Русский, помни, что настанет тот час, когда и тебя спросят - а что ты сделал, чтобы остановить военные преступления своей страны в Украине?
Возможно даже, что этот вопрос зададут твои дети или внуки, которых будет посылать на три буквы весь мир.
Вам будет невыносимо стыдно за то, что взрастили у себя путинизм. Но тогда будет уже поздно что-то сделать. А сейчас - ещё не поздно.
Хотя, уже гештальт закрыт

Список форумів ЗАЗ Форум ЗАЗ Форум
Присвячений автомобілям Запорожець
 
    ПошукПошук   Увійти та перевірити приватні повідомленняУвійти та перевірити приватні повідомлення РеєстраціяРеєстрація
    ПрофільПрофіль   ВхідВхід 

Фотогалерея - Файлохранилище - Чат - Укр->Рус переклад
Книжкова полиця
 
"Бежик 1994" by Proffesor
На сторінку Попер.  1, 2, 3 ... , 40, 41, 42  Наст.
 
Почати нову тему   Відповісти на тему    Список форумів ЗАЗ Форум -> Гараж
Попередня тема :: Наступна тема  
Автор Повідомлення
Proffesor



Статус: Offline
Зареєстрований: 03.10.2010
Повідомлення: 2959
Звідки: Житомир(UA), Klašterec nád Ohři(CZ)
Моє авто: ЗАЗ 968м Бєжик

ПовідомленняДодано: 20 Серпень 2019 09:41    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Пильніки супер. Полуосі від луаза, пильніки також звідти. Чому б там не вийти?
Єдине, шо через блоку діфа лівого пильніка сплющило трохи, а в цілому норм)


_________________
+420 774 618 380
+38 093 073 36 35
Президент "ZAZ-Laboratory" Богдан
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail ICQ Number
Сотник
Дванадцять стульчаків


Статус: Offline
Зареєстрований: 12.06.2009
Повідомлення: 2202
Звідки: Київ
Моє авто: 968м

ПовідомленняДодано: 20 Серпень 2019 12:04    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


МаніЯк))
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення ICQ Number
sanitar
лентяй


Статус: Offline
Зареєстрований: 29.11.2005
Повідомлення: 11631
Звідки: Киев
Моє авто: 968м

ПовідомленняДодано: 20 Серпень 2019 13:18    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


а,тогда ясно.я за кузов знаю новый,но смотрю что покрасил-думаю ну хз,может решил этот оставить.теперь всё стало на свои места.
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення
Proffesor



Статус: Offline
Зареєстрований: 03.10.2010
Повідомлення: 2959
Звідки: Житомир(UA), Klašterec nád Ohři(CZ)
Моє авто: ЗАЗ 968м Бєжик

ПовідомленняДодано: 20 Серпень 2019 22:33    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Я ж не переоформлю бєжевий запорожець, якщо по факту він сірий)
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail ICQ Number
Lanc
Дохтор Снежок
Дохтор Снежок


Статус: Offline
Зареєстрований: 24.07.2006
Повідомлення: 10315
Звідки: КИЕВ
Моє авто: ЗАЗ968М был -005, г/в 1985; ЗАЗ968 г/в 1975; ЗАЗ965 г/в 1965

ПовідомленняДодано: 20 Серпень 2019 23:00    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Я раньше переоформлял, просто цвет нужный вписывались )))
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail
Proffesor



Статус: Offline
Зареєстрований: 03.10.2010
Повідомлення: 2959
Звідки: Житомир(UA), Klašterec nád Ohři(CZ)
Моє авто: ЗАЗ 968м Бєжик

ПовідомленняДодано: 27 Серпень 2019 12:31    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


всі вихідні провів в Києві, в один з вечорів, коли катосив з відкритим дахом по вечірній столиці почала падати педалька гальм.
на заправці під ліхтарик побачив що заднє праве колесо все в гальм.рідині.
вранці купив робочий циліндрик 2105, прямо в дворі багатоповерхівки зняв барабан, і....чудо бл*ть! Laughing
циліднрик і колодки і барабан сухі.
засунувши головку в арку побачив перетерту гуком гальм.трубку Evil or Very Mad

так і поїхав в Житомир.

мабуть, при заміні важелів я її неправильно проклав, або погано закріпив і вона з'їхала вниз, на гук

питання на засипку:
пластина під суппорт на задок має довщину 80мм чи 100мм.
якщо її фрезернути до 40-50мм?
на око, і в теорії, повинно було б тримати
просто якщо я встановлю її як є, в повному розмірі - диски в арку вже не влізуть.
там зараз "джон міліметрон", з пластиною буде срака Confused


_________________
+420 774 618 380
+38 093 073 36 35
Президент "ZAZ-Laboratory" Богдан
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail ICQ Number
Сотник
Дванадцять стульчаків


Статус: Offline
Зареєстрований: 12.06.2009
Повідомлення: 2202
Звідки: Київ
Моє авто: 968м

ПовідомленняДодано: 27 Серпень 2019 14:27    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


і не заїхав Sad
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення ICQ Number
Lanc
Дохтор Снежок
Дохтор Снежок


Статус: Offline
Зареєстрований: 24.07.2006
Повідомлення: 10315
Звідки: КИЕВ
Моє авто: ЗАЗ968М был -005, г/в 1985; ЗАЗ968 г/в 1975; ЗАЗ965 г/в 1965

ПовідомленняДодано: 27 Серпень 2019 16:23    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


І на Десні так і не з'явився (((
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail
Proffesor



Статус: Offline
Зареєстрований: 03.10.2010
Повідомлення: 2959
Звідки: Житомир(UA), Klašterec nád Ohři(CZ)
Моє авто: ЗАЗ 968м Бєжик

ПовідомленняДодано: 20 Січень 2020 16:30    Заголовок повідомлення: поддержали 2 человек Відповісти з цитатою


Ттакс, треба і в себе щось написати, хоча б для хронології..

115000км

від останнього запису в бортовику пройшло вже пів року...мабуть напишу просто ситуацію на данний момент, бо якийсь художній твір вичавити з себе не можу, а бортовик вести потрібно!

З приємного - я на Запорожці в Чехії. Всі тут звертають голови, в шоці від такої машини, але мало хто знає шо воно таке, тут більше пам'ятають ушани, мки до них майже не завозили.
кататись тут на ньому одне задоволення, дороги гладенькі, бензин, газ хороші. розхід на газу, доречі, по дорозі з України до Чехії впав з 12 на 9!
Бензин не міряв.

шукаю в інеті якісь двіжухи, хочу літом попасти на якийсь місцевий зліт, чи фестиваль ретро-техніки.
також їздив ним вже в Австрію, а саме у Відень. в планах ще Німеччина.

тепер до косяків.
найголовніший - двигун. ще осінню, повертаючись з Карпат, я іноді в дзеркалі помічав за собою димок, але динаміка ще була нормальна.
сьогодні ж, через 15000км, двигун димить конкретно, як з сапуна, так і з глушака.
перевагою цього двигуна перед жигою, чи таврією є якраз те, що ти ту поршньову можеш вкинути нову, і їхати далі на "відкапіталеному" моторі, але через якість тих же запчастин я тут цього робити не хочу.
справа в тому що в мене тут зовсім немає умов для цього, машина стоїть на вулиці, живу і працюю я в горах, тут дуже сильні вітри, сиро і холодно.
може весною, як стане тепло і сухіше, і ригану і таки заміню...час покаже...
хотілось би літом в Україну, і в липні на зліт приїхати ще на тому, що є, але мало в це віриться Laughing

зараз от перестав працювати сигнал, то все що я зробив - це перевірив запобіжник і кнопку на рулю. впадло на вулиці щось робити Mad

ще виліз один бок свого тюнєнгу. я, баран, осінню поставив термостат, бо двигун більше 60 градусів не хотів грітись. і все би нічого, але так вийшло, що розширювальний бачок в мене виявився врізаний в великий круг Laughing
поки осінню було ще тепло, я цього косяка навіть не помітив, великий круг завжди працював, все ок.
зараз, тут, в цю холодіну, радік майже завжди закритий, відповідно і церкуляції через великий круг, і бачок майже немає. але знову ж таки, холодно, на парковці перед заводом впадло, пів зими проїздив так, і ще проїду)
вдома переорганізую ті шланги Embarassed

маятник від Каспера теж працює без нарікань.
я тут, доречі, підняв тиск в колесах на 0,2 бар, дороги дозволяють, зепчику легше котитись)

вставлю пару якихось відео для цікавості, щоб контент був, всі діла Very Happy

Теперішній стан




А оце відео з найстарішого автобану в Чехії Прага-Брно(~300км).
місцями ще лежать бетонні плити, які покрутило, і з'явились великі стики.
на відео чутно скрип - це передні аморти в стакані.




отут я "поскользнувся" передком на їхньому гладесенькому асфальті, їхав би швидше - поїхав би прямо..





питайте, як щось цікаво, в мене ще багато різних відосів є, все знімаю для пам'яті Smile


_________________
+420 774 618 380
+38 093 073 36 35
Президент "ZAZ-Laboratory" Богдан
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail ICQ Number
sanitar
лентяй


Статус: Offline
Зареєстрований: 29.11.2005
Повідомлення: 11631
Звідки: Киев
Моє авто: 968м

ПовідомленняДодано: 20 Січень 2020 23:54    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


момент подскальзывания не понятен.
там полиция тебя за экологию не оштрафует?

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення
CROSSFADER



Статус: Offline
Зареєстрований: 25.01.2017
Повідомлення: 192
Звідки: EAST TROYA CUSTOMS
Моє авто: ЗАЗ 968М 1986г кап ремонт двигателя. Карпаты с поршневой от хонды Дио 27

ПовідомленняДодано: 21 Січень 2020 01:23    Заголовок повідомлення: поддержали 2 человек Відповісти з цитатою


Ахуено!
Есть к чему стремится, прям вдохновился, честное слово!

Повернутися до початку
Переглянути профіль Garage Відправити приватне повідомлення
Proffesor



Статус: Offline
Зареєстрований: 03.10.2010
Повідомлення: 2959
Звідки: Житомир(UA), Klašterec nád Ohři(CZ)
Моє авто: ЗАЗ 968м Бєжик

ПовідомленняДодано: 21 Січень 2020 06:11    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


sanitar там видно, як морду дьорнуло, коли тільки почав заходити в поворот. Але варто було лиш пустити гальма, і він знову поїхав по потрібній траекторії.

По ідеї може, але по факту їм впадало займатись машинами на іноземній реєстрації, бо вона в них не б'ється по жодній базі, ще й водій може не розуміти мову, вони за той час 3х чехів вз'їб*ть))


_________________
+420 774 618 380
+38 093 073 36 35
Президент "ZAZ-Laboratory" Богдан
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail ICQ Number
Proffesor



Статус: Offline
Зареєстрований: 03.10.2010
Повідомлення: 2959
Звідки: Житомир(UA), Klašterec nád Ohři(CZ)
Моє авто: ЗАЗ 968м Бєжик

ПовідомленняДодано: 21 Січень 2020 06:15    Заголовок повідомлення: поддержали 2 человек Відповісти з цитатою


CROSSFADER дякую!
Для мене колись теж було багато НЕРЕАЛЬНИХ цілей, але якщо йти до них постійно та не звертати зі свого шляху - все буде)

Я, наприклад, колись тільки мріяв про те щоб приїхати на Мегазліт, чи про фари вессем, чи про стабілізатори в підвісці, чи про подовжені шестерні в КПП..)


_________________
+420 774 618 380
+38 093 073 36 35
Президент "ZAZ-Laboratory" Богдан
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail ICQ Number
ayger
Адский баянист


Статус: Offline
Зареєстрований: 11.05.2017
Повідомлення: 533
Звідки: Сумы
Моє авто: 968М, Alfa 75

ПовідомленняДодано: 21 Січень 2020 12:04    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Не думав спереді зробити щось по типу губи? Щоб підвищити держак на передку на трассі.
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення
Proffesor



Статус: Offline
Зареєстрований: 03.10.2010
Повідомлення: 2959
Звідки: Житомир(UA), Klašterec nád Ohři(CZ)
Моє авто: ЗАЗ 968м Бєжик

ПовідомленняДодано: 21 Січень 2020 15:29    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Думав, але не зміг нічого такого придумати, щоб це працювало, і не псувало зовнішнього вигляду.

Є маленький сплітер, але він більше допомагає "дихати" радіку.
Тому поки що не придумав нічого кращого, ніж просто нагрузити передок.
Зараз в мене передок трішки вищий ніж задок, передня підвіска в положенні "зима", але якщо знизити його для літа - то прижим набагато кращий. Повітря менше впирається в балку/стінку за нею, легше проходить під днищем, і кришка багажника вже більше "заточена" для прижиму, все це в комплексі дає кращу прижимну силу, ніж у стоку, я так думаю..)

В нас просто гальма не пасують до розвєсовки автомобіля.
Потрібно на задок ставити дискові, тоді передні будуть менше напрягатись, менша вірогідність втрати зацепу на передній осі


_________________
+420 774 618 380
+38 093 073 36 35
Президент "ZAZ-Laboratory" Богдан
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail ICQ Number
Proffesor



Статус: Offline
Зареєстрований: 03.10.2010
Повідомлення: 2959
Звідки: Житомир(UA), Klašterec nád Ohři(CZ)
Моє авто: ЗАЗ 968м Бєжик

ПовідомленняДодано: 25 Березень 2020 14:45    Заголовок повідомлення: поддержали 1 человек Відповісти з цитатою


Напишіть, будьласка, чи фотки, вставлені в цьому пості, коректно відображаються у вас

Здрістє Very Happy
є пару новин, не можу заснути після нічної зміни, тому ловіть обнову)

Новина номер раз:
Пішла по пи*ді полуось.
Була в мене тут одна дибільна поїздочка, в якій приїхала піввісь.
Їхав по трасі, кінчалась зона "60", 4 передача, торкаюсь ногою педалі газу, машина робить спробу прискорення, але на цьому все і закінчилось...
Ще й зупинився на підйомі, ніч, дощ, вітер з поля такий, шо машину шатає...
Кароче, попадос крутий..
Трішки відступлю від розповіді, і розкажу чому в мене з собою не було запасних гуків і піввісей.
Кооолииись, дуууже давно, в 2012 році, після тісного знайомства з клубом, я дізнався шо гук чи полуось може зламати від того, шо ти рипнешся на сідушці Laughing Тому під задній диван були кинуті 2 б/в піввісі та один гук. Цим літом, при перекрасі машини, я заліз під задній диван і побачив шо ті піввісі з гуком вже давно згнили, і в них вже почався молекулярний розпад. З 2012 року я ніразу не ламав нічого з цього переліку, тому й вирішив шо нафіг нада возити це залізо, всеодно не пригодиться Laughing Тим паче в Чехію я поїхав вже на піввісях від ЛуАЗ, які ще потужніші..

Карочє, фотки шо сталось:




Один сухарь я знайшов в кпп, лежить біля зливної пробки, іншого не знайшов..

Тьома з Вадюхою оперативно зібрали список необхідних запчастин, відправили, я вже замінив піввісь, проїхався, всі передачі є, кпп наче лишилась жива..

причиною цьому вважаю 2 фактори, і усі - мої прой*би.
1. занадто довга піввісь.
при установці я переживав щоб вона не дістала до осі сателітів, але зовсім провтикав зконтролювати чи її не ламає в корпусі блоки в крайніх положеннях важеля.
2. так як її вкорочував, тож я сверлив новий отвір під штіфт флянцю.
тут і другий зальот - я встановив фланець неправильно, відносно осі сухарів в кпп. також раніше ніколи не парився цими флянцями. завжди як зняв, так і поставив.
Тому, неправильне положення флянцю могло розбивати пальця..

Новина номер два:
Поки чекав на піввісь з України, замінив протитуманки.
минулі в мене були як ДХО, бо були кончені.
Випадково, на Аліку, натрапив на прикольні лед-туманки, почитав відгуки, замовив.
кароче, за 350грн приїхало 2 вижигатєля, розміром трохи більше за куряче яйце..
менше тєкста, зразу фотки:

Стара і нова:


Є два режими, типу габарітів і основне світло:



Приємним бонусом є ще й те, що вони менше закривають отвори для радіка:


А тепер найцікавіше, як же вони світять:

Суто туманки:


Ближній + туманки:


Дальній+туманки:


До слова фари в мене Весем, лампочки Осрам типу +130%, реле теж стоять.
на фотках фари світять жовтим, порівняно з ледками.

Захотів я їх не для того, щоб добре їздити в тумані. Ясно, шо холодне біле світло не сильно допомагає в тумані.
Я їх встановив по причині того, шо мої основні фари світять прямо та далеко, але отут, під фарою, під бампером чорне п'ятно.
Дуже добре я це відчув саме тут, в гірській місцевості, де дуже багато крутих поворотів, серпантинів. Часто було так, що ти кудись повертаєш в темноту, бо дивитись потрібно в сторону правого дзеркала, а фари світять вперед, у відбійник..

Новина номер три:
Новина, майже ніяк не пов'язана з вами, чи тематикою цього сайту, але дуже пов'язана з життям цього бортовика.

Накінець-то я купив собі піджопніка. Накінець-то я перестану мучити Бєжика щоденними поїздками та поганою погодою!
Але є в цьому щупотка солі. Скоріше за все, що на цьому історія Бєжика в такому вигляді, в якому він є зараз, зупиняється.
Кузов в нього втомився, вже пару років як проситься на генеральний ремонт. Цієї зими ще й двигун теж почав дохнути. Тому, як тільки вляжеться цей заміс з Корона-вірусом, я завезу зепчика додому, поставлю його на прикол і більше не буду вкладати гроші в те, що скоро перетвориться в нерухомість.
Так як всі тяготи щоденної експлуатації тепер бере на себе нове авто, немає сенсу убивати жужик, і вкладати в нього купу грошей, сил та часу.

Як тільки в мене з'явиться можливість, я почну робити нового Бєжика, де не буде так улюбленого вами УЗАМу Laughing

Не переживайте, це не кінець клубного життя, чи цього БЖ, просто найближчим часом тут буде мало цікавого..Просто в ліпшому випадку тепер це буде авто вихідного дня..

Доречі, купив я собі Шкоду Румстер:



Тоже панорама, всі діла Laughing


В кінці виходить шо наче як і привітати мене можна, але одночасно якось наче і співчувати хочеться, бо Бєжик йде на прикол, і навряд найближчі зльоти я буду відвідувати на ньому.. Rolling Eyes


_________________
+420 774 618 380
+38 093 073 36 35
Президент "ZAZ-Laboratory" Богдан


Останній раз редагувалося: Proffesor (04 Квітень 2020 00:08), всього редагувалося 2 раз(ів)
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail ICQ Number
upszn



Статус: Offline
Зареєстрований: 16.05.2011
Повідомлення: 326
Звідки: kolo STANISLAVA
Моє авто: ЗаЗ 968М

ПовідомленняДодано: 25 Березень 2020 16:18    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Proffesor писав(ла):
Напишіть, будьласка, чи фотки, вставлені в цьому пості, коректно відображаються у вас
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

2. так як її вкорочував, тож я сверлив новий отвір під штіфт флянцю.
тут і другий зальот - я встановив фланець неправильно, відносно осі сухарів в кпп. також раніше ніколи не парився цими флянцями. завжди як зняв, так і поставив.
Тому, неправильне положення флянцю могло розбивати пальця..


1. Фотки не бачу взагалі.
2. Що там за хитрість з отвором під штифт, чому він може бути неправильно просверлений ?
Бо думаю при нагоді ставити полуосі від Луаза.


_________________
"Есть только миг между прошлым и будущем"
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення
seedoyy



Статус: Offline
Зареєстрований: 24.07.2017
Повідомлення: 120
Звідки: Житомир
Моє авто: ЗАЗ 965

ПовідомленняДодано: 25 Березень 2020 19:26    Заголовок повідомлення: поддержали 1 человек Відповісти з цитатою


Фотки не видно.
Вітаю з щоденним піджопником і бажаю як найшвидше відновити Бєжика в такий вигляд, як ти бажаєш! Хай катає душу у вихідні дні і тішить тебе та інших людей!

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення
AlexK



Статус: Offline
Зареєстрований: 05.07.2011
Повідомлення: 570
Звідки: Вінниця
Моє авто: ЗАЗ 968 72, ЗАЗ968М 82, ЗАЗ 968МП 93

ПовідомленняДодано: 25 Березень 2020 23:22    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Всі фоточки Ок. Шкода теж бежева? А під різними кутами інший відтінок.
На зльоту на піджопнику то вже не то, сам розумієш.

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення
Proffesor



Статус: Offline
Зареєстрований: 03.10.2010
Повідомлення: 2959
Звідки: Житомир(UA), Klašterec nád Ohři(CZ)
Моє авто: ЗАЗ 968м Бєжик

ПовідомленняДодано: 25 Березень 2020 23:38    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Дякую, фотки на днях поправлю.

AlexK - пропонуєш взагалі не приїжджати?

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail ICQ Number
Показати повідомлення:   

Почати нову тему   Відповісти на тему    Список форумів ЗАЗ Форум -> Гараж Часовий пояс: GMT + 3
На сторінку Попер.  1, 2, 3 ... , 40, 41, 42  Наст.
Сторінка 41 з 42

 
Перейти:  
Ви не можете починати теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете знищити свої повідомлення
Ви не можете голосувати в опитуваннях

Знайти повідомлення з часу Вашого останнього відвідування
Flag Counter ЗАЗ Форум  



Powered by phpBB © 2001, 2008 phpBB Group