Русский, помни, что настанет тот час, когда и тебя спросят - а что ты сделал, чтобы остановить военные преступления своей страны в Украине?
Возможно даже, что этот вопрос зададут твои дети или внуки, которых будет посылать на три буквы весь мир.
Вам будет невыносимо стыдно за то, что взрастили у себя путинизм. Но тогда будет уже поздно что-то сделать. А сейчас - ещё не поздно.
Хотя, уже гештальт закрыт

Список форумів ЗАЗ Форум ЗАЗ Форум
Присвячений автомобілям Запорожець
 
    ПошукПошук   Увійти та перевірити приватні повідомленняУвійти та перевірити приватні повідомлення РеєстраціяРеєстрація
    ПрофільПрофіль   ВхідВхід 

Фотогалерея - Файлохранилище - Чат - Укр->Рус переклад
Книжкова полиця
 
Маслянный фильтр на ЗАЗ-е
На сторінку Попер.  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
 
Почати нову тему   Відповісти на тему    Список форумів ЗАЗ Форум -> Двигун
Попередня тема :: Наступна тема  
Автор Повідомлення
bush



Статус: Offline
Зареєстрований: 19.06.2007
Повідомлення: 570
Звідки: обл.Донецкая г.Дружковка
Моє авто: ЗАЗ 968М, ВАЗ 2106

ПовідомленняДодано: 03 Листопад 2012 10:28    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Very Happy да медь это хорошо, думаю надежно будет.
У меня так же рвало два раза, пока не заказал на заводе шланги высокого давления с гайками.


_________________
Я не механик... и даже не знаю каким концом отвертки, гвоздь забивать...
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення ICQ Number
Romero



Статус: Offline
Зареєстрований: 14.10.2011
Повідомлення: 46
Звідки: львів
Моє авто: 968М, Вектра, ЗАЗоцикл, Дніпро.

ПовідомленняДодано: 07 Жовтень 2013 18:01    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


bush писав(ла):
maxx писав(ла):
У ПОДАВЛЯЮЩЕГО БОЛЬШИНСТВА ФИЛЬТРОВ, ПРОДАЮЩИХСЯ НА РЫНКАХ И В МАГАЗИНАХ КЛАПАН НЕ РАБОТАЕТ

................ не пойму о чем флуд, работать фильтр в обратную сторону не будет, и точка.

Фільтр тонкої чистки замість центрифуги - працює правильно, в тому напрямку як і передбачено: в бокові отвори олива заходить а через центральний повертається назад в отвір КВ, далі по магістралях.

Повернутися до початку
Переглянути профіль Відправити приватне повідомлення
heavyer



Статус: Offline
Зареєстрований: 12.07.2013
Повідомлення: 10
Звідки: Амурская область

ПовідомленняДодано: 12 Листопад 2013 06:46    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Pas писав(ла):

Сейчас система переделана на медные трубки и гидравлические зажимы:

Вроде работает.


А подскажи пожалуйста, что за гидравлические зажимы и где их купить. А то я на первую машину от списанного станка брал, а сейчас такой халявы нет Sad

Повернутися до початку
Переглянути профіль Відправити приватне повідомлення
Sergy



Статус: Offline
Зареєстрований: 26.03.2017
Повідомлення: 3
Звідки: Ладижин
Моє авто: ЗАЗ 968 МД

ПовідомленняДодано: 02 Липень 2017 18:44    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


[/img]http://www.zaz.kiev.ua/forum/gallery/?do=sf&g=31126&a=6207&f=81469[img]
Я вот так сделал, единственное, что трубу возле плиты на резбу, фоты не сохранилось.



Останній раз редагувалося: Sergy (09 Липень 2017 08:42), всього редагувалося 1 раз
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення
C_asper
Клубное привидение


Статус: Offline
Зареєстрований: 14.03.2007
Повідомлення: 1905
Звідки: Украина, Светловодск
Моє авто: ЗАЗ 968М 1983 года рождения

ПовідомленняДодано: 02 Липень 2017 21:15    Заголовок повідомлення: поддержали 1 человек Відповісти з цитатою


Sergy http://zaz.kiev.ua/forum/viewtopic.php?t=9017

Цитата:


чет трубы "маловаты", а почему не 3/4''? У нас насос слабоват, а тут такое сечение, они тебе давление погасят. Сечение надо было оставить везде одинаковым, без таких резких больших переходов. И коль так то надо было нержу брать, у тебя труба внутри грязная, и вся эта хрень пойдет прямиком в узлы смазки, если ты конечно не вычистил ее внутри перед тем как сваривать


_________________
"Теория без практики-мертва,а практика без теории-слепа" И. Кант
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail ICQ Number
Sergy



Статус: Offline
Зареєстрований: 26.03.2017
Повідомлення: 3
Звідки: Ладижин
Моє авто: ЗАЗ 968 МД

ПовідомленняДодано: 05 Липень 2017 18:01    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Согласен, почти со всеми возражениями, просто показал вариант- магазин болгарка, дрель и сварка.
Пробег 1200 км после апгрейда, масло минералка 15w40 какойто лукоил, все в норме.

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення
polteplo



Статус: Offline
Зареєстрований: 29.09.2017
Повідомлення: 4
Звідки: Киев

Забанен
Причина?
ПовідомленняДодано: 29 Вересень 2017 12:23    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Подскажите, пожалуйста. Масляный фильтр от таврии 1.3 подходит на сенс 1.4?
Повернутися до початку
Переглянути профіль Відправити приватне повідомлення
weld_master



Статус: Offline
Зареєстрований: 09.04.2011
Повідомлення: 549
Звідки: Украина Никополь
Моє авто: ЗАЗ-965А

ПовідомленняДодано: 22 Червень 2023 20:43    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Вирішив поділитися своїми доробками у цьому питанні доки не погубив фотки.
Фільтр стоїть ось такий.

Встановлений він на площадці, привареній до штуцера, що вкручується у блок.

Додатково площатка закріплена до картеру двигуна.
Масляний канал виконаний з кондиціонерної трубки. Гайки теж від неї.


Між площадкою та фільтром встановлений термосиловий клапан.

Мастило від нього поступає на радіатор від пічки салону з автобуса Богдан.

Під нього переварювався лівий воздухозабірник.
Злив у штуцер, приварений до заливної горловини.

Така схема охолодження та стабілізації температури мастила була вибрана тому, що тут немає великого тиску, а значить простіше забезпечити щільність з"єднань.
До того ж вона нагадує стокову! Laughing
Після запуску з"ясувалось, що температура мастила на прогрітому двигуні становить десь 95 градусів (термостат там стоїть на 87 градусів). Трохи забагато! Rolling Eyes
Тому було вирішено замінити термостат на 70-градусний від Газелі.
Спочатку планував на радіатор встановити кулери, але у процесі експлуатаціїї виявилось, що це зайве.
Двигун з цією переробкою пройшов більше 6К.
Температура мастила не піднімається більше 80 градусів.
Якщо комусь знадобляться ескізи площадки та фітінгів - спробую знайти.

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail
Wladimir_Donetsk



Статус: Offline
Зареєстрований: 13.07.2006
Повідомлення: 4791
Звідки: Донецьк->Піддубне->Запоріжжя->Дніпро
Моє авто: ЗАЗ-968А / ГАЗ-3110і

ПовідомленняДодано: 11 Липень 2023 19:05    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Супер!
Якщо машина буде їздити й взимку, то, можливо, маслофільтр треба буде утеплювати.
Я на піддон робив кожух з монтажної піни, одні тільки плюси, шкода що в заметах десь в Макіївці загубив.
Ідея не моя, підгледів у американців, вони тестували два двигуни, звичайний, і термоізольований, термоізольований показав гарні результати, швидший перший прогрів, і після годинного простою не треба було прогрівати, мотори там були з рідинним рхрлодженням. Але й нам не треба весь мотор утеплювать, достатньо піддону, та можливо для сильних морозів, нижню частину картеру.

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення
weld_master



Статус: Offline
Зареєстрований: 09.04.2011
Повідомлення: 549
Звідки: Украина Никополь
Моє авто: ЗАЗ-965А

ПовідомленняДодано: 11 Липень 2023 20:28    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Відкатав усю минулу зиму.
Жодних нарікань.
Двигун прогрівається набагато швидше, ніж з рідним масляним радіатором.

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail
Wladimir_Donetsk



Статус: Offline
Зареєстрований: 13.07.2006
Повідомлення: 4791
Звідки: Донецьк->Піддубне->Запоріжжя->Дніпро
Моє авто: ЗАЗ-968А / ГАЗ-3110і

ПовідомленняДодано: 11 Липень 2023 21:44    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


То так, бо радіатор примусово не охолоджується допоки стоїш прогріваєшся, я мав на увазі, в фільтрі може охоложджуватись, взимку це не дуже добре.
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення
weld_master



Статус: Offline
Зареєстрований: 09.04.2011
Повідомлення: 549
Звідки: Украина Никополь
Моє авто: ЗАЗ-965А

ПовідомленняДодано: 11 Липень 2023 22:14    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


То так, але мене більше бентежила мідна трубка, яка іде до фільтра.
Спочатку хотів її чимось обмотати, а потім забив на це. Laughing

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail
Wladimir_Donetsk



Статус: Offline
Зареєстрований: 13.07.2006
Повідомлення: 4791
Звідки: Донецьк->Піддубне->Запоріжжя->Дніпро
Моє авто: ЗАЗ-968А / ГАЗ-3110і

ПовідомленняДодано: 11 Липень 2023 23:01    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Площа поверхні трубки, порівняно з площею поверхні фільтра, менша, швидкість масла в трубкі більша, отже в ній масло буде менше охолоджуватись, ніж в фільтрі, так само в фільтрі менше охолоджується, порівняно з піддоном.

weld_master писав(ла):

Спочатку хотів її чимось обмотати, а потім забив на це. Laughing


і на неї вже гофру(чорну, для зовнішнього монтажа)

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення
weld_master



Статус: Offline
Зареєстрований: 09.04.2011
Повідомлення: 549
Звідки: Украина Никополь
Моє авто: ЗАЗ-965А

ПовідомленняДодано: 12 Липень 2023 08:41    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Я більше дивився у сторону скловолокна.
Бентежила не так теплоізоляція, як захист від випадкових камінців.

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail
Показати повідомлення:   

Почати нову тему   Відповісти на тему    Список форумів ЗАЗ Форум -> Двигун Часовий пояс: GMT + 3
На сторінку Попер.  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Сторінка 9 з 9

 
Перейти:  
Ви не можете починати теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете знищити свої повідомлення
Ви не можете голосувати в опитуваннях

Знайти повідомлення з часу Вашого останнього відвідування
Flag Counter ЗАЗ Форум  



Powered by phpBB © 2001, 2008 phpBB Group