|
ЗАЗ Форум Присвячений автомобілям Запорожець
|
|
|
|
Попередня тема :: Наступна тема |
Автор |
Повідомлення |
Proffesor
Статус: Offline Зареєстрований: 03.10.2010 Повідомлення: 2959 Звідки: Житомир(UA), Klašterec nád Ohři(CZ) Моє авто: ЗАЗ 968м Бєжик
|
Додано: 05 Січень 2017 23:55 Заголовок повідомлення: |
|
|
пару тижднів назад почав сопливити ГЦС, а вчора, при навалєванії угла, лопнув трос газу.
ГЦС буде класіка, а трос вже купив, але ще не замінив..
питання на засипку:
шо за бачок такий, чи шо за явище..?
якщо заливати на суху систему - заповнення бачка буде рівномірним.
залив, прокачав, прогрів, проїхався, заглушив, мотор остив і така хрєнь виходить, як повітряна пробка якась...
воно то їздить, все нормально, але може хтось пояснити може...
_________________ +420 774 618 380
+38 093 073 36 35
Президент "ZAZ-Laboratory" Богдан |
|
Повернутися до початку |
|
|
Сотник Дванадцять стульчаків
Статус: Offline Зареєстрований: 12.06.2009 Повідомлення: 2202 Звідки: Київ Моє авто: 968м
|
Додано: 06 Січень 2017 20:09 Заголовок повідомлення: |
поддержали 9 человек |
|
а з МЕМЗом такого б не було
_________________ Green Seven |
|
Повернутися до початку |
|
|
Proffesor
Статус: Offline Зареєстрований: 03.10.2010 Повідомлення: 2959 Звідки: Житомир(UA), Klašterec nád Ohři(CZ) Моє авто: ЗАЗ 968м Бєжик
|
Додано: 06 Січень 2017 22:29 Заголовок повідомлення: |
|
|
сукі, тільки плюсують
добре-добре
_________________ +420 774 618 380
+38 093 073 36 35
Президент "ZAZ-Laboratory" Богдан |
|
Повернутися до початку |
|
|
Nikolya_22
Статус: Offline Зареєстрований: 10.10.2011 Повідомлення: 616 Звідки: Київ Моє авто: ЗАЗ 968
|
Додано: 06 Січень 2017 22:43 Заголовок повідомлення: |
|
|
_________________ No job, no money, no car, but i'm in a band! |
|
Повернутися до початку |
|
|
XpoH
Статус: Offline Зареєстрований: 08.10.2012 Повідомлення: 490 Звідки: Житомир, Київ Моє авто: ЗАЗ 968М (Морська Хвилька)
|
Додано: 07 Січень 2017 19:49 Заголовок повідомлення: |
|
|
ефект москвіча
|
|
Повернутися до початку |
|
|
sanitar лентяй
Статус: Offline Зареєстрований: 29.11.2005 Повідомлення: 11631 Звідки: Киев Моє авто: 968м
|
Додано: 07 Січень 2017 23:17 Заголовок повідомлення: |
|
|
там ещё и ижанит от москвича подтягивается)))
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Proffesor
Статус: Offline Зареєстрований: 03.10.2010 Повідомлення: 2959 Звідки: Житомир(UA), Klašterec nád Ohři(CZ) Моє авто: ЗАЗ 968м Бєжик
|
Додано: 01 Лютий 2017 00:10 Заголовок повідомлення: |
|
|
"якшо хріново труть дворніки, або хочеться безкаркасні щітки.."
Хто експлуатував жужик зимою - той знає, що в сиру погоду, але при мінусі, часто трапляється шо каркасні щітки двірників замерзають і починають хріново терти скло.
довго я з тим мучався, пшикав механізми і щітки силіконом - все без толку...
рішив, що безкаркасні щітки допоможуть з тою проблемою.
купив, поставив...печалі не було меж...пружина на щітці двірника була на стільки слабка, що не могла нормально придавити до скла нову щітку.
згадав як люди колхозним методом вигинали поводки двірників(шоп лучше прижимало ), і зрозумів шо треба рішити то якимсь інженерним методом
заїбавши на автобазарі всіх, хто торгує різною мелочовкою, накупляв жменю різних пружин, приблизно схожих на стокові і поїхав мудрити.
в результаті все виявилось дуже просто.
нам ідеально підходить пружина з заднього барабану 2108(та що менша).
також сьогодні встановив врізки у ВЕБЕР.
до цього в мене був ОЗОН, і з ним була проставка в карб.
карб змінився, а проставка ні.
мало того, проставка/камфорка в карбі - це зло, так сама якість тої проставки була жахлива..все криве, канали не співпадають і т.д.
для того щоб налаштувати холостий на газу - доводилось регулюванням піднімати заслонку першої камери.
але тоді на бензі холості були 1500-1700об/хв.
так, приблизно, було і на мемзі..
друга камера відмовлялась працювати без затички у повітряному фільтрі.
взагалом, на газу, мій жужик їхав так собі...на 3+
тепер же - пєстня!
затичку вийняв, холостий однаковий і на газу і на бензі, їхати стала набагато краще(без затички канєш попре )
попутно перемив карба, та, під чутким керівництвом Тьоми, вкрутив дебелі жикльори, шоб переливало і пьорло
Ось ця проставка, яка не давала життя узаму
_________________ +420 774 618 380
+38 093 073 36 35
Президент "ZAZ-Laboratory" Богдан |
|
Повернутися до початку |
|
|
sanitar лентяй
Статус: Offline Зареєстрований: 29.11.2005 Повідомлення: 11631 Звідки: Киев Моє авто: 968м
|
Додано: 01 Лютий 2017 00:19 Заголовок повідомлення: |
поддержали 2 человек |
|
за дворники 5+
надо запомнить
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Сотник Дванадцять стульчаків
Статус: Offline Зареєстрований: 12.06.2009 Повідомлення: 2202 Звідки: Київ Моє авто: 968м
|
Додано: 01 Лютий 2017 08:29 Заголовок повідомлення: |
|
|
Дякую маминому інженеру Боді, тепер і в мене двірники будуть терти))
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Corename Капитан Улитка
Статус: Offline Зареєстрований: 02.06.2008 Повідомлення: 2090 Звідки: Киев Моє авто: Белый Челленджер 968М 1993, Geely MK 2013
|
Додано: 01 Лютий 2017 12:34 Заголовок повідомлення: |
|
|
Бодя ты красавчик!
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Proffesor
Статус: Offline Зареєстрований: 03.10.2010 Повідомлення: 2959 Звідки: Житомир(UA), Klašterec nád Ohři(CZ) Моє авто: ЗАЗ 968м Бєжик
|
Додано: 01 Лютий 2017 17:18 Заголовок повідомлення: |
|
|
та ладно вам, будьласка)
так дякуєте, наче я мемз новий придумав)))
|
|
Повернутися до початку |
|
|
MEOtida вАктивномПоиске
Статус: Offline Зареєстрований: 02.11.2010 Повідомлення: 827 Звідки: Минск Моє авто: ЗАЗ 965 Забанен Причина? |
Додано: 01 Лютий 2017 17:25 Заголовок повідомлення: |
|
|
Proffesor а вдруг тебя эта похвала смотивирует и ты придумаешь новый МеМЗ!
|
|
Повернутися до початку |
|
|
sanitar лентяй
Статус: Offline Зареєстрований: 29.11.2005 Повідомлення: 11631 Звідки: Киев Моє авто: 968м
|
Додано: 01 Лютий 2017 17:58 Заголовок повідомлення: |
|
|
оппозитный
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Proffesor
Статус: Offline Зареєстрований: 03.10.2010 Повідомлення: 2959 Звідки: Житомир(UA), Klašterec nád Ohři(CZ) Моє авто: ЗАЗ 968м Бєжик
|
Додано: 01 Лютий 2017 18:13 Заголовок повідомлення: |
поддержали 4 человек |
|
ага, ще скажіть шо в мене щітки не терли, бо я мемз зняв
_________________ +420 774 618 380
+38 093 073 36 35
Президент "ZAZ-Laboratory" Богдан |
|
Повернутися до початку |
|
|
sanitar лентяй
Статус: Offline Зареєстрований: 29.11.2005 Повідомлення: 11631 Звідки: Киев Моє авто: 968м
|
Додано: 01 Лютий 2017 18:36 Заголовок повідомлення: |
|
|
ну всьо,ты первый начал)))
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Дядька Камазовод
Статус: Offline Зареєстрований: 07.06.2007 Повідомлення: 2422 Звідки: г. Горловка. ТД4 Никитовка(Микитiвка) Фосфорное гетто. Моє авто: ВАЗ 2107
|
Додано: 01 Лютий 2017 22:08 Заголовок повідомлення: |
|
|
человеческий организм тож инородные органы и прочие тела отторгает.
_________________ Поезд Японский занесенный порошею. Красив. Обтекаем. Доставляет по адресу. Но мы выбираем сто раз разъебошенный . Старый . Советский ВЛ8М. |
|
Повернутися до початку |
|
|
Nikolya_22
Статус: Offline Зареєстрований: 10.10.2011 Повідомлення: 616 Звідки: Київ Моє авто: ЗАЗ 968
|
Додано: 02 Лютий 2017 01:05 Заголовок повідомлення: |
|
|
І кров у моторі зелена, і щітки труть, і іномотор працює, щось тут не так!!!
Спалить Єрітіка!!!!
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Proffesor
Статус: Offline Зареєстрований: 03.10.2010 Повідомлення: 2959 Звідки: Житомир(UA), Klašterec nád Ohři(CZ) Моє авто: ЗАЗ 968м Бєжик
|
Додано: 26 Лютий 2017 18:34 Заголовок повідомлення: |
|
|
Ахтунг, многа букав!
Як я писав раніше в мене потік ГЦС.
сопливити він почав ще десь в листопаді-грудні. причому з прогресією.
Пройшли свята, їздити на машині я перестав, ібо вже на взуття текти починало. а ремонтувати нема як. в майстерні то ремонти, то купа машин, то в мене по часу не виходить...і так машина стояла з різдва і по вчорашній день.
але день таки вибрали..
поки я займався різною мєлочовкою типу врізок, тросів газу, масла в кпп, тьома захєрачив мені кронштейн для жигоГЦС, такий як я Андрону робив, але з врахуванням моїх пройобів.
прокачав він сцепу САМ, і дуже швидко. і я це не до того, шо Тьома мастєр не врот єбацця, а до того шо нормальна гідравліка качається за 5хв. з нуля..хоча у Тьоми теж руки з плеч
педалька стала м'якша, приємніша. і головне - шо не тіче.
до ГЦС ще ї додалась проблема з запаленням...яка також тягнулась з осені...бувало таке шо на холодну машина могла трохи троїти, і не тримати холостий. рідко. але бувало. думав дроти..вони вже старенькі в мене були. декілька сторінок назад я їх міняв, купував свічки..стало наче і краще, але всеодно шось не то..
постоявши місяць проблема з запаленням ще більш загострилась...
Трамбльор в мене стояв від жужика, але бсз. його декілька років назад зробив Тьома. мій, та ще декілька штук.
так от, рішив я свій трамбльор замінити на вадіковий. ставлю, заводжу - наче краще, але всоедно якась хрєнь. іскра є, але нестабільна.
- Комутатор! ставлю теж Вадіковий. В нього ж точно робоче все було.
і знову перших 2 рази круто, а потім починається мозгойобка.
- Катушка - ніхріна не помінялось...часу було мало, і ми на то забили. накрутили шоб їхало і поїхали додому.
на наступний день я сідаю в машину їхати на роботу. заводжу, машина схватує як дизельок, працює рівнесенько і стабільно. десь секунд 7-10, і потім оберти різко падають десь до 600-700 і відрубає 2 циліндра. як потім виявилось 1й і 3й. але не глохне. стоїть і чмихає як мотоблок. оберерти не набирає взагалі. від палива ніц не міняється.
далі, по мірі прогріву оберти починають потроху рости, циліндри підключатись..і вже виходячи на робочу температуру мотор працює як годинник.
дічь якась...так машина простояла знову тиждень, і вчора тьома приїхав з купою запчастин і інструменту. треба ж запустити узом..
підключили тестер запалення - ДХ працює, катушка також...
але іскру дає тільки один раз і далі мотор крутиться, а іскри нема...
знову почали перебирати катушки і комутатори, завезли їх всі на провірочний стенд - все робоче. 2 комутатори і 2 катушки. купили ДХ, на всякий випадок рішили замінити.
міняємо ДХ, міняємо косічку від ДХ до комутатора(задрочили роз'єм в сраку, цим переставлнням комутаторів і тестером) - і всьо машина дзига! заводиться, працює. рівненько, стабільно!
по факту виходить шо обидва ДХ на ріхних трамбльрах з однієї партії померли одночасно. окремо один від одного. один їздив кожен день, інший по вихідних...але здохли обидва...отаке буває..
також замінив вихлопну. прямоток розвалився в труху, набівка вся вигоріла, хром поржавів..
купив універсальну банку по потрібних розмірах.
ось є абалдєнний сайт, де є величезний вибір різних глушників і ціни більш ніж адекватні. єдине, шо менеджер якийсь рагуль попався, потріпав трохи нерви...
http://demimotors.com.ua/rezonator-universal-nyj-kruglyj-324-50-diametr-50mm-diametr-korpusa-130mm-dlina-400mm.html
зараз машин знову в строю, але всеодно буде стояти. в Житомирі асфальт зійшов разом зі снігом..доріг немає взагалі..
_________________ +420 774 618 380
+38 093 073 36 35
Президент "ZAZ-Laboratory" Богдан |
|
Повернутися до початку |
|
|
Proffesor
Статус: Offline Зареєстрований: 03.10.2010 Повідомлення: 2959 Звідки: Житомир(UA), Klašterec nád Ohři(CZ) Моє авто: ЗАЗ 968м Бєжик
|
Додано: 06 Березень 2017 00:44 Заголовок повідомлення: |
|
|
З МеМЗом такого б не було
_________________ +420 774 618 380
+38 093 073 36 35
Президент "ZAZ-Laboratory" Богдан |
|
Повернутися до початку |
|
|
Proffesor
Статус: Offline Зареєстрований: 03.10.2010 Повідомлення: 2959 Звідки: Житомир(UA), Klašterec nád Ohři(CZ) Моє авто: ЗАЗ 968м Бєжик
|
Додано: 26 Березень 2017 15:48 Заголовок повідомлення: |
|
|
Помер датчик увімкнення вентилятора 87-82 (друга швидкість) та реле на 3 швидкість.
замінив, все гуд, все їде.
редуктору гбо приходить торба. зараз постійно змінюється суміш, іноді плаває холостий..
спілкувався зі знайомим газовщиком - радить BRC, або Lovato. на томасето плюється...каже шо ремкомплект не спасе...ну спасе, але не на довго
розхід то 10л то 20л на 100км
_________________ +420 774 618 380
+38 093 073 36 35
Президент "ZAZ-Laboratory" Богдан |
|
Повернутися до початку |
|
|
|
|
Ви не можете починати теми Ви не можете відповідати на повідомлення Ви не можете редагувати свої повідомлення Ви не можете знищити свої повідомлення Ви не можете голосувати в опитуваннях
|
|
Powered by phpBB © 2001, 2008 phpBB Group
|