили непогано.
Перші 2 сорокєти були б/у, обидва всцялись маслом, і пропала компресія.
Мій особисто зібраний з нуля 1,2 збирався максимально охайно.
Все рівне, притерте, підігнане, або нове, або відмінне б/у.
Продав я його через пів року(~9000км).
Катав акуратно, тошнів як міг - 70-80, по трасі, по місту щі світлофорів щі свистом не стартував.
За цей час тільки під правою головою помокріло. Всі штанги на казанському були, гайки шпильок і шайби теж були промазані.
Але бля, як мотор наче їздить - то динаміки ніякої...
_________________ +420 774 618 380
+38 093 073 36 35
Президент "ZAZ-Laboratory" Богдан |
|
Повернутися до початку |
|
|
Roskо Львівський Маньяк
Статус: Offline Зареєстрований: 07.12.2009 Повідомлення: 3182 Звідки: Львів Моє авто: ЗАЗ 968м
|
Додано: 16 Серпень 2016 09:32 Заголовок повідомлення: |
|
|
Ото срачу розвели. Сорокет сорокету різниця. Нема про що говорити, кожен дрочить як хоче, при бажанні можна поставити любе голубе головне аби було доцільно і то судячи по собі моя машина ніхріна не доцільна, але мені пох. Тому яка різниця що там ззаду стоїть?
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Zazik_91 ПаЯльНег/неКроФилЬнег
Статус: Offline Зареєстрований: 18.12.2009 Повідомлення: 3081 Звідки: Украина, Киев, Соломенка. Моє авто: ЗАЗ 965 1961г. ЗАЗ 965 196?г. Wartburg 1.3 turist
|
Додано: 16 Серпень 2016 10:43 Заголовок повідомлення: |
|
|
XpoH писав(ла): |
часто їбешся? коли останній раз вскривав мотор, перед поїздкою? то шо тепер перед кожним сльотом перебирати? |
В основном сцут сальники(первичного вала, полуосей) Маховик у меня вообще с трещиной там где бегает сальник и сальники стоит наоборот!
Потек карб - трещина возле ускорительного.
Максимум когда лазил - подтянул головки и поменял шпильки коромысел из-за силушки богатырской в руках Сонетара.
А так клапана и передняя ходовка.
_________________ Там где поезд не промчится и не проедет трактор, заз на пузе проползёт и ничего с ним не случится!
0637823806 Михаил. |
|
Повернутися до початку |
|
|
Hell-Racer †
Статус: Offline Зареєстрований: 18.07.2007 Повідомлення: 6922 Звідки: Івано-Франківськ - Київ - Буча Моє авто: ЗАЗ-968М, АЕ968М, ГАЗ-21C Volg O ) ) ) VW Transporter T4, Audi A4 Allroad ABT
|
Додано: 16 Серпень 2016 12:27 Заголовок повідомлення: |
поддержали 4 человек |
|
Я знаю, фчем проблема: нефиг жалеть свои моторы и всё будет хорошо)))
_________________ Grants me a world of cold nihility
An endless winter night
A bitter, black frozen hell
For me
Forever... |
|
Повернутися до початку |
|
|
Lanc Дохтор Снежок
Статус: Offline Зареєстрований: 24.07.2006 Повідомлення: 10316 Звідки: КИЕВ Моє авто: ЗАЗ968М был -005, г/в 1985; ЗАЗ968 г/в 1975; ЗАЗ965 г/в 1965
|
Додано: 16 Серпень 2016 13:02 Заголовок повідомлення: |
|
|
флюсстопятсот)))
|
|
Повернутися до початку |
|
|
XpoH
Статус: Offline Зареєстрований: 08.10.2012 Повідомлення: 490 Звідки: Житомир, Київ Моє авто: ЗАЗ 968М (Морська Хвилька)
|
Додано: 16 Серпень 2016 16:30 Заголовок повідомлення: |
|
|
всьо, у всіх пєна кінчилась? ну й заєбісь.
а тепер по суті. Лишилось:
- блок завтулений під распрєд у Вінниці, пробіг 8к приблизно, з футорками під м12,
- піддон на газ, не тік, трубка 12-та, штуцери виходять в сторони і зігнуті під 45 градусів до заду
- комплект переходу на допгєну(генич БОШ 75-ка здається, з кріпленнями на рідний карлсон, сам карлсон з шківом від га53, теж робочий, підшипники живі, + 3 ремені, з них два нові, один легке б/у
- трамбльор під бсз, готовий, їздовий
- сцепа, корзина пробіг як і у блоку + диск зчеплення від 2110
- солекс з таврона, 2шт
- стартєр перебраний два дні тому з новими щітками
- компєкт дрочера датчик на давку масла + показометр
- повний комплект кохухів,
- коромисла практично нові, пробігу тисячі 2-3
є ще дещо але то поки в роздумах що з тим робити, а так все у продажу.
плюс є купа запчастин, як нове так і б/у, півгаражу, кому цікаво. продам тому кому це все буде необхідним, а якщо ні то піде в метал. Хто в нас був той знає скільки того добра.
Останній раз редагувалося: XpoH (16 Серпень 2016 17:18), всього редагувалося 1 раз |
|
Повернутися до початку |
|
|
Proffesor
Статус: Offline Зареєстрований: 03.10.2010 Повідомлення: 2959 Звідки: Житомир(UA), Klašterec nád Ohři(CZ) Моє авто: ЗАЗ 968м Бєжик
|
Додано: 16 Серпень 2016 16:54 Заголовок повідомлення: |
|
|
Альо, то ж почекав би трохи. То ж все максімкові може треба буде..
Згідно правил форуму - бронь на все на пару днів, поки клієнт дасть відповідь.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
XpoH
Статус: Offline Зареєстрований: 08.10.2012 Повідомлення: 490 Звідки: Житомир, Київ Моє авто: ЗАЗ 968М (Морська Хвилька)
|
Додано: 16 Серпень 2016 16:58 Заголовок повідомлення: |
|
|
так ще Тьомине є
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Lanc Дохтор Снежок
Статус: Offline Зареєстрований: 24.07.2006 Повідомлення: 10316 Звідки: КИЕВ Моє авто: ЗАЗ968М был -005, г/в 1985; ЗАЗ968 г/в 1975; ЗАЗ965 г/в 1965
|
Додано: 16 Серпень 2016 17:00 Заголовок повідомлення: |
|
|
Ну если шо
Второй на картер, поддон и гену (желательно просто шкив от гены), ну может ещё и ремни
_________________ Пъянство - причина многих интересных и увлекательных приключений!!! |
|
Повернутися до початку |
|
|
Proffesor
Статус: Offline Зареєстрований: 03.10.2010 Повідомлення: 2959 Звідки: Житомир(UA), Klašterec nád Ohři(CZ) Моє авто: ЗАЗ 968м Бєжик
|
Додано: 16 Серпень 2016 17:02 Заголовок повідомлення: |
|
|
Ну може треба буде втулений картер з футорками, піддон під газ, трамбльор бсз, комплект кожухів, стартер..
|
|
Повернутися до початку |
|
|
XpoH
Статус: Offline Зареєстрований: 08.10.2012 Повідомлення: 490 Звідки: Житомир, Київ Моє авто: ЗАЗ 968М (Морська Хвилька)
|
Додано: 16 Серпень 2016 17:17 Заголовок повідомлення: |
|
|
Lanc писав(ла): |
Ну если шо
Второй на картер, поддон и гену (желательно просто шкив от гены), ну может ещё и ремни |
Рємні уже під це додаткове кріплення, і ці шківи, тому комплектом для когось саме воно, поставив і поїхав
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Lanc Дохтор Снежок
Статус: Offline Зареєстрований: 24.07.2006 Повідомлення: 10316 Звідки: КИЕВ Моє авто: ЗАЗ968М был -005, г/в 1985; ЗАЗ968 г/в 1975; ЗАЗ965 г/в 1965
|
Додано: 16 Серпень 2016 17:21 Заголовок повідомлення: |
|
|
Ну тогда комплект, если по цене сойдёмся
Срач почистить?
|
|
Повернутися до початку |
|
|
XpoH
Статус: Offline Зареєстрований: 08.10.2012 Повідомлення: 490 Звідки: Житомир, Київ Моє авто: ЗАЗ 968М (Морська Хвилька)
|
Додано: 16 Серпень 2016 17:27 Заголовок повідомлення: |
|
|
Lanc писав(ла): |
Ну тогда комплект, если по цене сойдёмся
Срач почистить? |
нє, мені подобається срач
хай бодя порішає, тоді дам знати за гену і все інше.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Lanc Дохтор Снежок
Статус: Offline Зареєстрований: 24.07.2006 Повідомлення: 10316 Звідки: КИЕВ Моє авто: ЗАЗ968М был -005, г/в 1985; ЗАЗ968 г/в 1975; ЗАЗ965 г/в 1965
|
Додано: 16 Серпень 2016 17:28 Заголовок повідомлення: |
|
|
оК!
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Сотник Дванадцять стульчаків
Статус: Offline Зареєстрований: 12.06.2009 Повідомлення: 2202 Звідки: Київ Моє авто: 968м
|
Додано: 16 Серпень 2016 18:33 Заголовок повідомлення: |
|
|
Я на карб, трамблер стану
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Vadim_K
Статус: Offline Зареєстрований: 16.02.2008 Повідомлення: 1863 Звідки: Львів
|
Додано: 17 Серпень 2016 17:04 Заголовок повідомлення: |
|
|
Я б на твоєму місці карби притримав би...може на інакше піхло тре буде...
А так цікавлять коромисла клапанів, цікавить датчик і показометр на давку масла і цікаво попробувати на рідному трамблері з датчиком холла покататись...)))
|
|
Повернутися до початку |
|
|
RIDE
Статус: Offline Зареєстрований: 28.09.2011 Повідомлення: 951 Звідки: Житомир Моє авто: 968
|
Додано: 17 Серпень 2016 17:24 Заголовок повідомлення: |
|
|
Хлопаки,почекайте трохи з Бодьою порішаємо тоді викладемо всі ніштяки які є
|
|
Повернутися до початку |
|
|
|