Попередня тема :: Наступна тема |
Автор |
Повідомлення |
sanitar лентяй
Статус: Offline Зареєстрований: 29.11.2005 Повідомлення: 11631 Звідки: Киев Моє авто: 968м
|
Додано: 22 Тра 2017 22:47 Заголовок повідомлення: |
|
|
Сотник писав(ла): |
Тепер буду вести пошуки того, хто мені зможе клапана притерти, глянути на самі направляючі, або купити добротні голови і поставити їх, ну і кільця замінити (сподіваюся, ними все обійдеться). |
я могу,но вопрос очереди.ты был в гараже-сам всё видел.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Сотник Дванадцять стульчаків
Статус: Offline Зареєстрований: 12.06.2009 Повідомлення: 2202 Звідки: Київ Моє авто: 968м
|
Додано: 22 Тра 2017 23:31 Заголовок повідомлення: |
|
|
бля, чого ж ти мовчав. Знову по тих ямах доведеться пертися)
|
|
Повернутися до початку |
|
|
sanitar лентяй
Статус: Offline Зареєстрований: 29.11.2005 Повідомлення: 11631 Звідки: Киев Моє авто: 968м
|
Додано: 22 Тра 2017 23:36 Заголовок повідомлення: |
|
|
ещё раз:это далеко не в ближайшее время.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Сотник Дванадцять стульчаків
Статус: Offline Зареєстрований: 12.06.2009 Повідомлення: 2202 Звідки: Київ Моє авто: 968м
|
Додано: 22 Тра 2017 23:45 Заголовок повідомлення: |
|
|
Ну тоді на каву заїду)) двигун треба зараз зробити, бо мені здається, він довго не протягне + в салоні весь той дим стоїть.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Lanc Дохтор Снежок
Статус: Offline Зареєстрований: 24.07.2006 Повідомлення: 10316 Звідки: КИЕВ Моє авто: ЗАЗ968М был -005, г/в 1985; ЗАЗ968 г/в 1975; ЗАЗ965 г/в 1965
|
Додано: 23 Тра 2017 09:21 Заголовок повідомлення: |
|
|
Сотник Поговори с Валерой
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Zazik_91 ПаЯльНег/неКроФилЬнег
Статус: Offline Зареєстрований: 18.12.2009 Повідомлення: 3081 Звідки: Украина, Киев, Соломенка. Моє авто: ЗАЗ 965 1961г. ЗАЗ 965 196?г. Wartburg 1.3 turist
|
Додано: 24 Тра 2017 10:13 Заголовок повідомлення: |
|
|
Ставь от 2108 назад и будет тебе счастье.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Сотник Дванадцять стульчаків
Статус: Offline Зареєстрований: 12.06.2009 Повідомлення: 2202 Звідки: Київ Моє авто: 968м
|
Додано: 26 Тра 2017 19:27 Заголовок повідомлення: |
|
|
Сотник писав(ла): |
Хто знає які хрестовини краще взяти і підшипники на зад?
Також цікавить, підшипники купляли окремо, чи комплектом (пара підшипників, сальники, змазка)? Бо зі слів одного чувака з автосервісу, вони саме комплектом мають продаватися, якщо не комплект, то найобка. Хоча, я тільки окремо бачив. |
_________________ Green Seven |
|
Повернутися до початку |
|
|
el_fuego Маньяк-одиночка
Статус: Offline Зареєстрований: 03.12.2007 Повідомлення: 4852 Звідки: Дніпро -> Гатне, Київ Моє авто: ЗАЗ-966 яскраво-синій 1970 р.
|
Додано: 26 Тра 2017 21:58 Заголовок повідомлення: |
|
|
На сучасні авто йдуть комплектами.
Зазвичай, це 1 підшипник + змазка + сальник.
Буває і те саме х2
З приводу роздрібних - вони продаються і окремо від змазки.
Якщо є гроші - можеш з чогось сучасного підібрати, але ж самі підшипники будуть нормальної якості і у роздріб.
Якщо з авто то вони приблизно однакові і підходять під умови експлуатації. Якщо ж роздріб - зверни увагу на навантаження та швидкість обертання
У будь-якому разі, у нас конструкція така, що періодично потрібно підтягувати + зазори добряче уходять від нагрівання ступиці
ПС: клапана притерти - за 2 години. Потрібно 2-3 пасти для притирання та дрил з регулуванням обертів.
По-нормальному, потрібно виміряти еліпсність циліндра (а вона 90% є) і клапанних напрямних.
З мого досвіду, якщо сильно димить, то це борозди на циліндрах та втулки клапанів. Клапани роздовбує через коромисла, коромисла - через розподвал у опорах. Якщо надумаєш міняти клапани, то і напрямні бажано відновити
А так, з сапуна димить кожен МеМЗ. Потрібен відсос картерних і бежано через фільтр
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Сотник Дванадцять стульчаків
Статус: Offline Зареєстрований: 12.06.2009 Повідомлення: 2202 Звідки: Київ Моє авто: 968м
|
Додано: 05 Червень 2017 09:28 Заголовок повідомлення: |
|
|
el_fuego Дякую.
Завіз Сімку до Валери. Клапанів немає, поршні прогоріли наче, на циліндрах борозди. Мотор пройшов 6-7тис, нехай воно сказиться
_________________ Green Seven |
|
Повернутися до початку |
|
|
Proffesor
Статус: Offline Зареєстрований: 03.10.2010 Повідомлення: 2959 Звідки: Житомир(UA), Klašterec nád Ohři(CZ) Моє авто: ЗАЗ 968м Бєжик
|
Додано: 05 Червень 2017 09:49 Заголовок повідомлення: |
поддержали 2 человек |
|
Мееееееемз!!!!!
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Hell-Racer †
Статус: Offline Зареєстрований: 18.07.2007 Повідомлення: 6922 Звідки: Івано-Франківськ - Київ - Буча Моє авто: ЗАЗ-968М, АЕ968М, ГАЗ-21C Volg O ) ) ) VW Transporter T4, Audi A4 Allroad ABT
|
Додано: 05 Червень 2017 09:53 Заголовок повідомлення: |
|
|
Значит такая капиталка. У меня под постоянными пиздюлями ездит до сих пор. Прогар клапанов и поршней может быть из-за неправильного зажигания.
П.С. у меня есть три мотора
_________________ Grants me a world of cold nihility
An endless winter night
A bitter, black frozen hell
For me
Forever... |
|
Повернутися до початку |
|
|
Сотник Дванадцять стульчаків
Статус: Offline Зареєстрований: 12.06.2009 Повідомлення: 2202 Звідки: Київ Моє авто: 968м
|
Додано: 05 Червень 2017 12:40 Заголовок повідомлення: |
|
|
Хай йому грець!
Hell-Racer Валера вже наче точить циліндри. Сподіваюся буде валити. На рахунок яка була капіталка - хз. Я купив тут на форумі готовий комплект Циліндри+поршні+кільця, думав норм.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Herdsman
Статус: Offline Зареєстрований: 18.06.2013 Повідомлення: 504 Звідки: Винницкая обл. Моє авто: ЗАЗ-968М
|
Додано: 06 Червень 2017 11:22 Заголовок повідомлення: |
|
|
Пізнє запалення та Аи-92 творять дива...
А ти казав "монопенісуарно"
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Сотник Дванадцять стульчаків
Статус: Offline Зареєстрований: 12.06.2009 Повідомлення: 2202 Звідки: Київ Моє авто: 968м
|
Додано: 24 Червень 2017 21:37 Заголовок повідомлення: |
|
|
Там мабуть через хрінову зборку і запчастини так сталося. Але запалення не виключаю.
Двигун вже зібрано, на днях забираю у Валери.
Щойно подумав про додатковий радіатор для оливи, в мене він не грівся, це більше для експериментів. Але одна думка не дає спокою: яка існує залежність між температурою оливи і охолодженням циліндрів? Може на заводі розрахували так, що при температурі оливи 100градусів, циліндри вже мають нагрітися до температури пездеця і потрібно зупинити рух. А охолоджуючи оливу ми не охолодимо циліндри в розрахунковій залежності і вони будуть перегріватися.
_________________ Green Seven |
|
Повернутися до початку |
|
|
Proffesor
Статус: Offline Зареєстрований: 03.10.2010 Повідомлення: 2959 Звідки: Житомир(UA), Klašterec nád Ohři(CZ) Моє авто: ЗАЗ 968м Бєжик
|
Додано: 24 Червень 2017 23:04 Заголовок повідомлення: |
|
|
я думаю шо прямої залежності немає.
є певна відносна зележність..
ти головне збери всі кожухи плотно, через войлок чи пароніт, всьо попідгинай, де треба і т.д. шоб сифонів ніде не було
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Hell-Racer †
Статус: Offline Зареєстрований: 18.07.2007 Повідомлення: 6922 Звідки: Івано-Франківськ - Київ - Буча Моє авто: ЗАЗ-968М, АЕ968М, ГАЗ-21C Volg O ) ) ) VW Transporter T4, Audi A4 Allroad ABT
|
Додано: 24 Червень 2017 23:25 Заголовок повідомлення: |
|
|
цилиндры маслом не охлаждаются, поршня в стоке - тоже. температура масла 100-110 градусов нормальная
ты скорее всего словил детон, заправляй нормальный бенз, выставляй зажигание и не езди в натяг, мотор хочет, чтобы его крутили.
ну ещё вероятно херовая сборка, либо мехобработка
допрадиатор желательно ставить с выносным маслофильтром, либо теплообменник как на ВАГомоторах, но тогда надо городить огород с водянкой и радиатором
а вообще нормальный мотор не перегевается! доказано очень многими людьми.
_________________ Grants me a world of cold nihility
An endless winter night
A bitter, black frozen hell
For me
Forever... |
|
Повернутися до початку |
|
|
Nikolya_22
Статус: Offline Зареєстрований: 10.10.2011 Повідомлення: 616 Звідки: Київ Моє авто: ЗАЗ 968
|
Додано: 24 Червень 2017 23:57 Заголовок повідомлення: |
|
|
Запалення грає дуже важливу роль в перегріві!
От повернувся із ЖитомирАлкоФест, так у мене безконтактне, трампльор москвич - із-за не вірного кута запалення перегрів по трасі 100-110 при 60-70км/год!!!
+ зазор клапанів!
поставили рідний перероблений на датчик хола - і температура 80!
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Сотник Дванадцять стульчаків
Статус: Offline Зареєстрований: 12.06.2009 Повідомлення: 2202 Звідки: Київ Моє авто: 968м
|
Додано: 29 Червень 2017 19:57 Заголовок повідомлення: |
поддержали 1 человек |
|
Всім дякую за пояснення, то були роздуми на вільну тему, але треба ще подумати
Забрав нарешті у Валери Сімку, була зроблена майже капіталка двигуна:
1. Заміна клапанів, притирка
2. Заміна поршнів, кілець, розточка циліндрів
3. Заміна шатунів та вкладишів
Також заміна сайлентів задніх. Були у ремонті майже місяць.
Їхав свої 20 км додому, гріється пепець, 5 разів ставав на охолодження. Температура 80-85 і я відпочиваю під деревом. Поки їхав по Теліги, наказав трьох чорних жИпів, що рухалися по смузі громадського транспорту, сподобалося
Тепер треба обкатувати знову. В гаражі на холостих покалатав, читаючи мурзилку, має бути бімба.
_________________ Green Seven |
|
Повернутися до початку |
|
|
Сотник Дванадцять стульчаків
Статус: Offline Зареєстрований: 12.06.2009 Повідомлення: 2202 Звідки: Київ Моє авто: 968м
|
Додано: 11 Липень 2017 20:53 Заголовок повідомлення: |
|
|
Знову тарабанить передня ходовка, пройшло приблизно 400км.
Катався з двома пасажирами і пустим багажником - ніхера не їде. Хоч ногами підпихай.
Чи то я такий везучий, чи то ще якась херня.
Грітися вже перестав. Стараюся тримати температуру 80 градусів. Намотав за вихідні 300 км (переважно по трасі), обкатка продовжується. Попереду обтягування голів і заміна оливи.
В когось є за шоколадку стокові замки до ременів безпеки? Сьогодні якимось членом я свій замок зламав
_________________ Green Seven |
|
Повернутися до початку |
|
|
Сотник Дванадцять стульчаків
Статус: Offline Зареєстрований: 12.06.2009 Повідомлення: 2202 Звідки: Київ Моє авто: 968м
|
Додано: 13 Липень 2017 19:31 Заголовок повідомлення: |
|
|
Розібрався зі стукотом передньої ходовки - вилетіла начинка шарніра на рульовій тязі. Наче по асфальту їздив, ям великих не бачив.
Хто скаже, на скільки безпечно так їздити? Зірваний болт у ступиці залишився.
_________________ Green Seven |
|
Повернутися до початку |
|
|
|